Babylon

Pannekeetweg 20 1704 PL Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Babylon

Alles in stijl

Rode leren banken, witte servetten en open keuken geven dit grand cafe haar charme. De keuken, waar onder andere wildgerechten worden bereid, is Frans met wat verrassingen. Na een heerlijk diner kun je de nacht spenderen in het Babylon hotel. In stijl aankomen? Je kunt een limousine reserveren!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Babylon

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00
- Ontbijt 08:00 - 10:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prima service !!!
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wow!!! Wat een sfeervolle zaak met zeer mooi terras, uitmuntende bediening , heerlijke gerechten en zeer attent personeel dat zijn vak verstaat. Goede aanrader die amuse !!! En overheerlijk glaasje prosecco!!!
AL L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten is hier redelijk goed. Wel aan de hoge kant qua prijs! De bediening is niet heel spontaan, maar "leest" hun mogelijkheden van de kaart op. Constant heel lang zitten wachten tot we geholpen werden.. Dan heb je een mooi terras-gedeelte aan het water en dan vergeet je daar te checken of je klanten hebt. Erg slecht! Zonde van zo'n redelijk mooie plek.
kathleen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lang wachten voor het eten en niet mag kiezen voor een plek terwijl we gereserveerd hadden in deze warmte zou een koele plek prima zijn bijv op het terras. In de winter natuurlijk binnen. Dus letten op het weer.
TJ W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellig restaurant en goede snelle bedieningen advies.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik dacht dat een amuse in een restaurant altijd gratis was i.v.m. de gastvrijheid, maar bij Babylon moet je daarvoor betalen.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wat erg tegen viel was dat we de amuse moesten betalen.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wow!!! Fantastische locatie, zeer kundige bediening heerlijkegerechten zeer gastvrij , uitstekende amuse en echt waar voor je geld !!
Frederiek B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten!
nel P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
wij vonden het WAARDELOOS, DAT IENS geen reservering bij Babylon had gemaakt!!!!

Voortaan bellen we rechtstreeks met Babylon en NOOIT MEER VIA DE WEBSIDE
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Lydia Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en waren gezllig uit
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Uitgebreide kaart met heerlijke lunch gerechten. Vriendelijke bediening.
Han M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Babylon in Heerhugowaard is een fraai restaurant met erg fijne bediening. Het is modern ingericht waarbij wel te zien is aan het meubilair dat alles al weer een tijdje meegaat. De leuke tuin ligt aan een weg en het restaurant bevind zich in een industrie gebied. Iets waar je overigens niets van merkt. Goede parkeergelegenheid! Het eten is goed. Ik had de zeebaars en mijn gezelschap de scholfile. Alles heerlijk klaargemaakt. Vooraf hadden we een proeverij die bijzonder goed smaakte. De kaart is niet heel uitgebreid en dat komt wellicht de kwaliteit ten goede! De wijnen, inclusief de dessert wijn, zijn goed geselecteerd. Smaakvol en passend bij de gerechten. Een restaurant om zeker nog een keer te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gezellige sfeer, goede bediening en de beste kwaliteit eten in Heerhugowaard naar mijn mening! altijd tevreden hier. Aanrader.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
goede oplettende bediening mooie kaart met streekproducten een goede wijn keuze bij het hoofd menu goede sfeer in het restaurant. kortom Babilon is een goede keuze.

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Babylon Heerhugowaard een aanrader.Mooi restaurant, gezellig en warm.
Toen we aankwamen eerst buiten op het prachtige terras wat gedronken.
Daarna heerlijk gegeten als hoofdgerecht tarbotfilet welke voortreffelijk was.
Prima wijnen met gratis karaf water.De bediening uitstekend en vriendelijk.
We zijn ook blijven slapen op een prima kamer, grote badkamer en uitstekende bedden.
Het was die dag vrij warm echter geen probleem door de airco.
Na een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, letterlijk alles was aanwezig, zijn we naar Schagen gegaan voor de Westfriesemarkt.

1979 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Uitgebreide kaart, misschien wel te uitgebreid; het restaurant was onderbezet qua personeel. De 'vreetschuur' zat bomvol en hier was duidelijk niet op gerekend. Wij hebben anderhalf uur moeten wachten voor zowel het voor- als hoofdgerecht daarna nog een halfuur voor het nagerecht. Ze gaven twee groepen die notabene een uur vroeger kwamen dan ze hadden gereserveerd voorrang!
Er werden wel excuses aangeboden en een gratis drankje, maar dit was het personeel alweer vergeten toen wij wilden betalen.
Het eten was vet en zout. Patat was niet gaar, nauwelijks groenten. Daarnaast zaten we op de te brede stoelen en banken onderuitgezakt.
Bediening weet niet of er noten in de appeltaart zitten, omdat zij deze niet zelf maken. Voor een koffie als dessert betaal je meer, vanwege de truffel die erbij zit!
De prijs van het eten is hoog, als je dit vergelijkt met de kwaliteit en de sfeer die je ervoor krijgt.
Kortom een restaurant dat nog veel moet leren als het om gastvrijheid en kwaliteit gaat.
TheLionKing .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag gingen wij voor de brunch naar Babylon. Helaas voldeed het niet geheel aan onze verwachtingen en de beloftes die men op internet doet, jammer! De bediening die anders altijd goed in vorm is, liet vandaag ook de nodige steken (oh nee, ik bedoel glazen) vallen. Vooraf was er afgesproken dat de kinderen niet meededen met de brunch, maar voor het kindermenu zouden gaan. Dit werd gemist en werd er zelfs aspergesoep voor de jongste deelnemer van 1 jaar oud gebracht. Vervolgens werden er 2 kindermenu's helemaal niet geserveerd. Als er dan het één en ander mis gaat, is het klantvriendelijk om een gebaar te maken naar de klant, bijvoorbeeld een drankje aanbieden of iets dergelijks. Niets van dat alles, nee Babylon heeft vandaag bij ons geen punten gescoord!
J.P. J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
27 april 2016
We hebben 2 keer hamburger en 1 keer ravioli gegeten.
Kwaliteit zijn we beter gewend bij Babylon.
Bediening was te informeel en dominant.
De meest brutale uitsmijter kwam bij het afrekenen:
"welk bedrag mag ik invullen?"