Over het restaurant Babylon

Restaurant Babylon staat in Heerhugowaard bekend om zijn fijne gerechten welke met veel lokale producten en met passie bereid worden door het team van keukenprofessionals die uiteraard inspelen op het seizoen. Alle dagen van de week staan ze garant voor gewoon eerlijk lekker eten. Ontbijt, lunch, high tea, high wine, diner; ga gewoon gezellig langs voor een kop koffie of borrel op het terras. En wil je na een geweldig feest of een inspirerende vergadering blijven slapen bij Babylon? Dat kan in een van de 18 comfortabele hotelkamers.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Babylon

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Babylon

Els K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gewoon gezellig en goed!
FCM B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
goed?...?...........................................................................................................................
Willeke E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Ter ere van ons 50jarig huwelijksfeest, hebben wij op 26 november met 27 gastenbij Babylon ons feest gevierd. Tevoren hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt en zijn we samen met Babylon gekomen tot de gewenste invulling. Op de dag zelf zijn alle aspecten van de gezamenlijke afspraken door Babylon geweldig ingevuld. Onze gasten hebben wij ontvangen in de sfeervol aangeklede serre, voor een hapje en een drankje, om hierna plaats te nemen aan de mooi gedekte tafels voor het diner. Mede door de vriendelijke bediening en de heerlijke gerechten kunnen wij terug kijken op een voor ons zeer geslaagd feest. Het was in een woord top!
Trees F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Op 18 november j.l. hadden wij een Babyshower (High Thea) gereserveerd voor 14 volwassen en vier kinderen. Tussen de hartige en zoete hapjes was de wachttijd langer dan een uur. De thee werd ook niet tijdig aangevuld en er waren geen duidelijke geboorte-versieringen, zoals afgesproken, op de tafel aanwezig. Het eten was van prima kwaliteit en het personeel was vriendelijk. Na reclameren van de verstoorde middag werden er vanuit het management allerlei excuses aangedragen voor het niet goed verlopen van de Babyshower. Als kleine pleister op de wonde wordt er op een later tijdstip nog een kopje koffie en beschuit met muisjes voor twee personen aangeboden (?). Wij zijn erg teleurgesteld, omdat je zo'n Babyshower maar éénmaal kan organiseren.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De bediening was vriendelijk en de sfeer gezellig. Leuke avond gehad.
Helaaas vonden wij het eten niet geweldig. Het nagerecht zelfs deels laten staan.
Ik heb score redelijk gegeven maar was erg aan het twijfelen want het was een beetje teleurstellend.
Omdat de bediening leuk en vriendeljik was toch een 7.5
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk hertenbiefstuk met witlof gegeten, zeer mals met een saus die het gerecht helemaal afmaakt. Een zeer creatief, heerlijk dessert, koffie op hol.
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Kom hier heel vaak om te lunchen of dineren. Altijd goed eten en sfeervol ingericht. . Vriendelijk personeel ook voor kinderen erg vriendelijk.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
het was erg lekker, heel gezellig en vriendelijk personeel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
rekening controleren bij betaling en niet thuis
Sabrina kossen K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gelunchd !!! Vriendelijke bediening
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prettig, lekker, gezellig
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Week geleden gegeten met zakelijk gezelschap van ongeveer tien mensen. Een culinaire parel in een a-typische omgeving. Het eten was een dikke tien. De service heeft het cijfer gedrukt, er was niet veel omkijken naar onze groep. Daarmee m.i. ook inkomsten misgelopen. Wel gaven tafelgenoten aan dat ze dit normaliter hier niet gewend zijn. Ik at de tonijn tataki, heerlijk! Dagvis was Kabeljauw. Met dit gerecht kan veel mis gaan, maar deze was subliem. Zeer smakelijk, zacht en ruim portie. Al met al qua eten ECHT een aanrader. Het zat ook redelijk vol op een doordeweekse avond, zegt ook iets. Er kan ook geslapen worden, in hotel ernaast.
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Er was een nieuwe kaart, wat het moeilijk maakte om te kiezen, omdat het ons allemaal lekker leek. Nog maar snel een keer terug om de andere broodjes te proberen
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Alles perfect
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super gegeten!! Top locatie en geweldig personeel. Stuk voor stuk toppers!! Alles tot in de puntjes verzorgd.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wat een slechte bediening. Hier komen we nooit meer.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vlotte bediening, goede uitleg en voor ons heel belangrijk: ze weten precies wat er glutenvrij is. Glutenvrije
broodjes ook erg lekker.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De prosecco die ons aangeboden werd ,bleed bij het afrekenen gewoon op de rekening te staan voor € 5 per glas.Ook de amuse moest gewoon afgerekend worden.Koekje van eigen deeg dus.
Jelmer W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geweldige avond met een top service, diner en een prachtige entourage!