Babbels

Lange Veerstraat 23 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Babbels

Nostalgie in Haarlem

Midden in het bruisende Haarlemse centrum ben je voor een gezellig en billijk diner bij Babbels aan het goede adres. Nostalgie in een bruin cafe waar het dagmenu en gastvrijheid zegevieren. Vier je je verjaardag? Dan word je extra in het zonnetje gezet!

Meer informatie over restaurant Babbels

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras
l.schaars .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met AH-bon gegeten.Keuze ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Eten was prima. Goed op temperatuur. Zaak ziet er netjes uit. Alleen tafeltjes zijn aan de kleine kant.
Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht en het nagerecht vielen tegen.
Dit was zeker niet het menu wat je zou verwachten voor die prijs.
Jammer.
anjaenmarco .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuk restaurant waar je prima kunt eten! Verzorgd en goed bereikbaar.
Tafeltjes buiten staan in een drukke straat waar veel fietsers en wandelaars langs lopen.
Ludy S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Genoeg keus voor de AH actie! Heerlijke carpaccio goed op temperatuur vooraf. Tournedos precies goed en lekkere ossenhaas puntjes met saus apart. Genoeg groentes en gratis frites. Na een lekker ijsje nog een espresso om het af te maken. Zeer tevreden over Babbels.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is ons goed bevallen en we komen nog eens terug.
Sonjaen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prettig gezeten en genoten van heel vriendelijk en gastvrije bediening!!
Absolute aanrader voor wie een ontspannen en lekker avondje zoekt.
Okke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
we hebben lekker gegeten tegen goede prijs, op verzoek werden we in rustig tempo bediend. de bediening was erg attent en vriendelijk.
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten, aardig personeel gezellig restaurant. Diverse kaart. Zeer vriendelijke chef kok. Je kunt er zeer ruim binnen zitten (Airco aanwezig) of lekker op het terras.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met een AH voucher hebben we heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Eten mooi geserveerd.
Zeker een aanrader.
Maggie T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het voorgerecht was de salade, wat heerlijk is. Helaas zat er bij de carpaccio nog wat plastic folie onder het bord, waardoor we herinnert werden dat dit voorgerecht al klaar stond. De hoofdgerechten zijn ook heerlijk! Echt een aanrader! Ook maakte het dessert het helemaal af! Dat maakte het avond helemaal top!
Pieternel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
lekker gegeten in een leuk restaurant met attente bediening in een gezellige buurt in Haarlem...............................
P. W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Keus uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Wij vonden het prima. Smaakvol gegeten. Geen overdreven gezellig restaurant maar heerlijke stoelen en dat tref je heel vaak anders !
rtwchick .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ik kom al jaren bij Babbels maar was nu een tijdje niet geweest. Er waren wat dingen veranderd o.a. het menu. Het eten was niet slecht, smakelijk maar niet wat ik me herinnerde. De tournedos (wat normaliter een blok vlees was toch) had opeens de platte vorm van een biefstuk wat de smaak niet ten goede kwam. 19€ daarvoor vind ik niet terecht. Vooral omdat ik beter gewend was. Voorgerechten waren wel weg lekker. Misschien dat het management veranderd is maar Babbels zal iig niet meer mijn nummer 1 restaurant in Haarlem zijn. Het is nu middelmaat. Erg jammer na 10 jaar trouwe klant te zijn geweest.
Natasa V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten Was matig/slecht. Vis en vlees te zout en groente niets bijzonders en ook te zout. sausjes onsmakelijk Toetjes bewust overgeslagen. Personeel was vriendelijk. Ik ga niet meer daar eten
Prijs kwaliteitverhouding is slecht. Met 30 procent korting koste mijn maaltijd en glas lauwe chardonnay bijna 29 euro. Nee..niet goed. Helaas.
marijke W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten!!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Via Iens geboekt met 30% korting. Vriendelijk bediening, lekker eten, vlees mals. Kleine kaart met recht toe recht aan gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zaterdag 25 maart hier met een IENS Deal gegeten. We waren de eerste gasten, maar spoedig volgden anderen. We kregen een tafel aan het raam, zodat we goed zicht hadden op het drukke fiets- en voetgangersverkeer. Dit grote raam is opgedeeld in kleine ruitjes en kan deels worden opengezet door het onderste deel van het raam omhoog te trekken (schuifsysteem). Langs de wanden een zachtgele lambrisering met op de plank die lambrisering van de rest van de muur scheidt, een hele verzameling aan wijnflessen. Kortom, van binnen zag het er allemaal heel knus en informeel uit.
Nadat we een zoete witte wijn voor mijn partner en een Duvel speciaal bier voor mezelf hadden besteld, wierpen we een blik op de menukaart. Vrij kort daarna kwam een meisje van de bediening vragen of we er al uit waren. Een beetje te enthousiast, want we hadden nog amper tijd gehad om het menu te bekijken.
Even later hadden we onze keuzes gemaakt. Het voorgerecht voor mijn gezellin werd de champignons met kaas uit de oven. Deze waren volgens haar zeer smakelijk. Zelf ben ik dol op de combinatie van meloen en (Parma)ham. Normaliter krijg je dan wat schijven meloen en plakken ham, maar in dit restaurant werd veel aandacht besteed aan de presentatie. Ik kreeg een groot bord met stukken meloen omwikkeld met Parmaham verspreid over het bord en tevens voorzien van aardbeien en rucola. Ook zeer verrassend was een glaasje witte port met schijfjes komkommer daarin. Een fantastisch lekkere vondst!
Uiteraard nam ik nog zo’n speciaal biertje voordat we aan ons hoofdgerecht begonnen. Dat was voor mijn tafelgenote de lamshaas en voor mezelf de eendenborstfilet. Daarbij kregen we zo op het oog dezelfde groenten: sugar snaps, rode en gele paprika en courgette. Daarbij kreeg ik sinaasappelsaus keurig in een schenkkannetje, zodat de saus naar believen kon worden toegevoegd. Beiden waren we zeer verguld met ons hoofdgerecht. Tevens kregen we een schaal goede frites.
Voor het dessert had mijn lief haar oog laten vallen op de “Toet gezellig met elkaar”. Dat nagerecht zag er heel feestelijk uit met fruit als kiwi, appel, aardbei maar ook een soort van spekkoek. Helaas ook met slagroom en daar huivert mijn meissie van. Dat zij geen slagroom lust, had ze nadrukkelijk aangegeven. Duidelijk was er een communicatiestoring, want de dame aan de tafel naast ons kreeg bij haar nagerecht geen slagroom, terwijl dat er wel bij hoorde. Gelukkig kon die slagroom eenvoudig naar mijn dessert worden overgeheveld. Dat was de coupe karamel: zalig karamel- en vanille-ijs met een kletskop.
Tot besluit namen we nog een verse muntthee.
De bediening was heel vriendelijk, maar voor het meisje dat ons deels hielp, was het waarschijnlijk de eerste dag dat ze hier werkte en dan gaat er uiteraard weleens iets mis. Ze was echter heel vrolijk en goedlachs en dat is ook heel wat waard. Ook met de rekening ging het even mis, daar de korting niet verwerkt was. Dit werd echter prima gecorrigeerd.
Harcko P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. De borden zijn met zorg opgemaakt en de sfeer is er goed. Een aanrader! In dit restaurant wordt aandacht aan je besteedt.
Lies N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ontvangst was netjes. Eten was smakkelijk en goed. Wij zaten bij het raam, daar was het wel fris, dat was jammer. Vriendelijke bediening.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij zijn er pas geleden met 4 personen wezen eten. Leuk restaurant, prijs/ kwaliteit verhouding klopt niet.

Ik ben zelf gluten en lactose vrij. Het staat op het menu dat het kan. Dit kan dus niet. Er wordt wel rekening mee gehouden, maar het serverende personeel SNAPT er helemaal niets van. Voor iemand die een dieët probleem heeft kun je hier beter niet gaan eten.

Wat je krijgt is lekker hoor, maar de porties en hoe het er uit ziet en wat er allemaal wordt geserveerd behoort niet tot de prijzen die worden gevraagd.