Babbel Beach

Lang

Jouw recensie over het restaurant Babbel Beach

Maikel J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. De locatie aan het water is mooi, maar wel middenin een vakantiepark. Een minpunt is de bediening. Het was erg lang wachten op zowel het eten als de drankjes. De dessertkaart werd zelfs helemaal niet meer gebracht. Het leek erop dat een deel van de bediening vrij nieuw was en dat daardoor de leidinggevende er niet veel zin in had, hij was nu niet bepaald gastvrij en vriendelijk. Iets langer moeten wachten omdat iemand nieuw is, dat is geen probleem. Een leidinggevende die zelf weinig oog voor zijn gasten heeft is erg jammer.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Afgelopen maandagmiddag hier op advies van vrienden terecht gekomen. Babbel Beach is een geweldige strandtent aan het strand van het Veluwemeer. De locatie van Babbel Beach is op het terrein van Droompark Bad Hoophuizen. Het was naar een paar flinke regenbuien, mooi weer geworden en er was ruimte op het terras. Zij hebben een bierkaart met speciale biertjes. Mijn vrouw nam een Wieckse Witte v/d tap en ik zelf Affligem triple. We wilden wel een keertje wat anders eten en begonnen dus met Fingerfood Babbel Beach hapjes. Als eerste bij onze biertjes de Nacho chips uit de oven, daarna de Zeeduivel – gamba kroketjes en bij onze tweede drankje (witte droge wijn en een bitterlemon –de BOB) de Vis board als afsluiting. Alles ziet er goed en verzorgd uit en smaakt uitstekend. Erg lekker. Neem daarbij de goede en zeer klantvriendelijke personeel en je hebt een top dag.

Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Afgelopen maandag naar Babbel Beach geweest. Heerlijke weer en wat is er dan lekkerder dan een goede strandtent, dus hup de auto in naar Hulshorst waar Babbel Beach zit, gelegen op het terrein van DroomPark Bad Hoophuizen. Mooie omgeving. wat direct opvalt als je binnenkomt is dat het fris, groot en open is. Het deed met denken aan Ibiza met heerlijk uitzicht op het water, mooie inrichting en buiten comfortabele banken en stoelen om heerlijk te loungen met daarnaast een terras setting. Het ziet er schitterend uit. De bediening ( die maandag Richard van Schendel en een collega) was uiterst vriendelijk en gezellig. Leuke kaart met lekkere hapjez voor bij de borrel of gewoon voor de lekkere trek tussendoor, de rest van de kaart is mooi en gevarieerd en voor ieder wat wils van en lekkere saté tot een dorade of een lamsrack (klinkt heel aantrekkelijk om een keer te proberen)

Tijdens de diverse drankjes genoten van de gefrituurde gamba's met heerlijke peppadew mayo, daarna het Iberico Board wat werkelijk heerlijk is voor de liefhebber van Iberico.

Babbel Beach is een pareltje van een stranttent wat ik niet had verwacht op een vakantiepark.
Evenals Alberto’s Italian in Nijkerk (van dezelfde eigenaar) is dit absoluut een aanrader, luxe, klasse, uitstraling, een hele fijne ervaring die voor herhaling vatbaar is, en herhaling en herhaling, kom maar door met die zomer!