Babbels

Lange Veerstraat 23 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas met pestodressing, rucola, Parmezaanse kaas en pijnboompitten
      Soep van de week (vragen aan de bediening)
      Champignon gegaard met bosui, room, knoflook en gesmolten oude kaas
  • Hoofdgerechten
    • Kipsaté van de kippendij
      Saté van varkenshaas
      Vers vis van de dag
      Gebakken aubergine met paprika in een tomatensaus gegratineerd met old alkmaarder kaas
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Coupe caramel
      Verse fruitsalade

Over het restaurant Babbels

Nostalgie in Haarlem

Midden in het bruisende Haarlemse centrum ben je voor een gezellig en billijk diner bij Babbels aan het goede adres. Nostalgie in een bruin cafe waar het dagmenu en gastvrijheid zegevieren. Vier je je verjaardag? Dan word je extra in het zonnetje gezet!

Meer informatie over restaurant Babbels

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Babbels

sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Sfeervolle gelegenheid.Een groot eetcafé eigenkijk met gezellige hoekjes. Eten is uitstekend. Ziet er ook leuk uit qua opmaak. We komen nog eens terug!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten redelijk goed, sfeer redelijk. Bediening aanvankelijk snel en aardig maar na hoofdgerecht lege borden na half uur nog steeds niet afgeruimd. Dan is de trek in een nagerecht verdwenen.......
F.H. O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was goed. Echter de medewerkers straalde uit dat zij er geen zin en lol in hadden.
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, lekker warm binnen.
Mascha L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekkere gerechten. Goede doorlooptijd. Bediening erg vriendelijk. Restaurant simpel ingericht. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten,zeer snelle en correcte bediening.Goed glas wijn niet zo een haute cuisine bodempje.Wij waren vroeg,weet dus niet hoe het verloopt als het vol zit.Komen zeker terug.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het restaurant was een beetje eenvoudig ingericht. Wij zaten recht onder een ventilatiesysteem welke de hele tijd afwisselend warme en koude lucht blies. Wij hebben aan twee verschillende medewerkers gevraagd of zij hier iets aan konden doen omdat wij dit oncomfortabel vonden, zij zeiden heel vriendelijk hier iets aan te doen, maar er werd niets mee gedaan. Het vlees wat wij aten was een beetje taai, helaas. Mijn dochter en ik bestelden beide een TOET GEZELLIG, een proeferij van verschillende toetjes, dit was opgemaakt op één bord en er lag op dat bord niet van alles twee dezelfde producten wat je wel zou verwachten als je hiervoor betaald.
Boet T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Slechte service, heel lang zonder drinken gezeten en twee keer drinken vergeten te serveren. Terwijl we het gehele hoofdgerecht en tussen na het voorgerecht droog stonden
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Was geslaagde avond
ronenmar .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellige omgeving en goed eten. Sfeer was prima. Komt waarschijnlijk ook door onze vrienden en de prachtige warme oktober dag.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Van de beperkte kaart waren er verschillende gerechten niet voorradig. Ook erg lang wachten, te weinig bedienend personeel.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Nou ik en mijn man waren afgelopen week uiteten geweest bij babbels ik vond dit oprecht heel erg lekker het eten was sowieso wel binnen 10 a 15 op tafel ook echt een hele vriendelijke en gastvrije bediening en ook echt een superleuke sfeer zeker een restaurant om terug te gaan echt een aanrader!
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een Restaurant om NOOIT meer naar terug te gaan, wij eten elke week in een restaurant dit keer restaurant Babbels vermoedelijk een restaurant gerund door familie.
Bij binnen komst wist het personeel niet hoeveel er gereserveerd was en welke tafels vrij waren na 10 minuten wachten kregen we een tafel, vrij snel werdt het drinken geserveerd en de bestelling opgenomen, na drie kwartier kwam het voorgerecht, de deur moest dichtblijven anders waaide het eten van je bord zo weinig.
Een uur daarna kwam het hoofdgerecht hertenbiefstukje met groenten die nog rauw waren. (Hertenbiefstukje snijden met een broodsmeer mes kan anno 2018 echt niet!)
In tussentijd keek het personeel niet naar je om en maakte ruzie met elkaar de manlijke bediening vond de rode wijn wel erg lekker en zijn telefoon heel interessant.
Als afsluiter namen we koffie met een chocolade taartje wachttijd 25 minuten.
Het toilet bezoek heb ik maar gecanceld was te vies.
Na het betalen van de rekening €89, - zijden we tegen elkaar hier komen we NOOIT meer.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Niet om over naar huis te schrijven . Sateh te gaar , vis ok. Dessert simpel . Ik zou met verse simpele ingrediënten wat maken .
Ronald O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
vriendelijke bediening. lekker gegeten.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een prettig restaurant met voor ieder wat wils (vier vriendinnen, vier uiteenlopende eet wensen). Leuke familie die het restaurant runt, een erg toegankelijke plek.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Super vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
Colm C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Erg gezellig restaurant. Heel lekker gezeten. Vooraf champignons in roomsaus met bosuien en knoflook. Lekker. Als hoofdgerecht aubergine in tomatensaus. De tomatensaus was erg overheersend, met heel veel dradige kaas, die zou ik niet nog een keer bestellen. Nagerecht toet gezellig voor drie personen. Zag er op zich leuk uit, maar was niet superverrassend (vanille ijs, minigebakje, slagroom en wat stukjes appel en ander fruit) qua smaak. Toch zou ik wel een keer teruggaan naar dit restaurant. Ik bestel dan gewoon iets anders en heb waarschijnlijk weer een prima avond.
Cmsb S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
heerlijk gegeten, prima AH menu.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten was fantastisch.
Héérlijke friet,lekker gekruid, goed en groot stuk zalm.
Super vriendelijk personeel, echt een aanrader om te gaan eten.