Bagels & Beans Almere

Belfort 6 1315 VB Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Almere

J R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een keer was de vegetarische hamburger zo hard dat we deze niet eens konden snijden. Dat was de paddo burger. Daar hoefden we uiteindelijk dan ook niet voor te betalen. Aan de tafel wordt niet vaak gevraagd of je nog wat wilt gebruiken. Verder is de koffie (en de matcha) wel erg lekker.
Onlangs werd er zelfs nog koffie voor me gemaakt tegen sluitingstijd toen het apparaat al bijna schoon gemaakt was.
Vanochtend echter viel de service weer flink tegen. Toen we voor 12 uur snel nog even een koffie wilde halen zagen we dat de borden buiten stonden dus we liepen naar het pand toe. Omdat de deur nog dicht waren liep een jongen ons tegemoet die al binnen was en er blijkbaar werkte. Maar in plaats van de deur voor ons open te doen, deed hij hem snel op slot en liep zonder zijn om te draaien weer naar zijn collega's om verder te kletsen. En stonden wij weer voor een dichte deur, zonder verdere uitleg.
Al met al, een goede franchise maar goede manieren blijven soms achter.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vlot vriendelijk personeel. We werden snel geholpen. Geen goede akoestistiek in het restaurant, de achtergrondmuziek was (bijna) niet hoorbaar, de geluiden van alle gesprekken des te meer. Dat was hier meer dan bij andere restaurants. Vrolijk servies. De bagels maakten goed, alles was vers. In de zomerperiode kom ik hier graag een keertje terug voor een ander belegde bagel op het zonnige terras.
Haaja .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
We hebben vandaag lekker gegeten bij bagels en beans Almere. Afgezien van dat ene drankje (groene thee met melk ala cappuccino), was het lekker. Service minder omdat ik mij toch in mijn portemonnee, geraakt voelde. Onze bestelling bestond uit 2xwilde zalm, 2xtosti kaas, 1xgeitenkaas met honing, 1koffie, 2xijsthee, 1xappelsap en dat vieze groene drankje (ieuw, gewoon laten staan, en dat doe ik echt nooit)! Na het plaatsen van de bestelling vroeg ik een paar minuten later aan de serveerster of ik gebruik kon maken van de lunch-actie (voor €9,50 een bagels met koffie en een sapje). Hierdoor zou onze bestelling onveranderd blijven en ons extra drankjes opleveren voor minder geld. Na overleg met haar collega kon dit niet want het was al aangeslagen in het systeem. dus daarom in mijn portemonnee geraakt.
Decor een onvoldoende. In 1998 ging ik al, nabij de albert cuyp (amsterdam), naar bagels en beans. verder ben ik wel eens bij waterlooplein, wibautstraat en rotterdam geweest. Na zoveeljaar vind ik dat ze wel eens een nieuw decor concept mogen bedenken. Natuurlijk is het herkenbaar, maar die salamander gaat inmiddels wel vervelen.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Regelmatig eten wij hier een Bagel (gerookt kippetje of Mozza/Tomaat) met de welbekende 'groene poeder' shakes/smoothies. De kwaliteit van het eten is tot op het heden altijd prima in orde en het is snel op tafel. De sfeer is gezellig, gemoedelijk, hoewel het wel erg snel lawaaiig wordt (slechte akoestiek, zelf heb ik al aangegeven dat geluidsisolatie op de onderkant van de tafels plakken wel zou kunnen helpen). Wat ons ook opvalt is hoeveel bediening er rondloopt en dat ze, zeker voor hun leeftijd (jong), erg alert, snel en vriendelijk zijn. Het is niet de goedkoopste manier om te lunchen, maar wel lekker en gezellig.
Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Regelmatig ga ik een lekkere bak koffie halen met een bagel. Ik was al fan van Bagels&Beans, dus qua producten zit ik hier graag. Echter het personeel... Wat een ongeinteresseerde dametjes die zichzelf heel wat vinden en liever staan te kletsen dan te kijken of er nog klanten zijn die misschien iets extra's willen bestellen. Erg jammer, maar ondanks dat zal ik regelmatig blijven komen voor een heerlijke meergranen bagel met creamcheese en een goede bak fairtrade koffie...