Bagels & Beans Breda

Van Coothplein 15 4811 NC Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Breda

Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij komen hier regelmatig voor een laat ontbijt of een lunch. Het is altijd druk, maar meestal is er wel een tafeltje te vinden en de vriendelijke bediening is altijd bereid om daarin te assisteren. Veel verschillende keuzemogelijkheden en je kunt kiezen uit veel verschillende soorten bagels (waaronder spelt, met zaden/pitjes (de "alles"), wit, etc.). Er zijn warme bagels, koude, bagels met creamcheese (waarin je dan ook weer een soort kunt kiezen). De laatste keer koos ik voor de bagel met Italiaanse ham, pijnboompitjes en Parmezaanse kaas. Zeer goed op smaak. De koffie is voortreffelijk, de grote maat ook echt groot, en desgewenst serveren ze de koffie ook met sojamelk. Uit ervaring weet ik dat de muffins, taartjes en sappen ook zeer vers en goed zijn. Niet heel redelijk geprijsd, maar oke als je ziet wat je ervoor krijgt. Aanrader!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Recensie over een aantal bezoeken aan deze leuke vestiging B&B. De bagels, taarten en salades zijn van een constant top niveau met hier en daar een eigen twist van eigenaresse (?). De bagels zijn rijkelijk belegd met eerlijke ingrediënten. Zo ben ik helemaal fan van de nieuwe veggie burgers en de old school cream cheese avocado bagel. Service is zoals die hoort in de horeca, attent en op de hoogte van het aanbod. Af en toe denk ik wel eens dat B&B Breda veel te klein zit want het is hier elke dag druk, daarom is de wachttijd af en toe wat langer maar dat neem ik maar voor lief. Vast adres.
Erick W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten: kaneel-rozijnenbagel met hummus. Fijn prijsje ook, maar wat veel beter was: de vrolijke bediening die ons als thuis deed voelen. Binnen bij het betalen bleek de gehele crew zo blij te zijn. Niets dan lof dus. Hier komen we nog eens terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Hier met twee man genoten van een heerlijke verse nog warme bagel leuke bagel zaak werden zeer vlot en vriendelijk geholpen menu kaart met zeer leuke bagel combinatie 1 min puntje koffie was lauw ondanks de extra grote cappuccino mooie nette verzorgde wc al met al een goede ervaring