Babylon

Pannekeetweg 20 1704 PL Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Babylon

Restaurant Babylon staat in Heerhugowaard bekend om zijn fijne gerechten welke met veel lokale producten en met passie bereid worden door het team van keukenprofessionals die uiteraard inspelen op het seizoen. Alle dagen van de week staan ze garant voor gewoon eerlijk lekker eten. Ontbijt, lunch, high tea, high wine, diner; ga gewoon gezellig langs voor een kop koffie of borrel op het terras. En wil je na een geweldig feest of een inspirerende vergadering blijven slapen bij Babylon? Dat kan in een van de 18 comfortabele hotelkamers.

Direct uw tafel reserveren? Ga naar:

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Babylon

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Babylon

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Duidelijk is dat er tijdens de lunch beknibbeld wordt op de kwaliteit, kroketten van matige kwaliteit, het stokbroodje bij de oude kaas proefde als een goedkoop afbakbroodje, over de oude kaas nog maar te zwijgen. al met al geen reden om hier te gaan lunchen. 2 kroketjes , broodje kaas en 2 jus 23 euro. oh ja en wat deden nou die 2 kleine gepofte tomaatjes op het verder kale bord bij de kroketten.
Brenda G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was deze keer ontzettend slecht vertoeven bij Babylon. Wat een mooie viering van de prachtige rapporten van onze kinderen en het begin van de vakantie had moeten zijn, viel helaas in duigen.

Het duurde ontzettend lang voordat we een eerste drankje konden bestellen en de kaart kregen. Pas na 3x vragen werd de tafel, die nog vies was van de vorige gasten, schoongemaakt.

De mosterdsoep was koudlauw toen hij op tafel kwam. Eén van ons bestelde Thom Ka Kai soep, maar kreeg de mosterdsoep. Nadat we dit hadden aangegeven werd het wel gecorrigeerd. De pinot grigio had een zeer bittere, vieze afdronk. Nadat we dit hadden opgemerkt werd echter wel keurig een ander glas wijn aangeboden. Maar we misten de kwaliteitswijn zoals we die bij Babylon gewend zijn.

Toen de hoofdgerechten op tafel kwamen waren de glazen bijna leeg. Tijdens het hoofdgerecht kwam er niemand vragen of alles naar wens was of dat we nog wat wilden drinken. Van één van de mosselpannetjes zat iets minder dan de helft van de mosselen dicht. We wilden hier iets over zeggen /vragen en ook wilden we frietjes (twee kleine bakjes te doorgebakken friet kregen we voor vier personen, prima mits je naar wens nog bij kunt bestellen) en ketchup bij bestellen en drinken bestellen. Maar vanaf het moment dat ons hoofdgerecht is gebracht tot het moment dat we ontevreden weg zijn gegaan is er niemand bij onze tafel geweest. Er is zelfs niet iemand op "de steiger" geweest waar we zaten. Behalve dan het personeelslid dat met andere gasten zat te praten en ook geen oog voor ons had. Ook hadden we graag nog een nagerecht besteld. Maar uiteindelijk zijn we een half uur nadat we de maaltijd op hadden opgestaan en weggegaan. Uit goed fatsoen hebben we bij de kassa gemeld dat we graag wilden afrekenen. Als we gewoon waren weggelopen, had niemand ons opgemerkt. Ook hebben we aangegeven dat we ontevreden waren. De betreffende dame reageerde hier vreemd op en mompelde iets over een leidinggevende. Waarop we hebben aangeven dat we gewoon graag wilden afrekenen en weg wilden.

Uiteindelijk maar naar de Mac Donald's gegaan (waar we echt nooit komen) om de avond nog enigzins leuk/lekker en met een enigzins gevulde buik af te sluiten.

Al met al, na meerdere positieve ervaringen bij Babylon in de afgelopen jaren, was dit een meer dan teleurstellende.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Goede bediening snel en vlot
Patat en parelhoen was iets minder maar de andere dingen waren verrukkelijk
Een goed restaurant met goede bediening een open keuken en Franse stijl
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, super cappacino kortom gezellig gezeten
Conny E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De bediening wad minder goed dan we gewend waren
Cocky V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Je kunt kiezen of je buiten wilt eten in de serre of in t restaurant voor elk wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
gezellige avond gehad
Theodorus S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker en gezellig gegeten
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goede bediening,gezellig gezeten,zeer tevreden.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Bij iedere gang een gerecht vergeten , dessert helemaal niet gezien , er jammer , eten wat we wel hebben gekregen was oké
Maar niet speciaal , werd een kopje koffie op 4 man aangeboden van het huis , moesten we allemaal een slokje nemen ??
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ik was er al ruim een jaar niet meer geweest en ik vond de kwaliteit van het eten duidelijk vooruit gegaan. De proeverij bij de koffie (dessert) bestond voorheen uit standaard zoetigheden die je bij wijze van spreken bij de supermarkt kunt kopen. Nu een schaal met heerlijke hapjes. De bediening was attent en vriendelijk.
Dries B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima restaurant voor zakenlunches en diner.
Ook prima voor lunch/diner met familie.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben lekker gegeten. De bediening werkte vlot.
cees K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
duurde wat lang voor de bestelling werd opgenomen. Tijdens eten niet gevraag of er voldoende was en of er nog wat gedronken moest worden
Tia D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
was perfecct
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk geluncht met vrienden ,prettige bediening gewoon heerlijk
jipenpol H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prijs, kwaliteit is prima! De salades zijn royaal en zien er goed uit.
De verse tonijn zag er ook goed uit.
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ik vindt het een gezellig restaurant. Sfeervol, gezellig lekker druk.
Zeker een aanrader.
lisa S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
heerlijk gegeten oplettende bediening geen luidruchtige medegasten
Kira S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en keurige bediening. Het was wel heel rustig (tja maandagavond), maar dat was niet erg want wij hebben goed kunnen vergaderen.