Bagel & Beans Eindhoven

Jan van Lieshoutstraat 24 5611 EE Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagel & Beans Eindhoven

Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goed gelegen in het centrum van Eindhoven. Ideaal restaurantje om te lunchen. Bij het bestellen van een mix plateau krijg je veel verschillende gerechtjes met verschillende bagels. Weer een iets anders dan lunchen op het terras met een broodje carpaccio. Vriendelijk personeel dus weinig op aan te merken. De prijs ligt wel iets hoger dan gemiddeld. Daarom een iets lager cijfer voor het eten.
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het is allemaal prima, maar er vaak is geen plek. De locatie is klein en daardoor zit je vaak bijna op schoot bij de buren. De bagels zijn heel lekker. Het is wel allemaal aan de dure kant.
Chantalvk103 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Ik ben gisteren met een vriendin gaan eten bij Bagels & Beans in Eindhoven. We twijfelden in eerste instantie om naar binnen te gaan, aangezien het ontzettend druk was. Het is maar een kleine zaak, dus het zit als snel vol. Maar we zagen dat er nog een tafeltje vrij was, dus besloten toch binnen te gaan.

We werden redelijk snel geholpen. Ik bestelde een wortel-appel-komkommer sapje. We wisten nog niet wat we wilden eten, dus daarvoor zou ze nog terugkomen. Maar bij het brengen van de sapjes was de bediening meteen weg. Het duurde even voordat we eten konden bestellen.

Toen we eenmaal besteld hadden ging het behoorlijk snel gelukkig. Ik at een bagel met oude kaas, augurk, pijnboompitjes en mosterdsaus. Deze was gewoon erg lekker. Ik zou er zeker nog een keer terug gaan om iets nieuws te proberen!
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Wij komen hier regelmatig en zijn altijd erg tevreden. We kiezen altijd voor de "tapas" met 2 nagels. Blijft lekker. Er wordt hard gewerkt en het personeel is altijd vriendelijk so keep up the good Work.
Svandam .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Vriendelijke bediening. Ik had een broodje met avocado en het was heerlijk. Goede belegd met een lekkere saus erbij. Daarna een chocolade muffin met goede koffie. Altijd weer een feestje om hier te zitten.