Bagel Alley

Meer informatie over restaurant Bagel Alley

Maandag t/m Zaterdag 07:30 - 17:30

Maxine S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Always love eating here. Great place to have a nice bagel and enjoy yourself! Staff was very nice and kind and gave us good advice. Would go back in a heartbeat!
Renevz .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Regelmatig hier gegeten, kwaliteit is heel erg verschillend, ligt er waarschijnlijk aan wie er in de keuken staat. de laatste keer was de kwaliteit zo bedroevend dat we er iets van hebben gezegd, het antwoord van de eigenaressen was "sorry volgende keer beter" nou die volgende keer komt er niet meer van erg teleurgesteld in Bagel Alley!
Maxine S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Heerlijk gegeten bij Bagel Alley. Meteen gezellig begroet door de medewerkers, hele leuke en gezellige dames. Wij waren er voor het eerst en waren benieuwd hoe het in zijn werk ging. Eerst even bestellen bij de kassa en vervolgens heerlijk op hun terrasje mensen gekeken. De bagels waren heerlijk! Lekker met een cappuccino hebben wij genoten! Een absolute aanrader!
AAI .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Lunch hier regelmatig. Eten altijd prima niet te duur voor het gebodene. Alleen jammer dat je eerst bij de balie moet bestellen.