Over het restaurant Bacco Perbacco

At Bacco Perbacco is everything Italian. There is no menu, but they prepare dishes by the evening using fresh products, think of homemade pasta and lots of vegetables. The certificated chef Mario Benedictis is since 2009 owner of the restaurant. When you see the comprehensive wine menu you will understand their love for wine. Just ask the lovely hostess for advice!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bacco Perbacco

tram 3 tram 16

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Bacco Perbacco

Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een gezellig en hartelijk Italiaans huiskamer restaurant met prima eten en zeer betaalbare goede wijnen. Blijft 1 van mijn favorieten.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bacco Perbacco. Zoals je in Italië eet.
Het is een klein restaurant en helaas waren erg ook erg (te) drukke gasten waardoor onze conversatie moeizaam was.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bijna elke week gaan mijn man en ik een keer eten bij dit kleine, sfeervolle, charmante en authentiek italiaanse restaurant. Elke keer een warm welkom en Mario schenkt ons meteen aan ‘ons eigen’ tafeltje een glas van de heerlijke huiswijn Baccolo in. Het restaurant hanteert geen vast menu, maar Mario komt bij ons aan tafel zitten en verrast ons steeds weer met een nieuwe creatie, inspelend op het seizoen en op onze wensen. Elk gerecht wordt met grote zorg, met uitsluitend verse ingrediënten en smaakvol bereid.
Mario en zijn broer verstaan hun vak, hebben, tezamen met de attente Emanuela hart voor hun zaak en dat stralen zij ook uit. Het is fantastisch hoe zij ons iedere week weer laten genieten.
Het is volkomen terecht dat ze voor de 10 beste Italiaanse restaurants voor 2017 genomineerd werden en wat ons betreft had zij de 1e prijs moeten krijgen.
Proficiat!! Perbacco, sei un miracolo. Complimenti e ritorneremo presto.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bijna elke week gaan mijn man en ik een keer eten bij dit kleine, sfeervolle, charmante en authentiek italiaanse restaurant. Elke keer een warm welkom, het voelt vertrouwd en Mario schenkt ons meteen aan ‘ons eigen’ tafeltje een glas van de heerlijke huiswijn Baccolo in. Het restaurant hanteert geen vast menu, maar Mario komt bij ons aan tafel zitten en verrast ons steeds weer met een nieuwe creatie, inspelend op het seizoen en op onze wensen. Elk gerecht wordt met grote zorg, met uitsluitend verse ingrediënten en smaakvol bereid.
Proficiat!! Perbacco, Mario sei un miracolo. Complimenti e ritorneremo presto.
Milada N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We lieten ons verrassen. Een groot feest!.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
In tegenstelling met Iens informatie geen menukaart.
Beperkte keuze voor en hoofdgerecht .
interieur erg simpel .
Waar de waardering van 9,5 opslaat is ons een raadsel
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Perfecte tent. voor ouderwetse italiaanse gezelligheid. let erop dat als je reserveert via deze site op dezelfde dag als je geplande etentje dat je dan het restaurant nog even belt.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Bijzonder gezellig restaurant met uitstekend eten.
Roeli W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk eten, goede wijn, leuke service. Genieten!
John S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel lekker eten , met verse produkten en goede verhoudingen! Erg goede kwaliteit-prijs verhouding. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel. Muziek vrij hard, maar na opmerking werd dit zachter gezet. Luchtbeheersing niet optimaal en toilet erg klein. We komen hier zeker een keer terug!
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Altijd heerlijk en ontzettend gezellig​!
Geetje V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gereserveerd om onze trouwdag te vieren. Het driegangenmenu van die dag is smakelijk, de wijn overheerlijk. Zowel de bediening als de kok en eigenaar zijn correct maar afstandelijk. Bij het weggaan geeft de eigenaar ineens drie zoenen 'want we zijn in Nederland, jullie doen dat'. Ik vind het onprettig, het is gekunsteld. Als we gedurende de avond nou een gezellig praatje hadden gehad maar dat was niet het geval, alleen 'smaakt het' en 'tutto bene' komt het niet. Voor herhaling ar: niet pniet en cht, we vonden het gemiddeld.
Geetje V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gereserveerd om onze trouwdag te vieren. Het driegangenmenu van die dag is smakelijk, de wijn overheerlijk. Zowel de bediening als de kok en eigenaar zijn correct maar afstandelijk. Bij het weggaan geeft de eigenaar ineens drie zoenen 'want we zijn in Nederland, jullie doen dat'. Ik vind het onprettig, het is gekunsteld. Als we gedurende de avond nou een gezellig praatje hadden gehad maar dat was niet het geval, alleen 'smaakt het' en 'tutto bene' komt het niet. Voor herhaling vatbaar: denk het niet, we vonden het vrij gemiddeld..
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gewoon heerlijk gegeten!! Echt de moeite waard als je van de Italiaanse keuken houd.
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
gezellig informeel restaurant met heerlijk authentiek Italiaans eten!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer aan te bevelen.
Robert1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onlangs voor de tweede keer bij dit restaurant gegeten. Wederom vriendelijke ontvangst in een ontspannen sfeer. Bij de witte huiswijn werd stokbrood geserveerd met een dipje van olijfolie, balsamico en wat zeezout. Vervolgens werden de specials van de dag toegelicht.
Wederom gingen wij allebei voor de antipasti misto, een mix van gegrilde courgettes en paprika, artisjok, kaas en drie soorten vlees, inclusief wat carpaccio. Heel erg goed!
Als tussengerecht had mijn partner de risotto met paddestoelen. Zelf koos ik voor een paste met pittige worst. Net genoeg, zeker na het riante hoofdgerecht! Als hoofdgerecht hadden we de tonijnsteak en gebakken kabeljauw, beide met garnituur. Ook weer voortreffelijk!
Als nagerecht deelden wij een panna cotta (buikje was vol). Daarna espresso en cappuccino met een hele goede limoncello. Wij hebben een top-avond gehad, met uitstekend vers bereid, eerlijk voedsel, maar zeker ook door de prettige bediening door Manuela en de persoonlijke aandacht van eigenaar Mario de Benedictis. Fantastisch hoe hij en zijn team in dit tamelijke kleine restaurant steeds weer voor een fijne beleving weten te zorgen. Voor heerlijk authentiek Italiaans eten moet je hier naartoe! Een echte aanrader!
Margreet W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten met 8 personen. Fijne persoonlijke benadering en overleg over wat de pot schaftte en wat er op tafel kwam. Een aanrader!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Authentieke sfeer goede kwaliteit écht Italiaanse keuken, lieve gastvrije mensen.
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Waren gisteren in dit sfeervolle kleine restaurant met onze Italiaanse lesgroep van 12 personen. Het was een waar feest van begin tot het einde. Heel adequate en vriendelijke bediening!
Het een na het andere heerlijke gerecht kwam langs. Prachtige antipasti (zeer gevarieerd). daarna een verrukkelijk pastagerecht, als secondo zowel kalfsvlees, geroosterde ossehaas als boterzachte zalm. Ik voelde me echt in Italië wat sfeer en eten betreft. Goede witte (Verdicchio) en rode (Negro amaro, Puglia) huiswijn. Ik heb genoten!!!
Ook de koffie na afloop zoals je die drinkt in Italië.