Babo cafe

Bovenbeekstraat 28 6811 CV Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Babo cafe

Ina B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Babo is het het leukste cafe van Arnhem! Perfecte plek om 's morgens met je moeder een kopje koffie te drinken met een overheerlijk taartje erbij, 's avonds met je man heerlijk te eten (echt geweldige kok) en om later op de avond met vrienden een borrel te drinken! Babo is dé plek om dit allemaal te doen. Gezellige, sfeervolle inrichting, leuk terras en supervriendelijke bediening. Kortom Toptent!!
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Babo is een heerlijk eetcafé waar wij al jaren regelmatig een hapje eten. Wisselende kaart waar altijd wel iets lekkers tussen staat. Personeel is vriendelijk en ze onthouden goed wat een vaste klant regelmatig heeft. Vergeet vooral geen taartje na het eten te nemen, de Merengue is goddelijk :)
Genieter16 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Babo is een leuk eetcafétje. Het eten is prima en de koffie goed, de inrichting is ook niet veel op aan te merken, maar ook niet bijzonder.

Het personeel daarentegen is slecht. Een aantal dames staan met een lang gezicht achter de bar. Wij waren vaste klant bij Babo en nooit zijn wij als meerwaardige gast behandeld. Er is geen spoor van enthousiasme te vinden bij het personeel. Er werd ons bijvoorbeeld nooit vriendelijk gedag gezegd of gevraagd hoe het ging, terwijl wij wekelijks kwamen.

Het incident dat ervoor gezorgd heeft dat wij niet meer te vinden zijn bij Babo verliep als volgt. Om kwart voor 4 kwamen wij aan voor een late lunch. Het personeel wees ons erop dat de lunch maar tot 4 uur geserveerd werd, wat wij begrepen. We zeiden dat we even snel een keuze zouden maken, wat één minuut later was gelukt. Wij werden echter door het personeel bewust genegeerd totdat het kwartier verstreken was en we dus niet meer konden bestellen. Toen we besloten weg te gaan en niet meer terug te komen, konden we ook geen contact krijgen. We hebben het geld voor de koffie maar op de tafel achter gelaten en zijn (zonder dat iemand ons gedag zei) weg gegaan. Ik ben als vaste gast nog nooit zo slecht behandeld.

Diesert .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Beperkte kaart, maar dat past prima bij de cafe-achtergelaten setting. Wel originele gerechten die je niet overal tegenkomt. Aanrader voor na het shoppen!
Fennadelaar .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Leuk tentje gezellige buurtje, jammer dat het personeel druk met elkaar bezig is om leuk te zijn ipv bezig te houden met werk.
Leuk om snel een wijntje te drinken of een bakje koffie.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Babo is DE koffie zaak van arnhem, dan wel niet van nederland. Leuk cafe om koffie te drinken en een lekkere tosti te eten, bediening is een beetje alto, maar erg aardig. Hier moet je gewoon zijn geweest! Anders is je leven niet compleet als je koffie drinker bent!
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Bij Babo kom ik graag voor de goede koffie. Ik heb er al een tijd niet meer gegeten maar de tosti's vond ik bijvoorbeeld zeer geslaagd. Ik vind het er het fijnst wanneer het niet stampvol is. Op bijvoorbeeld vrijdag- en zaterdagavond zit en staat het er heel vol en is het mij iets te veel kijken en bekeken worden. Op andere momenten vind ik het echter een hele prettige kroeg. De bediening is over het algemeen goed en vriendelijk. Met mooi weer zit ik er graag op het terras.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Hier hebben ze werkelijk hele smakelijke koffie, die is combinatie met hun merengue taart.. Hmmmm! De gerechten voor de lunch ook goed, veel keus en goede prijzen avond precies het zelfde. Wijn lekker, veel keuze aan snackjes voorbij de wijn. Aanrader om ongedwongen te zitten.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Babo heeft heerlijke koffie!! We hebben ook de koffieworkshop gevolgd die ze geven. Erg leuk en informatief.
We gaan meestal voor de koffie met een overheerlijk stukje zelfgebakken taart of lunch naar Babo. Het is er eigenlijk altijd wel druk en dan moet je even wachten voordat je een plek hebt. De broodjes zijn van een warme bakker die in de buurt zit. Ruim belegd en lekker. Maar vooral voor de goed gezette en lekkere koffie én de overheerlijke taart kunnen we Babo aanbevelen.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
De kaart voor vegetarisch eten inspireert mij niet om er terug te komen. Voor de lunch is er een brood gerecht met kaas, champignons en smakelijke gekruide bite ... Dat is anders voor avond eten. Weinig echte keuze voor mij. Dan iets anders : De doppio's en gemengde fruit/ groente sapjes die hier worden bereid behoren tot de top van Arnhem. Voor de doppio is de Crema, smaak en presentatie ongeëvenaard. De sapjes zijn verrassend en smakelijk ... Heerlijk .... De sfeer blijft hier het midden houden tot 'ons kent ons' (en dat ben IK zeker niet) en open en hartelijk .... Als het niet te druk is (dus niet na sluitingstijd op zaterdag / koopavond) is het hier erg fijn toeven ...
TommieT .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Vrijdagavond met een vriend hier naartoe gegaan; bij een eerder bezoek in Arnhem zijn we er ook geweest; erg leuk tentje. Ik ken Arnhem niet zo goed maar dit "voelt meteen goed" . Leuke lui achter de bar en wij hadden een mooi plekje bij het raam aan een van de grote tafels, waar dan om en om wat mensen aanschuiven, erg gemoedelijk en gezellig. Ik zie dat iedereen het over de goede koffie heeft; dat moet ik dan een volgende keer (wat eerder) maar eens proberen; nu dronken wij lekkere biertjes en een heerlijke combi "vlees plateau". Eten daarna hoefde niet meer..Dus ik kan niet uitgebreid oordelen over de menu kaart, maar wat wij aten en dronken en dat in combinatie met de sfeer van Babo vond ik het erg goed. Volgende keer weer!
Willeke C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
ik spreek regelmatig af met vriendinnen in Babo. Juist vanwege de informele en toch buitengewoon dienende sfeer. Je wijntje wordt bijgeschonken alsof je er thuis bent, namelijk aan jouw kant van de bar. Hoe cool is dat? Een ruimte keuze aan hapjes voor bij de borrel...... en zeker niet te cliche. Daarnaast is het een locatie waar ik met gemak in mijn eentje uren kan doorbrengen. Kortom een van mijn favo's.
Liny7 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Wat een leuk tentje! Wezen lunchen op een maandag na een tip! Maandag maar lekker gevulde zaak, zeker voor de locatie. Goede koffie, heel belangrijk! Leuke kaart; gekozen voor luxebroodje met makreel en met rookgordijn van slager huppeldepup! Leuk, regionaal dus!
Gezellig gezeten want het kwam meebakken de lucht uit. Personeel is vriendelijk en relexed.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Vriendelijke bediening. Boerderijkalf op een bedje van asperges met rucolasla gegeten. Smaak niet speciaal, kalf wel mals en asperges goed gekookt. De frietjes waren wel erg lekker! Voor de prijs vond ik de portie van het hoofdgerecht echter te klein/weinig. Ook had er meer groente/sla bij gemogen. Als nagerecht de chocoladetaart die echt lekker was! Voor taart en een drankje wel een aanrader, maar uit eten doe ik toch liever ergens anders.
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Het knappe van Babo is dat ze je echt als gast benaderen altijd vriendelijk gedag zeggen bij binnenkomst en weggaan je voelt je echt thuis. Eten en drinken is kwaliteit maar voor mij telt de gastvrijheid het zwaarst dit is top bij Babo en dit mis ik bij alle andere zaken in Arnhem waar de bediening meestal ronduit slecht is.
Chapeau Babo !
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Altijd leuk en gezellig bij Babo. De kaart is klein, maar wisselt vaak genoeg en de gerechten zijn zeer goed. Zeker qua prijs/kwaliteit. Natuurlijk ook gewoon leuk om alleen borrelen...
Freek W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Na een dag stevig studeren meet een collega een hapje eten : Begonnen met een rilletes van zwijn, daarna een boerderijkalf verorberd!
Heerlijk, alsof er een engeltje over je tong p... fietst :P

Leuke vrolijke bediening die je niet zo stijf benaderd als je wel eens meemaakt.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Voor de allerbeste koffie van Arnhem ga je naar Babo Café! En die wordt altijd geserveerd met een glimlach of een goede grap. Maar vlak ook de tosti´s met superham niet uit :)