Badlust

Swinsedreef 24 3235 AR Rockanje Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Badlust

Kan beter
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Badlust

Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nu op het terras bij badlust in het zonnetje net heerlijk geluncht met de kids staan al een week op de camping en zijn al een aantal keer hier hartelijk ontvangen door een aardige bediening en verwend door de koks! Bedankt en tot volgend jaar!
Chelsea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige bediening met leuke dames! Het was allemaal goed georganiseerd wat je maar op weinig beachclubs ziet. Ons zie je gauw weer terug!
J G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Omdat het heerlijk weer was ging ik laatst met mijn vriend eten bij Badlust. Als voorgerecht hadden wij stokbrood met wat smeersels. Dit was op zich wel prima. Helaas viel het hoofdgerecht erg tegen. Het Wiener Schnitzel was deels nog niet goed doorbakken en was zo vettig, dat heel het bord onder de olie zat. Op weg naar de WC zag ik ook nog eens de medewerker achter de bar stiekem (binnen!!!) roken. Wij hebben toen meteen afgerekend en zijn voor het toetje naar het strandtentje verder op gegaan.. Jammer van deze negatieve beleving!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat een dag wat een weer! Wij waren beland op het mooie terras van badlust ondanks de abnormale drukte hadden we onze drankjes snel! En s avonds heerlijk gegeten een dikke pluim voor de onderneming!
Joffrey H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk vertoeven op het Rockanje strand op onze favoriete strandpaviljoen! Elke jaar weer goede service en lekker eten.
Proever132 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voelt als thuiskomen! Wij komen hier al jaren met onze vrienden en badlust vrienden, heerlijk eten en een prima bediening. Een echte aanrader als je op het Rockanje strand komt!
Joffrey H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wij hadden hier laatst heerlijk gegeten met ons gezin alles was naar wens vriendelijke en vlotte bediening! En het eten was heel veel en vers van smaak, wij voelden ons hier helemaal thuis met onze kinderen!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen weekend hier met een groep van 6 personen gegeten. Bij binnenkomst doet de locatie erg gedateerd aan, of er sinds de jaren 80 niks meer aan gedaan is. Er werd gezegd aan welke tafel we konden plaats nemen en na enig wachten kwam er iemand de drankjes opnemen. We moesten vragen om de menu kaart, waarop de reactie was dat er al een op tafel lag maar de meneer van de bediening zou extra kaarten brengen. Dat werden er wel 2, waardoor we creatief moesten zijn met het bekijken van het menu. Voor de hele tafel gekozen voor een mandje brood met smeersels. De smeersels bleken voorverpakt, waarbij niet eens de moeite was genomen het plastic er af te halen. De hoofdgerechten bestonden uit vis en vlees en waren oké, maar zeker niet speciaal. De apart geserveerde garnituur was weinig en niet vers. Voor een dessert was er keuze uit diverse soorten ijs, die door de serveerster op een kinderlijke wijze warden uitgeserveerd. De wachttijden tussen de gangen waren extreme lang, waarbij meermaals navraag gedaan is hoe lang het nog duurde. Men vroeg niet uit zichzelf of we nog iets wilden dinken, ook daar moest actief naar gevraagd worden. Ter compensatie van het lange wachen werd wel koffie van het huis aangeboden. Zelden zulke slechte service gezien.
fabiennepeters .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We kwamen hier voor de sliptongetjes, deze zouden lekker moeten zijn. 20 minuten nadat we besteld hadden bleek de sliptong op te zijn....alternatief was de gebakken schol. Na een uur kwam het eten op tafel: schol aardig, friet oud en smakeloos net als de krieltjes, salade, rabarbercompote en witlof. Als ze de helft van de bijgerechten weg zouden laten en daarvoor in de plaats betere friet en verse salade zouden serveren zou het een stuk beter zijn en hoef je wellicht ook niet een uur op je eten te wachten...
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben hier nu al vaker heerlijk gegeten en vinden de bediening prettig en ook prijs, kwaliteitsverhouding is super! Aangezien we dichtbij wonen.......voelen wij ons wel verwend met zo'n toppertje in de buurt. Ook heerlijk voor lunch. Echt aanbevelenswaardig!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren met een groep van 13 personen in de serre erg gezellig gezeten en genoten van een uitgebreide lunch.
Alles was erg goed verzorgd, plezierige, vlotte bediening, a la Carte voor 13 man vind ik op zich al een enorme prestatie.
Het is goed toeven in dit sfeervolle restaurant, op het strand gesitueerd en daar helemaal bij passend.
Eten was heel gevarieerd gelet op de verschillende keuzes, allemaal even lekker en de hele plezierige bediening maakte het plaatje compleet.
De jarige gastvrouw werd verrast met een sorbet met "vuurwerk", zeer attent!!
Een aanrader om een dagje strand extra fijn te maken of - zeker! - als je wat te vieren hebt met familie of vrienden!!
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Top tent! Lekker eten en goede service! Onze kinderen kunnen er lekker voor spelen terwijl wij lekker aan het relaxen zijn. Het is ons vaste plekje geworden!
Proever132 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten met de familie, en een gezellig dagje strand gehad. Zeer goede kwaliteit voor een strandpaviljoen met drankjes uit een flesje en niet uit een postmix apparaat! Ons zien jullie zeker terug.
Roelappelhof .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Vorig week zondag zaten wij heerlijk op het terras, we werden goed bediend door een vrolijke bediening en de drankjes waren snel gebracht terwijl het terras goed gevuld was. Omdat het aangenaam weer bleef hadden we besloten om een hapje te eten in de serre. We hadden heerlijke verse schol en slibtong op. En de kinderen hadden allebei spareribs op die ze super vonden! Wij gaan zeker weer naar badlust als we in de buurt zijn want de kinderen kunnen er geen genoeg van krijgen!
Carlabonaire .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Na een lekkere wandeling over het strand kwamen we terecht bij Badlust, een strandtent "oude stijl". We vonden een plaatsje in de serre. De bediening liet niet lang op zich wachten. We hadden nog niet in de kaart gekeken of er stond al een jongeman met twee glazen thee (niet voor ons). Wij wilden graag bestellen, hij zou zo terug komen.... Helaas liet dit lang op zich wachten. Even later kwam hij weer met een bestelling naar de tafel naast ons, en dit was weer mis, deze mensen hadden ook nog niet besteld. Na een minuut of tien kwam een andere jongeman de bestelling opnemen en hij nam gelukkig ook de restanten van de vorige gasten mee. Helaas had hij geen doekje om even het tafeltje af te nemen. De drankjes kwamen na korte tijd, het bittergarnituur duurde langer. Helaas waren dit alleen stukjes kaas, stukjes worst en de befaamde mix van gefrituurde hapjes. Je kan hier toch wel iets leukers van maken.
Afrekenen viel ook niet mee. Na drie keer de aandacht trekken ben ik maar naar de bar gelopen en heb ik daar afgerekend.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat in het hoogseizoen. Ik ga het maar niet uitproberen.
AngeliqueH .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Zeer matig! Na middagje strand even nog wat eten met de kinderen.
Dat even werd ruim 2 uur.
Drankjes niet volledig geserveerd. Ruim een uur op het eten moeten wachten.
Wordt tussendoor niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken.
Dan wordt het eten geserveerd, bestellen we er een 2e drankje bij. Ober loopt terug
met lege handen, tafel overvol. Serveerster komt veel later de drankjes brengen als het eten
op is..... geen ruimte voor. Alle lege flesjes en glazen stonden er nog.
Jammer! Mensen kunnen veel en veel meer uit deze strandtent halen, door er simpelweg
gezellig en vlot personeel neer te zetten met horecagenen.
Drankje ok, maar eten zal ik er niet snel meer doen.
SonjaEwoud .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Mooie zondag in de zomer, kwamen voor sliptong met frites die ik mij kon herinneren van lange geleden.
Destijds was het een feest en de sliptong was nog steeds helemaal goed. Bediening was beetje jammer, in eerste instantie wel snel aan eerste drankje geholpen, toen wilden we zelf niet direct bestellen, eerst nog wat genieten van de zonnige dag voor eten.
Helaas was de jongen die ons eerder zo snel hielp verdwenen en werd het hele terras boven door 1 dame gedaan. Ze was goeden snel maar helaas kwam er precies toen we haar probeerden in te schakelen voor bestelling grote groep binnen en duurde het lang voor de bestelling duidelijk was.
Uiteindelijk werden we wel goed verder geholpen en de vis en frites waren echt fantastisch, vis helemaal zacht en zilt, met frites die tot laatste aan toe super krokant bleef. Hier kwamen we voor en de rest was bijzaak voor ons.
De spinazie vond ik niet echt lekker, was koud tegen de tijd dat ik er aan toe kwam , partner vond de appelcompote niet lekker want hij had liever appelmoes zonder stukjes. Ik vind die stukjes appel er in juist lekker. Rest van de groentegarni heb ik niet geproefd, rest was al voldoende en zag er mooier/frisser uit.
Prima prijs, zeker niet duur voor wat we op bord en in glazen kregen.
Zeker voor herhaling vatbaar, goede jeugdherinnering en leuk om in zo'n korte tijd een kleine vakantie-ervaring op te doen.
Rotterdam ligt helemaal niet zo ver weg, de rit er naartoe vinden wij prachtig, juist ook door de schepen en aanverwante industrie gecombineerd met mooie natuur!
flipje2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Heerlijke sliptongetjes, ruime portie met veel vers garnituur. Gastvrij ontvangen. Een aantal mensen weet echter niet wat ze moeten doen. 1:3 tafels heeft een menukaart staan, waardoor 'lenen' menukaarten nodig is. Kies dan voor menukaarten die je inneemt... Barman rookt terwijl hij achter de bar staat in het restaurant. Lekker eten en mooi weer op terras deden dat ons echter vergeten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hier als lunch een heerlijke geitenkaas salade genomen. Mocht naar mijn idee nog wel wat meer 'opgemaakt' met croutons of andere ingrediënten maar smaak was goed. Snelle en vriendelijke service. De inrichting is best ouderwets en kan wat moderner.
Cora P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
op de eerste mooie voorjaarsdag na een fikse strandwandeling "badlust"bezocht
aan een vies plakkerig tafeltje plaats kunnen nemen
na wat geduld toch kunnen bestellen bij een serveerster waarvan we eigenlijk niet konden ontdekken of ze gast was of medewerkster, het personeel is onherkenbaar....
drinken besteld en een bittergarnituur
na ongeveer 20 minuten eindelijk onze drankjes, ze werden op het smoezelige tafeltje geknald en de vuile glazen van onze voorgangers bleven staan
ongeveer 3 kwartier later was ons bittergarnituur er nog niet, de drankjes waren inmiddels op.
toch maar even nagevraagd. terugkoppeling kwam er niet maar na nog een kwartier was het dan eindelijk daar, daar was niets op aan te merken, nog een drankje besteld, wat ook weer op de inmiddels knap volle tafel werd bijgezet.
het zonnetje scheen, we hadden het fijn dus we hebben de sfeer niet laten verpesten maar eigenlijk was het treurig. mensen die zelf hun drinken maar gingern halenn en zelfs lege glazen terugbrengen alsof ze in de voetbalkantine zaten, overvolle vieze tafels en ongeinteresseerd personeel.
de rekening gevraagd, deze liet een tijd op zich achten dus uiteindelijk maar naar binnen gegaan waar 5 man personeel wat wazig om zich heen stond te kijken aan een vieze natte en zeer rommelige bar er was een cola kwijt....
onze rekening was spoorloos, men had werkelijk geen idee wat we genuttigd hadden. na 2 keer herhalen uiteindelijk nog het bittergarnituur vergeten, ik heb het maar zo gelaten.
nog een bezoekje aan de wc gebracht die werkelijk drijfnat was van....nou ja, ik denk er maar liever niet meer aan.