Bagel & Juice

5,3
5,8
Inèz D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geluncht bij Bagel & Juice met collega's. Ze zeiden al dat de service hier niet je van het was. Ik had een Deluxe bagel. De bagel was niet zo bijzonder van smaak. Ik had ook een sinaasappelsap, die was lekker en het was een groot glas. De service was inderdaad niet geweldig. We kregen geen servetjes, die moesten we zelf gaan halen.
Eva E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wij zijn vandaag wezen eten bij bagels and juice op Strijp S. De bagels waren erg lekker, niks mis mee. De bediening daarentegen was absoluut niet gastvrij. We hadden koffie besteld en het duurde erg lang voordat deze er eindelijk was. Het personeel kijkt bijna niet naar je om. Toen we een tweede keer een drankje wilden bestellen zijn we zelf maar naar de bar gelopen omdat er niemand kwam vragen of we nog wat wilden drinken. Het lijkt net of het personeel geen zin heeft om te werken of te bedienen. Er stonden vier man achter de bar te kletsen. In die tussentijd had iemand al lang kunnen vragen of wij iets wilden drinken. Wij voelden ons absoluut niet welkom. Het eten was lekker, maar de service verschrikkelijk. Bagels and juice is geen aanrader!! Zo zie je maar; sevice is ontzettend belangrijk. Misschien een idee om een hospitality cursus te doen? Ik ben normaal geen mens dat snel gaat zeuren of een recensie zal schrijven maar dit was zo belabberd dat ik er nu eens de moeite voor heb genomen.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ontbeten op zondagochtend. De bank was heel vies, lag vol met kruimels en plakte aan alle kanten. Voor de stoelen en tafels was het precies het zelfde geval. Ik heb zelf maar een doekje gevraagd om de tafel schoon te boenen. Er kwam een man naast ons zitten die het blijkbaar heel normaal vond om m'n hond op een stoel te zetten - naar mijn idee gewoonweg smerig.
De sapjes waren prima, de bagel was oke. Ik had een bagel zalm, geitenkaas, avocado, komkommer, pijnboompitten, sla en dille. Ik was heel benieuwd naar de smaak, maar dit was eigenlijk teveel van het goede op 1 bagel. Als je bij de kassa staat, kun je zo de keuken in kijken. Het zag er niet heel schoon en hygiënisch uit, helaas. Voor ons geen bagel and juice meer!
Fijnproeverbv .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Ideale plek voor mensen die graag een uur lang op een simpele bagel wachten! Hoewel er aan personeel geen gebrek leek, moest ik na een kwartier zelf vragen of we ook konden bestellen. Onze koffies kwamen vervolgens na een half uur en onze bagels kwamen pas na een uur (toen de koffie al lang op was), maar met allerlei fouten, dus weer wachten... En in mijn eigen ervaring is de desinteresse van het personeel en het lange wachten helaas meer regel dan uitzondering.
Met inmiddels genoeg leuke alternatieven in de buurt kom ik hier niet meer terug.
Marrjolijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Leuke tent waar je lekker kunt zitten. Goede wifi waardoor je er ook goed kunt werken.
Service is niet altijd even goed. Soms duurt het lang voordat de bediening doorheeft dat je nog niet bent geholpen. Jammer want er zit veel potentie in.
De sapjes en broodjes zijn verder wel erg lekker!
J. .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Het personeel spreekt slecht of geen nederlands en is niet attent. Het servies is vuilig/smoetsig (let maar eens op, vieze kopjes en schotels met aanslag en thee verkleuringen)
De eigenaar loopt idd rond met lang gezicht en er mankeert altijd wat aan je bestelling: er ontbreken ingredienten op je broodje en de laatste keer zat er een haar tussen de salade! Vrienden willen er nog wel eens afspreken maar ik ga hier niet meer heen. Genoeg andere leuke tenten waar je waar voor je geld krijgt en betere service krijgt.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Heerlijke broodjes, maar wat is het toch jammer en storend hoe de Eigenaar erbij loopt. Altijd een stalen gezichtsuitdrukking en hij zal nooit groeten.-nooit- Vaste klanten even eens niet! Gast, ookal ben je Eigenaar; klant is en blijft koning. Hij loopt tussen het personeel, als je aan het werkt ben dien je toch vriendelijk en gastvrij te zijn?? Dit is de domper op B&G
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Een keertje bagels and juices geprobeerd. Het was een rustige middag. Het broodje was heerlijk maar de service verschrikkelijk. Het leek wel of er gebaald werd dat we er waren. Er werd ook onderling ruzie gemaakt al met al een nare ervaring waardoor we niet meer terugkomen.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Afgelopen zaterdagmiddag bij Bagel&Juice op Strijp gezeten. Leuke locatie! En genieten van een zonnetje in de herfst, terras buiten zat helemaal vol. Hier waren ze helaas niet op voorbereid. Het duurde lang voordat er een bestelling werd opgenomen. Een half uur later kwamen de bagels, de juices waren er toen nog niet. Bediening deed haar best om vriendelijk te doen maar kon het eigenlijk niet meer bijbenen. Gelukkig maakte de zon en laten we eerlijke wezen, de lekkere bagel en het heerlijke sapje, veel goed.
Loïs V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Bagel met vitello tonato gegeten, heel erg lekker. Daarnaast was het sapje lekker en vers. De bediening was redelijk snel maar mag wel iets meer gastvrij zijn en plezier uitstralen. Ze waren niet onvriendelijk maar een glimlachje mag er van mij wel vanaf. Er hangt een informele sfeer, erg fijn.
DT9 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Regelmatige lunchplek. Leuke plek en dito publiek. De bediening is erg slecht, onervaren, ongeïnteresseerd, langzaam, hangend achter de vitrine met te veel personeel.
Bagels zijn lekker maar te duur. Koffie is goed. Theekannetje is vaak niet gevuld, waardoor je meer betaald dan een kop en net zo veel krijgt.
Ambiance is leuk, beetje hip en arty publiek. Ook veel leesmateriaal. Terras is leuk omdat de doorloop leuk is op de Kleine Berg.
Aanrader voor terras.
Hassan_240 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Fijn plekje in Eindhoven om 's middags in de stad een kopje koffie te drinken of wat te eten. De bagels zijn ook lekker, net als de taartjes in de vitrine. Relaxte sfeer, oogt informeel. Ook fijn dat ze een rekje met kranten hebben. Niet goedkoop, wel lekker