Bacco Perbacco

Van Speijkstraat 246 2518 GK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bacco Perbacco

At Bacco Perbacco is everything Italian. There is no menu, but they prepare dishes by the evening using fresh products, think of homemade pasta and lots of vegetables. The certificated chef Mario Benedictis is since 2009 owner of the restaurant. When you see the comprehensive wine menu you will understand their love for wine. Just ask the lovely hostess for advice!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bacco Perbacco

tram 3 tram 16

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bacco Perbacco

John S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel lekker eten , met verse produkten en goede verhoudingen! Erg goede kwaliteit-prijs verhouding. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel. Muziek vrij hard, maar na opmerking werd dit zachter gezet. Luchtbeheersing niet optimaal en toilet erg klein. We komen hier zeker een keer terug!
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Altijd heerlijk en ontzettend gezellig​!
Geetje V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gereserveerd om onze trouwdag te vieren. Het driegangenmenu van die dag is smakelijk, de wijn overheerlijk. Zowel de bediening als de kok en eigenaar zijn correct maar afstandelijk. Bij het weggaan geeft de eigenaar ineens drie zoenen 'want we zijn in Nederland, jullie doen dat'. Ik vind het onprettig, het is gekunsteld. Als we gedurende de avond nou een gezellig praatje hadden gehad maar dat was niet het geval, alleen 'smaakt het' en 'tutto bene' komt het niet. Voor herhaling ar: niet pniet en cht, we vonden het gemiddeld.
Geetje V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gereserveerd om onze trouwdag te vieren. Het driegangenmenu van die dag is smakelijk, de wijn overheerlijk. Zowel de bediening als de kok en eigenaar zijn correct maar afstandelijk. Bij het weggaan geeft de eigenaar ineens drie zoenen 'want we zijn in Nederland, jullie doen dat'. Ik vind het onprettig, het is gekunsteld. Als we gedurende de avond nou een gezellig praatje hadden gehad maar dat was niet het geval, alleen 'smaakt het' en 'tutto bene' komt het niet. Voor herhaling vatbaar: denk het niet, we vonden het vrij gemiddeld..
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gewoon heerlijk gegeten!! Echt de moeite waard als je van de Italiaanse keuken houd.
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
gezellig informeel restaurant met heerlijk authentiek Italiaans eten!
lenny.bouman L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer aan te bevelen.
Robert1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onlangs voor de tweede keer bij dit restaurant gegeten. Wederom vriendelijke ontvangst in een ontspannen sfeer. Bij de witte huiswijn werd stokbrood geserveerd met een dipje van olijfolie, balsamico en wat zeezout. Vervolgens werden de specials van de dag toegelicht.
Wederom gingen wij allebei voor de antipasti misto, een mix van gegrilde courgettes en paprika, artisjok, kaas en drie soorten vlees, inclusief wat carpaccio. Heel erg goed!
Als tussengerecht had mijn partner de risotto met paddestoelen. Zelf koos ik voor een paste met pittige worst. Net genoeg, zeker na het riante hoofdgerecht! Als hoofdgerecht hadden we de tonijnsteak en gebakken kabeljauw, beide met garnituur. Ook weer voortreffelijk!
Als nagerecht deelden wij een panna cotta (buikje was vol). Daarna espresso en cappuccino met een hele goede limoncello. Wij hebben een top-avond gehad, met uitstekend vers bereid, eerlijk voedsel, maar zeker ook door de prettige bediening door Manuela en de persoonlijke aandacht van eigenaar Mario de Benedictis. Fantastisch hoe hij en zijn team in dit tamelijke kleine restaurant steeds weer voor een fijne beleving weten te zorgen. Voor heerlijk authentiek Italiaans eten moet je hier naartoe! Een echte aanrader!
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten met 8 personen. Fijne persoonlijke benadering en overleg over wat de pot schaftte en wat er op tafel kwam. Een aanrader!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Authentieke sfeer goede kwaliteit écht Italiaanse keuken, lieve gastvrije mensen.
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Waren gisteren in dit sfeervolle kleine restaurant met onze Italiaanse lesgroep van 12 personen. Het was een waar feest van begin tot het einde. Heel adequate en vriendelijke bediening!
Het een na het andere heerlijke gerecht kwam langs. Prachtige antipasti (zeer gevarieerd). daarna een verrukkelijk pastagerecht, als secondo zowel kalfsvlees, geroosterde ossehaas als boterzachte zalm. Ik voelde me echt in Italië wat sfeer en eten betreft. Goede witte (Verdicchio) en rode (Negro amaro, Puglia) huiswijn. Ik heb genoten!!!
Ook de koffie na afloop zoals je die drinkt in Italië.
Pied A T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Het traditioneel Italiaanse eten bij dit super gezellige huiskamer restaurant is altijd maar weer een feest! Lieve en leuke bediening ! De wijn ook altijd fijn.
Wij komen hier regelmatig en eten nooit hetzelfde. heerlijke tent!
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen zaterdag voor het eerst in dit Italiaanse restaurant in het Haagse Zeeheldenkwartier met twee vrienden gegeten. Interessant was het feit dat er geen menukaart is, maar de keuzemogelijkheden qua gerechten worden door het bijzonder attente en vriendelijke personeel aan de tafel zelf besproken en van uitleg voorzien. Als voorgerecht namen we de antipasto misto 'to share' en de verschillende koude Italiaanse hapjes waren voortreffelijk. Ook de gnocchi in een saus van pistaccio smaakte erg goed. Als hoofdgerecht had ik de zwaardvis besteld (een persoonlijke favoriet), maar deze was niet echt heel bijzonder klaargemaakt in mijn optiek. Zoals je van een Italiaan mag verwachten was de dubbele espresso een lekker sterke afsluiter van een mooie avond!
Berber B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Sfeer was opperbest. En dit is Italiaans eten zoals je het kent van die ontdekkingen op vakantie. Subliem in zn eenvoud. Antipasti en pasta's waren heerlijk. Nooit smeuïger zalm gegeten. Wijn vleide zich zacht langs de gerechten om ze ten volle tot hun recht te laten komen. Toetje kon er eigenlijk niet meer bij maar je wilt niet dat zo'n heerlijke avond eindigt dus...
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wat een leuke zaak!! Ik kom echt nog een keer terug. Heel erg lekker gegeten. Super vriendelijk personeel die er alles aan deed om het onze dochter naar haar zin te maken. Er werd zelfs een ijsje bij de buren gehaald. Niets is te gek en alles kan. Dit is Italiaans eten. Heerlijk!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De sfeer in het restaurant was rumoerig maar gezellig. Alle tafels waren bezet. De gerechten zagen er lekker uit maar smaakten minder spannend. Jammer genoeg was de vis op zoals ook het gebak. Dat verwacht je niet als je half zeven bij het restaurant aankomt.
De bediening was attent maar niet opdringerig. De kok zelf hebben we niet gezien. Dat miste we ook niet. Al met al een gezellige avond waar de sfeer van het restaurant meer toe doet dan het eten zelf.
Cybex .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bij binnenkomst kwam je direct binnen in klein Italië, zoals wij het noemde. Ik en mijn betere wederhelft werden hartelijk ontvangen en onze tafel werd toegewezen. De sfeer was perfect, waardoor we ons al snel in Italië waanden, mede door het Italiaanse accent van de serveerster en Mario, die overigens echt een hart voor de horeca en voor zijn zaak heeft.

Na de kaart te hebben voorgelezen, kozen we voor een antipasta. Deze kon door de helft, zodat we van beide gerechten konden proeven; geweldig! Na een amuse van het huis te hebben gehad (die overigens overheerlijk was), kwam het hoofdgerecht, die tegen Michelin klasse aan rijkt. Ik kreeg de indruk dat ze alle ingrediënten met zoveel zorg en respect behandelen en dat is ook terug te zien in de kwaliteit, alsmede de smaak van het eten. Na rustig te hebben getafeld, maakten we een keuze voor het nagerecht: Tortino Cioccolato.

De Tortino Cioccolato smaakte voortreffelijk en al snel gaven we aan dat we wilden betalen. Bij het betalen kregen we een Italiaanse delicatesse, die mijn betere helft niet op kon, waardoor ik vroeg of ik hem kon meenemen. Dat kon en al snel legde Mario een hele verpakking van de delicatesse op onze tafel. Had niet gehoeven en is uiteindelijk zeer op prijs gesteld.

Tot slot, de prijs kwaliteit verhouding is subliem. Ik verwachte veel meer kwijt te zijn voor de kwaliteit en smaak van het voedsel. Mario heeft hart voor de zaak en de horeca en dat straalt hij ook uit. Persoonlijke wensen van klanten staan hier in een hoog vaandel. Wij komen hier zeker weer, mochten we nog een keer in Den Haag zijn!
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij bacco perbacco. Zeer gastvrije ontvangst door Mario en zijn personeel en heerlijk Italiaans eten. Zeker een aanrader om eens in dit gezellige huiskamerrestaurant te gaan eten.
vinorosso1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Zondag 13 maart met 20 man/vrouw hier geluncht vanwege een verjaardag. Na afloop alleen maar lof van alle gasten. De antipasti, de vele soorten pasta's waarbij rekening gehouden was met vegetarische eters en degenen die geen kaas lustten, de heerlijke dolce. Alle vergezeld van huiswijnen. Maar dan van van huiswijnen zoals ze moeten smaken: goed dus! Eigenaar Mario, behalve zeer sympathiek en bescheiden ook een geweldige kok met in de bediening de charmante Emanuela, onopgemerkt maar constant aanwezig, bezorgden ons een onvergetelijke middag. Tot gauw , heel gauw!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik waande mij in Italië. Een volle en rumoerige zaak. Heerlijke wijn. De anti pasti als voorgerecht waren erg goed. De tonijn als hoofdgerecht even simpel als vers. Het team van obers en koks liep als de gesmeerde bliksem. Dit was echt erg goed.

En de rekening: Iets meer dan 100 euro met zijn tweeën, inclusief wijn, dessert en koffie....