Over het restaurant Bad Boekelo

Ontspannen bij Bad Boekelo

Zin om na een dagje relaxen in het resort heerlijk te dineren? Dat kan bij Bad Boekelo! Op de menukaart is er een keuze uit diverse internationale gerechten, voor ieder wat wils. Laat je hier lekker in de watten leggen en geniet!

Meer informatie over restaurant Bad Boekelo

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 00:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Lennard M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gegeten in gezelschap van mijn ouders en vriendin, fijne bediening. Alle aanpassingen die wij wouden op het menu werden direct doorgevoerd en nog belangrijker niet vergeten. Prima avond gehad met goede wijn en een fijne ambiance.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was prima en mooi verzorgt. Het smaakte uitstekend. Goede balans tussen de gebruikte ingrediënten. Top avond gehad.
Emmie W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Voorgerecht: de carpattio en het zalmtaartje waren heelijk, de smaak van de mostertsoep ( soep van de dag) was goed maar er zat niets in, geen spekje of stukje zalm, heel kaal dus.
Hoofdgerecht: 1persoon had de kalfsribeye, die was zeer tevreden over de smaak, 3 personen hadden de kabeljouw met hollandaise saus en die hebben we niet opgegeten. Aan de kabeljouw zat totaal geen smaak en de saus was heel zuur. Ter vervanging kregen een stukje zeebaars, die was beter maar kan beter. Het personeel was heel vriendelijk en deed hun uiterste best, maar de kok had waarschijnlijk zijn dag niet.
Ons nagerecht was heerlijk en ter compensatie kregen we ook nog koffie na!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Super service wat betreft het voorafje, dit vond ik niet lekker en kreeg zonder probleem vers fruit. Eten en bediening was goed. Inrichting lijkt een beetje op een bejaardenhuis eetzaal, koffie met thee koste ons €7,50 dat vind ik erg aan de prijs dit kwam omdat er chocolade bij geserveerd wordt zeggen ze. Maar kort door de bocht...hebben wij niet om gevraagd maar betalen we dus wel voor. En we hebben er netjes 1 genomen en niet 3.....op deze puntjes na toch met een goed gevoel en gevulde buik weggegaan.
T K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Afgelopen vrijdag met 8 personen buffet gehad.
Prijs kwaliteit slecht.
Glas wijn chardonnay. € 6,52
Radler € 3,8grimm blond € 4,88
Prijzen van een sterrenrestaurants .
Gewoon belachelijk
ineke T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mooie ambiance, een mooi terras met een zeer fraai uitzicht. zeer vriendelijk personeel. Eten was lekker.
We komen zeker nog een keer terug. Dan hopen we dat het weer net zo mooi is als gisteren.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Doordat we geluk hadden met het weer zaten we lekker buiten met zicht op de vijver (restaurant binnen vond ik ruim opgezet, niet zo gezellig). Met de AH-restaurantactie hadden we geen keuze uit de gerechten helaas, maar wij lustten hetgeen er op het menu stond. Naast het breekbroodje met tapenade of kruidenboter (altijd goed) stond het voorgerecht (vitello tonato) snel op tafel; vlees was wel lekker maar beetje smaakloos, de tonijnsalade en overige garnituur moesten de smaak maken. Ondertussen wilde ik nog wat drinken, maar moest lang wachten voor ik contact had. Achteraf maar goed ook, want simpele wijn was flink aan de prijs (+klein glaasje!), jammer. Duurde vrij lang voordat hoofdgerecht (varkensmedaillions) op tafel stond. Deze relatief grote stukken waren niet zo mals als wanneer we het thuis maken, alsof het te lang in de oven heeft gestaan. Ook qua smaak te simpel, peper en weinig zout. Eetlepel jus die erbij zat was niet voldoende, zat verder geen saus bij. De groente erbij stelde weinig voor, deed me naast de vier sperziebonen denken aan diepvries-soepgroente. Verse patat was wel lekker. Het dessert was simpel, frambozenbavarois oid met slagroom en nog iets in een glaasje wat op zich lekker was, maar die ochtend al voorbereid was of zo, want het was uitgedroogd. Al met al zag het eten er mooi uit en was de bediening vriendelijk, redelijk gegeten, maar over-all viel het wel tegen. Het is dat de lokatie en het weer veel goedmaakten.

Een 'gewoon' restaurant heeft toch meer sfeer en gezelligheid; dit hotelrestaurant heeft uiteraard hotelgasten die hier niet (alleen) voor de gezelligheid zitten te eten, waardoor er bv stellen zijn die amper met elkaar praten. Dat is dus geen verwijt, maar een constatering die van invloed is op de sfeer.
Phlip V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede prijs product verhouding, mooie plek, keurige bediening en prettige sfeer.
Muriel W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk eten met veel streekproducten. Men is trots op Twente en terecht, zeer goed vlees. Bediening vriendelijk en attent. Zorgden ervoor dat mijn vrouw met haar rolstoel zo stond dat ze zich op haar gemak voelde.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gemoedelijke ontvangst, ruime entre, mooi appartement met uitzicht op het bos ( zelfs vanuit bed). Restaurant was pas opnieuw aangepakt en ziet er mooi uit. Het heeft een mooi saunagebied, voor dames apart of gemengd, Het is niet groot maar daardoor is het knus. Zowaar een groot dompelbad! Het zwembad is in een andere ruimte, dus even de zwembroek aan, badjas aan en naar het grote zwembad kopen. Zit naast elkaar. Het eten was super lekker en in een gezellige brasserie. Top.
Hanny P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, leuke sfeer. Goed hotel dus je kunt gerust een flesje wijn bestellen. Na het eten zijn we bij het haardvuur gaan zitten, nagenieten.
Hay R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vriendelijke bediening en heerlijk 3-gangen diner. In principe alleen keuze uit het voorgerecht Bij het hoofdgerecht wel de vraag of je dit luste. Zoniet werd er naar een oplossing gezocht. Nagerecht was wat eenvoudig.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Tijdens een weekendje weg, kregen we bij het arrangement ook een 3 gangen diner. Dit bleek voor ons uit te pakken als een buffet, waarbij de keuze ruim was (als je geen vegetariër bent). Op zich was het vlees en het merendeel van de gerechten prima op smaak, maar mede ons late aanschuiven +/- 20;00 liet vooral de warmte van de gerechten te wensen over. Dat was wel erg jammer te noemen en ook wel echt een punt van aandacht. Verder zit je er prima, al kan je beter je blik niet richten op de vloerbedekking die gewoon ranzig is. De service was vriendelijk maar de borden worden wel erg laat afgenomen. Als je van een overnachting in het resort gebruik maakt kan je hier best wel aanschuiven voor een avond, maar voor echt tafelen zijn er buiten het resort alternatieven.
C V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima bediening, prettig, aardig, vaardig personeel.
Het eten (3 gangen menu) was bijzonder lekker, zag er mooi uit , en er werd niet moeilijk gedaan over kleine aanpassingen. Complimenten !!
gkterheege T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016

als keuzemenu alleen keus in voorgerecht. rundertartaar of zalm/bietjes,
een hoofdgerecht - kalfsentrecot pepersaus
een dessert
kwaliteit goed.
hoogste tijd voor nieuwe vloerbedekking. Verschrikkelijk vies
diana_tijger1967 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hadden een zomerbuffet volop kleine gerechten. Volop keuze hoofdgerechten en echt heerlijke nagerechten. Erg lekker vriendelijke bedeining.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In een ontspannen ambiance lekker gegeten. Vriendelijke en klantgerichte bediening waarbij ook de keuken op een uitstekende en creatieve wijze rekening weet te houden met specifieke wensen.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima verzorgd en uitstekend van de smaak, het bedienend personeel is heel verzorgend,en vertelde wat er werd geserveerd, ook de wijn, een sauvignon blanc was heerlijk.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
we hebben met 4 personen via social deal gegeten , het voorgerecht was prima
het hoofdgerecht een kalfsentrecote was taai en de groente minimaal, de aardappeltjes lekker
een kleine salade had niet misstaan.
het toetje was goed . de bediening was vriendelijk maar ik vind achteraf
2 flessen water a 5,25 per stuk een karafje witte wijn voor 17,50 schandalig en 2 jus d órange a
3.75 was het enige wat ik een normale prijs vind dus al met al was ons etentje wat zogenaamd goedkoop zou zijn de normale prijs door de dure drank .
is dit ook zo als ik een normaal menu neem? Zonder korting