Back to Basics

Zijlstraat 35 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-232025125

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Back to Basics

Bij Back to Basics kun je genieten van de Italiaanse sfeer die je terugproeft in de pure, traditionele gerechten en de Napolitaanse pizza uit de houtoven. Francesco, al 30 jaar bekend als een van de beste pizzabakkers van Nederland, maakt iedere dag vers pizzadeeg en belegt deze uitsluitend met producten van zeer hoge kwaliteit. Luca, de Romaanse kok, verzorgt het wekelijks wisselende menu zodat je iedere keer weer wordt verrast. India, gastvrouw, vertelt je vol passie over de bijzondere wijnen die ze met zorg voor je heeft geselecteerd. De warme atmosfeer, de Italiaanse bediening en de zonnige gerechten maken een bezoek aan Back to Basics een waar Italiaans feestje.

Meer informatie over restaurant Back to Basics

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

7,1

Jouw recensie over het restaurant Back to Basics

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke pizza’s echt een aanrader????
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gezellige plek met prima eten. Zelf ben ik een kleine eter en kreeg ik mijn pizza niet op. We hebben een half uur gewacht tot onze borden werden opgehaald omdat de bediening ons bleef negeren. Pas toen er vanuit de keuken door het hele restaurant naar mij werd geschreeuwd of ik het niet lekker vond werd met afschuw onze borden opgehaald. We hebben betaald voor een 3-gangen diner, maar wilden na deze gebeurtenis zo snel mogelijk weg. Lekker eten maar slechte service.
John D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij vonden het eten prima. We hebben lekker gegeten.
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijke pizza's
Kaya S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten echt een aanrader!
Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was heerlijk! Verder geen verbeterpunten. Alles was top
Frits-ans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Slechte, keiharde acoustiek, pizza bakken maakt veel lawaai, trage bediening
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten !!! Una ottima cucina con una vera pizza da forno a legna.

Prima keuken met een echte pizza uit een hout oven ! Voortreffelijk enorm veel keuze. Pizza tricolore of met tartufo mijn favorite.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Geweldig gegeten. Écht Italiaans. What you see is what you get. Koffie ipv toetje was geen probleem. Een aanrader!!
Grazie mille!!
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Slechtste service en langste wachttijd ooit. Na 1.5 uur pas pizza op tafel en nog 1 van de drie verkeerd ook. Pizza was wel lekker...
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk Italiaans restaurant, waar de eigenaar met veel passie pizza staat te bakken.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Je waant je even helemaal in Italië!
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het is chaotisch en rommelig maar dat is in eerste instantie wel soort van echt Italiaans als het eten dat rijkelijk zou compenseren dan was t misschien nog wel charmant maar dat was ook niet zo. Ik zou niet snel terug gaan. Pizza’s waren prima pasta carbonara niet lekker en antipasta niet bijzonder. Alleen de melanzana echt lekker.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten goed alleen moet je erg lang wachten
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima pizza’s, relaxte sfeer. Perfect om iets te eten voor een concert in het Patronaat
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben hier echt een heerlijke pizza gegeten afgelopen zaterdagavond. De tomatensaus was echt puur van tomaten en heerlijke mozzarella erop. Het proefte echt alsof we even in Italie waren, kreeg er bijna even heimwee van.
De mensen waren erg vriendelijk.
De inrichting is wat sober maar uiteindelijk maakt het eten alles meer dan goed!
Complimenti!

Een aanrader!
Claudia & Tobias
Mandy N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Meerdere malen gegeten hier en was altijd top. Eten niets te klagen. Helaas zelf om drinken moeten vragen terwijl er meerdere malen langs onze tafel gelopen is. Zelfs bij het serveren van het eten niet gevraagd of we wat wilden drinken. Ditmaal erg teleurstellend.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ook geschikt voor glutenvrij
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Mijn zoon en ik bestelden een vegetarische proeverij voor twee personen. Kleine portie met een stukje pecorino en een paar stukjes gegrilde groenten - daar moet toch meer van te maken zijn. Het ‘brood’ dat wij erbij kregen was volgens ons beiden pizzadeeg in stukjes gesneden.
De pizza’s waren redelijk, maar niet erg knapperig , zoals op de website aangegeven wordt. Koffie prima en tiramisu ook lekker. Thee niet biologisch, terwijl restaurant pretendeert biologisch te zijn. Biologische thee is overal verkrijgbaar, dus komt niet erg ambitieus over.
Bediening rommelig, muziek net iets te hard. Wij hadden het gevoel in een huiskamer terecht te zijn gekomen.
Isabel E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super lekker gegeten! Aardige bediening????