Badlust

Swinsedreef 24 3235 AR Rockanje Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Badlust

Jouw recensie over het restaurant Badlust

Julia Louise P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij komen hier al jaren met de vaste club wij eten hier elk weekend en de laatste jaren zit het echt in een lift eten altijd even smakelijk en altijd gezellig met het bedienend personeel.
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We komen hier vaak met mijn ouders altijd heerlijk eten en gezellige bediening. Ons zal je blijven zien zelfs als we verhuizen naar de andere kant van Nederland!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Wij komen hier altijd met onze ouders. We genieten altijd van het eten en super vriendelijke bediening. Wij gaan hier weer een heerlijke zomer te gemoed op dit gezellige terras
Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nu op het terras bij badlust in het zonnetje net heerlijk geluncht met de kids staan al een week op de camping en zijn al een aantal keer hier hartelijk ontvangen door een aardige bediening en verwend door de koks! Bedankt en tot volgend jaar!
Chelsea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige bediening met leuke dames! Het was allemaal goed georganiseerd wat je maar op weinig beachclubs ziet. Ons zie je gauw weer terug!
J G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Omdat het heerlijk weer was ging ik laatst met mijn vriend eten bij Badlust. Als voorgerecht hadden wij stokbrood met wat smeersels. Dit was op zich wel prima. Helaas viel het hoofdgerecht erg tegen. Het Wiener Schnitzel was deels nog niet goed doorbakken en was zo vettig, dat heel het bord onder de olie zat. Op weg naar de WC zag ik ook nog eens de medewerker achter de bar stiekem (binnen!!!) roken. Wij hebben toen meteen afgerekend en zijn voor het toetje naar het strandtentje verder op gegaan.. Jammer van deze negatieve beleving!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat een dag wat een weer! Wij waren beland op het mooie terras van badlust ondanks de abnormale drukte hadden we onze drankjes snel! En s avonds heerlijk gegeten een dikke pluim voor de onderneming!
Joffrey H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk vertoeven op het Rockanje strand op onze favoriete strandpaviljoen! Elke jaar weer goede service en lekker eten.
Proever132 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voelt als thuiskomen! Wij komen hier al jaren met onze vrienden en badlust vrienden, heerlijk eten en een prima bediening. Een echte aanrader als je op het Rockanje strand komt!
Joffrey H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wij hadden hier laatst heerlijk gegeten met ons gezin alles was naar wens vriendelijke en vlotte bediening! En het eten was heel veel en vers van smaak, wij voelden ons hier helemaal thuis met onze kinderen!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen weekend hier met een groep van 6 personen gegeten. Bij binnenkomst doet de locatie erg gedateerd aan, of er sinds de jaren 80 niks meer aan gedaan is. Er werd gezegd aan welke tafel we konden plaats nemen en na enig wachten kwam er iemand de drankjes opnemen. We moesten vragen om de menu kaart, waarop de reactie was dat er al een op tafel lag maar de meneer van de bediening zou extra kaarten brengen. Dat werden er wel 2, waardoor we creatief moesten zijn met het bekijken van het menu. Voor de hele tafel gekozen voor een mandje brood met smeersels. De smeersels bleken voorverpakt, waarbij niet eens de moeite was genomen het plastic er af te halen. De hoofdgerechten bestonden uit vis en vlees en waren oké, maar zeker niet speciaal. De apart geserveerde garnituur was weinig en niet vers. Voor een dessert was er keuze uit diverse soorten ijs, die door de serveerster op een kinderlijke wijze warden uitgeserveerd. De wachttijden tussen de gangen waren extreme lang, waarbij meermaals navraag gedaan is hoe lang het nog duurde. Men vroeg niet uit zichzelf of we nog iets wilden dinken, ook daar moest actief naar gevraagd worden. Ter compensatie van het lange wachen werd wel koffie van het huis aangeboden. Zelden zulke slechte service gezien.
fabiennepeters .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We kwamen hier voor de sliptongetjes, deze zouden lekker moeten zijn. 20 minuten nadat we besteld hadden bleek de sliptong op te zijn....alternatief was de gebakken schol. Na een uur kwam het eten op tafel: schol aardig, friet oud en smakeloos net als de krieltjes, salade, rabarbercompote en witlof. Als ze de helft van de bijgerechten weg zouden laten en daarvoor in de plaats betere friet en verse salade zouden serveren zou het een stuk beter zijn en hoef je wellicht ook niet een uur op je eten te wachten...
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben hier nu al vaker heerlijk gegeten en vinden de bediening prettig en ook prijs, kwaliteitsverhouding is super! Aangezien we dichtbij wonen.......voelen wij ons wel verwend met zo'n toppertje in de buurt. Ook heerlijk voor lunch. Echt aanbevelenswaardig!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren met een groep van 13 personen in de serre erg gezellig gezeten en genoten van een uitgebreide lunch.
Alles was erg goed verzorgd, plezierige, vlotte bediening, a la Carte voor 13 man vind ik op zich al een enorme prestatie.
Het is goed toeven in dit sfeervolle restaurant, op het strand gesitueerd en daar helemaal bij passend.
Eten was heel gevarieerd gelet op de verschillende keuzes, allemaal even lekker en de hele plezierige bediening maakte het plaatje compleet.
De jarige gastvrouw werd verrast met een sorbet met "vuurwerk", zeer attent!!
Een aanrader om een dagje strand extra fijn te maken of - zeker! - als je wat te vieren hebt met familie of vrienden!!
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Top tent! Lekker eten en goede service! Onze kinderen kunnen er lekker voor spelen terwijl wij lekker aan het relaxen zijn. Het is ons vaste plekje geworden!
Proever132 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten met de familie, en een gezellig dagje strand gehad. Zeer goede kwaliteit voor een strandpaviljoen met drankjes uit een flesje en niet uit een postmix apparaat! Ons zien jullie zeker terug.
AngeliqueH .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Zeer matig! Na middagje strand even nog wat eten met de kinderen.
Dat even werd ruim 2 uur.
Drankjes niet volledig geserveerd. Ruim een uur op het eten moeten wachten.
Wordt tussendoor niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken.
Dan wordt het eten geserveerd, bestellen we er een 2e drankje bij. Ober loopt terug
met lege handen, tafel overvol. Serveerster komt veel later de drankjes brengen als het eten
op is..... geen ruimte voor. Alle lege flesjes en glazen stonden er nog.
Jammer! Mensen kunnen veel en veel meer uit deze strandtent halen, door er simpelweg
gezellig en vlot personeel neer te zetten met horecagenen.
Drankje ok, maar eten zal ik er niet snel meer doen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hier als lunch een heerlijke geitenkaas salade genomen. Mocht naar mijn idee nog wel wat meer 'opgemaakt' met croutons of andere ingrediënten maar smaak was goed. Snelle en vriendelijke service. De inrichting is best ouderwets en kan wat moderner.
Cora P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
op de eerste mooie voorjaarsdag na een fikse strandwandeling "badlust"bezocht
aan een vies plakkerig tafeltje plaats kunnen nemen
na wat geduld toch kunnen bestellen bij een serveerster waarvan we eigenlijk niet konden ontdekken of ze gast was of medewerkster, het personeel is onherkenbaar....
drinken besteld en een bittergarnituur
na ongeveer 20 minuten eindelijk onze drankjes, ze werden op het smoezelige tafeltje geknald en de vuile glazen van onze voorgangers bleven staan
ongeveer 3 kwartier later was ons bittergarnituur er nog niet, de drankjes waren inmiddels op.
toch maar even nagevraagd. terugkoppeling kwam er niet maar na nog een kwartier was het dan eindelijk daar, daar was niets op aan te merken, nog een drankje besteld, wat ook weer op de inmiddels knap volle tafel werd bijgezet.
het zonnetje scheen, we hadden het fijn dus we hebben de sfeer niet laten verpesten maar eigenlijk was het treurig. mensen die zelf hun drinken maar gingern halenn en zelfs lege glazen terugbrengen alsof ze in de voetbalkantine zaten, overvolle vieze tafels en ongeinteresseerd personeel.
de rekening gevraagd, deze liet een tijd op zich achten dus uiteindelijk maar naar binnen gegaan waar 5 man personeel wat wazig om zich heen stond te kijken aan een vieze natte en zeer rommelige bar er was een cola kwijt....
onze rekening was spoorloos, men had werkelijk geen idee wat we genuttigd hadden. na 2 keer herhalen uiteindelijk nog het bittergarnituur vergeten, ik heb het maar zo gelaten.
nog een bezoekje aan de wc gebracht die werkelijk drijfnat was van....nou ja, ik denk er maar liever niet meer aan.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Op 12 mei gegeten bij Badlust. Een hele slechte ervaring! Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd en we hadden dit restaurant aangeraden gekregen. We kwamen om 19.30 uur binnen, maar er waren geen tafels meer vrij. We moeten heel even wachten om een tafel die ze voor ons zouden leeghalen. Na 10 minuten werd er eindelijk gevraagd wat we wilden drinken. We hadden ook maar stokbrood besteld, waar we 3 kleine kuipjes voorverpakte kruidenboter bij kregen. Dit geeft gelijk aan in wat voor soort restaurant je zit.. We moesten elke keer vragen om een nieuw drankje terwijl iedereen langs ons liep om naar de keuken te gaan. Zelden zo'n slechte servive gehad.. Niemand die lachtte, een praatje en oogcontact maakte of langs kwam voor een bestelling. Om 21 uur maar eens gevraagd hoe het met onze tafel zat, aangezien niemand met ons communiceerde over de voortgang. Uiteindelijk mochten wij plaats nemen aan een tafel in de serre, waar inmiddels nog 1 tafel van 2 personen naast ons zat. Verder uitgestorven, op vieze tafels na (iedereen is denk ik na het hoofdgerecht weggelopen, want alle borden stonden er nog). Het was hier zo koud dat we onze jas aan moesten houden. De jongen die het eten bracht mocht geen drankjes opnemen, maar zou iemand sturen.. Dit gebeurde uiteraard niet, dus zelf maar weer naar binnen gelopen. Schnitzel en spareribs waren ok, maar niet bijzonder lekker. Garnalen waren wel erg lekker. Varkenshaas was helemaal doorbakken en uitgedroogd. Niet te eten!! Direct maar afgerekend hierna. Op onze feedback werd slechts gezegd: jammer dat jullie dat zo hebben ervaren... Geen sorry of lijmpoging... We zijn toen bij een strandtent verderop koffie gaan drinken. Erg jammer van deze ervaring, want we kwamen juist om het jubileum van mijn ouders te vieren. Onze avond is hierdoor wel een beetje in het water gevallen. Absoluut geen aanrader dus!