Baan Isaan

Van Het Santstraat 159 6523 BE Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Baan Isaan

Restaurant met een glimlach

Thailand wordt ook wel het land van de glimlach genoemd en dat is bij Baan Isaan zeker terug te zien. Dit Thaise restaurant heeft een zeer sympathieke uitstraling en de bediening is er altijd vriendelijk en behulpzaam. Er staan zo’n 75 hoofdgerechten op de kaart en de een is nog lekkerder dan de ander. Voor wie moeite heeft met kiezen is het buffet op dinsdag en woensdagavond ook zeker een aanrader.

Meer informatie over restaurant Baan Isaan

Service7,8/10
Decor7,4/10
Karel B. Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten, mooie traditionele Thaise gerechten. kregen wat we niet op konden netjes mee naar huis in plastic bakjes
Marcjaartsveld . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Klein maar gezellig retaurant . BEDIENING WAS UISTEKEND EN ERG VRIENDELIJK. Het eten heerlijk en ook ruim voldoende. Gezellige mensen aanwezig en de prijs top voor wat men biedt.
Kamria12kamria . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuke bediening, gezellig kleinschalig Restaurant, het eten is geweldig met een duidelijke uitleg over wat je eet.

Alleen als je een biertje uit de tap besteld krijg je dit in een soort limonade glas. Misschien een kleine moeite om dit in een speciaal bierglas te presenteren.( smaakt dan lekkerder)
Flvdam . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Lekker gegeten! Hier gegeten met de AH restaurantactie. De rijsttafel was een leuke mix aan gerechtjes. Wij komen nog een keer terug.
Smaakliefhebber . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima heerlijk gezellig gegeten! Het eten is heel goed van smaak; alle gerechten van de rijsttafel waren met zorg gemaakt. De sfeer is ongedwongen en het personeel is heel vriendelijk. Echte aanrader!
RikC . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijk gegeten, goede bediening en sfeervol restaurant. Komen zeker vaker terug om de rest van de kaart te proberen. Zeker een aanrader voor iedereen die van de Aziatische keuken houdt.
Ahnieuwkoop . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Kleinschalig . Leuk ingericht met smakelijk eten. Vooral het nagerecht was subliem. Wel harde stoelen. Vriendelijk personeel en kledingdracht. Ondanks drukte niet lang hoeven te wachten.
Henk O. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Na een paar keer in Thailand te zijn geweest ben ik verliefd geworden op de Thaise keuken. Sommige Chinese restaurants hebben tegenwoordig ook Thaise gerechten op hun kaart staan, maar deze zijn niet zo lekker als bij Baan Isaan. Daar waan ik me weer in Thailand
Renske.dejong . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij lieve, gastvrije en vriendelijke mensen! Zeer uitgebreide kaart, dus we komen nog een keer terug om andere gerechten te proberen.
Heuvelvandenloes . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij hadden een vis/vlees rijsttafel (drie gangen) dit is een aanrader je heb van alles wat en rijst/bami kan je bij bestellen. Keuze tussen 3 voorgerechten en ijs na. Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar.
Anshelmink . Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij hebben erg lekker gegeten, ruime keus en zeer vriendelijke bediening, wij komen zeker terug. Bij verschillende restaurants mee gemaakt dat als je met AH actie meedoet de keus zeer beperkt is .
Henkcoenraadts . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Het eten was goed en de bediening was zeer vriendelijk
In het restaurant was het gezellig druk
wanneer zoveel mensen komen moet het wel goed zijn
we konden kiezen uit de menukaart of het buffet
Rijke.linda . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Ruime keus,ook als je geen vlees eet.
Alles vers,heerlijke kruiden.
Kipgerecht met Thaise basilicum,super lekkere smaakcombinatie.
Vriendelijke,vlotte bediening!
L_G . Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Lekker gegeten van een combinatie rijsttafel. Niet alle gerechten waren "Thais heet", wel lekker op smaak.
Vriendelijk bediening.
Maquineneut . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Baan Isaan, bediening was aardig en zelfs de kok kwam nog even een praatje maken.
Erg goed en voor herhaling vatbaar.
Klein minpuntje was de verdroogde bloem op tafel.
J.berkhoff . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijk gegeten, als voorgerecht hadden we: Tom Yam Kai (kippensoep) en Kiauw Krop. Als hoofdgerecht hadden we Ghai Lebuut Tjee en Khao Phad Kai en als dessert vruchtencoupe en Ijs met caramelsaus en advocaat.
Heerlijke gerechten allemaal, zeer smaakvol en voldoende. Kortom: een aanrader!
Rjvdhorst . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Gebruikt 3 gangen menu rijsttafel. Smaak van het eten was redelijk, niet echt Thais. Viskoekjes elders veel lekkerder gegeten. De soep was erg dun. De witte rijst was veel te zacht (bijna pap). Alle gerechten werden ook al opgediend in een te waterige saus. Veel te weinig kokosmelk in de curry. Ook de vis was veel te zacht door al dat water. De fles wijn die we besteld hadden werd overgegoten in een karaf zodat je niet kunt zien wat voor (goedkope?) wijn het betreft.
Pethon . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Gezellig, klein restaurantje. Lieve bediening. Neem lekker de tijd. Leuk dat er 3 soorten rijsttafels zijn. Jammer dat er (zoals zo vaak in restaurants....) geen verrassende toetjes zijn.
Ml.architectuur . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Baan Isaan is een gezellig restaurantje zonder al te veel opsmuk. Leuk persoonlijk contact met de eigenaresse die geduldig alle gerechten uitlegt. Je waant je op een Thais feestje. Voor een schappelijk bedrag kan je onbeperkt van het buffet gebruik maken. En het smaakte naar meer! We komen graag weer langs!
Jdenbrok . Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
buffet was uitstekend OOk de wijze van bediening was hartelijk echt een familiegebeuren leek het te zijn. Een plek om zeker nog vaker te gaan eten en ook zeer betaalbaar.