Bacco Perbacco

Van Speijkstraat 246 2518 GK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bacco Perbacco

At Bacco Perbacco is everything Italian. There is no menu, but they prepare dishes by the evening using fresh products, think of homemade pasta and lots of vegetables. The certificated chef Mario Benedictis is since 2009 owner of the restaurant. When you see the comprehensive wine menu you will understand their love for wine. Just ask the lovely hostess for advice!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bacco Perbacco

tram 3 tram 16

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30

9,2
Robert1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onlangs voor de tweede keer bij dit restaurant gegeten. Wederom vriendelijke ontvangst in een ontspannen sfeer. Bij de witte huiswijn werd stokbrood geserveerd met een dipje van olijfolie, balsamico en wat zeezout. Vervolgens werden de specials van de dag toegelicht.
Wederom gingen wij allebei voor de antipasti misto, een mix van gegrilde courgettes en paprika, artisjok, kaas en drie soorten vlees, inclusief wat carpaccio. Heel erg goed!
Als tussengerecht had mijn partner de risotto met paddestoelen. Zelf koos ik voor een paste met pittige worst. Net genoeg, zeker na het riante hoofdgerecht! Als hoofdgerecht hadden we de tonijnsteak en gebakken kabeljauw, beide met garnituur. Ook weer voortreffelijk!
Als nagerecht deelden wij een panna cotta (buikje was vol). Daarna espresso en cappuccino met een hele goede limoncello. Wij hebben een top-avond gehad, met uitstekend vers bereid, eerlijk voedsel, maar zeker ook door de prettige bediening door Manuela en de persoonlijke aandacht van eigenaar Mario de Benedictis. Fantastisch hoe hij en zijn team in dit tamelijke kleine restaurant steeds weer voor een fijne beleving weten te zorgen. Voor heerlijk authentiek Italiaans eten moet je hier naartoe! Een echte aanrader!
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten met 8 personen. Fijne persoonlijke benadering en overleg over wat de pot schaftte en wat er op tafel kwam. Een aanrader!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Authentieke sfeer goede kwaliteit écht Italiaanse keuken, lieve gastvrije mensen.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Waren gisteren in dit sfeervolle kleine restaurant met onze Italiaanse lesgroep van 12 personen. Het was een waar feest van begin tot het einde. Heel adequate en vriendelijke bediening!
Het een na het andere heerlijke gerecht kwam langs. Prachtige antipasti (zeer gevarieerd). daarna een verrukkelijk pastagerecht, als secondo zowel kalfsvlees, geroosterde ossehaas als boterzachte zalm. Ik voelde me echt in Italië wat sfeer en eten betreft. Goede witte (Verdicchio) en rode (Negro amaro, Puglia) huiswijn. Ik heb genoten!!!
Ook de koffie na afloop zoals je die drinkt in Italië.
Pied A T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Het traditioneel Italiaanse eten bij dit super gezellige huiskamer restaurant is altijd maar weer een feest! Lieve en leuke bediening ! De wijn ook altijd fijn.
Wij komen hier regelmatig en eten nooit hetzelfde. heerlijke tent!
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen zaterdag voor het eerst in dit Italiaanse restaurant in het Haagse Zeeheldenkwartier met twee vrienden gegeten. Interessant was het feit dat er geen menukaart is, maar de keuzemogelijkheden qua gerechten worden door het bijzonder attente en vriendelijke personeel aan de tafel zelf besproken en van uitleg voorzien. Als voorgerecht namen we de antipasto misto 'to share' en de verschillende koude Italiaanse hapjes waren voortreffelijk. Ook de gnocchi in een saus van pistaccio smaakte erg goed. Als hoofdgerecht had ik de zwaardvis besteld (een persoonlijke favoriet), maar deze was niet echt heel bijzonder klaargemaakt in mijn optiek. Zoals je van een Italiaan mag verwachten was de dubbele espresso een lekker sterke afsluiter van een mooie avond!
Berber B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Sfeer was opperbest. En dit is Italiaans eten zoals je het kent van die ontdekkingen op vakantie. Subliem in zn eenvoud. Antipasti en pasta's waren heerlijk. Nooit smeuïger zalm gegeten. Wijn vleide zich zacht langs de gerechten om ze ten volle tot hun recht te laten komen. Toetje kon er eigenlijk niet meer bij maar je wilt niet dat zo'n heerlijke avond eindigt dus...
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wat een leuke zaak!! Ik kom echt nog een keer terug. Heel erg lekker gegeten. Super vriendelijk personeel die er alles aan deed om het onze dochter naar haar zin te maken. Er werd zelfs een ijsje bij de buren gehaald. Niets is te gek en alles kan. Dit is Italiaans eten. Heerlijk!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De sfeer in het restaurant was rumoerig maar gezellig. Alle tafels waren bezet. De gerechten zagen er lekker uit maar smaakten minder spannend. Jammer genoeg was de vis op zoals ook het gebak. Dat verwacht je niet als je half zeven bij het restaurant aankomt.
De bediening was attent maar niet opdringerig. De kok zelf hebben we niet gezien. Dat miste we ook niet. Al met al een gezellige avond waar de sfeer van het restaurant meer toe doet dan het eten zelf.
Cybex .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bij binnenkomst kwam je direct binnen in klein Italië, zoals wij het noemde. Ik en mijn betere wederhelft werden hartelijk ontvangen en onze tafel werd toegewezen. De sfeer was perfect, waardoor we ons al snel in Italië waanden, mede door het Italiaanse accent van de serveerster en Mario, die overigens echt een hart voor de horeca en voor zijn zaak heeft.

Na de kaart te hebben voorgelezen, kozen we voor een antipasta. Deze kon door de helft, zodat we van beide gerechten konden proeven; geweldig! Na een amuse van het huis te hebben gehad (die overigens overheerlijk was), kwam het hoofdgerecht, die tegen Michelin klasse aan rijkt. Ik kreeg de indruk dat ze alle ingrediënten met zoveel zorg en respect behandelen en dat is ook terug te zien in de kwaliteit, alsmede de smaak van het eten. Na rustig te hebben getafeld, maakten we een keuze voor het nagerecht: Tortino Cioccolato.

De Tortino Cioccolato smaakte voortreffelijk en al snel gaven we aan dat we wilden betalen. Bij het betalen kregen we een Italiaanse delicatesse, die mijn betere helft niet op kon, waardoor ik vroeg of ik hem kon meenemen. Dat kon en al snel legde Mario een hele verpakking van de delicatesse op onze tafel. Had niet gehoeven en is uiteindelijk zeer op prijs gesteld.

Tot slot, de prijs kwaliteit verhouding is subliem. Ik verwachte veel meer kwijt te zijn voor de kwaliteit en smaak van het voedsel. Mario heeft hart voor de zaak en de horeca en dat straalt hij ook uit. Persoonlijke wensen van klanten staan hier in een hoog vaandel. Wij komen hier zeker weer, mochten we nog een keer in Den Haag zijn!
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij bacco perbacco. Zeer gastvrije ontvangst door Mario en zijn personeel en heerlijk Italiaans eten. Zeker een aanrader om eens in dit gezellige huiskamerrestaurant te gaan eten.
vinorosso1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zondag 13 maart met 20 man/vrouw hier geluncht vanwege een verjaardag. Na afloop alleen maar lof van alle gasten. De antipasti, de vele soorten pasta's waarbij rekening gehouden was met vegetarische eters en degenen die geen kaas lustten, de heerlijke dolce. Alle vergezeld van huiswijnen. Maar dan van van huiswijnen zoals ze moeten smaken: goed dus! Eigenaar Mario, behalve zeer sympathiek en bescheiden ook een geweldige kok met in de bediening de charmante Emanuela, onopgemerkt maar constant aanwezig, bezorgden ons een onvergetelijke middag. Tot gauw , heel gauw!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik waande mij in Italië. Een volle en rumoerige zaak. Heerlijke wijn. De anti pasti als voorgerecht waren erg goed. De tonijn als hoofdgerecht even simpel als vers. Het team van obers en koks liep als de gesmeerde bliksem. Dit was echt erg goed.

En de rekening: Iets meer dan 100 euro met zijn tweeën, inclusief wijn, dessert en koffie....
Aad-Patty .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Ons (mijn vrouw en ik) viel een uitzonderlijk vriendelijke ontvangst ten deel. We hadden hier vele malen gegeten maar dat was zeker 5 jaar geleden bij de vorige eigenaar, we waren benieuwd in hoeverre Mario het concept veranderd zou hebben. Niet dus en dat vonden we prima. Een keuze uit een select aantal tussen- en hoofdgerechten, dus voor ieder wat wils. De risotto met garnalen maar ook de gnocchi waren als tussengerecht (na de prima anti pasti) veelbelovend. De zeebaars met tomatensaus vond ik meer dan lekker. Mijn echtgenote heeft soms problemen met de tomatensaus die ik thuis maak, maar deze vond ze lekker, hoewel wat veel, waardoor de smaak van de perfect gegaarde zeebaars helaas wat ondersneeuwde. Kort en goed: een gezellige, sfeervolle avond (mede dankzij Mario en charmante assistente) die ons culinair bracht wat we vooraf hadden gehoopt.
rdam47 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Echt heerlijk gegeten. Bediening is ontzettend vriendelijk. Prijs kwaliteit echt super. Wij aten hier met 4 personen op een doordeweekse avond. Reserveren was duidelijk noodzakelijk, want het zat helemaal vol.
Voorgerecht: antipasti : fantastische mozerella, heerlijk gegrilde paprika en andere overheerlijke pure ingrediënten.
Tussengerecht: gevulde ravioli met kreeftensaus. Echt verrukkelijk.
Hoofdgerecht: ossenhaas met honing truffel. Echt heerlijk. Als grapje hadden ze op onze borden eerst alleen 1 stukje vlees gelegd. Wij dachten allemaal, oh dat is wel weinig. Vervolgens kwam er nog een grote schaal met stukken vlees.
Dessert: mooie tiramisu
Wijn: valpolicella classico. Heerlijk.

Kortom: absolute aanrader.

Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gewoon goed gegeten. Maar meer dan een 8 is het niet , alsnog wel goed. De zaak was volbezet dus wat lawaaiig. Mooi stuk vlees goed gegaard,ik had weer meer opgekund maar naar prijs verhouding was het een goed stuk. Bedienend personeel door de drukte soms wat afwezig. er hangt wel een goede italiaanse sfeer die bij menig italiaan ook wel aanwezig zou mogen zijn.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gereserveerd voor de woensdag avond en dat blijkt zelfs voor een doordeweekse avond niet overbodig. Het restaurant is vol. Alom geroemd en ook de recenties zijn meer dan lovend, dus we verwachten er veel van.
Mogelijk hebben ze het concept iets veranderd want we kunnen kiezen uit drie hoofdgerechten. Zalm, zeebaars of kogelbiefstuk. De samengestelde Antipasti is het enige voorgerecht. Dit voorgerecht is een smakelijke variatie van geroosterde aubergine, tomaat en mozzerella, bruchetta, paling en Italiaanse vleeswaren. Geserveerd met brood. De Zeebaars met wat groene asperges is ook zeker lekker, maar niet super bijzonder. Als bijgerecht prima groenten en een eenvoudige groene salade met tomaat. Mijn witte huiswijn is erg goed. Toe nemen we de Teramisu (hoe kan het anders :-) maar die is niet heel erg bijzonder. Uit de koelkast maar toch iets te vloeibaar en daardoor wat klontig door de 'lange vingers'.
Al met al lekker, maar ik herken de juichrecenties niet zo. Misschien hadden we moeten gaan voor één van de pasta's.... De bediening is prima en haast in het Italiaans (met een Nederlands accent :-). Het restaurantje zelf is zeker knus maar je zit dicht op elkaar en oogt, zeker vlak bij de keuken (waar wij zaten), een beetje rommelig.
geachte
bedankt voor u recensie
en jammer dat niet alles naar wens was ,wel is vervelend dat u zegt dat een keuze was uit 3 hoofd gerechten
wij zijn van af 2009 open en al die jaren hebben een keuze uit 3 vlees hoofdgerechten en 2 vis (vis is lastig en kan uitverkocht zijn omdat ik zelf elke dag of om de dag vis haal bij den heijer ,dus kan zijn dat deze op is , ik haal max 8of 9 portie, maar vlees hebben wij altijd 3 soorten
ook vervelend is dat u niet hebt aangegeven dat is niet naar wens was ,hadden wij kunnen herstellen of de desbetreffende gerecht niet laten betalen dat doen wij namelijk altijd , als een gerecht niet naar wens is heeft onze klant een keus namelijk ,iets anders nemen of niet op de rekening ,en dat kan oor alle gerechten zijn.
toch bedankt dat u bij ons gegeten heeft ,en wij open dat u nog een keer zult komen om
bedankt en gr mario

Reactie van proever:

Beste Mario, goed dat jullie de recenties lezen en de moeite nemen te reageren!
Jullie restaurant is populair en regelmatig volgeboekt. Als klant zouden we mogen verwachten dat jullie inkoop daarop is afgestemd. Het is niet zo dat we ontevreden waren, of gerechten niet zouden willen betalen (zo slecht was mijn beoordeling volgens mij ook niet). Maar het feest van verschillende gerechten waar de andere recenties over juichen konden wij niet bestellen. Wat wij aten was smakelijk maar helaas weinig bijzonder (de vis en de Teramisu). Kan natuurlijk een momentopname zijn, dus als we in de buurt zijn krijgen jullie zeker nog een kans! Groet Michel
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Bacco Perbacco is een heel klein restaurantje, op steenworp afstand van tramhalte Van Speijkstraat (lijn 3). Met een groep collega's gegeten. Reserveren is uiterst noodzakelijk! Er was nog een groep en daarmee was het restaurant vol. Ik heb meerdere mensen weggestuurd zien worden die avond.
Normaliter vind ik eten bij een restaurant zonder menukaart intimiderend, maar Mario nam met ons door wat hij die dag had en er zit sowieso iets tussen van je gading. We konden kiezen voor antipasti - pasta - nagerecht of antipasti - (pasta) - hoofdgerecht - nagerecht. Wij hebben uiteindelijk voor het eerste gekozen. De antipasti waren allemaal heerlijk, smaakten vers en goed op elkaar afgestemd. Onze 'hoofd'gerechten bestonden uit linguine met ragù, paddestoelenrisotto en ravioli met ricotta en truffel. Allen waren heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij overigens nog kunnen kiezen uit twee soorten vis en drie soorten vlees, volgens mij, waaronder kabeljauw, kogelbiefstuk, kalfsvlees, en nog het een en ander - er zit dus sowieso iets bij wat bevalt, geen twijfel mogelijk.
Als dessert had ik torte al limone, die een heerlijke balans had tussen zoet en zuur. Tenslotte nog limoncello on the house. Mario is een geweldige gastheer met een gevoel voor humor, die rekening houdt met je (dieet)wensen en de tijd neemt om een praatje te maken. Uiteindelijk hebben we allen € 40 inclusief drankjes en fooi afgerekend; niet duur voor zo veel en vooral zulk lekker eten. Ik kom hier gauw terug.
Sandro P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Meer dan uitstekend terecht gekomen bij dit kleine, eenvoudige restaurantje.
De broers Mario en Domenico verstaan hun vak en houden de Italiaanse keuken in eer !
Het was een soort "proeverij" van alle lekkernijen die er die avond op het menu stonden.
Simpele, maar uiterst smaakvolle gerechten, verassende desserts en zeer mooie wijnen.
Mijn tafelgenote was met name erg onder de indruk van de huisgemaakte panna cotta met huisgemaakte pistache-creme.
Na afloop van ons diner, vloeide de Limoncello en Frangelico rijkelijk.
Een absolute aanrader ! Mario en en zijn team verzekeren u van een perfect avondje uit,
met overheerljike gerechten.
Veramente fenomenale !
samschippers .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Lekker italiaans eten, meer dan goed gegeten. Goed gelegen en leuk personeel, fijne avond gehad.
Ik zal snel terugkomen hier.