Azzurro Eten & Drinken

Erg rustig
Erg kort
Tkoning .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Sinds deze naam veranderd is in Azzuro is het een zeer goed restaurant. Het is er erg gezellig, de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Het eten is altijd perfect en de bediening is prima. Wij komen sinds kort regelmatig bij Azzuro en we worden nooit teleurgesteld.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Voor 2 week terug op een zondagmiddag hier een lunch gepakt. nadat we iets meer dan 15 minuten zaten werden we opgemerkt. Ik had al een paar keer aandacht gevraagd, en men zou zo bij me komen. Elke tafel die arriveerde werd vlot geholpen. (geen al te beste start) Ook de lunch kaart viel mij een beetje tegen voor een prachtige locatie.Maar desondanks heb ik wat uit kunnen zoeken, en voor mijn zoon had men gelukkig een tosti. ik had een plate brood besteld met 3 verschillende soorten beleg. Dat klinkt hoopvol, maar in de praktijk waren het 3 stukjes stokbrood met een hoop mesclum om het 1 en ander op te vullen. Helaas was het beleg dan ook weinig tot niet aanwezig.
Wat wel weer noemenswaardig is dat er een lekkere espresso geschonken werd. Maakt bij mij wel iets goed.

Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Echt een verbetering ten opzichte van de vorige zaak die er zat. Eten is heerlijk en goed klaar gemaakt. Lekkere verse producten net iets anders klaargemaakt dan standaard. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gaan hier nu zeker weer vaker eten!