Babbels

Lange Veerstraat 23 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Babbels

Nostalgie in Haarlem

Midden in het bruisende Haarlemse centrum ben je voor een gezellig en billijk diner bij Babbels aan het goede adres. Nostalgie in een bruin cafe waar het dagmenu en gastvrijheid zegevieren. Vier je je verjaardag? Dan word je extra in het zonnetje gezet!

Meer informatie over restaurant Babbels

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Babbels

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het enige mindere puntje is, de tafels voor 2 personen zijn naar mijn mening echt te klein! Het eten, de ontvangst en de sfeer zijn uitstekend.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lekker eten, zeer betaalbaar. Inrichting kan wel iets geupdate worden, maar verder: leuke tent !
Aanrader als je 3 gangen wilt voor een betaalbare prijs.
Chafia B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Restaurant is sfeervol én super goede service..het eten was heerlijk en ik kon zelfs aangeven hoe ik mijn Pastaschotel wilde..ik miste Zalm en dat werd meteen toegevoegd (het was een VEGA Pastaschotel). Helemaal top ????????????
Ik voelde me meteen thuis daar..hing erg posetieve energie!
Petje af...
En bedankt voor het gezellige avond, wij komen zeker nog keer weer eten...
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Leuke inrichting, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten,.
Personeel kwam ook steeds vragen of alles naar wens was en toen we het nagerecht wilden bestellen en daar eigenlijk nog even mee wilden wachten kregen we daar ook alle tijd voor.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten van babbels is niet anders te beschrijven dan verrukkelijk. Alles smaakte erg goed. Ze hebben ook een topservice! Alles werd snel gebracht en de bediening is erg klantvriendelijk. Babbels is een zekere aanrader!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super gezellige avond gehad heerlijk eten en leuke persoonlijke service!
Heel erg bedankt allemaal!
Saad E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was een zeer leuke en gezellig sfeer. Het eten was lekker, ook voor de kids was het een feest met lekkere patatjes en frikandellen ze denken aan alles!
Lara J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Samen met 5 vriendinnen een hele leuke avond gehad! Ontzettend vriendelijk personeel die hun best doen om je een leuke avond te bezorgen. heel lekker vlees. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
harstikke leuke sfeer ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vriendin wij hebben een heerlijk flesje wijn geopend wij waren op zondag bij babbels een van de drukste zaken in de straat en ondanks dat toch snel geholpen echt een top restaurant en zeker een aanrader
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Geen lekker drankje voor mijn man (jagermeister, berenburger of zoiets) vlees niet lekker, niet schoon, zelfs mes was vies.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Ja was echt top en de chef was super vriendelijk niets was teveel zelfs de heaters om buiten een sigaret teroken werden aan gedaan top plaats heerlijk eten kom zeker nog eens terug
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk eten. goede kaart met veel keuze. Gemotiveer team zoon was jarig en we kregen een versierd dessert. Zo attent. Hondje kreeg netjes water. Zeker de moeite waard
tim L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Alles super gedaan heerlijk gegeten met mijn ouder die waren 32 jaar getrouwd dikke duim voor de service leuk gedaan top top top
Hansdejon .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontvangst was goed alleen niet begrepen dat wij met een baby en een kind van 21/2 hadden gereserveerd dus voor de kids was niets geregeld kinderstoel kon moeilijk aan tafel.
Uit eindelijk wel lekker gegeten en ze hebben het met een gratis kindermenu weer goed gemaakt.
Dus misverstand in de communicatie
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Heerlijke verrassing bij de koffie kompleet.
Tournedos en de eendeborst waren heerlijk.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten , uitermate vriendelijk personeel die er alles aan gelegen is jou een Lekkerrr n gezellige avond te bezorgen! Top
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed. Zeker een aanrader om een tr gaan eten!
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het vlees miste een beetje een goede marinade (saté en spare ribs), vlees was wel heel goed zacht en viel makkelijk van het bot bij de spare ribs. Wachttijd tussen de maaltijden mag van ons langer duren. Het is voor ons een avondje uit en dan willen we niet binnen een uur weer buiten staan. Heel vriendelijk personeel!
Bij menu voor 30,95 voor drie gangen, wellicht de prijzen weghalen? Wij moesten nu ook 30,95 betalen voor een menu terwijl het eigenlijk goedkoper was als je ze los bij elkaar optelden. Hebben wij nu maar als de fooi gebruikt.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke en zeer behulpzame bediening. Het interieur is echt aan vervanging toe.
Monica H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lieve mensen bij Babbels, attent en zeer vriendelijk. Het eten was smakelijk. De sfeer was goed. De inrichting zou wat moderner mogen.