B-Lounge

Fahrenheitstraat 273 2561 DV Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant B-Lounge

Rafael12 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Hier lekker Indiaas gegeten voor een mooie prijs. Vooral de vegetarische gerechten zijn goed hier, bijvoorbeeld de daal.
Verder is de service vriendelijk en snel. De decor kan wel wat meer sfeervoller.
MichelZadelmans .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Hier kun je erg lekker eten voor een redelijke prijs. Decor is misschien wat gedateerd, maar als je voor de kwaliteit van het eten komt word je hier nooit teleurgesteld.
Pluspunt: ook een ruime keus in vegetarische gerechten.
Kwaak .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
We komen ondertussel alweer een paar jaar bij de Familie Bal (B-Lounge). Eten is altijd smakelijk en ontvangst altijd even hartelijk. Bevriende ervaringsdeskundige (die een jaar in India heeft gezeten) uit Delft rijdt periodiek stuk om om hier te eten!

De ruimte hebben we vorig jaar ook afgehuurd voor feestje, incl. allerlei hapjes: goed verzorgd en veel enthousiaste reacties.

Handig: scherpte van eten (mild, medium, hot) kunt aangeven!