Babbels

Lange Veerstraat 23 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Babbels

Nostalgie in Haarlem

Midden in het bruisende Haarlemse centrum ben je voor een gezellig en billijk diner bij Babbels aan het goede adres. Nostalgie in een bruin cafe waar het dagmenu en gastvrijheid zegevieren. Vier je je verjaardag? Dan word je extra in het zonnetje gezet!

Meer informatie over restaurant Babbels

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Babbels

marcell F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Echt een top avond gehad bij babbels!!!!!! al gelijk een leuke ontvangst van de bediening daar naast hadden we een heel leuk tafeltje ik heb gekozen voor de herten biefstuk die perfect was gebakken zoals gevraagd 'medium-rare' nagerecht gekozen voor de toet gezellig die hartstikke leuk is opgemaakt
babbels is zeker een aanrader als je een restaurant in Haarlem zoekt!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten sfeervol en hele aardige bediening. Prijzen zijn redelijk en zeker waard voor wat je krijgt! We zijn erg tevreden met ons bezoek en gaan dit zeker herhalen.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten op zich lekker, ambiance wel erg simpel Bediening goed. Prijsniveau aan de hoge kant voor wat er geboden wordt.
Emmely S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten bij Babbels. Ik had de zeetong en mijn man had de hertenbiefstuk. Dit was overheerlijk!
De bediening was heel erg vriendelijk en attent. Ze ontvingen ons met een brede lach. Zeker een aanrader!
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Redelijk eten, wat aan de hoge prijs/
kwaliteit verhouding, patat was slap en bier was zuur, verder aardige bediening en snel!
rob B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
heb lekker vis gegeten met mijn partner
daarna lekker toetje
kregen 20 /procent korting op de rekening
goed aan te raden bij vrienden en kennissen
Rob
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel vriendelijke en attente bediening! Zeer gastvrij. Leuke kaart, eten is boven verwachting lekker en smaakvol.
Het is meer de presentatie van inrichting, licht en geplastificeerde kaart wat de indruk geeft van een doorsnee restaurant, en dat is het dus niet!!
Luuk Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De champignons gegaard in room met Old Alkmaarder kaas was verrassend en voortreffelijk. De hertenbiefstuk (buiten het menu om) was op verzoek perfect 'rare' gebakken. Tel daarbij de sfeer, de prettige bediening, de goede timing en de heerlijk wijn op en Babbels is een aanrader.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn zeer tevreden. Het waren ruime porties, evenals de hoeveelheid wijn. Wij waren die dag 42 jaar getrouwd en kregen nog een kaarsfontein aangestoken bij het dessert. Prima bediening.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten is erg lekker,
Jantine1964 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een gezellig restaurant. Voor herhaling vatbaar ook wel een gelegeheid waar ik heen zou gaan zonder de AH restaurtant aktie
rikiemakkink M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
het eten was lekker en de bediening was prima, de sfeer was ook prettig,
dus alles was prima in balans, ik kan dit restaurant dan ook zeker aanraden
coby D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, iets anders kunnen wij er niet van maken. Zeker voor herhaling vatbaar! Vriendelijke mensen.

Prachtige locatie.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima snel op verzoek en lekker......zeker voor herhaling vatbaar. Dank AH. Leuke stad Haarlem. Veel te zien en te doen. Babbels is echt centraal gelegen
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het restaurant is in 2 delen en wij zaten bij het raam in het rustige deel bij de deur. Dat was prima te doen. De deur komt namelijk niet direct uit in de straat maar zit in een nis.
Voor- hoofd- en nagerecht waren alle drie lekker maar niet spectaculair. Voor een AH actie menu was het verder prima. De wijn, Chardonnay, was heerlijk! Kortom; prima restaurant, goed vertoeven voor een avondje eten en drinken met familie of vrienden!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijkgegeten. Zeker de moeite waard om nogmaals Babbels te bezoeken als we in Haarlem zijn. Goede bediening, wachttijd kort, maar geen gehaast . We hebben een gezellige avond gehad en de kaasfondue is zeker aan te bevelen!
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellige avond gehad waarbij we gebruik maakten van AH bon. Smakelijke gerechten geserveerd op voorverwarmd bord, met ruime hoeveelheid knapperige groenten, goedgevulde wijnglazen.
astrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het eten was lekker. De bediening was netjes en vlot. Wij komen er zeker weer een keer terug. Fijn dat het ook midden in het centrum is.
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Via de AH actie gegeten. De keuze was niet uitgebreid maar dat wat geserveerd werd smaakte heerlijk.
Bediening uiterst vriendelijk, tafeltjes klein, inrichting gezellig, toilet groot en schoon!
Vicky R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een leuk, gezellig restaurant. Eten was goed maar de bediening kan beter (onervaren?). Eigenaresse was zeer attent.
Ik ging met een AH twee voor één bon en kon kiezen van een beperkt menu, wij hebben erg lekker gegeten.