Bab Al Hara

Maandag t/m Donderdag 02:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 02:00 - 23:30

Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Ik kom hier vaak met mijn familie. Super vriendelijke bediening en het eten is er snel. Alles smaakt vers en lekker. Je kan er uitgebreid eten voor weinig geld en wij zijn zeer tevreden. Wij komen hier zeker nog vaker!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik had de Iraanse kabab besteld. Wat dus absoluut geen Iraanse kabab was. Het was wel lekker, maar ik had iets heel anders verwacht. Het eten was voor mij veel te weinig. Maar gelukkig was er heerlijk brood dat ik daarna nog kon eten. Bediening was slecht. De sfeer vond ik persoonlijk ook niks.
marian1976 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Iraqi kebab (Tike) was heerlijk, vers gebakken brood ook lekker, zaak was niet erg schoon en de bediening liet steken vallen. wel druk met voornamelijk syriers en irakezen. Jammer dat ze geen alcohol schenken, want een biertje erbij zou wel lekker zijn.
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Bediening niet slecht maar kon geen nederlands praten. Iraqi kebab smaakte echt vies, rijst te koud. Uiteindelijk alleen de brood met friet gegeten.
ramiz .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
een aardige maaltijd prijs verhouding is goed, lekker brood , de kebab met verschillende salades , niet uitbundig wel lekker en simpel
Liisa K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We aten hier op een zaterdag voorafgaand aan een concert in de Maassilo. Vooraf hadden we heerlijke humus met versgebakken Irakees/Libanees brood en een frisse salade arabia. Als hoofdgerecht hadden we een tagine van lamsvlees met pruimen en chello kebab (gekruid lamsvlees aan de spies) met rijst. Alles was vers, lekker bereid, mals vlees, lekker gekruid: we hebben gewoon goed gegeten. Het is een restauant/grillroom, die het niveau van een gemiddelde shoarmazaak ver overschrijdt. De sfeer was gemoedelijk en gezellig, juist ook omdat er veel (arabische) families aan het eten waren. Het is niet duur en je krijgt waar voor je geld.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Gisteren hier geweest. Aardig eten, erg veel. Groenten en mezze zijn vers en goed, het vlees is droog en heeft weinig smaak. De bediening is snel en vriendelijk, minpuntje is dat de tafel pas werd schoongemaakt nadat we daar om vroegen. heel groot minpunt is dat de zaak vanaf ca 20.30 uur ook wordt bezocht door waterpijprokers. Dat is geen combinatie met eten. Daarom een 5 voor decor, ook vanwege de wel heel simpele tafeltjes, een contract met de verder wel aardige inrichting
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Zeer bekend met de oosterse keuken, lekker gegeten met 3 personen, lekker volle porties, tajine werd koud geserveerd maar dat werd netjes opgelost. Prijs-kwaliteit klopt helemaal. Noet duur, wij komen nog eens terug! Bediening was af en toe chaotisch
lamfers .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Ben bekend met de Levantijnse keuken en moet zeggen dat Bab al_Hara authentieke gerechten presenteren die zeer smakelijk zijn! Prijs/kwaliteit klopt ook en de porties zijn royaal. Ik ga zeker vaker terug.
hellas .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
gewoon slecht.
de smaak van de tajine was redelijk maar veel
te weinig vlees ,meer bot.
de rest echt heel slecht ,geen aanrader jammer
Ali S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
I'm from Middle East,
I visit this restaurant often, so I'll be honest with my review.
for food: very nice food specially Iraqi food, so if you want to try Arabic food go to Iraq Kebab.
for Service: Its quite normal service, no delay easy to ask and simple answer, so you will feel comfort with your friends.
Decoration: its quite simple like Syrian and old Baghdad's houses, but it also mixed with Moroccan items so its pure Arabian decoration but it could be better.

My advice to you, if you want try Arabian food and black coffee.
Visit them.

Don't forget to ask mint water-pipe,,,