Bagel & Beans (Amsterdamsestraatweg)

Amsterdamsestraatweg 3551 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagel & Beans (Amsterdamsestraatweg)

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op een regenachtige donderdagmiddag heerlijk geluncht bij B&B op de Amsterdamsestraatweg. De keuze uit bagels en drankjes is enorm, en alles klinkt even aantrekkelijk. Mijn bagel met gerookte kip en mangochutney was erg lekker, en de koffie smaakte prima. Ook het wortel/gember/royal jelly sapje was bijzonder. De bediening vond ik allervriendelijkst en zeer attent, je voelt je erg welkom. De zaak zelf is ingericht met warme kleuren en heeft een prettige sfeer. Er zijn veel tafels en stoelen, maar er is voldoende ruimte om er tussendoor te lopen en je zit niet bij je buurman op schoot. Al met al een prima gelegenheid om uitgebreid te lunchen en bij te kletsen, of een kopje koffie te doen tussendoor.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk geluncht hier. Gerechten waar over nagedacht is met een natuurlijke blik.
Zelf had ik de paddoburger genomen, met truffelmayonaise, parmigiano, pijnboompitjes etc.
Superlekker! Vrouw en kids hebben ook heerlijk genoten, en de bediening was uitermate vriendelijk hier. Wanneer in de buurt komen we gelijk weer terug hier :)
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Leuke plek om te ontbijten of lunchen! Goed om te zien dat het vaak druk is, een lichtpuntje in de straat. Gelukkig is er wel altijd een plekje te vinden. De bagels en sapjes zijn lekker, de bediening is vriendelijk, wij komen hier heel graag.
Koriandrea .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Eindelijk een echt gezellig en goede koffie/lunchtent op de Amsterdamsestraatweg! Altijd vriendelijk personeel en heerlijke verse sapjes en broodjes.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Ook ik ben hier inmiddels al ontelbare keren geweest. Het is fijn om niet perse naar de stad te hoeven om knus, gezond en gezellig te kunnen lunchen! Het eten is erg lekker. Mijn favo's zijn de bagels paddoburger, het rookkippjes, de kloosterham met creamcheese en de mozerella. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn eerste, niet lekkere bagel er nog moet gaan eten. Verder ook aan te raden: de nootgeval, matcha latte, de mochaccino, de mini high tea en de pure chocoladedadels. Voor de theeliefhebbers: de rooibos lemon ginger is een aanrader. Nouja, je begrijpt het al, ik ben enorm fan en ik heb er zelfs al eens besteld, waarbij je gewoon een 'wachtsapje' aangeboden krijgt. Kortom, met het eten niets mis en de service is ook prima. Een keer per ongeluk de verkeerde bagel gehad maar dat werd netjes opgelost. Het enige wat jammer is, is dat het soms erg druk is en je dan even moet wachten op een tafeltje. Achja, je kan niet alles hebben natuurlijk!
EeKa .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Bagels & Beans is een aanwinst voor de Amsterdamsestraatweg. Uitstekende gelegenheid om de dag te beginnen met een ontbijt of bij te komen met een heerlijke lunch. Ook voor de vegetarier is er voldoende keuze. De bagel met avocado is een aanrader. Gezellige leestafel, vriendelijke bediening. De koffie mag ietsje sterker.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Altijd een leuke plek om te lunchen. B&B is een leuk concept waar je ontspannen kan lunchen en lekkere koffie's en of sapjes kan drinken. Aanraders zijn de bagels met gerookte kip, de bagel met warme geitenkaas en honing of de bagel met tonijn en cheddar kaas, Heerlijk!
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Inmiddels kan ik niet meer tellen hoe vaak ik hier heb geluncht, ontbeten of gewoon een kop koffie heb gedronken. Ik schaam me enigszins dat ik niet eerder op het idee ben gekomen om een recensie op Iens achter te laten.
De Amsterdamsestraatweg is niet de beste straat van Utrecht, mensen die er wel eens komen weten dat wel. Veel onguur volk, jonge gastjes in veel te dure en snelle auto's en veel shoarmatenten...
Hoe groot de behoefte is naar een tentje als dit, waar je kunt eten zonder dat je daarna moet douchen om de stank van je lijf te wassen, blijkt als je erheen gaat.
Het eten is goed, de bediening altijd bijzonder vriendelijk en blij met je komst en de koffie is heel erg lekker!
Het is duidelijk: ik ben niet zo blij met de Amsterdamsestraatweg, maar heeeeeeeel erg blij met Bagels & Beans op de Amsterdamsestraatweg! :-)
Edrie .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Ben zooo blij met de komst van deze zaak. Inderdaad, eindelijk een lunchtent op de amsterdamsestraatweg waar je gezond kan eten. Slimme move. Het is dan ook vaak druk maar gelukkig is er altijd wel een plekje. Het personeel is enthousiast en vriendelijk. Heerlijk eten en drinken. Kom er bijna elke week wel een keer. Ga zo door!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Leuk om deze zaak nu ook in Utrecht te hebben, echt een plus voor de Amsterdamsestraatweg, gezellige inrichten, leuke achtergrondmuziek, wifi en leuk publiek, lekkere bagels en drankjes.
Rbom .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Om de hoek kun je heerlijk genieten. Een aanwinst voor de buurt waarin dit soort zaakjes met zulke kwaliteit misten. Nu nog ruimere openingstijden en het plaatje is compleet!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Wat zijn we blij met en lekkere lunchroom. Dit is wat de buurt nodig heeft! Kwaliteit voor wat je gewend bent en de service is goed! Spontane bediening en helpen je graag. Diverse kranten en tijdschriften aanwezig een je kan lekker met ipad of laptop genieten van je Bagel.
Ego .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Komen ze nu wel of komen ze nu niet? Al maanden hingen de aankondigingsposters op de ramen op een pand halverwege de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. En ja uiteindelijk is de vestiging van Bagel & Beas geopend. De tweede van Utrecht maar wel een hele bijzondere. Waarom? Nou omdat er voornamelijk shoarma tenten en belwinkels op de Straatweg zitten en die nou ook niet het straatbeeld opfrissen.

Ook blijkt er een enorme vraag te zijn naar een hippe verantwoorde ontbijt en lunch gelegenheid. Het tentje zit sinds de opening doorlopend vol met buurtbewoners die het al jaren beu waren om helemaal naar de stad te moeten om op een leuke plek wat te eten onder het genot van een kop thee of koffie.

De kwaliteit van het eten, de service en het decor is zoals bij alle vestigingen piekfijn op orde. Herkenbaar en ruim voldoende.

Met veel plezier eet ik er warme en koude bagels met verantwoord beleg. Leuke mensen om me heen en mijn batterij is weer opgeladen.

Hopelijk kunnen we nog lang genieten van deze prima lunchgelegenheid en volgen in het spoor van de Bagel & Beans nog veel kwaliteitsgelegenheden op de Amsterdamsestraatweg.