Bagels & Beans Amsterdam (Raadhuisstraat)

Raadhuisstraat 18 1016 DE Amsterdam Nederland Kaart
31-206380788

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Amsterdam (Raadhuisstraat)

Jouw recensie over het restaurant Bagels & Beans Amsterdam (Raadhuisstraat)

Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Nadat we bijna een half uur in een koude liefdeloos ingerichte kelder hadden gewacht op onze bestelling ben ik maar eens gaan vragen hoe het er mee stond. Vanwege een fout was het vertraagd en het kwam er zo aan volgens het meisje. Geen excuses of uitleg of zelfs maar een vriendelijk gezicht. Vervolgens kwam na 10 minuten de koffie en nog eens een kwartier later eindelijk de bagels. Taaie kroketjes met slechts een zweem van paddestoelen en een zweterig stuk niet-gesmolten kaas op de tostibagel bracht de temperatuur nog verder onder het vriespunt. Later op de avond heeft degene die de (halve) tosti had gegeten nog uren last gehad van buikpijn overigens. Bij het afrekenen kwam er uiteindelijk toch een excuus (niet van het meisje, die echt overduidelijk niet in de horeca thuishoort) maar ons zien ze uiteraard nóóit weer!
zataramsterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Wat een vergane glorie, deze vestiging van Bagels & Beans! Ik kwam hier op zaterdagmiddag, even een krantje lezen en een bagel eten. Bij binnenkomst (rond lunchtijd) viel het mij op dat de tent (hartje Amsterdam!) bijna leeg was. Op de bovenste verdieping waren vier tafeltjes bezet, de hele benedenverdieping was leeg. Al snel werd mij duidelijk waarom. Allereerst de inrichting: volgens mij is deze sinds 2004 niet meer vernieuwd; gedateerd op het trieste af. Boven het bargedeelte hangen stukken plafond los en zitten enorme vochtplekken.

Maar niet alleen de inrichting: ook op het eten was het nodige aan te merken. Ik bestelde een bagel met avocado. Ik kreeg een bagel met een handje sla en drie (!) stukjes avocado, terwijl dit op de kaart voor bijna 6 euro staat. Ik vroeg om meer avocado en kreeg dit gelukkig. Toch bleef het een matige, smakeloze bagel. Het sapje was wel ok. De bediening daarentegen is prima, vriendelijke pubermeisjes.

Mijn advies aan het management van dit filiaal -dat een sfeer van aankomend faillissement uitstraalt-: update je interieur naar 2014, verbeter de kwaliteit van de keuken, wie weet halen jullie dan 2015!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Ik had van de Bagels & Beans veel beter verwacht. Na een kwartier wachten bestelden we maar aan de bar. Vervolgens kregen we na weer een kwartier onze (koud geworden) warme drankjes. Na nog een kwartier kregen we onze bagels. Die van mijn vriend was oké, die van mij was koud en dat is niet de bedoeling bij een tuna melt. Ondertussen zat de bediening wel lekker met elkaar te kletsen.
Tijdens het wachten hadden we alle tijd om om ons heen te kijken: bijna alle lampen waren kapot, er hingen allemaal elektriciteitsdraden van het plafond, de tafel was vies, de ramen heel erg vies... in centrum Amsterdam zijn er een hoop meer goede restaurantjes, dit is niks.