B&B Lunchroom (Oosterdokskade)

Oosterdokskade 135 1011 Amsterdam Nederland Kaart
31-203312613

Meer informatie over restaurant B&B Lunchroom (Oosterdokskade)

6,4
6,7
6,3
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Ondanks de sterk wisselende recensies wilde ik B&B Lunchroom toch eens proberen. De inrichting van deze Amsterdamse keten is niet bepaald aantrekkelijk te noemen. De service was echter prima. Ik had een muntthee en een omelet met ham en kaas. De thee werd geserveerd in een laag kopje in tegenstelling tot het gebruikelijke langwerpige glas. Het omeletje smaakte prima maar ik vond zowel de drank als het gerecht te duur. In de toekomst wil ik hun broodjes nog wel een proberen: die zagen er goed uit en de prijzen waren oké.
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Service belabberd. Salade was niet meer dan een paar blaadjes en wat geitenkaas. Prijs/ kwaliteit compleet zoek. Tosties op witbrood, terwijl expliciet om bruinbrood gevraagd. "We hebben alleen wit" was de reactie van de ongeïntresseerde ober bij het brengen. Hadden ze ook eerder mogen melden. Chocomel onverantwoordelijk warm in overvolle bekers. Super onhandig maar vooral levensgevaarlijk voor kids! Ongezellige donkere pijpenla met wandrek met afgetrapte gympen. WC niet schoon. Enige lichtpuntje: goede clubsandwich kip.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijke broodjes, alleen een beetje duur, bovendien loopt op een drukke dag het personeel tegen elkaar te schreeuwen, zijn 9 vd 10 tafels niet afgeruimd en duurt het een half uur voordat je je broodje hebt
Gongli .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Heerlijke plek voor koffie of lunch. Je kunt er rustig een tijdje blijven hangen. We bestelden een tosti, was niets mis mee, ook niet heel speciaal. Voor plakje tomaat op kaastosti werd 50 cent gerekend, beetje flauw. Bij de tosti werd wat sla geserveerd. Dat is een goed idee, maar een beetje dressing erover zou dan wel prettig zijn, nu zaten we droge sla te eten. Later nog een thee (mooie doosjes geurige thee) en een prima luchtige muffin. De bediening was verder heel vriendelijk, ongedwongen en adequaat. Daarom komen we waarschijnlijk toch gewoon weer terug, ondanks die lullige sla :-).
Gongli1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
At hier op een rustige ochtend een broodje tonijnsalade met een glas sinaasappelsap, op het terras in de zon. De service was vriendelijk en razendsnel. Het bruine broodje was vers en knapperig, royaal belegd met tonijnsalade, rucola, ui en olijven. Prima. Een bestekje erbij was wel fijn geweest. De jus was iets te veel aangelengd met water, maar op zo'n warme dag als deze was dat niet zo erg. Leuke plek.
Paulus D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Op een van de weinig zomerse dagen in Amsterdam zat ik hier met een collega voor de lunch. Wij zaten buiten te genieten van de zon, een prachtig uitzicht van het Amrath Hotel aan de overkant van het water en o.a. een heerlijk broodje hamburger. Ik verheug me op een volgend bezoek!