Bacco

Fannius Scholtenstraat 26 1051 EX Amsterdam Nederland Kaart
31-207373171

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Bacco

De hele week geopend van 18.00 uur tot 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bacco

Emmy T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. aardige bediening. klein puntje van aandacht is dat ons aan tafel, met het gerecht ook al op tafel, gevraagd werd of we wat extra truffel (geschaafd) wilde. dat wilde we wel. pas toen we de rekening kregen ontdekten we dat dat 10 euro extra was. Hadden ze ons wel even mogen vertellen.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk authentiek Italiaans! Veel verschillende gerechten met verse truffel, echt een aanrader
Gonnie G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Geweldige sfeer en nog beter eten!
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De avond dat wij er waren was het rustig (zondags). Gerechten waren prima, maar had er meer van verwacht. Relatief weinig Ossehaas en daarbij een llein pannetjes met wat aardappelen en wat groenten. De aardappelen en groenten waren niet echt genoeg voor 2 personen. Het is dat we hier met korting aten via Iens, anders was het echt te hoog aan de prijs voor wat je krijgt. Muziek stond vrij hard. Hostess deed erg haar best, ikzelf ben het Italiaanse temperament niet echt gewend. Leuk om eens gezien te hebben maar kom er niet nog eens.
Humphry J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Erg vriendelijke bediening, de antipasto voor 2p is een echte aanrader en de risotto was heerlijk!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Echt Italiaans eten, met lekkere Italiaanse wijnen, geserveerd door echte Italianen. Je waant je even in Italië. We hebben heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer. De zelf gemaakte scroppino is overheerlijk,
Wij komen zeker terug voor nog zo'n super avond!
Jasmijn T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening
Adriana T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk Italiaans eten, alle ingrediënten zijn vers en van hoogwaardige kwaliteit. De eigenaar heeft passie voor zijn vak. Lekker zitten en een leuke en ontspannen sfeer.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Service van Fabrio is de moeite waard om terug te komen. Het eten was zeer goed! De tagliatelle on de parmezaanse kaas en de risotto zijn heel goed.
Anne-Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk eten, wijn en goed personeel
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een echte italiaanse restaurant. Ik heb 3 jaar in Italie gewoond en dit voelde weer alsof ik in Italie was. Eten was super! En de service ook! Zeker een aanrader!
Agnes F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Echte Italiaanse keuken, heerlijke en originele gerechten, goede (huis)wijn, zeer goede gastheer, veel Italiaanse gasten. Kortom: je waant je even in Italie zelf!
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijke verse vis, knapperige groente! Alles direct voor je klaargemaakt. Aanrader!
R. K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Zoals altijd: lekker eten en goed “Italiaanse”. Service.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Beetje teleurgesteld. Het mag beter en origineler. Mijn vlees wat te doorbakken. L. De vissoep smaakt niet vers . De bediening is vriendelijk. Maar spreekt geen Nederlands. Maar in amsterdam verwacht ik dat ook niet meer.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bacco is een fijn, écht Italiaans restaurant dat gerund wordt door échte Italianen. De gerechten zijn smakelijk en worden mooi opgediend. Een aanrader is de vissoep, vol met zeevruchten.
beau R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was perfect!
De wijn was goed!
Prijs van het eten en de wijn was voor 2 personen prima vergeleken met wat je kreeg was het goed
De eigenaar van het restaurant was heel erg gezellig, zeker een aanrader!
L. R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het eten was goed en dagspecial (mixed grill) zelfs meer dan voortreffelijk, de ontvangst e.d. wat minder. Tot tweemaal toe tijdens onze aanwezigheid werden gasten eerst bestraffend toegesproken omdat ze wellicht een minuut of twee te laat waren, vervolgens moesten ze lang wachten alvorens iets te kunnen bestellen. Dat is natuurlijk een beetje raar. Ook zijn de prijzen te hoog (al werd dat in ons geval grotendeels gecompenseerd dankzij een Iens-kortingsactie).
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke kwaliteit van eten. Leuke ambiance. Hoewel het personeel wel haar best deed om vriendelijk te zijn. Bleef het ook bij best doen. De interesse was vlak en niet gemeend. Dingen gingen soms gehaast. rood uit de fles werd al ingeschonken terwijl wij ervoor nog een glas wit wilde. Het eten maakt het daar en tegen allemaal goed. goede porties en heerlijk van smaak. Met de Iens korting van 20% was de prijs precies goed.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke avond gehad, prijs kwaliteit prima