Baek Food & Drinks

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Baek Food & Drinks

Jody B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Super service op het schaduwrijke terras. Lekker eten dat mooi wordt geserveerd. Aanrader!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vanmiddag gaan lunchen bij Baek. De kaart zag er goed uit dus het was lastig kiezen. We gingen beide voor de sandwich met humus, feta en gegrilde groenten. Een sandwich kost 8 euro, wat best veel is, tenzij lekker ruim belegd. Dat was helaas niet het geval. Voor 2 boterhammen zat er veel te weinig humus en sla/groenten op, de feta was de kok bij ons beiden helemaal vergeten. We waren in gesprek en ik heb tijdens het eten geen bediening op het terras gezien, vandaar dat ik er pas wat van zei toen we al klaar waren. Hier werd alleen niks mee gedaan. Jammer, want het leek me een hele leuke plek om vaker heen te gaan. Prijs/kwaliteit klopt alleen totaal niet.
Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten hier! Moesten wel wat lang wachten op bediening en zelf om drankjes vragen, maar het eten was voortreffelijk!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
goed eten en een prettige sfeer.
Stella F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Veel zorg en aandacht voor de klant.
Susann N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De parelhoen was erg mals en smaakvol evenals de zoete aardappelpuree. De steak tartare was al aangemaakt, mijn voorkeur is om dit zelf te doen, maar was verder prima. Leuke sfeer en vlotte gezellige bediening. Erg goed bevallen.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Baek heeft het best redelijk voor elkaar. Op een locatie waar je het eigenlijk niet verwacht, zetten ze hier toch een heel aardige zaak neer. Eten oké, niet heel bijzonder maar zeker ook niet slecht. Terras en bediening prima, al slaat een van de heren wel een beetje door in zijn jovialiteit.
S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke, hippe tent met erg vriendelijk personeel! Dat is zeker een compliment waard! Wij hebben heerlijk gegeten en hoop er zeker nog eens terug te komen.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk eten. Goede en vriendelijke bediening! Kortom gezellige avond gehad.
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Ik ben hier samen met mijn vriendin gaan eten. Toen we binnenkwamen leek het een gezellig eetcafe. Daarom ging onze verwachting iets omlaag qua gerechten. Tegen die verwachting in was het eten erg lekker, daarbij waren het voor ons ook nieuwe combinaties, wat het extra interessant maakte. De service was de hele avond door erg goed. Om even een illustratie te geven; Omdat we een van de eerste klanten van de avond waren, kon ons hoofdgerecht erg snel klaar zijn nadat we ons voorgerecht op hadden. Onze serveerster vroeg ons daarom of ze nog even zou wachten met het doorgeven van het hoofdgerecht. Dit werd in dank afgenomen! Zeker een plekje om terug te komen dus, bedankt voor de avond.
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekkere burger,goede G&T, gezellig terras.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Boven verwachting goed. Alle gerechten waren enorm smakelijk. Zeer goede pompoensoep en voortreffelijke hamburger. Ik kan me niet herinneren wanneer ik ooit zo’n goede hamburger gegeten heb. Desert (cheesecake en apple crumble) ook zeer goed! Al met al, alles top en voor herhaling vatbaar.
Gwenny V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekkere hamburger en vriendelijke bediening.
CH W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De award winning burger genomen, deze verdient zeker een prijs. Heerlijk! Voor de rest gezellig en vriendelijke bediening.
Phil P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor mij de tweede keer, de anderen was Baek nieuw, maar waren prettig verrast
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Erg lekker gegeten en vriendelijke, bekwame bediening. Fijne sfeer, kom hier zeker terug!
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Aardig personeel en lekker eten. Jammer dat je zelf om een nieuw drankje moet vragen en dit werd gevraagd door de bediening. Dit komt misschien omdat het meer een bar is dan een restaurant. Verder kan je voor een leuk prijsje ruim van de kaart eten met z’n tweeën.
Bina A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het restaurant serveert lekker eten. De bediening is vriendelijk en correct. Kortom: een aanrader.
Coco B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk eten, ongedwongen sfeer,
Uriël T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Ileuke tent
Lekker gegeten voor een goede prijs
Bediening vriendelijk