Azzurro

Zandvoortselaan 75 2106 CK Heemstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azzurro

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Vinze O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hier gegeten met z'n drietjes. Ontvangst vriendelijk. Vooraf kregen we bruschetta aangeboden. Erg smakelijk en rijkelijk belegd. Als hoofdgerechten tweemaal een pizza (paprika en quattro stagioni) en eenmaal de spaghetti bolognese. Pizza's goed: stevige kortst en een dunne bodem. Spaghetti een groot portie met erg lekkere saus. Achteraf geen dessert genomen. Wel eenmaal een espresso: deze was van goede kwaliteit (Italiaans, he...). We komen hier zeker nogmaals terug. Het restaurant oogt als een huiskamer. Ruim opgezet met genoeg ruimte tussen de tafels.
Schoenie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wij komen al jaren bij Azzurro. De eigenaar / kok kan fantastisch koken. Hij verrast ons elke keer weer met heerlijke smaakcombinaties.
Hij is ook een voortreffelijk gastheer. Dit geldt ook voor de rest van de bediening.
Een fijn restaurant om te komen. Gemoedelijke sfeer, prima eten en prima bediening.
Tasniem A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zeer goed eten en uitstekende bediening. De lasagna is ongetwijfeld mijn favoriete gerecht! Een aanrader voor iedereen.
Eric-Joost .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Ik woon in Amsterdam en was uitgenodigd voor een verjaardag in Azzurro. Het eten was perfect, vooraf allemaal lekkere warme en koude Italiaanse hapjes gehad en als hoofdgerecht had ik een ossenhaas met pestosaus. Het was allemaal hartstikke lekker en de bediening was vriendelijk en snel. Was zeker weten de moeite waard om vanuit Amsterdam te komen.
EAK .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De pizza's waren erg smaakvol en de bediening was uitstekend. Wij raden dit restaurant zeker aan iedereen aan!
Amer M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
ik kom hier regelmatig eten en eten halen en het blijft lekker om te eten! de bediening is super en snel. het ziet er allemaal erg verzorgt en netjes uit. pizza met aubergine is zeker mijn favoriet! omdat de verse aubergine eerst gegrild wordt. echt een aanrader.
Hans_Langhorst .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij reden langs de Zandvoorstelaan en zagen restaurant Azzurro, het was aardig druk. Wij hebben heerlijk gegeten, verse pasta en een lekkere zachte scaloppina. De bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader! Prijs en kwaliteit verhouding was Prima. Gr, namens de familie Langhorst
Aerdogan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een vriend had mij laatst overtuigd om hier te dineren en het was zonder twijfel smakelijk! De bediening, de klantvriendelijkheid, het decor en natuurlijk het eten was puur genieten. Zelf had ik echt niet verwacht dat een pizza margherita zo fijn kon smaken en het leek wel alsof de pizza met een eeuwenoude familierecept rechtstreeks uit Italië werd voorbereid. Iedereen die een beetje interesse heeft in het Italiaanse keuken raad ik aan om in Azzurro te dineren.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Na onze goede ervaringen een aantal maanden geleden gingen we weer eens naar Azzurro. Het restaurant is niet groot en niet ongezellig, in lichte tinten ingericht. De bediening is vriendelijk.
Vooraf kregen we kleine harde broodjes met tapenade, zeer smakelijk. We wilden vooraf een glas sherry en een glaasje grappa, maar deze werden warm geserveerd. Na onze opmerking hierover, die niet helemaal leek te worden begrepen, kregen we een ander glas, bijna net zo warm. Dat kon desnoods als service een tijdje in de koelkast staan. Daar zagen we maar van af. De flessen stonden waarschijnlijk op een te warme plek. Hierna namen we een insalata verde en een insalata mista capriciosa. Deze waren zeer smakelijk en niet te krenterig uitgevoerd. Daarna een pizza frutti di mare en een pizza salmone met daarbij een glas witte huiswijn, goed gekoeld. De randen van de pizza's waren helaas wat zwartgeblakerd, en de bodems een beetje slap. Ons vorige bezoek was beter bevallen.
Hansa1958 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Wij waren al een tijd op zoek naar een goed Italiaans restaurant daarom besloten wij om naar Azzurro te gaan. Na binnenkomst werden wij door de ober verwezen naar de tafel aan het raam. Hij was heel vriendelijk en behulpzaam. Eerst werden we verrast door van die krokante broodjes met tomaat, olijfolie en knoflook. Als voorgerecht namen wij de verschillende Italiaanse hapjes, portie was ruim voldoende en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij Pizza en Pasta genomen. Op de pizza zaten heel veel groentes en hij was lekker krokant. De pasta was met stoofperen en schimmelkaas, nog nooit eerder zo een combinatie gehad maar het was heel speciaal. Service was uitstekend.
Probeereenswatanders .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Een klein restaurant buiten het centrum maar beslist de moeite waard om te bezoeken
Vriendelijke en attente bediening
Zeer bijzondere pizza door een echte liefhebber klaar gemaakt met kleine extra toevoegingen
Anirepsaj .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Voor de vijfde keer hebben we hier weer voortreffelijk gegeten met een uitstekende, vriendelijke en snelle bediening. Zeer aan te raden voor iedereen!
Leo J S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wij hebben via een voordeel voucher kennis gemaakt met Azzurro. De bediening was prima, aangenaam, vlot en met voldoende aandacht. Omdat er met een voucher doorgaans een beperkte keuze is hebben wij een extra voorgerecht besteld die je maar op een (1) goede wijze kunt maken : Vitello Tonnato. Deze was erg goed van smaak en portionering/garnering.
De overige gangen waren prima gemaakt, je hebt een mooie keuken als je de tomatensoep zelf maakt en als je ze serveert zoals bij Azzurro, ook de verse salade was perfect. Het hoofdgerecht was pasta met kalfsgehakt etc., deze was erg goed op smaak. De tiramisu en het Italiaanse ijs als dessert waren prima, echt lekker en zeker niet te zwaar. Wij komen beslist terug!
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Afgelopen vrijdag met 10 personen gegeten bij Italiaans restaurant Azzurro in Heemstede. Het decor is eenvoudig, maar netjes. De ontvangst was hartelijk. De menukaart prima; voldoende verschillende gerechten voor een redelijke prijs. Mijn keuze was een tomatensoepje vooraf gevolgd door de 'Tortellini della casa', gevulde Tortellini met Gorgonzola in een wittewijnsaus met stoofpeertjes. Het soepje was redelijk. Wel vond ik de smaak van kruidnagel nogal overheersen. Maar de Tortellini was uitstekend; een goede verhouding van alle ingrediënten in het gerecht. Mijn echtgenote had gekozen voor de 'Lasagna al forno' en ook dit bleek een schot in de roos. De rode huiswijn was goed; soepel en sappig, zonder strenge tannines of harde zuren. Als nagerecht hadden we de Tiramisu. Ook dit gerecht was prima; niet te stijf/slap en goed van smaak. De bediening was goed en zeer attent. Een aanrader dus; een goede maaltijd voor een redelijke prijs.

Christele .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijk op z'n Italiaans verjaardag gevierd met 12 personen. Menu bestaand uit gemengde warme en koude voorgerechten, twee verschillende pasta's, vis en een keuze uit twee vleesgerechten als hoofdgerecht. Als toetje dan tiramisu en koffie.
Het lekkerste voorgerecht vond ik de vitello tonnato. De pasta met scampi was even lekker als de zwarte inktvispasta. Als hoofdgerecht vond ik de kalfsoester Alfredo uitstekend. Maar ook de vis was erg lekker.
De service was goed zoals altijd en alles bij elkaar was het een geslaagde avond.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Ook op zaterdagavond geweest, we waren de eerste. De salade caprese (tomaat & mozarella) was fris maar helaas geen lekkere dressing of i.d.. Voor de carpazzion gold hetzelfde. De kalsfschenkel smaakte goed en werd geserveerd met een bordje knoflookspaghetti. De kalfsoester met champ. en ham was ook goed, alleen hierbij werd niets geserveerd. De tiramisu kwam ws. uit de diepvries, want die was erg nattig en ook weinig smaakvol. Wel redelijk lekker gegeten maar of zo'n kennismakingsmenu van Nudeal nu een aanrader was om nog eens te komen??????
JaimeO .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Het restaurant ziet er netjes uit. Helaas op zaterdagavond waren er maar een paar tafels bezet daardoor was het er niet echt gezellig. Er werd geen brood op tafel geserveerd en de frisdrank zat jammergenoeg niet in kleine flesjes maar kwam waarschijnlijk uit een groot vat (geen ijs en/of citroen in het glas). Cannelloni was hard aan de zijkant en van binnen niet echt warm (volgens mij kwam het uit de diepvries) tomatensoep met grote stukken brood erin ( niet echt verfijnd), pizza's waren gelukkig oké!
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Het restaurant ligt op niet zo'n ideale plek, aan drukke weg. Het was erg leeg, maar paar tafeltjes bezet gedurende een hele zaterdagavond. Dit stemde me wel beetje droevig. Ook dat er geen alcoholvrij aperitief kon worden aanbevolen en ook dat de carpaccio ook na terugsturen deels bevroren was. En verder was de carpaccio niet meer dan vlees met wat rucola. Hoofdgerechten prima, grote porties en lekkere pasta. Maar al met al geen topper helaas.
Dan .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Via Groupon een bon aangeschaft om hier te eten. Werkelijk heerlijk gegeten. Er kwam kaas en vleeswaren op tafel dus we dachten dat dat het voorgerecht was maar toen kwamen er nog 10 schaaltjes aan. Pasta zelf uitkiezen, werkelijk super van smaak!
Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Wij komen hier zeker terug. Echt een aanrader!