B&B Lunchroom (Max Euweplein)

Max Euweplein 60 1017 MB Amsterdam Nederland Kaart
31-203203666

Meer informatie over restaurant B&B Lunchroom (Max Euweplein)

• Af te huren
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Ik heb heerlijk ontbeten, zeer uitgebreid. Alles werd netjes geserveerd, zag er verzorgd uit. Het bedienend personeel was zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht. B&B Lunchroom is goed gesitueerd voor een heerlijke lunch met een goed uitzicht.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Misschien moet je hier als Amsterdammer niet naar binnen gaan en richt deze plek zich voornamelijk op toeristen. Bediening was uitermate slecht. Neus op halen in het openbaar en ongeïnteresseerd.
Mijn steak en cheese was koud. Toen ik dit melde kreeg ik als antwoord: wat wilt u dat ik hieraan doe?
Het helpt ook niet echt mee dat je kan zien hoe de broodjes worden bereid aangezien we duidelijk zagen dat er aantal zaken niet helemaal verliepen zoals het volgens de 'standaard' moet.
Daarnaast ga ik er vanuit dat een vegetarisch broodje ook echt vegetarisch is maar ik betwijfel dat bij deze zaak.
Hansjepet .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Ik heb nu 3 keer bij B&B op het Rokin geluncht, zit tegenover mijn werk dus lekker makkelijk. De bediening is leuk en goed, maar wel afhankelijk van wie je helpt. 2x geholpen door een meisje met blonde staart, super vriendelijk en duidelijke uitleg over de broodjes. 1x geholpen door een ander meisje, wat een brompot! Datzelfde meisje liep ook een keer al vloekend (k-ziekte) door de zaak. Dat vind ik niet echt kunnen.
De broodjes zijn sterk wisselend, sommige uitstekend en erg lekker maar andere broodjes zijn wel heel erg karig belegd hoor, dan moet je tussen bergen sla zoeken wat voor broodje je ook al weer besteld had. Dagverse soep smaakte als kant-en-klaar.
Helaas nog 2 minpuntjes, als het koud is staan de deuren gewoon open, we hebben met ons jas aan zitten lunchen zo koud was het. En ondanks een wettelijk rookverbod in de horeca, rookt het personeel wel in een ruimte achterin de zaak, iets wat duidelijk te ruiken is.
Snorlax .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Altijd heerlijke broodjes bij B&B! Bediening is altijd vriendelijk en we hebben er vaker gegeten. De bediening herkende ons na een paar keer langskomen (niet eens in dezelfde maand). Ruime keuze aan broodjes en heb er al veel gegeten maar de broodjes met rosbief (alle varianten) zijn het lekkerst! Er is ook genoeg aanbod voor vegetariërs. Met mooi weer kan je lekker op het terras zitten en als je toch besluit om binnen te zitten is het zeker geen probleem.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Leuke lunchroom op de zuidas. Veel lekkere combinaties op zelf te kiezen brood. Alles wordt vers bereid. Zelf fan van de "steak & cheese". Blokjes beef worden op een tepan yaki plaat kort gegrild met kaas eroverheen gesmolten. Ruimte is wel een beetje donker.