Back to Basics

Zijlstraat 35 2011 TK Haarlem Nederland Kaart
31-232025125

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Back to Basics

Bij Back to Basics kun je genieten van de Italiaanse sfeer die je terugproeft in de pure, traditionele gerechten en de Napolitaanse pizza uit de houtoven. Francesco, al 30 jaar bekend als een van de beste pizzabakkers van Nederland, maakt iedere dag vers pizzadeeg en belegt deze uitsluitend met producten van zeer hoge kwaliteit. Luca, de Romaanse kok, verzorgt het wekelijks wisselende menu zodat je iedere keer weer wordt verrast. India, gastvrouw, vertelt je vol passie over de bijzondere wijnen die ze met zorg voor je heeft geselecteerd. De warme atmosfeer, de Italiaanse bediening en de zonnige gerechten maken een bezoek aan Back to Basics een waar Italiaans feestje.

Meer informatie over restaurant Back to Basics

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

7,1

Jouw recensie over het restaurant Back to Basics

Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker eten, goede bediening en leuke sfeer.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We moesten enorm lang
wachten op ons eten en drinken. Ging er nogal chaotisch aan toe. Was op een zaterdagavond dus nogal druk. Een serveerster heeft ons nog op een groot glas limonchello getrakteerd. De pizza's en ook de pasta was erg lekker.
Nout W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een eerlijke en prettige sfeer. Pizza uit de kunst! Komen er regelmatig. En iets wijzigen in het gerecht geen probleem
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten. Enige minpunt is beperkte keuze in hoofdgerechten als je niet voor pizza kiest. Ik kom hier graag terug.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Aardige mensen in de bediening. Echt Italiaanse sfeer. We komen zeker een keer terug.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima gegeten. Akoestiek is minder.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijk personeel, we werden fijn geholpen en er hing een leuke sfeer!
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Met AH actie hier gegeten. In 1 woord goed!!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het duurde enorm lang voordat we voorgerecht kregen en toen het kwam, kregen we er maar 1 ipv 4.
Foutje
De drie borden werden nageleverd na drie kwartier
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Uitstekende rode wijn uit APULIE! Brusceta en pizza met tonijn waren prima.
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Jammer van het Engels sprekende personeel. Communicatie onder personeel verliep niet goed. Daarnaast hebben we zelf om ons bestek moeten vragen.
Remko M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. De glutenvrije pizza was top. De beste die zoon ooit gegeten heeft.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hadden zeker niet de beste plek ( achter in restaurant tegen over de keuken). De sfeer laat ze het best beschrijven als chaotisch. Het eten is niet bijzonder. We deelde een bruschetta en namen als toetje Italian Coffee maar evengoed werd een 3 gangen menu in rekening gebracht met Italian Coffee apart berekend.
Geen aanrader !
Norbert W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De pizza's zijn geweldig, de inrichting is wel erg sober en de service lijkt nogal onervaren.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bij 3x navraag over de mogelijkheid tot deelname AH actie zonder voorgerecht ( stond nl niet op de website) bleek dit geen probleem. Tot de rekening kwam toen veel praten om het afgesproken te betalen.
Zwarte thee bleek niet beschikbaar, heet water voor eigen theezakje was bij navraag gratis, stond echter wel voor 2,50 op de rekening.
Ondanks deze tegenvallers een gezellige avond en lekker gegeten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Enthousiaste eigenaar die heerlijke pizza’s bakt.
Meisje in de bediening is aardig, spreekt echter alleen Engels, is niet heel erg assertief.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
AH actie 3 gangen keuzemenu, anti pasti, pizza's en de desserts allemaal erg lekker. Zaak zat vol duurde daardoor wat langer wat wij geen probleem vonden. Vriendelijke eigenaar en dame van de bediening boden meermaals excuses aan.
Christien O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zoals altijd weer voortreffelijk gegeten! Pizza’s zoals pizza’s horen te smaken.
Josselyn O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heel lang moeten wachten op ons eten. En pizza's waren lauw.
Bediening was niet echt gastvrij.
Jammer, want op zich is het een leuk restaurant op een goede locatie.