Baek Food & Drinks

Meer informatie over restaurant Baek Food & Drinks

9,1
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Relaxte sfeer, vriendelijke bediening en gevarieerde kaart. Wij gingen voor de Baek burger met frietjes en de Baek chocoladereep met caramel en pinda's toe, aanrader!!!
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Levendige en gezellige tent met heerlijk eten en heel lief personeel. Lekker ongedwongen sfeertje waar iedereen welkom is.
Eileen N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De stoelen zijn niet echt om op te zitten..,prijs kwaliteit eten is echt ok, leuk ingericht, maar wat echt verschrikkelijk is is de frituurlucht waar je in zit! Als je daar bent smaakt je eten er bijna niet meer door en daarna kun je eigenlijk nergens meer heen. Zo stink je..,
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Hier kun je terecht voor een heerlijke lunch, een borrel met vrienden in de gezellige huiskamer of voor een ssssuper diner met een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Een regelrechte aanrader voor iedere Rotterdammer en/of bezoeker van de stad.
Lieske B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, het eten werd goed gepresenteerd en het was ontzettend lekker. Bij de mosselen werd geen groenten geserveerd, dat was het enige minpuntje
Sharmaine B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het interieur heeft een goede upgrade gehad vergeleken het begin. Het voelt of je binnenkomt in een huiskamer met heerlijk eten.
Sharmaine B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het interieur heeft een goede upgrade gehad vergeleken het begin van Baek. Je krijgt echt een huiskamergevoel bij binnenkomst en het eten is goed!
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Zeer leuk restaurant met lekker eten en leuke/vriendelijke bediening! Zeker een aanrader. Gezellig om met je familie iets te vieren of te eten, maar ook leuk om met je partner en of vrienden te gaan.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdag 11 februari 2017. De procureur met roseval en rabarber was heerlijk! We hebben gesmuld. En zoals altijd was de ontvangst hartelijk en voelden we ons welkom bij BAEK, waarvoor dank, grote klasse!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ik was verreweg de oudste gast tussen de tieners en twintigers maar voelde me uitermate welkom
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het restaurant is niet zo groot en heel gezellig ingericht met vee planten en een zithoek met bank. De bediening is vriendelijk. Wij hadden allemaal het stoofvlees en dat was heerlijk! Geselecteerd op kindvriendelijk maar er is geen apart kindermenu. Wel een aanrader voor een huiskamer-achtige sfeer.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel vriendelijk onthaal en bediening, het eten is lekker, goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Hadden burger, gegrilde aardpeer met walnoten en een smeuïge pompoensoep met brood. Vlees perfect klaargemaakt in knapperig broodje. De aardpeer was met de noten best heftig.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke avond gehad! leuke attente bediening, gezellig ambiance en erg lekker eten! De keukenbrigade, onder de bezielende leiding van Marnix, is top! Alles was even lekker, pompoensoepje, baekburgertje en de desserts zijn hemels!
wij komen terug!!
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met vier man een top avond gehad! Pretttige, snelle bediening. Gezellige ambiance met leuke zitjes om eerst een aperitief te drinken. Chefkok Marnix kookt met zijn brigade de sterren van de hemel!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een fijne zaak met no-nonsense ambiance. Verrassende kaart waarbij de koude gerechten zowel als sandwich (voor de lunch bv) of (maaltijd)salade besteld kunnen worden. Heerlijke hoofdgerechten zonder al te veel poespas, gewoon goede ingrediënten, leuke combinaties en goed bereidt en verzorgd. Het chocoladetaartje als afsluiter is een aanrader, een ware smaaksensatie!
monica K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De menukaart op de site was niet up to date. Er staan 2 vegetarische gerechten op de site, maar 1 is er simpelweg niet omdat schorseneren zomergroeten zijn en nu dus niet meer te verkrijgen. Hoezo zet je die dan in een gerecht met pompoen en tamme kastanjes ?? Dat is dan uberhaupt geen goede combinatie?! En het is toch makkelijk de schorseneren te vervangen voor een andere groente! Maar ook in het restaurant zelf waren er wijzigingen op de kaart.... Jammer. Pompoensoep mag wat ons betreft zonder geklaarde boter, maakt hem vrij vet. Maar dat is persoonlijk. En salades waren iets te zout naar onze smaak. Dus keuken viel wat ons betreft wat tegen. Persooneel daarentegen top!
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij Baek! Erg leuke kaart, prettig, open ambiance en vriendelijke bediening. Het was rustig, waarschijnlijk door de maandag en de zomervakantie want aan het eten kan het niet liggen! Vers brood, stukje gezouten roomboter erbij. Alles verzorgd en heerlijk op smaak! Kwaliteit voor een niet al te hoge prijs!! Wij komen zeker terug om eens een hoofdgerecht uit te proberen. Complimenten voor deze leuke zaak.
karin F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Gisteravond hier gegeten. Ik heb gekozen voor de polenta met geitenkaas. Polenta wil nog wel eens zwaar uitvallen. Deze niet. Superlekker en luchtig ook nog. De geitenkaas laat zich zich als een soort van ietwat grauwige saus. De smaak was uitstekend, mijn ogen vonden het iets minder fraai en ik ben zo iemand die graag ziet wat er op haar bord ligt. Dus misschien een brokje kaas bovenop het gerecht? De honingtomaatjes echt precies goed. Als bijgerecht heb ik de ratatouille gekozen en ook dit, ogenschijnlijk, simpele gerecht was erg smakelijk. Afgesloten met een heerlijke capucino. Zeker een zaak om vaker te komen.
alexanderguido .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vlotte, gezellige zaak van een stel jonge Rotterdammers.

Bediening is fris en mondig. Door de ligging is er lang zon op het terras aan de Blaak.

Uit de keuken komt veel moois. Chef Marnix Lange leerde het vak onder andere bij François Geurds (in toen nog Ivy) en heeft nu een eigen keuken tot zijn beschikking.

Sommige specials zijn echt te gek, zoals de pompoensoep of het zachte buikspek. Ik heb er ook geluncht en dat is een aanrader. Gaaf dat de koude gerechten zowel in sandwich- als saladevorm besteld kunnen worden.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Aparte locatie aan drukke weg maar toch heel intiem terras, ontvangst en bediening on-Rotrerdamsch, top!!!
Eten heerlijk, verrassende salade met spruitjes
Wijn en brood ook prima en echte verse jus!
Echt aanrader, wordt met liefde door jonge club mensen horeca bedreven!