Bagels and Beans (Parnassusweg)

Parnassusweg 218 1076 AV Amsterdam Nederland Kaart
31-206621179

Meer informatie over restaurant Bagels and Beans (Parnassusweg)

6,6
6,7
Lang
David B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Mijn disgenoot en ik hebben beiden de vegetarische salade met 'kip' van de Vegetarische Slager genomen, een frisse, interessante salade met avocado, sla, verrukkelijke zongedroogde tomaten in olie én deze veggie kipstukjes in plaats van de gerookte kip van het menu.
Deze salade hebben we aangevuld met een groot glas mango-banaansap met extra 'green power'.
Vergeleken met andere B&B-vestigingen (dit was mijn derde deze week!) was dit bezoek treurig.
Alles behalve de vrolijke, opgewekte ervaring waar ik aan gewend ben.
Traag, ongeïnteresseerd personnel... en zoiets beïnvloedt sterk de horeca-belevenis.
Het voedsel was zo-zo en de ruimte was rommelig en rumoerig, met veel onopgeruimde tafels.
Gennissen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Afgelopen jaren wel vaker een bagel gegeten bij Bagels & Beans. Altijd heerlijk en de service top. Deze vestiging bezorgt zelfs aan huis/kantoor. Onlangs een lunch besteld, de bezorger was uiterst vriendelijk en keurig op tijd. Lunch werd leuk aangekleed bezorgt met alles er op en er aan. Diverse bagels en zoetigheden en supervers. We hebben er weer van genoten. Complimenten voor deze mensen die met zoveel hart en ziel deze vestiging runnen.
Yakencobv .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Warme tonijnsalade was heerlijk met een bruine bagel. Helaas was de service erg slecht. Ze hadden te weinig personeel. In eerste instantie zeker 30 minuten moeten wachten op onze bagels. Ten tweede werd mijn bestek op tafel gelegd zonder een servet eronder. Personeel was niet erg vrolijk en één van hen zou terugkomen voor de bestelling, maar die is niet meer gekomen! Ik moest iemand anders roepen om de bestelling op te laten nemen. Decor is oké.
Kabro .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Met regelmaat kom ik bij verschillende locaties van Bagels & Beans. Bij deze locatie kwam ik kort na 1 uur binnen, de lunch zou dus bijna over zijn maar het zat nog barstensvol. De drukte was duidelijk te zien aan verwarde/gestresste medewerkers. Wel prima en snel geholpen door een medewerker maar veel tafeltjes moesten nog leeggehaald worden terwijl er mensen alweer gingen zitten.
De bagel met avocado was erg minimaal en slordig opgemaakt incl slecht gesneden sla en tomaat en minder avocado dan normaal. Desalniettemin smaakte de bagel heerlijk!
Wat me het meest verbaasde was toen aan een tafeltje naast me twee oudere vrouwen aan een medewerker vroegen wat de chai mogli inhield, het antwoord was simpel 'ja dat weet ik eigenlijk ook niet'. Hetzelfde voor het meisje die het uitserveerde. Als je als medewerker dat niet weet, dan zoek je dat toch even uit en leg je het daarna aan de gast uit?! Op dat moment was het al stukken rustiger dus had het makkelijk gekund.
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Samen met een collega gaan we hier vaak lunchen. Ik neem altijd een tuna melt op een volkoren bagel en een wild salmon op een plain bagel met bieslookkaas. Verder bestel ik meestal earl grey thee (met een extra schep omdat ik hem anders niet sterk genoeg vind) en een koffie als afsluiter. De bediening is goed en in de ochtend wordt er klassiek muziek gedraaid, dat brengt extra sfeer met zich mee (voor de mensen die ervan houden). Kortom, ik ben tevreden en kan het iedereen aanraden. Wij zijn wel altijd plusminus €40 kwijt voor 4 bagels en thee.
Xjosan .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Bagels zijn altijd super lekker. De ijskoffie is een aanrader! Het is altijd erg druk bij dit filiaal. Bediening houdt zich goed staande, maakt af en toe schoonheidsfoutjes en vergeet af en toe vriendelijk te zijn maar hoef nooit lang te wachten.
Poey L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Ik ben hier wederom wezen lunchen tijdens de enorme drukte. Gelukkig toch een tafeltje voor twee weten te bemachtigen. De paddoburger en mijn drankje groene energie smaakten zoals altijd, wel goed. Vergeleken met andere filialen van Bagels and Beans krijg ik hier altijd meer tarwegras poeder, altijd fijn. De bediening was oké en wist zich goed staande te houden ondanks de grote drukte. Een minpunt zijn de tafels en stoelen die dicht op elkaar geplaatst zijn. Er blijft weinig ruimte over en je zit erg dicht naast andere personen.
Freek0303011 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Helaas bleek de lunch-deal (bagel met koffie en jus) niet meer beschikbaar, waardoor eenzelfde bestelling van de kaart ineens wel erg prijzig was. De zaak is redelijk groot, maar toch erg krap opgezet, met veel jonge, werkende mensen, en gezinnen met kleine kinderen. Ook de bediening lijkt het te druk te hebben, waardoor de tafeltjes niet schoongemaakt worden, en we erg lang op onze bagels moeten wachten. De bagels waren oke, niet zo goed zoals je dat van een echte bagel specialist zou verwachten, maar ook niet slechter dan wat je van een keten verwacht. De bagel met cream-cheese staat als een soort ‘basis bagel’ op de kaart, waarbij het de bedoeling is een toevoeging te nemen (bijvoorbeeld ham, of salm, etc). De bagel met cream-cheese en ham wordt geserveerd met sla en komkommer, wat het enigszins droge brood inderdaad nodig heeft. Het was daarom ook jammer dat de bagel met alleen cream-cheese niets van deze garnering kreeg, en daardoor wel erg kaal en saai was. Zonder lunch-deal zijn de prijzen erg hoog ten opzichte van de geboden kwaliteit.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
De Bagels zijn lekker knapperig en vers, net als het beleg. Ook zijn de sapjes, echt fruit, heerlijk. Het is gewoon een lekkere plek om eventjes te eten en je in andere sferen te wanen. Het doet een beetje Amerikaans aan en dat is in dit geval aangenaam. De service is helaas niet Amerikaas, maar een beetje onbeholpen. Op zich wel prima, maar het zou leuker zijn als er de indruk was dat ze het ook leuk vinden om je te bedienen. De inrichting is open en toch knus. Een aanrader !
Bianca84 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
De bagels zijn erg lekker, de parmabella is een grote aanrader. Ook zijn er lekkere sapjes en smoothies. Het is dichtbij de zuidas, maar het publiek is erg gevarieerd en bestaat naast kantoorpersoneel ook uit studenten, scholieren en winkelend publiek. Het is soms erg druk, met name rond lunchtijd. Verder een leuke plek om even koffie te drinken of te lunchen en niet duur.
Juliastapvoor .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Prima bagels, prima bediening en prima sfeertje. Leuk tentje goeie menu kaart. Wij namen het ontbijtje dan krijg je koffie, jus en een bagel met divers beleg. Niet heel duur dus ik kom er zeker weer een keertje. De bagels die uit de geroosterd worden zijn ook erg lekker!
Sanidirect H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Bagel genomen met een geitenkaas. Bagel was taai en het was er prijzig in vergelijking met wat je kreeg. Bediening redelijk oogde zeer gestrest.
M O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Met een lekker zonnetje is het heerlijk relaxen hier op het terras. De koffie verkeerd is goed. De bagels meestal lekker (al zit er soms wel eens een missertje tussen maar dat ligt denk ik aan wie 'm bereid heeft en niet aan de ingrediënten). Bediening is ook erg wisselend van kwaliteit, nooit onvriendelijk maar soms nogal onbeholpen. Kortom, lokatie, bagels en koffie zijn prima, maar in het personeel mag de eigenaar nog wat investeren.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Een pittige stadswandeling door Amsterdam-Zuid even afsluiten met een lekker broodje eten, dat was onze wens. En de bagels waren ook goed te veroberen (makreelsalade en oude kaas met lekker zoute boter erbij). De koffie (cappuccino en macchiato) was ook niets mis mee. Maar jongejonge, wat duurde het allemaal lang, terwijl er nauwelijks klanten waren. Er hing een te gemoedelijk sfeertje, en van een medewerker die demonstratief in de zaak zijn pauze zat te genieten werden wij ook niet vrolijk.
Todaydream .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
De bagels zijn zonder uitzondering erg lekker, smaken ook altijd vers. Hetzelfde geldt voor de sapjes. Er is voldoende variatie in het menu, we gaan hier altijd met een goed gevulde buik weer weg. De bagels zijn wel wat prijzig, daarom heb ik mijn bezoekjes wat gelimiteerd, maar smaken heerlijk.

Service van het personeel is prima, ook bij drukte. Altijd vriendelijk, ze komen snel je bestelling opnemen en mocht er iets mis zijn (met de bagel, op de bon, etc) dan lossen ze dit snel en professioneel op.

Nadeel is de drukte, vooral rond lunchtijd. Dat kun je natuurlijk verwachten, maar wat met name vervelend is is het geluidsniveau. Je kunt het gezelschap waarmee je bent amper verstaan als je op een normaal volume praat.