Bacco

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bacco

In de Amsterdamse Staatsliedenbuurt zit sinds kort Bacco, een relaxte buurt-Italiaan en wijnbar op loopafstand van het Westerpark en de Jordaan. Je eet er drie heerlijke gangen bereid met verse ingredriënten voor 25 euro. Ook fijn: alle heerlijke wijnen kunnen per glas besteld worden.

Meer informatie over restaurant Bacco

Zondag & maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Bacco

Oene D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima authentieke Italiaanse keuken met verse lokale ingrediënten. Bediening wa chaotisch, traag en ongeïnteresseerd. Jammer, wij komen niet meer terug.
Evertls .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Had er meer van verwacht. Eten was niet allemaal zelf bereid en miste hier en daar wat smaak. Dame in de bediening leek er weinig zin in te hebben.
C L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten is zalig. De heer in de bediening erg leuk. De dame is nogal kortaf waarschijnlijk omdat zij met heel veel verschillende dingen tegelijk bezig is. Ik zou hier zeker de ossenhaas met truffelsaus en extra verse truffel aanraden. Ook de chocolade taart met biscuit is geweldig! !
Marit J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, heerlijke wijn. Ons tafeltje was net wat onhandig. Dus vraag om een leuke plek! Maar alles is er verder echt top
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke gastheer, goede sfeer. Foutje bij een aangepaste bestelling (hoofdgerecht zonder mosselen), maar dat was snel rechtgezet.
Al met al zeker een aanrader.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een heel fijne restaurant , gastvrije en vriendelijke bediening en fantastisch Italiaans eten! Amsterdammers, omarm deze plek!
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, carpaccio en tagliatelle met truffel, met een fantastische witte wijn erbij, ' Terresinis.'
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Was daar voor de 2e keer ter ere van mijn verjaardag, ook aangegeven maar werd geen 8 opgegeven. Het was saai en erg koud, werd ook geen moeite voor gedaan. Wij zaten daar ook als enige gasten, heel jammer maar denk niet dat ik nog een keer ga.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We vonden hier alles wat we zochten in een restaurant! We hebben waanzinnig gegeten in een prachtige knusse sfeer met warme hartelijke bediening. Onze nieuwe favoriet in Amsterdam!
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik heb goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Helaas was er geen 20% korting zoals aangegeven in onze reservering.
fabian C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het doet me denken aan m'n tante die zo kookte, maar dan nét even beter. Wordt hier heel erg vrolijk van en behoort nu tot één van m'n favoriete restaurants in Amsterdam.
Suzanna N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heel vriendelijk ontvangen door de gastheer. Lekker gegeten en goed advies gekregen voor wijnen / port bij het heerlijk kaasplankje. Aanrader!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed ontvangen door de Italiaanse gastheer en -vrouw, mensen die overduidelijk van hun vak houden. Heerlijk gegeten! Prachtige ingrediënten op een slimme en vakkundige manier bereid. De proeverij van voorgerechten steekt hier met kop en schouders boven uit, wat een feestje! Hoofdgerechten erg goed bereid, maar de opmaak zou beter kunnen. Heerlijke combinatie van Italiaanse kazen als nagerecht met verrassende smaakmakers die allen truffel als basis hebben, yum! Tot slot, het sanitair is wat sober en niet erg schoon, maar de sfeer in het restaurant is gemoedelijk en wij komen graag terug!
Christa T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
In de Staatslieden buurt zit een echte Italiaan, de gerechten zijn puur en heerlijk. De bediening super vriendelijk. Ons toetje was sgroppino, de allerlekkerste die ik ooit heb gehad.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Onze tweede keer bij dit nieuwe Italiaanse restaurant en wederom genoten! Dit is echt een verborgen parel in Westerpark en verdient meer aandacht, want hier kun je echt de hele avond heerlijk tafelen en borrelen. De gastheer speelt zijn rol met verve en zorgt voor een topavond. Aanrader!
M D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk authentiek Italiaans gegeten. Een positieve feedback met 4 personen waaronder 1 Bob dus geen alcohol, overige 3 kreeg vande zaak een limoncello maar de nov
B kreeg niets. Zou fijn zijn om die ook een non alocoholico drankje aante bieden.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke tent. Hele aardige gastheer, heerlijk eten, goeie wijn.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten in dit sympathieke restaurant; meer authentiek Italiaans te vinden dan in de meeste Italiaanse restaurants in Amsterdam!
Nik S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gezellige sfeer, heel lekker eten (hoogwaardige ingrediënten!) en goeie wijn. alles tezamen erg geslaagd etentje!