Bacco

Fannius Scholtenstraat 26 1051 EX Amsterdam Nederland Kaart
31-207373171

Over het restaurant Bacco

In de Amsterdamse Staatsliedenbuurt zit sinds kort Bacco, een relaxte buurt-Italiaan en wijnbar op loopafstand van het Westerpark en de Jordaan. Je eet er drie heerlijke gangen bereid met verse ingredriënten voor 25 euro. Ook fijn: alle heerlijke wijnen kunnen per glas besteld worden.

Meer informatie over restaurant Bacco

Zondag & maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bacco

Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijke verse vis, knapperige groente! Alles direct voor je klaargemaakt. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Zoals altijd: lekker eten en goed “Italiaanse”. Service.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Beetje teleurgesteld. Het mag beter en origineler. Mijn vlees wat te doorbakken. L. De vissoep smaakt niet vers . De bediening is vriendelijk. Maar spreekt geen Nederlands. Maar in amsterdam verwacht ik dat ook niet meer.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bacco is een fijn, écht Italiaans restaurant dat gerund wordt door échte Italianen. De gerechten zijn smakelijk en worden mooi opgediend. Een aanrader is de vissoep, vol met zeevruchten.
beau R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was perfect!
De wijn was goed!
Prijs van het eten en de wijn was voor 2 personen prima vergeleken met wat je kreeg was het goed
De eigenaar van het restaurant was heel erg gezellig, zeker een aanrader!
L. R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het eten was goed en dagspecial (mixed grill) zelfs meer dan voortreffelijk, de ontvangst e.d. wat minder. Tot tweemaal toe tijdens onze aanwezigheid werden gasten eerst bestraffend toegesproken omdat ze wellicht een minuut of twee te laat waren, vervolgens moesten ze lang wachten alvorens iets te kunnen bestellen. Dat is natuurlijk een beetje raar. Ook zijn de prijzen te hoog (al werd dat in ons geval grotendeels gecompenseerd dankzij een Iens-kortingsactie).
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke kwaliteit van eten. Leuke ambiance. Hoewel het personeel wel haar best deed om vriendelijk te zijn. Bleef het ook bij best doen. De interesse was vlak en niet gemeend. Dingen gingen soms gehaast. rood uit de fles werd al ingeschonken terwijl wij ervoor nog een glas wit wilde. Het eten maakt het daar en tegen allemaal goed. goede porties en heerlijk van smaak. Met de Iens korting van 20% was de prijs precies goed.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke avond gehad, prijs kwaliteit prima
Scott V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
eten was top. wijn was goed. prima gegeten en het zag er goed uit.
het kon wel een iets grotere portie zijn.
verder top
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voor de 2e keer hier gegeten. Gereserveerd via iens maar was niet doorgekomen, was geen probleem en kregen direct tafel voor 2. Gerechten waren weer heel smakelijk. Na afrekenen moest ik helaas constateren dat de 20% korting niet berekend was. Na overleg werd dit alsnog op de rekening in mindering gebracht. Ondanks dit was het totaal een héérlijk avondje uit met lekkere italiaanse gerechten en een goede montepulciano.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten, mooie wijn en prettige bediening. Volgende keer weer!
joop V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gezellig en lekker gegeten
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Bacco is een gezellig restaurant: de bediening is vlot en aansprekend. De gerechten écht Italiaans en bijzonder smakelijk.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima eten, prima sfeer en hartelijke bediening.
Veel verassende gerechten, fijne wijnen. Past goed in de buurt. Een aanrader!
We komen graag terug.
Joao W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was geweldig, de service helaas iets minder. De (ik gok) eigenaar is zeer vriendelijk, maar stond alleen in de bediening vandaag. Hierdoor was het haasten en vliegen voor hem en traden er foutjes op. 1 dessert wel uitgeserveerd en de ander niet en moest opnieuw om gevraagd worden. Ook bij de betaling gaf de beste man toe niet meer te weten wie wie was en op welke manier er gereserveerd etc was (korting bijv.) hierdoor kregen wij de verkeerde rekening.
KRKos .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het lukte ons last minute om met een groepje van 8 personen nog een plekje te krijgen. We worden ontzettend vriendelijk, gastvrij en sociaal ontvangen.
Wanneer we er om vroegen kregen we uitgebreid uitleg over gerechten en wijn. De eigenaar was super vriendelijk, gastvrij, deskundig en het eten was erg lekker.
Het decor is hoe een Italiaans restaurant mag zijn van mij. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten is hier goed in orde, vers, over kleur texturen goed nagedacht en de opmaak verzorgt. Wij hebben hier al een paar keer gegeten en wat ons opvalt en steeds meer irriteert is dat het personeel, afgelopen zaterdag twee dames, vooral erg druk is met zichzelf. De horecawet dat je altijd om je heen kijkt ook al ben je bezig met andere klanten geldt hier kennelijk niet en dat is jammer. Een beetje meer attentie aan je gasten schenken zou het geheel op een hoger niveau brengen.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Aanrader!
De penne flambata,de tonijn met spinazie en de vis van de markt waren voortreffelijk, en het kaasplankje bleek een kaasplank te zijn!
Dyon B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijke Buratta en pasta gegeten. Uitgebreide wijnkaart maar het overgrote deel was vanaf 40 euro. Een paar extra goedkopere opties was prettig geweest.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Al met al matig. We kregen echt een miniportie aan pasta. 8 happen in totaal. Daarna zag ik gasten na ons die wel 3 maal zoveel kregen als de portie die wij kregen. Ik had hoge verwachtingen toen ik alle recensies zag. We waren binnen 1 uur klaar met alles, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De bediening was chaotisch en onrustig. Inrichting ook niet zo prettig, krap en bediening die langs onze tafel sjeesde. Enig pluspunt de kwaliteit van het eten was goed.