Babylon Alaturka

31-206754588

Meer informatie over restaurant Babylon Alaturka

Paulien1981 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Middels een bon van vakantieveiling hier gegeten. Prettige ontvangst door vriendelijke bediening. We konden uit een aantal gerechten kiezen vanwege de bon die we hadden, maar de keuze was ruim voldoende net als de porties. Het voorgerecht was lekker, gegrilde groenten. Het hoofdgerecht viel tegen. Het vlees was vrij taai en in de salade zat zoveel azijn dat we het niet hebben opgegeten. Het toetje, rijstpudding, was niet gaar..en er zat weinig smaak aan. Dit kwam omdat het eigenlijk nog in de oven moest maar dat kon niet omdat de pizzabakker die nodig had ofzoiets. WIj vroegen ons af waarom het dan geserveerd werd maar kregen daar geen antwoord op. Voor het bedrag waarvoor we gegeten hebben was het best lekker, maar terug komen zullen wij niet.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Gewoon hartstikke lekker eten in een eenvoudige omgeving maar bij zeer gastvrije mensen! met een bon van vakantieveiling, maar geen probleem .
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Voor het eerst gegeten in dit leuke en knusse buurtrestaurantje met een vv-voucher.
Bediening zeer sympathiek, bescheiden en droge humor.

De gerechten waren voor de standaard van dergelijke restaurants in 1 woord "Subliem".
En er was geen plaats meer voor het toetje.
Decor was eenvoudig prettig zonder teveel overbodige poeha. Teveel decor zou ook niet passen in een dergelijk buurtrestaurantje.
Ook eigenaar/kok zeer sympathiek en bescheiden.

We komen zsm terug