Meer informatie over restaurant Bagel Bakery

Service6,6/10
Decor7,2/10
Anna B. Fijnproever (8 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben in het verleden vaak thee gedronken en Joodse Appeltaart gegeten bij de Bagel Bakery en dat is altijd goed bevallen. Deze keer verheugden we ons dus weer op deze lekkernijen. Helaas viel dat nogal tegen. De thee is de duurste in Nederland: €2,80, wel lekkere thee maar echt te prijzig voor een middelgroot mokje. De Joodse Appeltaart was ook stevig aan de prijs: €4,50 maar dat wisten we. De appeltaart was echter oud en taai het was net alsof je een oude gerimpelde appel zat te eten. We hadden onze handen erbij nodig om de taaie appeltaart in kleinere stukjes te trekken. De bediening was correct en er werd ook naar onze bevindingen gevraagd. We hebben toen gezegd dat we teleurgesteld waren. De serveerster zou het doorgeven. Daar bleef het bij. Op het damestoilet was de zeepdispenser leeg. Jammer want nu zijn we ons favoriete 'thee met lekkers' adres kwijt.
Hoi Anna 40 , wat ontzettend jammer van jullie laaste ervaring bij ons in de bagel bakery. Na zelf de taart geproefd te hebben moet ik jullie gelijk geven , de appelsoort die wij deze week voor het eerst gebruikt hebben worden inderdaad taai na het bakken. Wij zijn gelijk weer op de oude vertrouwde appelsoort terug gegaan. Hoop jullie over te kunnen halen om gewoon weer lekker een kopje damman en joodse appeltaart bij ons te komen nuttigen . De eerst volgende is voor onze rekening. Fijne dag het bagel team .

Reactie van proever:

Dat is een hele sportieve reactie en wie weet komen we binnenkort toch nog eens terug.

Met vriendelijke groet, Anna
Carla V. Fijnproever (6 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Geen zin, dat is wat het personeel van de Bagel Bakery uitstraalt en dat is o zo jammer. Het zou een hele leuke plek kunnen zijn om wat te eten, helaas zorgt de bediening ervoor dat wij nooit meer terug gaan. Ook een cursus efficient werken zou een aanrader zijn. Alles duurt veel te lang voordat het komt. Eerst drinken en veel, veel later eten. Het was niet druk maar met 5 man personeel die langs elkaar heen werkt loopt niets op rolletjes.
En wat zijn ze ongelooflijk chagrijnig. Ga zo door dan komen jullie er wel!
Jaimyvanbeveren . Fijnproever (5 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Ik had allemaal goeie verhalen gehoord over deze lunchroom.
Dus ik samen met mijn nichtje er heen. We hebben wat besteld dat ging nog vrij vlot qua drank, maar daarna duurde alles lang. Steeds aandacht proberen te trekken van de bediening die overigens steeds nergens te zien waren. De bagelburger was wel lekker maar ik had zonder ui gevraagd en toen kreeg ik met ui. Mijn Nichtje had zonder augurk gevraagd , wat kreeg Ze extra augurk. Ik geloof dat de bediening nog een extra cursus moeten doen.
Wij komen er iedergeval niet meer. Zelfs met afrekenen moesten wij zelf naar de balie lopen.

Succes verder!
Jeroen L. Gastronoom (59 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Weer eens bij de bagel Bakery gelunched, op het terras. Helaas was de bediening vandaag niet zo scherp en koste het geregeld wat moeite om de aandacht te trekken, ondanks dat ze toch geregeld langs liepen.

Het bestelde seizoensap was helaas op, dus kwam de bediening terug met een alternatief. Als eten de MRIJ burger die uitstekend smaakte. Mijn lunch partner ging voor de kleine mezze, die goed bevielen ondanks dat er enkele mezze niet favoriet waren.

Op het minpuntje van de bediening na waardoor we bijvoorbeeld geen koffie hebben besteld, was de kwaliteit van het eten prima.
Evie E. Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een heerlijke plek voor een lekker ontbijt op het terras. Fijne gerechten op de kaart. De bagel met roerei smaakte goed. Ook de naturel is al erg lekker door de tomaatjes, ui en kruiden die er sowieso bij komen. Lekker eten voor een prima prijsje. Ik zou hier graag weer gaan ontbijten.
Dominique S. Gastronoom (26 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Hier gisteren geluncht. We hadden een mini hamburger met kabeljauw en zalm en een mini hamburger met kip en advocado.
Ik vond beide tegenvallen. Allereerst krijg je de burger op een mini bagel. Ik vind bagels en hamburgers sowieso niet zo goed samen gaan en deze waren ook nog eens tamelijk droog. Daarnaast stond nergens beschreven dat de kabeljauw gefrituurd zou zijn wat mij tegenviel. Verder koos ik de kipburger omdat ik echt zin had in avocado maar daar moest je echt naar zoeken. Volgens mij was het overigens meer guacamole dan avocado.
Mark V. Gastronoom (27 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
dit was een vast adres in Rotterdam als we er een weekend naar toe gaan.
dat is het niet meer, de laatste drie keer was het eten totaal inspiratieloos klaar gemaakt, iemand die er echt geen zin in heeft en geen aandacht voor het eten.
We gaan het over een tijdje weer proberen, het zou echt leuk zijn als de spirit weer in de fles zou komen.
Vtje87 . Gastronoom (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Als ik in Rotterdam even wil lunchen denk ik meteen aan de Bagel Bakery. Altijd vers afgebakken bagels, heerlijke smaakcombinaties en mooie presentaties. Gisteren konden we niet kiezen dus de avocado tomaat en oude kaas truffel gedeeld. Wat was dat wederom lekker! De prijs kwaliteit verhouding is hier meer dan goed. Eerder weleens een high tea hier gehad, was ook top. Service en decor prima voor een pitstopje tijdens het shoppen :)
Anouk . Gastronoom (23 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Als je trek hebt in een bagel, is dit hét adres waar je moet zijn. Wij hadden een bagel met kipsalade en avocado en eentje met gegrilde biologisch groenten, fantastisch. Een lekkere thee erbij om een beetje op te warmen, smaakte goed. Zeer vriendelijke bediening, we werden vlot geholpen. Het sapje met biet van de buurvrouw zag er uitdagend uit, dus met de creativiteit zit het hier wel goed.
Fijne bijkomstigheid, ze bakken hier ook heerlijke taarten, dus het ruikt (van tijd tot tijd) heerlijk in deze zaak.
Geert V. Gastronoom (27 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Beste bageltent in Nederland. Super menukaart voor hele goede prijzen, niet te duur en ruime porties.
Aardige bediening, geen 10 omdat het net te lang duurde maar we hadden een aantal glutenvrije bestellingen er tussen zitten dus het kan daar aan liggen.
Verder is de zaak heel gezellig, heel leuk aangekleed terras maar toen het te koud was zijn we naar binnen verhuisd. Binnen is de zaak opgesplitst in twee delen, rechts gezellig en vol, links leeg dus dat is niet optimaal.
Hele fijne plek in Rotterdam!
SurfandTurf . Gastronoom (34 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Hier wezen lunchen en viel zeker niet tegen. Bijzondere en leuke kaart met genoeg keus. Zelf had ik een kleine hamburger van rundvlees. Ik werd vooraf 'gewaarschuwd' dat hij wel erg klein was en daar was niets van gelogen. Maar absoluut goed vlees! De 'aankleding' van de burger was ook goed met verse sla, knoflook-mayo en huisgemaakte pickles. Mijn tafelgenote had een bagel met zalm en deze was heerlijk en vers!
De bediening doet absoluut hun best. Het zijn wel wat jonge meiden die het 'vak' nog een beetje moeten leren maar...al doende leert men en jong geleerd...
De entourage is vintage-industrieel te noemen met leuke details. Het is wel wat rumoerig maar dat past wel bij dit soort lunchrooms.
Al bij al leuke ervaring en kom zeker nog een keer terug...dan wel de grote hamburger!
Judith B. Bourgondiër (4 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ik nam de rijk belegde geitenkaasburger op een meergranenbroodje en mijn vriendin de bagel met gegrilde groenten. Allebei genoten van deze vers bereide lunch. Bediening vriendelijk en koffie prima, kom hier zeker nog een keer terug om de taarten te proberen want die zien er erg aantrekkelijk uit. Kwaliteit-prijs verhouding is fair.
GenietVanHetEten . Gastronoom (29 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier komen we voor de lekkere gebakjes en burgers. Tijdens ons laatste bezoek bestelden we de runderburger en de kabeljauwburger. Beide burgers waren gewoonweg top. Ook hun superjuice is lekker.

Helaas valt hun service tegen. De bediening kijkt geen keer vanuit zichzelf rond om gasten te helpen. Je dient hun continu te roepen. Ook was de bedrijfsleidster vlak voor ons (en andere gasten) met het personeel heftig in discussie over haar persoonlijke kwesties. Dat kun je niet maken. Zeker niet waar gasten eten.

Maar het eten en de gebakjes zijn gewoon lekker.
Mart J. Gastronoom (70 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Geluncht in de Bagel Bakery. Er staan diverse belegde bagels op de menukaart. Ik heb een bagel met gegrilde groenten en een glas verse jus d'orange besteld.
De vitrine met verse taarten zag er ook prima uit. Volgende keer ga ik hier een keer koffie drinken met taart.
Nienke S. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
We hebben een high tea gedaan, tafel zag er keurig gedekt uit inclusief snoephartjes en poëziealbumplaatjes. We kregen 3 soorten thee en een etagère vol met taart, scones, en bagels. Alles is huisgemaakt en smaakt heerlijk. Enige minpunt zou zijn te veel en te machtig, maar daar betaal je ook voor. Doggybags hebben ze klaar liggen, maar uiteindelijk kregen we alles binnen twee uur op. We hebben genoten!
Robert . Gastronoom (38 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Een high tea hier is lekker. Je krijgt heel veel en als men vooraf zou melden dat je een doggybag kunt krijgen dan kun je echt er thuis nog een keer van genieten. Nu aten we eigenlijk te veel. Grote variatie. Je kunt er prima zitten. Een glaasje bubbels kan niet, tenzij je een hele fles besteld. De bediening is niet attent en zelfs slordig. Wat er allemaal fout ging bij de tafel naast ons laat ik buiten beschouwing. Bij ons ging namelijk ook genoeg mis. Omdat we allemaal fouten kunnen maken beperk ik me tot één echte ergenis: we bestelden 2 witte wijn en er wordt er 1 gebracht en 4 minuten later kwam glas 2?????? Jammer hoor. Desalniettemin gaan we zeker terug en vreten ons niet vol en nemen 50-60% lekker mee naar huis, want het eten was echt lekker. Zeker de Nutellataart was top!!!
Linda V. Gastronoom (24 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Inmiddels hebben we hier twee keer gegeten in november, toevallig omdat het zo uitkwam. Het eten is hier biologisch en lekker. Het is een 'tentje' zonder poespas, maar gewoon met heerlijke broodjes, taarten en drinken.
Wij boeken express geen ontbijt bij het hotel, maar lopen dan even deze kant op naar de Schildersstraat. Meer dan de moeite waard.
Floor H. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Eén van de beste value-for-money high-tea's in Rotterdam. Lekkere bagels, mooie taartjes, heerlijke scones. Mooi, strak interieur met aardse tonen. Goede bediening. Kortom: een goede plek om met vrienden af te spreken voor een zeer aangenaam samenzijn..
Koos594 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Wat een slechte bediening. Bij binnenkomst zelf naar een zojuist vrijgekomen tafel geworsteld, tafels staan veel te dicht naast elkaar. Dan langdurig gezwaaid voor de bestelling. ( was een goede oefening, want een uurtje later passeerde sinterklaas het restaurantje.) Kreeg na lang wachten, ca. 20 minuten, een koude (!!) geitenkaas met honing op een uitermate taaie bagel. Na afloop wilden mijn ega en ik snel weer naar buiten, vanwege het luide gesprek naast ons. Maar nee hoor totaal geen oogcontact van de serverende dame en heer. Enfin, zelf maar naar de kassa gestapt en geklaagd over de koude en taaie bagel. Het antwoord luidde: Ja maar hij, de bagel dus, moest eerst de oven in voordat hij geserveerd kon worden....!! (Dom dom van mij dat ik daaraan niet gedacht had!) Na betaald te hebben geen dankjewel, laat staan dat de deur werd open gedaan.Wie zei ook weer dat het een prima zaak is?
Lizzy88 . Fijnproever (7 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Afgelopen vrijdag een High Tea genuttigd bij de Bagel Company. Voorheen wel eens een keer wat gedronken hier, wat altijd goed beviel. Op maandag gereserveerd, 3x de tijd 14uur doorgegeven en ben ook 3 keer juist herhaald.
Vrijdag om 14uur stappen wij binnen, alle tafels bezet en geen tafel met gereserveerd. Wij melden ons bij een medewerker en ik zag gelijk de paniek in zijn ogen.
In het reserveringsboek stond 15uur en hij meldde dan ook dat wij een uur te vroeg waren, ik zei dat dit niet het geval was. Dan was het een miscommunicatie tussen mij en degene waarbij ik gereserveerd had, ik vond dit jaar, want 3x de tijd door geven en 3x juist herhalen, dat noem ik geen miscommunicatie, maar gewoon een fout van die medewerker.
We moesten ruim 20 minuten wachten, 1 van ons liep op krukken en kon niet zo lang staan. Op een gegeven moment hebben wij zelf even een lege stoel gepakt, ik vond het slecht dat dit haar niet aangeboden werd.

Uiteindelijk zaten we aan een leuk opgemaakte tafel en kwamen de hapjes op tafel. Wederom weer een fout van hun kant, 1 van ons is in verwachting en mag dus geen zalm, dit was doorgegeven bij de reservering, maar hier was geen rekening mee gehouden. Na aangeven werd dit wel netjes opgelost en kreeg zij iets anders.

De bagels waren lekker, maar bij de bagels met zalm, moest je goed zoeken er zat erg weinig zalm op. De bagel met tomaten kruidenkaas en gegrilde groente was echt overheerlijk.
Qua zoetigheden was het alleen gebak (cheesecake, cocostaart, brownie taart en een lemon cake). We hadden allemaal onze eigen favoriet en het gebak was dan ook heerlijk.
Ik miste bij deze high tea iets meer de echte high tea dingen als scones met jam en dergelijke.

Onbeperkt thee werd goed aangevuld, maar we hadden maar keuze uit 3 smaken. Rooibos, jasmijn en lente thee. Wel lekkere verse thee.

Ik vond het jammer dat ons niet iets extra's werd aangeboden voor het lange wachten en als verontschuldiging voor hun fout. Ze hadden 10% korting kunnen geven op het totaal bedrag of ons verse jus kunnen aanbieden.
Voor ons eens, maar niet weer.