Baars

Meer informatie over restaurant Baars

• Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Broodplankje als vooraf besteld. Hoofdgerecht een boerenschnitzel. Het duurde een beetje lang voordat we wat kregen, erg rommelig. Tweede keer drinken besteld, duurde ook een kwartier nadat we er voor een tweede keer om hadden gevraagd, toen kregen we uiteindelijk nog de verkeerde drankjes. Misschien iets te haute cuisine voor ons. Eten was wel goed, maar ik zou er geen tweede keer heen gaan.
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Net zoals vorig jaar weer heerlijk onbeperkt van de mosselen gegeten, zeer goed klaargemaakt met diverse sausjes en fijne frietjes, bediening ook correct en vriendelijk.
Derde persoon van de kaart gegeten en dat was ook zeer goed
Lilianne-111 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
We waren er op een koude dag en we genoten van een fijne lunch in de serre. Fijn uitzicht op het plein bij de kerk. De omelet was heel lekker en betaalbaar. Lekker snel op tafel Daar zou ik 's avonds ook binnen stappen.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Na een frisse maar mooie wandeling door en rond Harderwijk hier neergestreken voor een lunch. Mijn tafelgenoot had een uitsmijter en ik nam de Clubsandwich. Klassieke lunchgerechten die goed en smakelijk werden uitgevoerd. Geen poespas, gewoon goed. De serre is gezellig met uitzicht op het prachtige oude kerkplein. Een fijn adres om even aan te leggen.
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
1 week geleden hier onbeperkt mosselen gegeten, en dit was een zeer goede keuze, er worden diverse sausjes bij geserveerd, alsmede lekkere frietjes en salade.
De mosselen zijn te bestellen traditioneel of klaargemaakt in bier en zijn van goede kwaliteit, een extra portie aanvragen is totaal geen probleem.
De derde persoon nam een paar gerechten van de kaart en dit was ook zeer goed