Bacchus Bistro

Veemarkstraat 96 9724 GC Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Bacchus Bistro

Biologisch en regionaal

Chef-kok Anthon de Baat kookt met passie, ambacht en kennis de lekkerste gerechten. Hierbij maakt hij veelal gebruik van biologische ingrediënten uit de regio. De vriendelijke bediening schenkt graag nog een drankje voor je in. Wat een heerlijke avond uit!

Meer informatie over restaurant Bacchus Bistro

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Voordelig
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een warm onthaal! Open haard werd meteen aangestoken en daar hebben wij heerlijk genoten van een glas wijn. Toen we aan tafel gingen kwam meteen het voorgerecht. Alle gerechten waren heerlijk.. Complimenten voor dit fijne gezellige restaurant.
We komen zeker terug gr. Henk en Marike
Esmée K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met het AH menu heerlijk gegeten! Keuze uit het maandmenu, alle gerechten werden mooi opgediend en waren heerlijk vers. We zaten dicht bij de open haard, erg gezellig. De porties waren van goed formaat, na het toetje tonnetje rond. We kwamen om 8 uur binnen op vrijdagavond en vonden de tijd tussen de gerechten door prima (niet lang zoals in veel recenties wordt vermeld). Aanrader!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Marein26 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Eten was zeer goed verzorgd. Inrichting is toe aan een opknapbeurt, stoelen zaten niet lekker. Het was druk dus enigszins rumoerig. Tcoh de moeite waard om eens terug te keren.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie producten op mooi opgemaakte borden. Erg leuk dat je ontvangen wordt met een drankje bij de openhaard.
Larissa E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn hier gaan eten via de AH restaurantactie en het menu was echt uitstekend. Zeer goede kwaliteit producten en prachtig geserveerd. Het was ook meer dan genoeg aangezien je bij het hoofdgerecht ruim voldoende frites en groenten kreeg. Restaurant is zeer sfeervol en het is leuk om na het diner koffie te drinken bij de open haard die er in het restaurant is. We komen niet vaak in Groningen, maar zouden hier zeker weer gaan eten mochten we in de buurt zijn.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Erg lang getafeld en daarna lekker bij het haardvuur gezeten. Eten was heerlijk en de service zeer goed. Ontzettend vriendelijk personeel
Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Keuze uit 3 gangen maandmenu op de ah kaarten. Super vriendelijk personeel leuk restaurant en goedeen keuken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerda-51 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Konden kiezen uit het maandmenu (3 verschillende menu's). Goed adres als ik weer in Groningen ben.
Cristaboersma .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten, hele plezierige bediening. Inclusief wijnarrangement gedaan. Eigenaar kon veel over de gerechten en wijn vertellen. Heerlijke avond gehad!
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima gegeten met zijn tweeën, er is eerst een mogelijkheid om wat te drinken bij de open haard. Bediening ging prima totdat we moesten betalen - het duurde erg lang voordat ze de rekening kwamen brengen en nog langer voordat ze het geld op kwamen halen. Porties van het eten zijn mogelijk aan de kleine kant.
Alinanning .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was uitstekend. De bediening kan beter. Er moest lang gewacht worden tussen de gangen. Het personeel is in de ruimte met de open haard alleen aanwezig als er eten wordt geserveerd, dus als de glazen leeg zijn, moet je wachten op de bediening als zij aan een andere tafels weer een gerecht brengen. Er wordt te weinig rondgelopen om te kijken of de gasten nog iets wensen.
Jolien K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten met 3 vriendinnen voor zeer goede prijs. Ik kom zeker nog eens terug! Enige minpuntje was inderdaad bediening, kan zeker vlotter.
Jolien K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met 3 vriendinnen en voor een zeer goede prijs. Ik kom zeker nog eens terug! Enige minpuntje was het soms lange wachten op de bediening.
Pepijn L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was erg goed, echter, we moesten enorm wachten tussen de gerechten door. Eerdere recenties leken ook deze kan al uit te wijzen. Ook werden er dingen vergeten, amuzes en delen van toetjes zijn nooit gebracht
NikkiBrrr .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met de AH actie keuze gehad uit een menu, erg lekker gegeten! Maar de bediening was onder niveau. Ze was erg aardig maar er was helemaal geen organisatie. Lege borden bleven lang staan, werd niet gevraagd of wij nog iets wilde drinken en we hebben lang moeten wachten op onze gerechten. Wel heerlijk gegeten!
Brewerplace .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Na een vermoeiende wandeling werden we vriendelijk ontvangen, de open haard werd voor ons aangestoken en het eerste drankje was rond de haard. Het gaf een huiselijke sfeer. Gezellige gastheer.
Anoorda .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met de AH restaurantactie bij Bacchus Bistro gegeten. Eten was goed, je kon uit het maandmenu kiezen. Bij binnenkomst werden we amper opgemerkt. Verlichting in het restaurant is niet prettig. Duurde in het begin best lang voordat we werden geholpen. Later op de avond ging dat beter. Tafel was nog niet uitgedekt en we kregen pas het ontbrekende bestek toen we het voorgerecht opgediend kregen. Teleurstellend dat we geen amuse of brood met boter kregen. Er werd niet gevraagd wat voor rode wijn we wilden. Terwijl later bleek dat er wel keuze was. Serveerster had het zichtbaar druk, waardoor er weinig aandacht voor ons was. Tussentijds werd er ook niet gevraagd of we nog wat wilden drinken, terwijl onze glazen al een tijdje leeg waren.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij hebben gister daar gegeten met de AH restaurant actie. Het was een heerlijk 3 gangen diner, het visvoorgerecht krijgt een 10, maar ook de varkenshaas met pruimen en de variatie aan gestoofde groente (!) die er bij werd geserveerd was super. Het runderlapje was iets taai maar de smaak maakte dat weer goed! De wijnen waren ook erg lekker en aardige bediening!
Bloem7aa .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Voor verjaardagsuitje met vriendinnen met de AH bonnen naar Bacchus. Mooi plekje vlak bij de haard. Lekker pittige gazpacho als amuse en ook de warme geitenkaassalade was heerlijk, misschien beetje veel kaas en weinig 'sla'. De hoofdgerechten vielen in smaak en ook de bij geserveerde groente beviel goed (gestoomd, gevarieerd, geen sausjes). Van het verrassingsnagerecht viel met name het aardbeienijs en de chocolademousse in goede aarde, wel waren we daarna tonnetje rond. Of het kwam door de drukte, hoewel het niet overvol leek, het wachten was tussendoor en op de rekening wel wat lang.
Maar los daarvan zeker een aanrader.