Babby Snacks

Voorstraat 76 3512 AS Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Babby Snacks

Kyara G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik heb voor het eerst gegeten vorige week donderdag. Ik kon proeven dat de Indonesische gerechten echt gemaakt werd door een Indonesische kok, mijn complimenten. De prijs was niet te duur ik had een grote bak voor maar 11 euro en daar zat van alles wat in.Daarnaast werd ik heel vriendelijk geholpen door een meisje achter de bali. Ik zal zeker vaker langs komen en aanraden.
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Het eten is heel erg lekker! Lekker vers en echt Indonesisch eten (dus niet aangepast aan de Nederlandse keuken maar lekker gekruid)! Het is altijd wel gokken of Babby open is en als Babby open is dan is het weer de vraag of datgene aanwezig is wat je wilt bestellen. Hierdoor komen wij minder vaak dan wij zouden willen en dat is zonde want het eten is echt super.
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Lekker eten voor een faire prijs. Vooral de Rendang en broodje Tempe zijn heerlijk. Het tentje zelf oogt wat aftans, het is ook alleen afhaal, al eet ik soms het broodje Tempe binnen op.
Siske0089 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Per toeval heeft mijn schoonzoon hier eten gehaald omdat de andere afhaal gesloten was. Ze hebben niet altijd alles op voorraad. Ik bestelde Pittige bami met rundvlees. Ik heb een 1 voor service gegeven, ik weet niet anders wat ik moet geven toen ik een haartje vond in mijn eten, ik zou -10 willen geven als het kon.
Dehaaz .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Liep er vaak langs maar interieur ziet er niet uit. Wegens andere afhaal gesloten toch een keer geprobeerd. Het is heerlijk. Nu meerdere keren geweest. Het is hopen dat de gerechten niet uitverkocht zijn als je wat laat bent. Maar wat je eet is smaakt goed.