Back to Basics

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Back to Basics

Bij Back to Basics kun je genieten van de Italiaanse sfeer die je terugproeft in de pure, traditionele gerechten en de Napolitaanse pizza uit de houtoven. Francesco, al 30 jaar bekend als een van de beste pizzabakkers van Nederland, maakt iedere dag vers pizzadeeg en belegt deze uitsluitend met producten van zeer hoge kwaliteit. Luca, de Romaanse kok, verzorgt het wekelijks wisselende menu zodat je iedere keer weer wordt verrast. India, gastvrouw, vertelt je vol passie over de bijzondere wijnen die ze met zorg voor je heeft geselecteerd. De warme atmosfeer, de Italiaanse bediening en de zonnige gerechten maken een bezoek aan Back to Basics een waar Italiaans feestje.

Meer informatie over restaurant Back to Basics

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Back to Basics

Annette B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima pizza’s, relaxte sfeer. Perfect om iets te eten voor een concert in het Patronaat
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben hier echt een heerlijke pizza gegeten afgelopen zaterdagavond. De tomatensaus was echt puur van tomaten en heerlijke mozzarella erop. Het proefte echt alsof we even in Italie waren, kreeg er bijna even heimwee van.
De mensen waren erg vriendelijk.
De inrichting is wat sober maar uiteindelijk maakt het eten alles meer dan goed!
Complimenti!

Een aanrader!
Claudia & Tobias
Mandy N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Meerdere malen gegeten hier en was altijd top. Eten niets te klagen. Helaas zelf om drinken moeten vragen terwijl er meerdere malen langs onze tafel gelopen is. Zelfs bij het serveren van het eten niet gevraagd of we wat wilden drinken. Ditmaal erg teleurstellend.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ook geschikt voor glutenvrij
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Mijn zoon en ik bestelden een vegetarische proeverij voor twee personen. Kleine portie met een stukje pecorino en een paar stukjes gegrilde groenten - daar moet toch meer van te maken zijn. Het ‘brood’ dat wij erbij kregen was volgens ons beiden pizzadeeg in stukjes gesneden.
De pizza’s waren redelijk, maar niet erg knapperig , zoals op de website aangegeven wordt. Koffie prima en tiramisu ook lekker. Thee niet biologisch, terwijl restaurant pretendeert biologisch te zijn. Biologische thee is overal verkrijgbaar, dus komt niet erg ambitieus over.
Bediening rommelig, muziek net iets te hard. Wij hadden het gevoel in een huiskamer terecht te zijn gekomen.
Isabel E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super lekker gegeten! Aardige bediening????
simone M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Smaak van de pizza's onovertroffen, duidelijk te proeven dat er met de beste ingrediënten gewerkt wordt. Persoonlijk houd ik meer van n knapperige bodem. Verder heerlijk familie bedrijf.
Aldo M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
tutto bene.
Cliff L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima pizza. maar niet speciaal.
Harm G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hoge prijzen en tegenvallende pizza's. De wijn was oke. Onrustige muziek. Die werd gelukkig wel zachter gezet op ons verzoek, maar het drukte de sfeer voor ons. Wat ook vervelend was: Wij hadden 50 % korting moeten krijgen, maar op de rekening was slechts 30 % gerekend. De drank was niet meegenomen in de korting. Toen we hierop wezen, werd dit wel goed gemaakt, maar wij vonden het niet prettig en voelden ons een beetje belazerd. Wij komen niet terug.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten was ok. Betaling ging niet helemaal super. Moest om de korting vragen.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Altijd een fijne plek om door de weeks een heerlijke pizza te gaan eten. Dit was zeker niet de laatste keer :-)
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer smakelijk authentiek Italiaans
ameer .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Superlekkere pizza in een simpele (wat rommelige) setting. Lieve mensen.
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima pizza. Lekker gegeten voor we naar een evenement moesten. Personeel was wat chaotisch, maar heel vriendelijk.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het restaurant heeft het niet. Een unieke belevenis is een combinatie van alles. En dan moet er nog hard gewerkt worden. Bierkaart uitbreiden, wc aanpakken ( gadverdamme, zo’n handdoek waaraan iedereen zijn handen afveegt) en maak het wat gezelliger. 1 pizza was ok, andere had een zachte bodem. Jammer wel
jose D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vieze tafel Lang wachten Gehaaste bediening Matig eten
Niet doen dus
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Dankzij de IENS deal (-50%) zijn we hier heen gegaan, het restaurant ligt in Haarlem net buiten de restaurant routes. Ik kende het dus ook niet. Ook door de IENS deal is de prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Het is een (Italiaanse) familie die het restaurant bestierd, dus praat gerust Engels tegen het personeel, dan begrijpen ze je beter :-). Kwaliteit van de pizza's overstijgt niet het gemiddelde supermarkt gerecht, maar die vind ik ook lekker. Goed om een keer heen te gaan als je niet teveel verwacht. Of als je een goede deal kan krijgen.
D.M. D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima italiaans eten met oog voor de wensen van de gasten
lisa A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018