Babbels

Lange Veerstraat 23 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas met pestodressing, rucola, Parmezaanse kaas en pijnboompitten
      Soep van de week (vragen aan de bediening)
      Champignon gegaard met bosui, room, knoflook en gesmolten oude kaas
  • Hoofdgerechten
    • Kipsaté van de kippendij
      Saté van varkenshaas
      Vers vis van de dag
      Gebakken aubergine met paprika in een tomatensaus gegratineerd met old alkmaarder kaas
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Coupe caramel
      Verse fruitsalade

Over het restaurant Babbels

Nostalgie in Haarlem

Midden in het bruisende Haarlemse centrum ben je voor een gezellig en billijk diner bij Babbels aan het goede adres. Nostalgie in een bruin cafe waar het dagmenu en gastvrijheid zegevieren. Vier je je verjaardag? Dan word je extra in het zonnetje gezet!

Meer informatie over restaurant Babbels

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Babbels

Katja D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Was geslaagde avond
ronenmar .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellige omgeving en goed eten. Sfeer was prima. Komt waarschijnlijk ook door onze vrienden en de prachtige warme oktober dag.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Van de beperkte kaart waren er verschillende gerechten niet voorradig. Ook erg lang wachten, te weinig bedienend personeel.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Nou ik en mijn man waren afgelopen week uiteten geweest bij babbels ik vond dit oprecht heel erg lekker het eten was sowieso wel binnen 10 a 15 op tafel ook echt een hele vriendelijke en gastvrije bediening en ook echt een superleuke sfeer zeker een restaurant om terug te gaan echt een aanrader!
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een Restaurant om NOOIT meer naar terug te gaan, wij eten elke week in een restaurant dit keer restaurant Babbels vermoedelijk een restaurant gerund door familie.
Bij binnen komst wist het personeel niet hoeveel er gereserveerd was en welke tafels vrij waren na 10 minuten wachten kregen we een tafel, vrij snel werdt het drinken geserveerd en de bestelling opgenomen, na drie kwartier kwam het voorgerecht, de deur moest dichtblijven anders waaide het eten van je bord zo weinig.
Een uur daarna kwam het hoofdgerecht hertenbiefstukje met groenten die nog rauw waren. (Hertenbiefstukje snijden met een broodsmeer mes kan anno 2018 echt niet!)
In tussentijd keek het personeel niet naar je om en maakte ruzie met elkaar de manlijke bediening vond de rode wijn wel erg lekker en zijn telefoon heel interessant.
Als afsluiter namen we koffie met een chocolade taartje wachttijd 25 minuten.
Het toilet bezoek heb ik maar gecanceld was te vies.
Na het betalen van de rekening €89, - zijden we tegen elkaar hier komen we NOOIT meer.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Niet om over naar huis te schrijven . Sateh te gaar , vis ok. Dessert simpel . Ik zou met verse simpele ingrediënten wat maken .
Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
vriendelijke bediening. lekker gegeten.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een prettig restaurant met voor ieder wat wils (vier vriendinnen, vier uiteenlopende eet wensen). Leuke familie die het restaurant runt, een erg toegankelijke plek.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Super vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
Colm C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Erg gezellig restaurant. Heel lekker gezeten. Vooraf champignons in roomsaus met bosuien en knoflook. Lekker. Als hoofdgerecht aubergine in tomatensaus. De tomatensaus was erg overheersend, met heel veel dradige kaas, die zou ik niet nog een keer bestellen. Nagerecht toet gezellig voor drie personen. Zag er op zich leuk uit, maar was niet superverrassend (vanille ijs, minigebakje, slagroom en wat stukjes appel en ander fruit) qua smaak. Toch zou ik wel een keer teruggaan naar dit restaurant. Ik bestel dan gewoon iets anders en heb waarschijnlijk weer een prima avond.
Cmsb S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
heerlijk gegeten, prima AH menu.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten was fantastisch.
Héérlijke friet,lekker gekruid, goed en groot stuk zalm.
Super vriendelijk personeel, echt een aanrader om te gaan eten.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De ontvangst was erg vriendelijk..Het eten was lekker.Goed voor herhaling..
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima eten, vriendelijk personeel
Voor herhaling vatbaar
Kyla V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
lekker gegeten bij restaurant babbels goed bedient snel en ook nog een bier en wijnen kaart grote keuze en veel variatie in het menu kaart
we komen zeker terug
Rosé H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Met mijn ouders heerlijk gegeten. De rolstoel was totaal geen probleem. Vriendelijke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel vriendelijk personeel, die alle tijd had, omdat wij eerst een drankje wilden doen.
Het eten was smakelijk en goed verzorgd, zowel de carpaccio als het champignonspotje als voorgerecht en de varkenshaas- en kipsaté met heerlijke frites en salade(hoofdgerecht) waren lekker en in een vloeiende beweging geserveerd.
In plaats van dessert koffie genomen.
Prima avond gehad.
Rosé H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk op het terras buiten gegeten. Terras heeft een leuk uitzicht en er is voldoende ruimte. Het eten was erg lekker en de bediening was vriendelijk.
Rachelle B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Ondanks dat t eten echt prima was, vond ik het jammer dat t maar een klein menu was waaruit we mochten kiezen via de AH actie. Daarbij was de bediening bedroevend slecht en het interieur echt aan vernieuwing toe. Was oke voor 1 keer.