Over restaurant Bad Boekelo

Ontspannen bij Bad Boekelo

Zin om na een dagje relaxen in het resort heerlijk te dineren? Dat kan bij Bad Boekelo! Op de menukaart is er een keuze uit diverse internationale gerechten, voor ieder wat wils. Laat je hier lekker in de watten leggen en geniet!

Meer informatie over restaurant Bad Boekelo

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Tijdens een weekendje weg, kregen we bij het arrangement ook een 3 gangen diner. Dit bleek voor ons uit te pakken als een buffet, waarbij de keuze ruim was (als je geen vegetariër bent). Op zich was het vlees en het merendeel van de gerechten prima op smaak, maar mede ons late aanschuiven +/- 20;00 liet vooral de warmte van de gerechten te wensen over. Dat was wel erg jammer te noemen en ook wel echt een punt van aandacht. Verder zit je er prima, al kan je beter je blik niet richten op de vloerbedekking die gewoon ranzig is. De service was vriendelijk maar de borden worden wel erg laat afgenomen. Als je van een overnachting in het resort gebruik maakt kan je hier best wel aanschuiven voor een avond, maar voor echt tafelen zijn er buiten het resort alternatieven.
C V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima bediening, prettig, aardig, vaardig personeel.
Het eten (3 gangen menu) was bijzonder lekker, zag er mooi uit , en er werd niet moeilijk gedaan over kleine aanpassingen. Complimenten !!
Gkterheege .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016

als keuzemenu alleen keus in voorgerecht. rundertartaar of zalm/bietjes,
een hoofdgerecht - kalfsentrecot pepersaus
een dessert
kwaliteit goed.
hoogste tijd voor nieuwe vloerbedekking. Verschrikkelijk vies
Diana_tijger1967 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hadden een zomerbuffet volop kleine gerechten. Volop keuze hoofdgerechten en echt heerlijke nagerechten. Erg lekker vriendelijke bedeining.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In een ontspannen ambiance lekker gegeten. Vriendelijke en klantgerichte bediening waarbij ook de keuken op een uitstekende en creatieve wijze rekening weet te houden met specifieke wensen.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima verzorgd en uitstekend van de smaak, het bedienend personeel is heel verzorgend,en vertelde wat er werd geserveerd, ook de wijn, een sauvignon blanc was heerlijk.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
we hebben met 4 personen via social deal gegeten , het voorgerecht was prima
het hoofdgerecht een kalfsentrecote was taai en de groente minimaal, de aardappeltjes lekker
een kleine salade had niet misstaan.
het toetje was goed . de bediening was vriendelijk maar ik vind achteraf
2 flessen water a 5,25 per stuk een karafje witte wijn voor 17,50 schandalig en 2 jus d órange a
3.75 was het enige wat ik een normale prijs vind dus al met al was ons etentje wat zogenaamd goedkoop zou zijn de normale prijs door de dure drank .
is dit ook zo als ik een normaal menu neem? Zonder korting

Jstroink1 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Bad Boekelo heeft voor ons vanouds hele goede herinneringen.Er is veel veranderd maar de sfeer is nog hetzelfde. Prima eten en een goede bediening.
Gbot .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten perfect opgemaakt en hulde aan de chef. Alles op zeer correcte manier bedient en hele fijne gezellige bediening.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lunchkaart is beperkt. Diner is prima, keuze uit vlees, vis, vega. Zowel de schotse zalm als ook de forel waren heerlijk, de vega falafel ook lekker, mosselen ook heerlijk. Bediening ruim aanwezig en attent en zeer vriendelijk. Eetgedeelte is gedateerd, al heb ik wel de indruk dat men beetje bij beetje aan het renoveren is. Ontbijt is erg goed en zeer uitgebreid.
Harriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Het verblijf was geweldig, het eten was (zoals door gelezen recensies al verwacht) niet geweldig, maar zeker ook niet slecht. Als echtgenote van een (echt goede) chefkok ben ik me ook bewust dat ik zeer verwende smaakpapillen heb. We bestelden sparribs met een salade. De ribjes waren neutraal van smaak, jammer dat ze niet eerst gaar gekookt waren en daarna met een sausje nog even inder de gril (tip voor de kok mischien?). Maar zoals gezegd, waarschijnlijk vinden de meeste mensen ze prima zo. De bediening was zeer correct en snel en het terras was heerlijk om te zitten. Zo te zien aten de neeste gasten hun eten met smaak op.
Nora F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Tijdens verblijf in een van de appartementjes, geen zin om te koken.
Twijfelen of we de moed hadden het restaurant te bezoeken.
Door een aantal negatieve recensies hier een beetje huiverig geworden.
MAAR, ook nu weer tot de ontdekking komen dat de negatieve reageerders vaak azijnz**kers zijn die naar alle waarschijnlijkheid nergens tevreden zullen zijn én een boel verzieken voor een bedrijf door het plaatsen van overdreven negativiteit in recensies.

Wat hebben mijn zoon en ik hier heerlijk gegeten én wat was het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Ja, het gebouw mag wel een goede opknapbeurt hebben, maar wij gaan niet naar een restaurant om te kijken naar het meubilair enzo.
In een restaurant komen wij om te genieten van een heerlijke maaltijd.
En dat is wat wij hebben gedaan, en nog heel vlot ook, kan ik zeggen.
Vlot iemand voor een drankje, vlot doorgeven van wat wij wilden eten, compleet met diverse vragen die wij hadden m.b.t. onze kieskeurigheid van eten. Daarna vlot opdienen van de maaltijd.
Daarom dus tweemaal een dikke voldoende voor dit restaurant en een kleine voldoende voor het "decor".
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eerste keer High Tea bij dit resort. Ondanks reservering vooraf was er geen tafel voor ons gedekt. Het duurde erg lang voordat wij eerste drankjes kregen. Etagere was matig gepresenteerd. De thee was bijzonder laat geserveerd en wij moesten zelfs om suiker vragen. Wij zaten tussen de niet afgeruimde tafels van vorige gasten tot ons vertrekt. Decor is gewoon "vergaande glorie". Helaas geen succes.
Winterink .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Goede service en bediening.
voor/hoofd en na gerecht waren OK, maar niet voor de verwende fijnproevers.
Door de tankendineer actie was de prijs voor 4 personen zeker acceptabel, maar als ik de normale prijs had moeten betalen had ik er toch iets meer van verwacht.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Vooraf een Zalmtartaar (heerlijk)
Hoofdgerecht Kalfsribeye (geweldig)
Dessert Rode vruchten met yogurtijs (heerlijk)

Gezellig plekje om te dineren.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Bij aankomst in het hotel wilden we eerst graag lunchen. De kaart is beperkt, zeker voor kleine kinderen. Gelukkig konden we buiten de kaart om een gewone tosti bestellen. Service! Ik had een focaccia met runderlende. De smaak was goed, de runderlende was alleen erg koud. Mijn partner had een focaccia zalm, die was uitstekend.

Niet verrassend, maar wel prima geluncht!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Na een aantal jaar weer eens een bezoek gebracht bij Bad Boekelo, vroeger live cooking en verse ingrediënten, helaas is daar niets meer van over. Weinig sfeer, weinig keuze, wel vriendelijk personeel en smaakvol hoofdgerecht. Maar gebakken lendebiefstuk op zachte puree?? Nee dat kan niet!! Helaas niet helemaal gekregen van wat we verwacht hadden. Ik zou weer terug gaan naar het concept van vroeger en stoppen met de acties van AH en Shell.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben de High Tea via de Groupon Actie genuttigd. Ik vond het erg leuk om te beginnen met een glas bubbles en daarna een lichte bouillon.
De étagere met lekkers was ok, maar niet overweldigend. Nu hebben we er 28 euro voor betaald, 51 euro voor twee personen was het niet waard geweest). De sandwiches vond ik goed van smaak, met name de zalm was van een mooie kwaliteit. De scones waren redelijk, jammer dat de clotted cream niet smaakte zoals het moest zijn ... te weinig creme fraiche/mascarpone erin? Het leek meer pure slagroom. Jammer. Wat ik zeker een misser vond waren de Baronie- en Zeebanketbonbons. Ik denk dan, hou het puur en gebruik verse en goede producten.
We hebben daarna nog even op de banken met de prachtige kussens rondom de open haard gezeten. We hebben daar toch zeker nog een drie kwartier gezeten, maar niemand die kwam vragen of we nog iets wilden drinken/bestellen. Gemiste kans.
Walbeek5 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
wij vonden alles prima.
wel erg fijn dat we de AH aktie in konden leveren.
de prijs vergelijking met de hoeveelheid van het eten was voor ons niet in verhouding.
Mmossel .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Met de ah actie hier gegeten. 7 uur gereserveerd 8 uur pas het eten! Konden niet kiezen kregen een soort plankje als vooraf met kaas en worst en 6 stukjes stokbrood. 3 kwartier later pas het hoofdgerecht. Varkens medaillon 3 stukjes. een eetlepel aardappel kaaspuree. En 1 klein stukje paprika sla en champignon van alles 1. Moesten zelf om drankjes vragen duurde allemaal heel lang en erg weinig. Hierover geklaagd toen ze vroegen of alles naar wens was. Ze hebben de drankjes van de bon afgehaald wat we overigens niet konden zien er stond alleen du chef op verder niks. Alleen de prijs 35 Euro. Wij komen hier niet weer.