Bab Mansour

Paul Krugerlaan 274 2571 HS Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Bab Mansour

Traditioneel Marokkaans

Bab Mansour is een Marokkaans restaurant met heerlijke tajines en couscousgerechten. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Deze zaak serveert geen alcohol, maar er staan uiteraard genoeg vervangende drankjes op de kaart. Lekkere verse smoothies bijvoorbeeld!

Meer informatie over restaurant Bab Mansour

Shen3n .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Mijn zus en ik zijn daar gisteravond rond 22:10 geweest. Wij dachten dat we te laat waren voor het eten, omdat de keuken rond 22:30 sluit. De chef heeft ons welkom geheten, en wij konden gewoon rustig ons eten bestellen.

De kiploempia's zijn gewoon verdomd lekker!
En de kip en lamsshashlik trouwens ook.
Voor deze prijs heb ik zeer lekker en goed gegeten. Ze scheppen niet te veel, en niet te weinig op. Precies een goede portie.

Hele goede service! Jammer dat ze geen restaurant in Amsterdam hebben!
Albert Jan N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Gisteren met een groep gegeten bij Bab Mansour. Erg vriendelijke bediening, lekkere soep vooraf en heerlijke tajines, allemaal vers gemaakt. Marokkaanse thee toe; zeker voor herhaling vatbaar.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Niet slecht , niet uitzonderlijk goed gewoon goed ! Als je voor gezellig tafelen gaat moet je daar niet zijn , ik was nog niet klaar met de soep of het hoofdgerecht werd al gebracht , het eten was goed , tajine met lam en pruimen lekker maar niet veel diepte van smaken wat ik wel gewend ben van de Marrokkaanse keuken , maar het brood met kruidendokter was heerlijk waar vind je nog vers gemaakte kruidenboter hier ! de rekening was onmogelijk om te controleren aangezien er alleen maar bedragen op staan en niet wat het juist was , komen we terug waarschijnlijk wel maar wordt een van onze favorieten nee dat niet
Hermine S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Vooraf Harira, daarna Tajine met kip en kebab, muntthee toe. Prima!!! Voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, bediening vriendelijk. Het geheel was ook schoon en zeer overzichtelijk.
posh .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op 6 dec bij Bab Mansour gegeten. Het eten was ok, maar nou ook weer niet super. Moesten steeds erg lang wachten op drankjes. Verkeerd hoofdgerecht gekregen, bijgerechten waren bijna koud toen juiste hoofdgerecht kwam. Al met al niet slecht gegeten, maar wel een paar steken laten vallen.
Fadoua B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Wij hebben heerlijk genoten van het lekkere eten, de sfeer was super en service ook. Met het mooie decor waande ik mij in Marokko. Zeker voor herhaling vatbaar!
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Bij Bab Mansour at ik de afgelopen periode twee keer met zakenrelaties. Groot voordeel: snelle service; flexibel personeel (twee van onze gasten kwamen later en schoven moeiteloos in, hun eten werd versneld bereid). De tajines bij Bab Mansour zijn geweldig. Vegetariërs komen ook aan hun trekken. Iets meer variëteit zou wellicht fijn zijn, maar ik snap dat een eethuis met deze formule ook werkt.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Dit restaurant kan je best omschrijven als een pareltje in de Haagse Transvaal-buurt. Al bij binnenkomst snuif je een fantastische geur op en dan weet je eigenlijk al dat het eten er in orde moet zijn. De bediening was uiterst vriendelijk en attent. Minpuntje: frisdrank serveert men in blikjes, de blikjes worden niet door de bediening geopend en deels in het glas uitgeschonken. De kaart biedt een breed scala aan Marokkaanse gerechten en de menu's hebben een meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor bijv. 14,50 euro serveren ze er piekfijn gegrilde lamskoteletjes -4 stuks-, met frites en rauwkost/garnituur. Na afloop kregen we een pot thee van het huis aangeboden en mochten -suggestie van de bediening- we de overgebleven kofte mee naar huis nemen. Het restaurant heeft verder een mooie decoratieve (Marokkaanse) uitstraling en schone toiletten.
Michel2013 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
ik kende het restaurant al, afgelopen vrijdag kwamen we met 3 man eigenlijk heel spontaan binnelopen. we werder zeer vriendelijk ontvangen met muntthee en koejes.
het eten was prima en de bediening zeer vriendelijk. uiteindelijk hebben we echt prima gegeten voor onder de 20 euro pp inclusief drankjes. tuurlijk is het geen sterrenrestaurant maar ik ken in de regio den haag geen plek waar je beter gerilde gerechten kan halen. en de tajine met pruimen is sowieso vande buitencategorie.
Booker1974 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Van binnen wandel je in Marokkaanse sferen. Het is schoon en ziet er leuk uit van binnen. De akoestiek is prima, gegeten met een grote groep. De prijs en kwaliteit is goed. Ik had een tajine met lamsvlees, groentes en aardappels genomen. Prima maar vond het flauw. De sfeer was goed niet gedacht dat in deze straat een leuk restaurant tussen staat. De service kan beter. Er liep 1 personeel, slecht vond ik het dat de vuile glazen snel opgehaald werden omdat ze niet veel glazen op voorraad hadden. En de rest werd op tafel gelaten ondanks dat deze opgegeten was. Het werd niet op tijd van tafel gehaald waardoor je op de avond met volle servies tafel zat te eten. Een minpunt vond ik dat er geen vissoep was en mager vlees. de couscous is alleen op de vrijdag. staat ook op het menu maar niet deze gerechten. Het is klantvriendelijker als dit aan het begin van de avond werd gezegd dan achteraf. Omdat we met een grote groep waren werd het eten niet tegelijkertijd opgediend, had ook te maken met 1 personeel in de bediening. En het was een drukke avond. Voor Vriendelijkheid een voldoende. Je moet hier niet komen als je topservice wil hebben. Maar wel een aanrader op hier een keer te eten. Voor de volgende keer tajine met lamsvlees en pruimen. Dat moet het lekkerst zijn van het menu.
Ballie .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Een uitstekend restaurant om kennis te maken met de Marokkaanse keuken. Wij hebben een heerlijke tajine gegeten, een origineel Marokkaans gerecht. Ook de Marokkaanse soep, Harira, was erg lekker. Alles supervers met btrood en olijven. De eigenaar heeft naast zijn restaurant een eigen slagerij. De bediening is erg goed en de serveerster is echt heel aardig en klantvriendelijk. De inrichting is mooi en veel bezoekers zijn van Marokkaanse afkomst. Het restaurant ligt midden in Transvaal in Den Haag, een zeer multiculturele buurt. Een aanrader om hier te eten!