Babbels Drinck- en Eeterij

Zondag vanaf 12:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Vicky D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Lekker geluncht aan een correcte prijs. Zowel mijn (warm) broodje als de dagsuggestie waarvoor mijn man koos waren erg smaakvol. We hadden geluk met het weer en konden plaatsnemen op het gezellige binnenterras. Bij een volgend bezoek aan Hulst zouden we zeker terugkeren!
Lineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Kaart is eenvoudig en verrassend origineel. Perfecte porties en geen onnodig ingewikkelde combinaties. Waar mogelijk zijn de gerechten biologisch en met streekproducten. Prijs-kwaliteit prima in verhouding. Een absolute aanrader!
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Als je met meer dan een paar personen komt eten, moet je van te voren een keuze maken anders kunnne ze niet garanderen dat je allevier gelijktijdig kunt eten. Komt wel wat amateuristisch over. Het hoofdgerecht was heerlijk. De soep was véél te zout. Na toevoeging van een flesje water was ze nog te zout. Dat is in veel restaurants het geval. Waarom kan er niet wat minder zout in de soep gedaan worden? Er staan toch zoutvaatjes op de tafels voor de mensen die meer zout willen?
Verdi001 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Goed gegeten. Vlotte bediening. Wel ongemakkelijk lage stoelen.
Maar dat is niet bij alle tafels. Al bij al een aanrader.