Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Azura

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De recensies zijn lovend dus we hadden hoge verwachtingen. De gerechten zijn zeer smaakvol maar de prijs-kwaliteit verhouding is iets uit balans,
De bediening verschilt. We hadden 1 dame die erg vriendelijk was maar een ander die vrij zakelijk overkwam. Het is ook jammer dat er moeilijk wordt gedaan over het schenken van water als je een fles wijn besteld.
it .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Super lekker gegeten. De sushi was heerlijk en je kan ook halve porties bestellen (4 ipv 8). We hebben ook de eendenborst genomen die perfect was klaargemaakt met een lekker sausje. Bediening was heel attent en vriendelijk. Wat fijn was, was dat we steeds bijvoorbeeld 2 dingen konden bestellen en erna de rest. Daardoor zit je niet te snel vol en kan je goed bedenken waar je nog trek in hebt
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Perfecte bediening en altijd heerlijk eten. Constante kwaliteit. Je voelt je hier zeer welkom. De specialiteiten van de chef zijn ook zeker een aanrader.
Louke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zeer smaakvol mooi opgediend eten!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke sushi/ sashimi en Japans eten!
Charethy S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Top!!! Goede service en kwaliteit!!!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed op smaak, vers en gebracht met een glimlach en een goed gevoel voor hospitality.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke verse Sushi, Sashimi en andere lekkere oosters georiënteerde hapjes, in een rustige moderne ambiance met professionele bediening. Echte aanrader en de place to be in Rotterdam als je een verfijnde smaakvolle gezellige avond wenst. Oyster shotje ff doen en ervaar de smaak explosie, omg wauw. ????????
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Japanse gerechten van hoge kwaliteit. Goede, nette en snelle bediening. Moderne ambiance op een mooie locatie.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke gerechten, het was warm
En de stoelen zijn zo zweterig .dus we zaten niet heel relax. Einde van de tot best een flinke rekening maar het eten en de service was werkelijk geweldig.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
vanavond hier gegeten om onze trouwdag te vieren. mijn vrouw is gek op sushi dus ik wilde eens echte sushi eten IPV all you can eat. We zijn niet teleurgesteld heerlijke sushi supervers en mooi opgemaakt. Ook de tonijn sashimi was heerlijk. De fles sauvignon blanc uit Chili was erg fijn erbij. we hebben het deze keer bij sushi gehouden maar ga zeker de overige gerechten eens proberen. want door deze fijne avond komen we zeker eens terug. Dat heeft zeker ook te maken met de goede en vriendelijke bediening. Als je dan ook nog een klein flesje prosecco meekrijgt voor onze trouwdag maakt het alleen maar leuker.
Louke V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk en gezond eten!
Vriendelijke bediening en goede wijn.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Ook buiten op terras kan je fantastisch eten was eerste keer om daar te zitten goed uit de wind want kan op kop v Zuid goed waaien. Uitmuntende service en subliem eten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten, mooie, verzorgde presentatie van de gerechten, vriendelijke bediening. Voor ons als bezoekers zou oosterse muziek sfeervoller zijn.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima gegeten, maar de bediening was plichtmatig. Ik miste wat enthousiasme. Enigszins sfeerloos.
ron V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
kwaliteit heeft zijn prijs maar dat was het waard.
Ramona T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super gegeten, leuk personeel, dus echt een aanrader
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
De gerechten zijn echt heerlijk. Diversiteit van de gerechten is prima ( niet te veel keus en niet te weinig) maar je moet echt gaan voor de smaak want die is echt geweldig. De bediening is heel attent en vriendelijk. Wij waren er voor het eerst en dan wordt de kaart goed uitgelegd. Kortom veel aandacht voor de gast tot en met het vertrek waarbij je in je jas wordt geholpen en de deur voor je wordt open gehouden. De ronde tafels zijn prettig om aan te zitten. Het interieur zou hipper kunnen. Een absolute aanrader als je van de Aziatische keuken houdt, vooral de suhsies zijn top! Compliment aan Chou en zijn team.
Timo S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Super, veruit de beste sushi van Nederland.