Bagel Nash

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 18:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Edouard_020 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Als je op zoek bent naar een authentiek en gezellig bagelcafé is Bagel & Nosh de ideale plek. Ikzelf kom er enkele keren per week aangezien ik in de buurt werk. De broodjes zijn van goede kwaliteit en de kipsalade is een echte aanrader.
MD90 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Zonde van het geld. Ik bestelde een bagel met alles er op en zalm met roomkaas. De roomkaas was mayonaise met kruiden. 1 plakje zalm en 3 blaadjes rucola. Het resultaat voor 6 euro. Erg jammer
Emvd86 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Lekker eten, aardig personeel, maar.... man man man wat gaat het hier altijd langzaam. Wanneer je er ook bent, hoe druk of rustig het ook is, het duurt altijd minstens een kwartier voordat de koffie op tafel staat. En dan moet de bereiding van het broodje nog beginnen. Geen idee waarom er altijd drie mensen personeel rondlopen, en er maar één echt met de broodjes en de koffie bezig is.

Daarnaast is het interieur erg verouderd en ook de presentatie van het eten is niet ok (openstaande smoezelige tupperware bakken in een niet al te schone vitrine).

Helaas kom ik hier niet meer terug, heen en weer lopen naar de concurrent 1 km verderop is ironisch genoeg sneller!
Evi T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Voor ons was dit een enorme tegenvaller. Het interieur oogde wat smoezelig en gedateerd en ook de bagels vond ik niet bijzonder. We moesten hier ook erg lang op wachten, terwijl er niemand aanwezig was behalve mijn vriend en ik. Het meisje dat ons bediende deed erg haar best, maar was duidelijk onervaren. Niet voor herhaling vatbaar.
Emily B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
De lekkerste bagels van Amsterdam en lieve mensen ook. Mijn favoriete plekje om te lunchen in de buurt. Ga voor de sesambagel met zalm en roomkaas!
OostEuropa .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Prima koffie, diverse zeer smakelijke bagels. Perfecte zorgzame bediening, huiselijk, relaxed . Een uitgelezen clientèle als décor. Allerlei nationaliteiten, sociale cohesie.
Een plek om te ontspannen! Ontmoeting met buurtgenoten, familie en vrienden. Dat kan allemaal ook in een beperkte ruimte bij een gastvrije eigenaar en eigenaresse in een verre van modieuze omgeving.
Jason S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Wat ben ik blij dat dit tentje bij mij om de hoek ligt. Beste bagels in town! Hoewel ik meestal een bagel met falafel en hummus neem, zijn ook de andere bagels erg lekker! Het is een klein restaurantje maar het ziet er gezellig uit. Bovendien word je altijd vriendelijk geholpen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Bagel Nash hoort inderdaad niet tussen de restaurants op te duiken want het is een broodjeszaak, maar een hele originele. Ik kom er minimaal 1 keer per week, en meestal bestel ik de bagel met humus, avocado, tonijn en verse noten. Een combinatie die na al die tijd niet verveelt. Alles vers, ter plekke bereid. Er is keuze uit zo'n twintig combinaties, aubergine met geitenkaas is ook een aanrader. Aan het 'decor' is nagenoeg niets gedaan, je zou het authentiek kunnen noemen. Uitzicht op de Stadionweg is niet echt romantisch maar je moet er doorheenkijken. Als het zonnig is kun je op de stoep zitten. De koffie is heel goed, de smoothies zijn vers. Luchtafzuiging is ontoereikend. De bediening verdient een groot compliment, hele hartelijke hardwerkende mensen met hart voor hun zaak. Een no-nonsense zaak..
Wearevrienden4life .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Eerst recensie voormij.
Lekkere bagels en heerlijke koffie,

Een fijne sfeer om te lunchen en er is heel beel keus dus voor ieder wat te vinden.
Kapitein-Anders .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Bagel Nash is de eerste plek waar we via/dankzij iens zijn gaan eten. De negens en tienen vond ik het niet waard maar wel lekkere bagels gegeten.

Ik vind het lastig te beoordelen omdat dit eigenlijk een echte broodjes zaak is en ik het dus niet kan en wil vergelijken met echte restaurants.

De bagels waren oke, maar zeker niet bijzonder. Ik had wel wat spannendere of meer bijzondere bagels verwacht in plaats van roomkaas met zalm of een tuna melt...

De smoothies waren wel heel lekker en ook vers.

Al met al een prima lunch gehad en Bagel Nash is zeker beter, leuker en toffer dan andere franchise's als bugels 'n beans maar misschien ben ik gewoon niet zo'n 'bagel-lover' ook vond ik het behoorlijk oud zuid ons kent ons sfeertje. (niet vervelend, wel aanwezig).
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Authentieke plek waar je voor een goede prijs hele lekkere bagels en pita's kunt bestellen. Kom hier altijd graag. Mensen zijn vriendelijk en er heerst een prettige sfeer. Goede combi!
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Toen ik net in zuid kwam wonen kreeg ik van iemand de tip om eens bij Bagel Nash te lunchen. Dat was een goede tip! Vanaf de eerste keer dat ik hier kwam lunchen ben ik hier altijd terug blijven komen. Mijn visite nam ik hier vaak mee naar toe als ik geen zin had om zelf iets klaar te maken en dat was altijd een succes! Het eten hier is super lekker en de service is echt heel goed. De mensen die hier werken zijn zo vriendelijk! Mijn favoriete bagel is die met aubergine salade, geitenkaas en zongedroogde tomaatjes. Ondertussen woon ik hier niet meer in de buurt, maar als ik toch eens in de buurt ben dan kom ik hier graag langs om deze bagel te eten, lekker met een glas vers geperste jus 'd orange!
Grouponlover .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Ons vaste lunch-tentje! Simpele inrichting, plastic stoeltjes, wat tijdschriftjes, kortom geen hoog cijfer voor decor.. Maarrrr de bagels, de service en de sfeer... Een dikke 10! Daarom blijven we terugkomen. Mijn vriend neemt altijd bagel met mozzarella, pesto, tomaat. Ik raad de bagel met aubergine, humus, avocado aan! Of de kipsalade of de tonijn.. Eigenlijk is alles lekker. Verder persen ze de jus d'orange vers uit bij bestelling. Gezellige sfeer ( niet oud-zuid-achtig.. )