Over het restaurant Babylon

Alles in stijl

Rode leren banken, witte servetten en open keuken geven dit grand cafe haar charme. De keuken, waar onder andere wildgerechten worden bereid, is Frans met wat verrassingen. Na een heerlijk diner kun je de nacht spenderen in het Babylon hotel. In stijl aankomen? Je kunt een limousine reserveren!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Babylon

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Babylon

Sabrina kossen K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prettig, lekker, gezellig
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Week geleden gegeten met zakelijk gezelschap van ongeveer tien mensen. Een culinaire parel in een a-typische omgeving. Het eten was een dikke tien. De service heeft het cijfer gedrukt, er was niet veel omkijken naar onze groep. Daarmee m.i. ook inkomsten misgelopen. Wel gaven tafelgenoten aan dat ze dit normaliter hier niet gewend zijn. Ik at de tonijn tataki, heerlijk! Dagvis was Kabeljauw. Met dit gerecht kan veel mis gaan, maar deze was subliem. Zeer smakelijk, zacht en ruim portie. Al met al qua eten ECHT een aanrader. Het zat ook redelijk vol op een doordeweekse avond, zegt ook iets. Er kan ook geslapen worden, in hotel ernaast.
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Er was een nieuwe kaart, wat het moeilijk maakte om te kiezen, omdat het ons allemaal lekker leek. Nog maar snel een keer terug om de andere broodjes te proberen
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Alles perfect
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super gegeten!! Top locatie en geweldig personeel. Stuk voor stuk toppers!! Alles tot in de puntjes verzorgd.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vlotte bediening, goede uitleg en voor ons heel belangrijk: ze weten precies wat er glutenvrij is. Glutenvrije
broodjes ook erg lekker.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De prosecco die ons aangeboden werd ,bleed bij het afrekenen gewoon op de rekening te staan voor € 5 per glas.Ook de amuse moest gewoon afgerekend worden.Koekje van eigen deeg dus.
Jelmer W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geweldige avond met een top service, diner en een prachtige entourage!
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Alles zag en was goed verzorgd, alleen rauwkost bij de maaltijd had een muffige smaak en miste wat dressing.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heel lekker gegeten en een hele fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijke bediening en het voorgerecht en hoofdgerecht was van goede kwaliteit en lekker.
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening, leuke ambiance.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vanavond prima gegeten bij Babylon. We waren hier niet eerder geweest. De kaart is gevarieerd en uitgebreid. O.a. met tussengerechten. Iets dat je niet vaak ziet en mij wel bevalt. Ook de standaards zoals een stake zijn gelukkig niet standaard. Wij aten vooraf brood en gezonde patatjes (in de lengte gesneden wortel, venkel, komkommer e.d met een lekkere knoflook yoghurt saus). En als hoofdgerecht de bavette (vanglap) van een koe met frietjes en salade. Prima klaargemaakt. De bediening was goed en zakelijk. Helaas waren de tafel en stoelen (wij zaten in de serre) niet optimaal. Namelijk net iets te lage stoelen zodat je je benen moet vouwen, wat na verloop van tijd vermoeiend is. Maar alles bij elkaar. We komen hier binnenkort weer eens eten om de andere onderdelen van de kaart te proeven.
Marcy A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Perfectly fine
Sabrina kossen K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prima service !!!
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wow!!! Wat een sfeervolle zaak met zeer mooi terras, uitmuntende bediening , heerlijke gerechten en zeer attent personeel dat zijn vak verstaat. Goede aanrader die amuse !!! En overheerlijk glaasje prosecco!!!
AL L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten is hier redelijk goed. Wel aan de hoge kant qua prijs! De bediening is niet heel spontaan, maar "leest" hun mogelijkheden van de kaart op. Constant heel lang zitten wachten tot we geholpen werden.. Dan heb je een mooi terras-gedeelte aan het water en dan vergeet je daar te checken of je klanten hebt. Erg slecht! Zonde van zo'n redelijk mooie plek.
kathleen P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lang wachten voor het eten en niet mag kiezen voor een plek terwijl we gereserveerd hadden in deze warmte zou een koele plek prima zijn bijv op het terras. In de winter natuurlijk binnen. Dus letten op het weer.