Azzurro

Rietdijkstraat 108 3151 GH Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azzurro

Jouw recensie over het restaurant Azzurro

planetboy .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Pizza's zijn duur echter goed en lekker. Woensdag 26 juli 2017 heb ik Cannelloni afgehaald. Hierbij kreeg ik zak gesneden stokbrood waar een weeshuis van kon eten. In het aluminium bakje lagen twee deeg rolletjes Cannelloni!! Ik heb daar 8,50 euro voor betaald! Ik voel mij erg belazerd en kom niet meer bij deze pizzaria!
jose.heeren .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Azzurro is en blijft een gezellig restaurant, waar je ook met kinderen gezellig kunt eten. De pizza's zijn daar heerlijk en de bediening is erg vriendelijk. Dit keer gekozen voor de pizza met vier soorten gerookte vis. Heerlijk als je een keer flinke trek hebt. Een restaurant waar je in ongedwongen sfeer even lekker kunt eten.
Baan1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik schrijf nooit een rescentie en zeker geen slechte als ik dat zou doen. Maar voor nu vond ik het wel belangrijk om er 1 te schrijven. En helaas een slechte. Zeer slechte eigenlijk. Vanavond met mijn vrouw een spaghetti fruita del mare besteld. Erg veel spaghetti, zeer weinig vis. welgeteld 1 mossel, 1 stukje vis die erg taai was en garnalen zo klein, dat moeten mini garnalen zijn.
veel happen eet je zonder vis. je eet dan alleen spaghetti. en dat voor 13.50 per persoon. In een pizzeria in Velp vorige week hetzelfde gerecht gegeten, dat was echt super. en voor 2 euro per persoon meer. We hebben afgerekend en zijn meteen weg gegaan. Eigenlijk hadden we het kunnen weten. De winkel was nagenoeg leeg en dat rond etenstijd. Dat had al een signaal vooraf moeten zijn. Wij gaan niet meer naar dit restaurant. Er zijn velen beter.
edwinstevens .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Met drie man waren wij op zoek naar een leuk eet tentje. Wij kwamen aan bij de Azzurro en hadden wel zin in Italiaans eten. We bestelde wijn die goed te doen was, niks mis mee alleen het was niet zoveel voor de €18,- die wij ervoor moesten betalen. En daar bleef het niet bij; Kalfsoester met olijven en knoflook in tomatensaus, ik had zeker een vollere bord verwacht voor de €19,50 die ik voor moest betalen en ik was niet de enige aan tafel die schuin naar zijn bord keek. Er was twee maal patat besteld voor bij onze gerechten, we telde maar liefst 15 patatjes en daarmee moesten wij het doen, met z'n tweeën. Kortom; karig en duur
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Met tweeën verschillende voor- en hoofdgerechten gegeten. Tomatensoep en Minestronesoep prima; verse groenten, keurig bereid . Tagliatelli met roomsaus en spaghetti met tomatensaus en groente perfect. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Bediening zoals gebruikelijk uitermate vriendelijk. Interieur en meubilair kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.