Baek Food & Drinks

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Baek Food & Drinks

Sabiënna A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het restaurant serveert lekker eten. De bediening is vriendelijk en correct. Kortom: een aanrader.
Coco B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk eten, ongedwongen sfeer,
Uriël T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Ileuke tent
Lekker gegeten voor een goede prijs
Bediening vriendelijk
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Verrassend lekker en kundige en vriendelijke bediening
Arend R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
gezellig plek, goed eten en leuk personeel
Arlette D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gewoon heel lekker eten, leuke bediening en toffe sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen de deur zonder entree zorgde af en toe voor een koude windvlaag, dat is een verbeter puntje.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima gelegenheid om in ontspannen sfeer wat te eten voor een concert.
Lane H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
het sfeer was gezellig maar het vegtarische lasagne van mijn vrienden was koud met niet zoveel smaak en mijn frans bavette met friets was niet wat ik verwacht heb. Ik dacht aan het naam, een lekkere frans biekstuk gegrilld of gebaken op zijn frans en dit was in stukjes gesneden met een saus, een creatie van de chef dus. Ok maar ik was een beetje teleurgesteld.
Annelie M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Helemaal top!
ariane V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het was al weer even geleden en het viel niet tegen. Integendeel. De kaart vernieuwd, het restaurant heeft meer weg van een gezellige huiskamer met een luie bank, zithoekjes en tafeltjes hoog en laag. Voor elk wat wils. Het personeel is altijd bijzonder vriendelijk. En het eten was wederom een genoegen. We werden extra verwend omdat we hadden aangegeven dat het onze trouwdag was. We konden niet kiezen uit de desserts en er werd een plankje gemaakt met van alles wat. Het perfecte grand dessert. Gewoon op de kaart zetten.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
heerlijk en gezellig gegeten
Judith en Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vorige week hebben we een promotiefeest bij Baek gevierd. Lekker buiten op het terras kunnen zitten. Het eten was heerlijk. Walking dinner was heel relaxed, goede manier om bij alle gasten aan te kunnen schuiven. Het personeel is erg vriendelijk en was behulpzaam bij het regelen van ons feest.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Relaxte sfeer, vriendelijke bediening en gevarieerde kaart. Wij gingen voor de Baek burger met frietjes en de Baek chocoladereep met caramel en pinda's toe, aanrader!!!
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Levendige en gezellige tent met heerlijk eten en heel lief personeel. Lekker ongedwongen sfeertje waar iedereen welkom is.
Eileen N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De stoelen zijn niet echt om op te zitten..,prijs kwaliteit eten is echt ok, leuk ingericht, maar wat echt verschrikkelijk is is de frituurlucht waar je in zit! Als je daar bent smaakt je eten er bijna niet meer door en daarna kun je eigenlijk nergens meer heen. Zo stink je..,
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch, een borrel met vrienden in de gezellige huiskamer of voor een ssssuper diner met een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Een regelrechte aanrader voor iedere Rotterdammer en/of bezoeker van de stad.
Lieske B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, het eten werd goed gepresenteerd en het was ontzettend lekker. Bij de mosselen werd geen groenten geserveerd, dat was het enige minpuntje
Sharmaine B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het interieur heeft een goede upgrade gehad vergeleken het begin. Het voelt of je binnenkomt in een huiskamer met heerlijk eten.
Sharmaine B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het interieur heeft een goede upgrade gehad vergeleken het begin van Baek. Je krijgt echt een huiskamergevoel bij binnenkomst en het eten is goed!
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Zeer leuk restaurant met lekker eten en leuke/vriendelijke bediening! Zeker een aanrader. Gezellig om met je familie iets te vieren of te eten, maar ook leuk om met je partner en of vrienden te gaan.