B&B Lunchroom (Leidsestraat)

Leidsestraat 44 1017 PC Amsterdam Nederland Kaart
31-206381542

Meer informatie over restaurant B&B Lunchroom (Leidsestraat)

• Af te huren
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een lunchroom waar je gemakkelijk binnen kunt lopen voor een snelle lunch.
Overheerlijk verse broodjes die voor onze neus werden gemaakt in een open keuken.
Erg fijn dat we konden zien hoe de broodjes werden gemaakt en hoe het team samen werkte.

Er hangt een gezellige sfeer en het personeel komt vriendelijk over. De kaart staat duidelijk weergegeven op een muur en op elke tafel staat ook een kaart in het Engels.
Als je liever toch Nederlands wilt kun je dat aanvragen.

Het decor was erg verrassend, bij de ingang stond tegen de muur één lange grote bank waar steeds kleine/smalle tafeltjes voor stonden. Hier kun je per twee aan zitten. Leuk!

(Deze lunchroom zou ik niet aanraden als je op zoek bent naar een plek waar je rustig kunt eten en drinken. Het kan hier erg druk zijn en de tafels staan dicht op elkaar)
Karinpotharst .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Hier kan je super lunchen, vestiging op Rokin, Max Euwe, WTC en bij het centraal station zijn groter. Het ontbijtje en de clubsandwiches zijn een echte aanrader. De prijs lijkt hoog, maar alles wordt vers gemaakt en de kwaliteit is erg goed, je gaat met een tevreden en vol gevoel weer de stad in.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Je loopt er bijna pardoes voorbij; niet doen dus! Knus, gezellig, laag-drempelig, fris en vrolijk. En echt een bijzondere selectie van ovenverse muffins. Jammer dat het nog geen lunchtijd was, want de salades en broodjes waren zeer verleidelijk ... We komen terug!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Leuke plek om even te lunchen of een broodje te halen. Het is aan de kleine kant, maar je kunt er heerlijk eten. Mijn favoriet is het broodje hambuger met ei, maar ook de muffins zijn heerlijk. Ze hebben ook lekkere smoothies en koffies. De bediening is vriendelijk en snel, maar het kan er erg druk zijn.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Alsof je een Lunchroom in Madurodam binnenkomt, zoooooo klein en smal! Maar let op, hier werken vriendelijke jongens en meiden die fantastische broodjes serveren.

Niks 'broodje kaas' of 'broodje ham'... hier zijn bijzondere en vooral lekkere combinaties te vinden. Schrik niet van de prijs, want die staat in verhouding met wat je eet.