Azzurra

Hoofdstraat West 2 9981 AD Uithuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azzurra

Klaas Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Toppizzas ! Eten er vaak en bijna altijd erg goede pizza's. Niet als je van american style houdt overigens, want bodems niet te dik. Bediening zo goed en aardig als je kan verwachten van 16 en 17 jarigen. Prijs/ kwaliteit verhouding prima in orde. Betaal zel graag iets meer voor volwassen personeel, maar sois, l hollande. Veel ruimte rondom de tafeltjes, dat zie je pizzeria's vaak anders.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Azzurra heeft een uitgebreide kaart, vooral als het om pizza's gaat, daarnaast redelijk wat vleesgerechten en ook wat vis, hoewel de keus daar beperkt blijft tot garnalen en zalm.
Uit de voorgerechten kozen wij bruschetta: goed gebakken brood met lekkere tomaat, veel knoflook en dressing.
Verder bestelden we een pizza met zeevruchten en een calzone. Van beide was het deeg goed. De pizza was royaal belegd, de mooi gebakken calzone rijk gevuld, maar niet heel bijzonder van smaak.
De wijn- en drankenkaart is beperkt; de gekozen wijn (verdicchio) redelijk, niet bijzonder, maar voldeed bij de pizza's.
De bediening was heel vriendelijk, maar niet echt vlot.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
De deur uit gekeken... Dat voelde ik me hier.

We hebben hier met 10 man gegeten,

Allereerst de ongelofelijk trage bediening en keuken (glas drinken na 15 minuten... Voorgerecht (stokbroodje) pas na een half uur op tafel).

Vervolgens de hoofdschotel(voor mij de pizza mafiosa) deze was was heerlijk. Maar een vriend had een vleesgerecht waarvan de garnituren pas na de halve maaltijd op tafel stonden.

Dan mijn lievelingsdeel van het diner... Het dessert. Helaas was hier geen kaart voor. 6 soorten schepijs, verder geen keus.

Daarna wilden we nog even rustig natafelen en een kopje koffie doen, maar aangezien het al 22:00 was werden we bijna de deur uit gekeken. Dat is niet mijn definitie van gastvrij zijn.

Dit bedrijf kan beter. Veel beter. Aan de kwaliteit van het eten ligt het niet. Alles er omheen wel.
Arthur78 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Ik ben hier nu een paar keer geweest en vind het restaurant professioneel overkomen. De bediening is netjes en oogt ervaren, er is veel bedrijvigheid in de keuken en er wordt overduidelijk hard gewerkt. Ik heb nu diverse (creatieve) vleesgerechten besteld en deze waren erg lekker. De voorgerechten en nagerechten zijn behoorlijk groot, maar dit is voor mij persoonlijk een pluspunt. Erg leuk ook dat er meteen broodjes met kruiden geserveerd werden. Het decor is degelijk en warm en er zijn wat verhoogde zitgedeeltes. De prijs is prima in verhouding met de kwaliteit.
Celestine .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Jammer, zeldzaam slecht gegeten. Brood vooraf was zwart geblakerd, garnalencoctail veel te koud waardoor je niks meer proefde, pizza vol groente die niet vers leken waardoor alles dezelfde zure smaak kreeg, gortdroge zalm vol graten. De wijn was goed. De bediening ook. Nadat we ons beklag hadden gedaan, kregen we koffie van het huis aangeboden. Helaas was deze niet te drinken; zwaar verbrande smaak. Het aangebrande brood werd trouwens niet in rekening gebracht. De service was goed, de ambiance was goed, maar het eten verdient niet de naam 'Italiaans'.
Filize S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
De lekkerste pizza's van Nederland. Bodem en saus precies en rijkelijk belegd. Aanrader voor de liefhebber van de Italiaanse keuken.