B.E.P.

Herengracht 48 2511 EJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant B.E.P.

Linda T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Na een middagje kermis hier neergestreken met man en zoon voor een verlate lunch op het terras. Mijn man drinkt graag een glaasje zoete witte wijn maar die kon hij niet bestellen want 'witte wijn loopt niet zo goed en dan blijven ze ermee zitten'.. Vreemd! We gaven aan dat we ook iets te eten wilden bestellen waarna we de menukaart kregen die we meteen gingen bestuderen. Ik wilde graag een broodje rosbief met truffelmayonaise, m'n zoon een broodje fricandeau en m'n man 1 met carpaccio. Helaas, broodjes rosbief en fricandeau konden niet besteld worden want 'rosbief en fricandeau gingen nooit zo hard en dat is zulk verderfelijk vlees. Vreemd! Haal het dan tenminste van de kaart af/streep het door, of zeg van tevoren dat iets niet meer besteld kan worden! Toen ik dit zei vertelde de mevrouw dat zij en haar familie dit restaurant net hadden overgenomen van de vorige eigenaar en dat de nieuwe kaart over een week of 2 binnen zou komen. Ik hoop dat er dan verbetering optreedt!
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
En dat terwijl je er best lekker kunt lunchen! De clubsandwiches smaken lekker/vers en zijn goed belegd. Tijdens lunchtijd zit het hier meestal wel vol waardoor je soms een tijd zit te wachten tot je geholpen wordt. Wat b.e.p. echt de moeite waard maakt is iets dat je niet ziet vanaf de straat: het pand loopt aan het einde bij de keuken nog door om de hoek. Daar hebben ze de patio overdekt met een glazen/kunstof uitbouw. Vooral in de zomer is het daar erg goed toeven. In alle rust terwijl je toch in hartje centrum den haag zit.

Tip: wel slim om voor een plek in de tuin te reserveren. Het is daar ook een stuk gezelliger dan in het voorste lange gedeelte van de zaak. Alsof je een ander restaurant instapt.
NicoleM1974 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Een bijzondere ervaring vandaag bij Bep. Was Bep eerder een van mijn favoriete lunchtentjes in het centrum van Den Haag, vandaag hebben ze danig afgedaan. Onze bon was kwijt en dus liet het eten meer dan een half uur op zich wachten. Kan gebeuren, maar toen ik vroeg of we dan misschien een drankje kregen van de zaak kregen we geen antwoord. Het broodje en de pannekoek kwamen tien minuten later alsnog. Die smaakten op zichzelf prima.
Bij het afrekenen kreeg ik evenwel een heftige discussie met een van de medewerkers. Zo'n brutale vraag had ze nog nooit gehad. Als we niks hadden gezegd, hadden ze ons zeker een drankje aangeboden, maar nu kregen we niks. Ja de rekening konden we krijgen. Ik kom hier nooit meer terug.