Bacco

Fannius Scholtenstraat 26 1051 EX Amsterdam Nederland Kaart
31-207373171

Speciale deals

Over het restaurant Bacco

In de Amsterdamse Staatsliedenbuurt zit sinds kort Bacco, een relaxte buurt-Italiaan en wijnbar op loopafstand van het Westerpark en de Jordaan. Je eet er drie heerlijke gangen bereid met verse ingredriënten voor 25 euro. Ook fijn: alle heerlijke wijnen kunnen per glas besteld worden.

Meer informatie over restaurant Bacco

Zondag & maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bacco

Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Het eten was echt geweldig maar €5,00 voor een fles water terwijl je ook een karaaf kraanwater neer kan zetten is wel heel veel. Muziek stond erg luid.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bacco is een fijn restaurant met échte Italianen - het eten is perfect en de ontvangst hartelijk: een échte aanrader.
F.A. N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker eten en heerlijke wijn. Kom hier graag weer eens terug.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Geweldig gegeten,
Zo vers , zo lekker en uitstekende gastheer en gastdame.
Nona K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ga. Hier. Heen. Echt ontzettende aanrader. Fantastisch eten, heel lieve en gastvrije mensen. Top!
Jutta57 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een pareltje in de buurt! Na een warme ontvangst kwamen we in een zeer gezellig en prachtig aangekleed restaurantje. Tafel mooi gedekt, vriendelijke bediening.
De kaart is fenomenaal en het eten overtrof de verwachting.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten. Leuke lokatie en aardige mensen. Mooie kaart. Echt een aanrader.
Arva W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een mooi, intiem restaurant gerund door echte Italianen. Wij vonden de gerechten heerlijk. De scroppino wordt aan tafel voor je klaar geklutst.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De ontvangst was hartelijk: écht Italiaans. Het eten bijzonder smakelijk en de wijnen bijzonder. Kortom een aanrader: wel op tijd reserveren want het kan druk zijn.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker italiaans gegeten in een leuk ingericht restaurant. Als voorgerecht hadden wij een anti pasti van vis en vlees, verrukkelijk. Hoofdgerecht was een dorade en een selectie van vlees en biefstuk met roquefort. Alles zeer smakelijk. Dit in combinatie met een lekkere wijn hebben wij een heerlijke avond gehad en komen zeker terug.
Oene D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima authentieke Italiaanse keuken met verse lokale ingrediënten. Bediening wa chaotisch, traag en ongeïnteresseerd. Jammer, wij komen niet meer terug.
Evertls .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Had er meer van verwacht. Eten was niet allemaal zelf bereid en miste hier en daar wat smaak. Dame in de bediening leek er weinig zin in te hebben.
C L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten is zalig. De heer in de bediening erg leuk. De dame is nogal kortaf waarschijnlijk omdat zij met heel veel verschillende dingen tegelijk bezig is. Ik zou hier zeker de ossenhaas met truffelsaus en extra verse truffel aanraden. Ook de chocolade taart met biscuit is geweldig! !
Marit J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, heerlijke wijn. Ons tafeltje was net wat onhandig. Dus vraag om een leuke plek! Maar alles is er verder echt top
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijke gastheer, goede sfeer. Foutje bij een aangepaste bestelling (hoofdgerecht zonder mosselen), maar dat was snel rechtgezet.
Al met al zeker een aanrader.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een heel fijne restaurant , gastvrije en vriendelijke bediening en fantastisch Italiaans eten! Amsterdammers, omarm deze plek!
Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, carpaccio en tagliatelle met truffel, met een fantastische witte wijn erbij, ' Terresinis.'
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Was daar voor de 2e keer ter ere van mijn verjaardag, ook aangegeven maar werd geen 8 opgegeven. Het was saai en erg koud, werd ook geen moeite voor gedaan. Wij zaten daar ook als enige gasten, heel jammer maar denk niet dat ik nog een keer ga.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We vonden hier alles wat we zochten in een restaurant! We hebben waanzinnig gegeten in een prachtige knusse sfeer met warme hartelijke bediening. Onze nieuwe favoriet in Amsterdam!
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik heb goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Helaas was er geen 20% korting zoals aangegeven in onze reservering.