Babbels

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Babbels

Nostalgie in Haarlem

Midden in het bruisende Haarlemse centrum ben je voor een gezellig en billijk diner bij Babbels aan het goede adres. Nostalgie in een bruin cafe waar het dagmenu en gastvrijheid zegevieren. Vier je je verjaardag? Dan word je extra in het zonnetje gezet!

Meer informatie over restaurant Babbels

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Babbels

Simone J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ondanks dat het erg druk was, was er snel voor ons een tafeltje klaar en we werden snel geholpen. Lekker eten, aardige bediening, niet te duur, kortom; een topavond gehad!
kelsey R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke ontvangst bij binnen komst, leuke bediening eten is snel klaar en het eten is met liefde gemaakt. Echt een aanrader.!!!
Franca M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Speciale kaart voor de AH actie maar die was prima. Leuke meiden in de bediening. Zeker een aanrader!!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Normaliter ben ik altijd erg positief ingesteld met het uit eten gaan, echter was het bij Babbels duidelijk dat wij deze avond genoten van de Albert Heijn actie. In een specifieke hoek en met een apart menu werd ons zeer duidelijk gemaakt dat we er die avond niet echt bij hoorden. Het menui was relatief karig en ook geen kindermogelijkheden, dat moest dan weer apart besteld worden.
Ik kom regelmatig in restaurants, betaal dan fors en flink, heb ik een keer een voordeel, krijg je dit.
Daarnaast vond ik het wel erg opvallend, dat er meer dan 10 keer werd gevraagd of we nog wat drinken wilden, dat sterk het gevoel weergaf, dat wij niet de meest winstgevende tafel waren die avond en het van de drankjes moest komen.
Mocht het zo zijn, dat bovenstaande waar is, is het denk ik goed voor Babbels om te weten dat ze met deze werkwijze voor mij hebben afgedaan. Dat terwijl ze juist met deze actie klanten kunnen trekken. Dat is met deze werkwijze in deze niet gelukt
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig restaurant, lieve bediening. Eten goed, maar geen top niveau. Gewoon een restaurant waar je een goede maaltijd kan eten
willygies .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gelegenheid om met vrienden of familie te eten. Sfeervol restaurant in hartje stad.
Alleen vreemd dat we de "gewone" menukaart niet mochten zien voor het geval we niet met de restaurantactie van AH zouden gaan eten. We kregen de speciale driegangenmenukaart, waarmee overigens niets mis was.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg tegenvallend dit keer, beide carpaccio besteld, leek wel of 1 portie op 2 borden lag, erg lang moeten wachten tot borden van hoofdgerecht opgehaald werden (zeker 3 kwartier), terwijl er maar 4 tafels bezet waren, dus kwam niet door drukte, verder was de aardbeiencoupe als toetje vanille-ijs, met aardbeiensaus en slagroom daarom wel 2 !!! Aardbeien en dat voor een aardbeiencoupe????
Vlees was prima verder, gaar, mals, prima opgemaakt ook, daar geen klachten over!
kuijperjc .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voor de tweede keer bij Babbels gegeten. Het was weer uitstekend. Door de goede bediening en service ( als je een pepersaus wilt die niet te scherp is kan je dat aangeven). De sauzen worden apart geleverd dus je kan zelf bepalen hoeveel je gebruikt.
Al met al een prima restaurant met een persoonlijke benadering wat betreft de bediening.
mariandrontmann .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer smakelijke gerechten en opvallend attent en vriendelijk personeel.
Vlotte service, precies goed. Sfeer was persoonlijk gericht en service gericht.
paul1974 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
wij zijn vrijdag naar babbels gegaan om een hapje te eten we zijn op een hartstikke leuke manier ontvangen gelijk al een goeie indruk bij binnenkomst het eten was uitstekend en het dessert is leuk opgemaakt is niet onze eerste keer bij babbels ik raad het zeker aan als je in de buurt bent
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met AH zegels geweest. Zeer goed menu met perfect vlees en diverse groenteteelt, lekker voorgerecht en prima nagerecht. Zag er verzorgd uit.
jan O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Babbels is een heel Gezellig restaurant met gezellige bediening, een Italiaanse kok met een internationale keuken waar het eten uitstekend word bereid
merel D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hebben gekozen voor een 3gangen menu begonnen met de champignons die heerlijk smaakte hoofdgerecht heb ik gekozen voor de tournedos een heel mals stuk vlees nagerecht heb ik een lemon pie gekozen die heel leuk is opgemaakt zeker niet onze laatste keer babbels is een hartstikke leuk en gezellig restaurant wij komen zeker nog een keer terug!!!!
Anna Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met top bediening onze eerste keer bij babbels zeker niet de laatste echt een aanrader !
peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met 2 personen bij babbels gegeten gevestigd in haarlem heerlijk gegeten bediening was top als je in haarlem bent en wilt uiteten is babbels de perfecte locatie !
bertclappers63 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het was niet wat ik ervan had verwacht. Als er staat champignons in knoflook met bosuien met gegratineerde kaas erover verwacht ik geen champignonsaus met een laag kaas gesmolten
Inger B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vrydagavond voordat we naar Haarlem Jazz gingenl lekker gegeten met vriendinnen bij Babbels met de AH actie.. Eerst gezellig voor op het terrasje geborrelt daarna werden we gehaald en naar ons tafeltje gebracht
We hebben heerlijk gegeten het persooneeld was erg attent en vriendelijk.
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De eigenaar en zijn vrouw zijn heelvriendelijk, het personeel is hel attent, het eten is heerlijk en de ligging van het restaurant is prima, een gezellige straat en midden in het centrum. Kortom: een aanrader
Nverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten alleen jammer dat er geen enkele aardbei te vinden was in mijn aardbeidencoupe
Bediening was top restaurant leuk aangekleed en goede sfeer