Bab Touma

Dam 32 1506 BE Zaandam Nederland Kaart
  • Syrisch

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Bab Touma

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bab Touma

Susan M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Echt zo heerlijk uit eten gaan. Lieve mensen, heerlijke wijn en eten en gewoon goed!
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
De mazza’s vond ik echt geweldig, de sfeer mag intiemer. Te veel licht en de muziek te dominant. Ik ga er vast nog een keertje eten.
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Zeer smakelijk gegeten, gekozen voor diverse mezzo’s; de lam in munt was overheerlijk als ook alle dips die we uitprobeerden. Vriendelijke gastvrouw en een moderne maar toch gezellige, warme sfeer. Zaandam heeft eindelijk een heerlijke Oosterse optie. Ook voor vegetariërs!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Uitstekend menu met verrassende smaken. Uitgebreide kaart, en attent personeel. Het keuze menu is een aanrader!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Nog niet door veel mensen ontdekt, maar echt een ontzettend goed restaurant. Uitgebreide kaart en heerlijk klaargemaakt eten. Wij hebben hier nu 3 keer gegeten( ze zijn nog niet zo lang open) . De eerste keer veel opstartproblemen, maar de kwaliteit is steeds beter geworden. We zullen zeker vaker gaan.!
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Erg leuk restaurant met ruime keuze uit Mazzas (kleine gerechtjes) en grill gerechten.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Super lekker gegeten. Vooraf 4 kleine gerechten genomen ( mazza's, een soort tapas) en als hoofdgerecht een grill gerecht. Goede bediening. Een aanrader voor Zaanstreek.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Lekker brood bij de linzensoep, die smaakvol gekruid was. De Mazza´s waren divers en lekker (vers).
Ook voor vegetariërs dus keuzemogelijkheden. Zeker een aanwinst voor Zaandam. En Syrische koffie ruikt altijd zo lekker, is ook een aanrader om eens te proberen. Het griesmeel achtige dessert was heerlijk luchtig. Het andere toetje wat we niet helemaal opkregen werd netjes ingepakt om mee te nemen.
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Aanwinst voor Zaandam. Veel keuze, leuk om veel uit te proberen en te delen. Lamsvlees van de spies was perfect.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten!!!
Eefke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Voor het eerst gegeten bij Bab Touma. Zeer vriendelijke ontvangst. Voor ons geen bekende keuken maar door de uitleg en de mogelijkheid om het menu voor 2 personen te bestellen en te delen met z'n drieën hebben we meerdere gerechten kunnen uitproberen. Vooral de mazza's waren erg lekker. Met het hoofdgerecht erbij was het erg veel (ondanks dat we al deelden) en hebben we niet alles op gekregen. Het dessert mochten we meenemen, dat pastte echt niet meer. Al met al een heerlijk ontspannende gezellige avond gehad, want je zit er wel een aantal uur (bijna 3uur) en dat is toch een avondje uit.
Nina R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, erg goede/vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Zeer gastvrije, attente, vlotte (maar absoluut niet gehaaste) en vriendelijke bediening met een heerlijk gevoel voor humor.
Allemaal blije gezichten in de keuken, achter de bar en in de bediening.
Echt een feestje.
En het belangrijkste: heerlijk eten en lekkere Libanese wijn!

Wat mij bij binnenkomst opviel was dat er ook een aantal Syrische mensen zat te eten, meestal een goed teken dat de keuken authentiek is!
We hebben bijna 3 uur aan tafel gezeten en heerlijk in alle rust met zijn drietjes het afgelopen jaar kunnen bijkletsen!
Een echte aanrader!!
PercussieJohn N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in dit gastvrije,mooie restaurant!De bediening was prima.Dit restaurant is een aanwinst voor Zaandam.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service en bediening. Wij gaan er nog een keer naartoe. Echt super. Aanrader.
Arthur N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug.
R H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Korting verrekenen via Iens, was een beetje gecompliceerd, maar uiteindelijk gelukt. Prima restaurant. Zou t zeker aanraden!
M T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker eten en een leuke en goede bediening. Ik kom beslist nog een keer terug en neem dan weer mijn vrienden mee! Een aanwinst voor Zaandam.
Ilma B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was echt super! Die avond was er een dansfeest en was er hele harde muziek! Bij de volgende reservering zal ik vragen of er een geplande muziek avond is.. want dan stellen we het even uit! Gaan zeker terug!!!
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wat een heerlijk eten! Verfijnde gerechtjes, alles is even vers en perfect van smaak. Het personeel is vriendelijk en ze doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken. Ik verheug me nu al op de volgende keer!