Bacco Perbacco

Van Speijkstraat 246 2518 GK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bacco Perbacco

At Bacco Perbacco is everything Italian. There is no menu, but they prepare dishes by the evening using fresh products, think of homemade pasta and lots of vegetables. The certificated chef Mario Benedictis is since 2009 owner of the restaurant. When you see the comprehensive wine menu you will understand their love for wine. Just ask the lovely hostess for advice!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bacco Perbacco

tram 3 tram 16

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bacco Perbacco

Robin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Fijn klein restaurantje. Heerlijk genoten van mooie Italiaanse gerechten. Daar ze geen menukaart hebben ben je gebonden aan hetgeen ze aanbieden. De porties zijn ruim voldoende en de wijnen gunstig geprijsd.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Super restaurant, alles is perfect, eten, wijn, sfeer. Ik was met een groep collega's en aan alle dieetwensen/allergieën is speciale aandacht besteed. Niets was teveel moeite en alles was even lekker.
Pauline L.
Gezellig. Huiskamergevoel. Uitstekende bediening en heerlijk eten
Pinot Grigio was ook voortreffelijk.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Super hartelijk ontvangst, heerlijke gerechten,die met veel liefde worden bereid. Wij hadden een proeverij volgens de Italiaanse methode, Antipasta, primi piatti, Secondi piatti & contorni. Zeker een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten bij een fantastische Italiaan, Hartelijk ontvangst, goed bediening en heerlijke gerechten. Een aanrader als je toch in de buurt bent.
jacques S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
X
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super sfeervol en goed eten
Renee P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Precies wat je wenst als je Italiaans wilt eten! Huiselijk, topkwaliteit eten, vriendelijke bediening.
De tafel van Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Echte originele Italiaanse keuken. Persoonlijke gezellige sfeer! Een aanrader!
Jan C.
Prettige, familiaire sfeer in huiskamerachtige setting.
vinorosso1 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wat is blijft dit toch een heerlijk restaurant. Zonder de met vakantie zijnde Mario, nu onder leiding van Emanuela hebben we ook weer uitstekend gegeten en gedronken. Complimenten voor de kok met o.a, heerlijke pasta con tartufo. Complimenten voor de lieftallige Valentina in de bediening en Emauela als altijd super! Dank en tot snel!
Flos H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wederom top gegeten, super verse en eerlijke keuken
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Een gezellig restaurant met een persoonlijke bediening in echte italiaanse sfeer.
Heerlijk gegeten met lekkere wijn.
Complimenti????????
Flos H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Super gezellige avond gehad, lekker gegeten en de Italiaanse gastvrijheid en gezelligheid maakte het af, aanrader voor een gezellige avond
Randolph B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Aanradertje !!
Goudsemar K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuk en authentiek Italiaans restaurant, but whats new? Het mag allemaal wel wat meer swingen, vooral de gerechten. Hoe lang ga je dit nog volhouden met 90% 60 +++ in de zaak?
J.I. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een gezellig en hartelijk Italiaans huiskamer restaurant met prima eten en zeer betaalbare goede wijnen. Blijft 1 van mijn favorieten.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bacco Perbacco. Zoals je in Italië eet.
Het is een klein restaurant en helaas waren erg ook erg (te) drukke gasten waardoor onze conversatie moeizaam was.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bijna elke week gaan mijn man en ik een keer eten bij dit kleine, sfeervolle, charmante en authentiek italiaanse restaurant. Elke keer een warm welkom en Mario schenkt ons meteen aan ‘ons eigen’ tafeltje een glas van de heerlijke huiswijn Baccolo in. Het restaurant hanteert geen vast menu, maar Mario komt bij ons aan tafel zitten en verrast ons steeds weer met een nieuwe creatie, inspelend op het seizoen en op onze wensen. Elk gerecht wordt met grote zorg, met uitsluitend verse ingrediënten en smaakvol bereid.
Mario en zijn broer verstaan hun vak, hebben, tezamen met de attente Emanuela hart voor hun zaak en dat stralen zij ook uit. Het is fantastisch hoe zij ons iedere week weer laten genieten.
Het is volkomen terecht dat ze voor de 10 beste Italiaanse restaurants voor 2017 genomineerd werden en wat ons betreft had zij de 1e prijs moeten krijgen.
Proficiat!! Perbacco, sei un miracolo. Complimenti e ritorneremo presto.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bijna elke week gaan mijn man en ik een keer eten bij dit kleine, sfeervolle, charmante en authentiek italiaanse restaurant. Elke keer een warm welkom, het voelt vertrouwd en Mario schenkt ons meteen aan ‘ons eigen’ tafeltje een glas van de heerlijke huiswijn Baccolo in. Het restaurant hanteert geen vast menu, maar Mario komt bij ons aan tafel zitten en verrast ons steeds weer met een nieuwe creatie, inspelend op het seizoen en op onze wensen. Elk gerecht wordt met grote zorg, met uitsluitend verse ingrediënten en smaakvol bereid.
Proficiat!! Perbacco, Mario sei un miracolo. Complimenti e ritorneremo presto.
Milada N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We lieten ons verrassen. Een groot feest!.