Bacco

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Reeds 31 jaar ken ik BACCO al. Continu hoge kwaliteit, prima ambiance en dito bediening. BACCO bestaat al bijna 40 jaar. Van heinde en verre komt men hier om heerlijk te eten. Wanneer je als restaurant "in the middle of nowhere" avond in , avond uit een volle bak hebt, dan mag dat voor zich spreken. Inmiddels ben ik verhuisd, maar rij graag 35 KM extra om van mijn favoriet Pizza PAZZA te genieten.
Bub .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het restaurant zat vol. Tafeltjes staan best dicht op elkaar. Een plafond dat vol hangt met ouderwetse chianti flessen. De vriendelijke bediening heet je welkom en brengt je naar je tafeltje.
Heerlijke Prosecco. Lekkere pizza met Parmaham en een nieuwe ervaring in de vorm van een pazza, een dubbelgevouwen pizza met een vulling van kip, kerrie. Bij de pazza wordt sla geserveerd. De grote brokken sla worden op je bord gegooid met drie schijjes komkommer en daarover een klodder knoflooksaus die ook bij het brood geserverd wordt. Naast deze sla ligt een mooi uitziende pazza.
Silvia F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Uitstekende service, lekker eten. We waren er met 5 volwassenen en 4 kinderen waaronder een baby van 10 maanden. We zaten buiten. Tijdens het eten moesten we heel snel naar binnen vanwege stortbui. Ze stonden meteen voor ons klaar. Heel kindvriendelijk. Zelfs babybestek werd schoongemaakt en de kinderen mochten toetje zelf klaarmaken in de keuken. Zeker een aanrader, heel vriendelijk en vrij snelle service.
Inky1985 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gegeten met een grote groep mensen in buffetvorm. Brood vooraf op tafel met ailoli en voorgesneden pizza (niet erg groot formaat) werd aan tafel gebracht. Voor de rest koude salades, Italiaanse worst/kaas (tapas-achtig) en pasta met kip of vis en een dessertbuffet na met ijs en fruit. Goed georganiseerd, overal voldoende van. De smaak was goed, niks te flauw. Gezellig restaurant!
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Traditioneel Italiaans restaurant? Een van mijn Italiaanse lievelingsgerechten is saltimbocca, maar dan wel (traditioneel) van kalfsvlees en niet van varkenshaas zoals op de kaart stond, dit dus overgeslagen. Vervolgens als voorgerecht een Cozze in Crema (gebakken mosselen uit de oven in een saus van knoflook, witte wijn, room en pikante boter) gegeten. Dit voorgerecht was o.k. maar de saus was te waterig. Als hoofdgerecht biefstuk boscaiola met champignons en gorgonzola saus. Vlees was prima, maar ook hier viel de saus weer tegen. Restaurant is wel gesitueerd in een prachtige boerderij en de bediening was goed.
ErikKl .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wij zijn er met ons gezin van 4 personen op 3 maart 2016 geweest. Heerlijk gegeten (pizza's en biefstuk) en gedronken. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht smaakten erg lekker.
We moesten wel even wachten maar dat was gezien de drukte zeer acceptabel en tussendoor werden we keurig op de hoogte gehouden en werd ons gevraagd of ze nog iets voor ons konden betekenen. Leuke en lekkere avond gehad!
Truus58 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Al vaker bij Bacco gegeten, altijd goed.
Zaterdagavond 13 februari, de avond voor Valentijnsdag, werden we bij Bacco verrast met het Valentijnsmenu, speciaal voor deze gelegenheid, minimaal 2 personen.
Vooraf heerlijke antipasti hapjes, ruim voldoende. Vervolgens het hoofdmenu, spaghetti met pittige kip, varkenshaas, entrecote en een flink stuk zalm.
Nagerecht bolletje ijs met slagroom en een heerlijk stukje chocoladecake.
Geweldig lekker gegeten, en een super bediening !!
Goeie sfeer, open haard en mooi gedekte tafels, met echte ! servetten.
tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zaterdagavond 20:30.
Het was redelijk druk. Eerst even een italiaans biertje (uit de tap!) aan de bar gedronken. Daar wordt direct een vers afgebakken ciabatta broodje met knoflooksaus bij geserveerd.
Flesje rode huiswijn besteld, keuze uit 3 verschillende wijnen met een smaakadvies (waar kom je dat tegen?).
Als voorgerecht beiden mosselen (Cozze in Crema) besteld. Voortreffelijk lekker, ook hierbij weer een mandje ciabatta-brood.
Als hoofdgerecht Scalopine Boscaiola (met spagetti) en Bistecca Modenese besteld. Dit laatste gerecht staat niet op de reguliere kaart maar was alleen vandaag verkrijgbaar.
Gerechten werden geserveerd met salade, en frites. Alles bij elkaar zeer ruime porties en ontzettend lekker.
Ik snap de slechte beoordelingen hier niet, je bent bij Bacco een heerlijk avondje uit en echt te gast! Dit was absoluut niet het laatste bezoek.
Geagezellig .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met de collega's wezen eten bij Bacco. Prachtig restaurant, leuke sfeer, prima bediening en het allerbelangrijkste : heerlijk eten, goed verzorgd, lekker smaakcombinaties en ruime porties! Echt een aanrader!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Om 19.30 hadden we gereserveerd echter konden we pas om 19.55 uur aan tafel met een kleintje is dit wel vervelend zeker als je van te voren hebt gereserveerd.

De pizza's waren prima, de dubbeldekker was zwaar gevuld en viel,als een bom, iet wat vettig, door de hoeveelheid kaas. De speciale pizza met Parmaham erg zout omdat de parmaham werd meegebaken.
Service op 6 beoordeelt vanwege de vertraging van 25 minuten plus dat ik het storend/vervelend vond dat de tafel niet tegelijkertijd het eten kreeg er ging wel een paar minuten overheen voordat iedereen een bord voor zijn/haar neus had, dito was dit de nagerechten.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Helaas hier geen echte traditionele handgemaakte pizza's, maar pizza's uit een bakvorm. Ze waren ook wat kleiner dan de traditionele pizza. Voor de grotere eters is het te weinig. Het kwam op ons een beetje over als een typische toeristentent.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gezellige sfeer heerst er in het restaurant. Service is prima, met (allergie) dieet helpen ze je prima. Door drukte lange wachttijd op drankjes etc. Reserveren is een must want het is hartstikke druk. Het eten vond ik iets minder. Ik had een pizza, maar deze pizza was niet een echte Italiaanse pizza zoals ik hem verwacht had. Jammer.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Vanavond geweest na anderhalf uur eindelijk de pizza.
Bodem hard en zwart .
kom er niet weer
hoor regelmatig de zelfde klachten
bacco is niet meer wat het was
jammer maar er zijn genoeg alternatieven
Andre En Suzan O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Al vele malen bij Bacco gegeten en het is er heerlijk. Vooraf ciabatta met lekkere knoflooksaus.
Mijn pizza Campagna was heerlijk en de Bacco en Pazza zijn ook aanraders.
Als dessert een Coppa Bella Vita, top.
Je krijgt ruime porties en altijd smaakvol.
Het enige minpuntje is het lange wachten.
Milton N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Milton ongeveer 9 uur geleden
Vandaag heb ik mijn ouders mee genomen uit eten bij bacco! We moesten erg lang wachten op ons voorgerrecht dit duurde ongeveer 45minuten dit vind in zelf nogal aan de lange kant! De voorgerechten waren redelijk de soep was wat aan de flauwe kant dus wou ik er wat zout en peper bij in doen om deze opsmaak te brengen maar de zout en peper ontbrak op tafel toen ik er naar vroeg duurde het een eeuwigheid voor ik ze kreeg inmiddels was mijn soep koud en heb ik hem laten staan. Vervolgens moesten wij wederom lang wachten op ons hoofdgerrecht dit duurde ongeveer 1uur als eerst kwamen de pizza's van mij en me moeder daarna kwam de zalmforel van mijn vader die extreem zwart was gebakken en daarna terug is gegaan naar de keuken (binnen 10min stond er een nieuwe op tafel die wel goed was) vervolgens waren we uit gegeten en werd er aan ons gevraagd of het gesmaakt heeft en mijn vader antwoorde ja het was goed alleen de 1e keer was de vis te hard gebakken waarop geantwoord werd met dat dit niet waar is want ze heeft net daarvoor de vis zelf nog gegeten en er was niks mee aan de hand! Ik ben dan toevallig zelf ook een kok en ik zou dit vis gerecht absoluut niet mee geven als deze zo zwart gekleurd was! Tot slot had ik geen zin meer in een dessert door dit nuttelose kommentaar van de bediening en heb ik afgerekent!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Dit is een restaurant waar heerlijke italiaanse gerechten worden geserveerd, niet de doorsnee-italiaan of -pizzeria. Authentiek en goede sfeer. Heerlijk voorgerecht met kippenlever en een uitstekende steak met een saus met gorgonzola. Lekkere wijn en er was net een nieuwe parmezaanse kaas binnen gekomen waar iedereen van mocht proeven. Ben wat verbaasd over de slechte kritieken, wellicht een momentopname want ik herken het niet.
Babette D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Wij verbazen ons over de slechte recensies. We hebben heerlijk gegeten (carpaccio, bresoala, mosselen, salade, pasta en pizza) en gedronken en het personeel was erg aardig en correct.
Joandevos .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Wat jammer al die negatieve recensies. Wij komen al jaren bij Bacco, en komen er iedere keer graag weer terug. Ja het duurt soms wat langer voordat de pizza's geserveerd worden, maar met goed gezelschap is dat voor ons geen probleem. Zelfs met 2 kleintjes van nog geen jaar. De kok ziet ons aankomen met potjes die opverwarmd moeten worden maar vraagt of hij een beetje spaghetti klaar zal maken!! Als dat geen service is! en je ziet het ook echt niet terug op de rekening. Wij genieten elke keer weer, en de pizza pazza, echt een aanrader, jammie jammie!!
Ik zou zeggen laat je niet afschrikken door de recensies, maar ga het zeker zelf ondervinden!!!
Johannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Tov voorgaande jaren een forse tegenvaller. Lege tent met tafels ongedekt. Koud en geen blokje vuur in de haard, brrrrrrrr! Obers(leerlingen) wisten niet waar ze moesten zoeken. Wijnkaart nog nooit van gehoord. Sfeer was slecht in de keuken. Eten leek zo op het bord te zijn gekwakt. Geen fantasie tov opmaak. Stuk vlees, wat sla er op gekwakt en daarbovenop een citroenschijf. Enige positieve; de smaak was goed! Voor ons lijkt de ziel uit het bedrijf gesneden"
Visber .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Zelden zo'n slechte service gehad. Pizza was erg zout, salade was onder de maat. Decafe koffie kende men niet, en anderhalf uur wachten op het eten is buiten alle proporties. Een echte afrader