Bagels and Beans

Keizerstraat 9 7411 HC Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels and Beans

• Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Een verrassend warme lentedag en we kunnen op het terras zitten in de zon.
Daar worden we snel en vriendelijk geholpen door Ditta (de bazin), Rick en nog een medewerkster.
B&B heeft een nieuw gerecht: verrukkelijke (mini-)kroketten met paddestoelen.
Heerlijk krokant, smaakvol en met een perfecte saus erbij.
Daarbij een rijkgevulde salade en de nodige dranken.
Een plek om vaker te bezoeken!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
we hebben hier regelmatig gegeten meestal power ontbijt de bagels zijn heerlijk de koffie en vruchten sappen zijn ook priema ook de yoghurt met alles er in vinden wij erg lekker .
rik en ben
David0707 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Laatst, zondags, gegeten bij Bagels&Beans in Deventer. Niet al te groot, maar wel erg knus en gezellig. Heerlijke sesam bagel met hummus en voor mijn vriendin eentje met kip en avocado. De broodjes waren (zeer) rijkelijk belegd, maar dat is nooit verkeerd. Alle bediening/medewerkers zijn erg vriendelijk, lopen met een glimlach door de zaak en staan iedereen te hulp als er iets nodig is. Tijdens de lunch kwam een meisje, met strakke paardenstaart, wat overigens alle bediening bijna heeft (zeer netjes en hygiënisch) naar ons toe, of de bagels smaakten. We vertelden haar dat we vorige week bij het Dickens festijn waren geweest, waarop er een erg leuk gesprek uit rolde. Pure interesse en enthousiasme. Erg leuk om te zien. De zaak ziet er gezellig uit en is erg schoon en netjes. Leuk op de wc's: hier kun je wat op een krijtbord schrijven. De bakjes met 'chocolade bonen' worden tijdig bijgevuld wat ik zo heb gezien, de zaak is onder controle. Wij komen vaker terug, zondag is een heerlijke dag om bij bagels&beans te komen 'relaxen'.
Patsy S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Mijn vaste hangout! ZE STAAN IN DE TOP 5 VAN BESTE KOFFIES VAN DEVENTER, volgens de stentor.
Ik eet graag de bagel met kip en avocado, maar zo nu en dan probeer ik ook de special, die wisselt steeds.
De chcoclademelk vind ik er niet zo lekker, dat is melk met van die chocoladechips erbij, dat is voor mij niet lekker, wel speciaal, maar niet voor mij. De taarten zijn wel heeeerlijk!!! Die maken ze vers.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Een warme zomerse middag en we kunnen buiten zitten onder een geinige parasol.
De service is snel en attent, doch een tikkeltje onhandig: Mathijs legt vriendelijk uit dat hij nieuw is en veel moet leren; zijn vriendelijkheid, vrolijkheid en oprechtheid maken alles goed.
(We begrijpen later dat Ditta, de bazin, staat open om jonge mensen met de juiste persoonlijkheid te helpen handig te worden in haar horecazaak.)
Een verrukkelijke cappuccino (soya) en een romige, geurige chai latte (soya) zijn snel geserveerd.
Kort daarna brent Mathijs onze speltbagels (ja, een nieuwe aanvulling op de kaart) met voor mij een smeuïge hummus met rucola en sappige, zongedroogde tomaten, voor mijn disgenoot de wilde zalm (uiteraard van 'verantwoordelijke' bron) met knapperige sla en kappertjes en bieslook 'cream cheese'.
Een heerlijke 'snack' na de middagfilm in het nabije filmhuis en vóór onze fietstocht van zo'n 15 km naar huis, en dan voor nog geen €18.
Ook dit nog: de chai is een fractie van de prijs van bij een andere, bekende keten.
Ik ben tevreden!
MyrthePeerte .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Ik kom hier graag, de meiden die er werken zijn altijd vrolijk en enthousiast, soms erg enthousiast, maar dat maakt de zaak ook wel. De chai latte is lekker en de volkoren bagel met rookkip ook en ik vind dit de beste koffie van deventer, lekkere grote koppen!
Erg fijn: ja kan ook meenemen, handig voor op weg naar mijn werk. In het weekend vind ik het wat druk, daar moet je van houden
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Een heel drukke zaterdag (vóór Sinterklaas) in Deventer.
Aangenaam droog weer.
Tijd om te lunchen bij Bagels & Beans - maar o, wat vol.
Toch worden we warm en vriendelijk verwelkomd, de ene beschikbare tafel wordt bijna onmiddellijk afgeruimd door de jonge medewerker.
Ditte regisseert het geheel (er zijn 4 medewerkers hard doch rustig aan het werk) en houdt alles, maar alles in de gaten.
Ondanks de drukte loopt alles gesmeerd, we krijgen snel onze cappuccino + sojamelk en een heerlijke chai ook met sojamelk.
Kort daarna komen onze bagels: verantwoord zalm en avocado.
Top!
Ook bij het vertrek en afrekenen gaat alles vlekkeloos - Ditte en haar team verdienen een ruime fooi.
Nog iets: ondanks de drukte blijft de muziek op een zacht en aangenaam niveau en de wc's zijn netjes en schoon.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Velen kennen inmiddels het Bagels&Beans-concept.
Misschien vanuit mijn Joodse achtergrond heb ik 'iets' met bagels.

Ook heb ik 'iets' met het lef van dit concept, ook de gein van openingstijden zoals van 10.02-16.58 (op zondag).

Ik houd van het feit dat er niet zomaar klakkeloze muziek wordt gedraaid, maar veelal (licht)klassiek ?n op een dusdanig niveau dat ik nooit hoef te vragen of het zachter mag (er zijn genoeg restaurants waar ik 'nee' krijg op mijn vraag; dan ga ik weg).

De keus op het vrolijke menu is duidelijk, eenvoudig en toch veelzijdig.

Waarom mijn voorkeur voor d?ze vestiging?
Ik denk dat het te maken heeft met de persoonlijke inzet en betrokkenheid van de eigenaresse, Ditta Rave. Ze heeft een fijn gevoel voor kwaliteit en dat geldt ook voor haar vriendelijke en hoogst betrokken personeel.

De locatie is een toplocatie in het centrum van Deventer, toch blijft het serviceniveau hoog en de kwaliteit is constant.

Het is een van de weinige plekken waar ik een Chai Latte Soya kan krijgen (behalve bij S*b*s).
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
De beagles zijn echt heerlijk en goed belegd maar zeker aan de prijs. (H)eerlijke koffie vriendelijke service en goede muziek. Heerlijk om te lunchen!
Patsy S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
eindelijk goede grote koffies in deventer!
Een leuke zaak met attent personeel. De bagels zijn goed en rijkelijk belegt. Mooie producten zoals wilde zalm. De chai-tea mag van mij wat sterker als ik daarom vraag is dat geen probleem. De 'energie' is een echte aanrader. Wat ik fijn vind is de leestafel, lekker een blaadje tijdens je koffie.
Gertlepel .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
De broodje zijn echt heerlijk!Heerlijk vers belegd en allemaal biologische producten. De bediening doet goed zijn best maar is een beetje zweverig en traag en kan wel wat meer pit gebruiken!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Prima belegde biologische broodjes wel een beetje aan de prijs. Jonge bedienig kan wel wat pit gebruiken! Zaakje is knus ingericht.
Hertzdahl M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heerlijke vers gebakken broodjes en biologisch belegd. Goede koffies en lekkere verse sapjes. Lekker voor de lunch of tussen door.