Bacchus Bistro

Veemarkstraat 96 9724 GC Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Bacchus Bistro

Biologisch en regionaal

Chef-kok Anthon de Baat kookt met passie, ambacht en kennis de lekkerste gerechten. Hierbij maakt hij veelal gebruik van biologische ingrediënten uit de regio. De vriendelijke bediening schenkt graag nog een drankje voor je in. Wat een heerlijke avond uit!

Meer informatie over restaurant Bacchus Bistro

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

irene.kloosterman .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke ambiance. Je kan eerst lekker even bij de open haard zitten. Eten is goed en vriendelijke bediening. Prima om een avond te tafelen!
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Ik heb hier gegeten met de AH actie. Het restaurant is ideaal als je van heel veel wachten houdt. We hadden gereserveerd voor een bepaalde tijdstip, maar naar 1 uur en 15 min hadden we ons voorgerecht. Gemiddeld voor elke gerecht of drankje moet je minstens 15 min wachten. Desondanks was het eten goed.
posthumus.k .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Jammer, dat er slecht 1 dame in de bediening liep, hierdoor hebben wij lang op het opnemen van de bestelling en op het uitserveren van het menu moeten wachten. Gerechten waren goed van smaak, de hoeveelheden prima en qua opmaak verassend en smaakvol.
Phien A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was goed! Aardige bediening. Duurde te lang voordat wij ons voorgerecht kreeg. De tijd tussen voor en hoofdgerecht duurde eveneens te lang. Was heel druk, alle tafels waren bezet. Gezellig om tussendoor bij de openhaard te kunnen zitten.
monpain .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
In augustus vorig jaar al eens gegeten met de AH actie samen met mijn vrouw. Vorige week nog eens met een oude schoolvriend. En ook deze keer weer heerlijk gegeten. Optimaforma! Vooraf een heerlijke amuze bij de openhaard met een Ricard als aperitief. Met een fantastische bediening, een heerlijke entree, een perfect hoofdgerecht en een dito nagerecht een meer dan geslaagde avond.
En ook deze keer weer de trein gehaald, dankzij de serveerster die hier goed op inspeelde. Bravo! Of ik er nog eens ga eten? Dat lijkt mij een overbodige vraag, dat spreekt voor zich. Dus graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke (Franse) groet uit het zuiden, au revoir, P.Schuddebeurs.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ze hebben een aangepaste kaart voor een 3 gangen menu voor 32,50 euro
Daar had ik een stukje brie een stukje vlees en een kop koffie voor erg karig vond ik helaas, de smaak was goed.
Liselotte B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Duurde even voor we een plaats toegewezen kregen. Prima gerechten voor de prijs, daarin meegenomen dat het met de AH actie de helft kostte. De rode wijn viel ons tegen. Begin van de avond was het nog erg rustig, daarna werd het wel een stuk drukker.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een Bistro is een eetgelegenheid waar je goed, smaakvol en gezellig moeten kunnen eten en drinken. Bacchus Bistro maakt dit gedeeltelijk waar al zijn er naar mijn mening nog wel wat verbeterpunten.
Allereerst bij de wijnen heeft Bacchus alleen huiswijnen, allemaal voor de prijs van € 22,50. Weinig keus en aan de prijs voor het gebodene. Het eten is smaakvol op bistroniveau. Stoffen servetten zijn altijd een pluspunt. De inrichting doet wat koel aan, evenals de bediening die verder correct maar wat afstandelijk zijn werk doet.
mwilting .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wauw, we stapten binnen in een prachtige zaak. Erg sfeervol. Na een drankje bij de haard, mochten we aan tafel kiezen uit het maandmenu, want we waren met de AH-actie. Genoten van de diamanthaas en de Kalfssucade. Die kwamen met patat, mayo en een mix van groenten, waaronder witlof en spruitjes. Mooi wijnarrangement er bij, kortom: heerlijke ervaring.
irene.kloosterman .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren hier vanuit de AH restaurant actie en konden kiezen uit alles van het maandmenu. Fijne sfeer (eerst even opwarmen bij de open haard), heerlijk eten en prima bediening. Wij komen hier nog eens terug!
Erik-st .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen,hebben een drankje bij de gezellige open haard gedronken. Daarna aan tafel heerlijk gegeten. Konden kiezen uit de verschillende keuzes van het maandmenu. De gerechten waren leuk opgemaakt en erg smaakvol. Een aanrader en wij komen zeker terug!
vibeke_marijn .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het begon al goed. Eerst een drankje bij de open haard. Vervolgens heerlijk gegeten. Super service ondanks dat het erg druk was. Echt een aanrader!!
Silent-Annie Y.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Alle gerechten zeer smaakvol, met liefde bereid en de bediening uitermate vriendelijk. Helemaal niets gemerkt van het feit dat wij gevieren, door de AH aktie voor half geld konden genieten van een fantastisch 3 gangen Keuzemenu.
Alban S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het zag er gezellig uit toen we binnen kwamen. De bediening zag ons staan maar kwam niet naar ons toe. Net toen ik me enigszins verloren ging voelen kwam er iemand naar ons toe.
Daarna werd er snel gevraagd wat wij wilde drinken. Echter toen wij na 20 minuten nog geen menukaart hadden gekregen, heb ik er om gevraagd.
De lekkere en mooi opgemaakte voorgerechten kwamen 40 minuten later. Het hoofdgerecht kwam ca 30 minuten daarna. Ook het hoofdgerecht zag er prachtig uit. Helaas vonden wij de groenten iets te hard. Verder was het redelijk tot goed. Ook het dessert zag er prachtig uit en was lekker.
Voor het eten willen wij wel terugkomen. Maar de bediening was traag en niet echt vriendelijk of hartelijk.
Theo-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellige zaak, vriendelijke bediening. Wij waren aan tijd gebonden om op tijd in het theater te zijn en daar werd goed rekening mee gehouden.
Aanrader
Annemiek O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
......................

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
Zowel de vis al het vlees was erg lekker
Lourens B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was erg goed. Verse en gevarieerde groente.
De inrichting van het restaurant is ook prima. Ruim opgesteld. Gezellige open haard waar jij gezellig nog even kunt Natafelen. Prima bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten en goed bevallen. Door alle kleine elementen is elk gerecht een smaaksensatie. Origineel gevarieerde groenten bij het hoofdgerecht, wat in mijn geval een heerlijk malse diamanthaas was. De vis als voorgerecht vond ik wat aan de kleine kant, maar verder zeker een aanrader!
gnivabmlbaving .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De chef had niet in de gaten dat'ie gastheer was.

Van de ons bedienende serveerster niets dan goed. Een vette 9 (negen)

De toiletten beneden peil. (jaren 50/60), het personeel maakte er ook gebruik van.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een warm onthaal! Open haard werd meteen aangestoken en daar hebben wij heerlijk genoten van een glas wijn. Toen we aan tafel gingen kwam meteen het voorgerecht. Alle gerechten waren heerlijk.. Complimenten voor dit fijne gezellige restaurant.
We komen zeker terug gr. Henk en Marike