Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

TheTaster .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne bediening, goede atmosfeer en op een steeds leuker wordende locatie in Rotterdam. En last but not least: heerlijke sushi in een modern jasje!
Markus K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heel lekker gegeten, alles vers en subtiel op smaak, uitstekende, persoonlijke en professionele service, heerlijke pruimenwijn, prachtig interieur. De beste Japanse keuken van Rotterdam.
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Hier voor de eerste keer gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Naast klassieke sushi ook sushi met een eigen twist. Verse en mooie producten gebruikt. Opvallend goede wijnkaart voor dit type restaurants.
Aanrader
Néke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Top restaurant met heel vriendelijke en attente bediening.
Wij gaan er zeker nog vele malen heen !
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De service is hier ongelofelijk goed. Je wordt helemaal in de watten gelegd. Bedankt voor deze heerlijke relaxe avond.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Elk bordje is een feestje, een smaaksensatie. Je verheugt je alweer op de volgende gang. Volgens ons alle 6 het beste sushi-restaurant van Rotterdam!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten. Special dishes!! Verrassend, lekker en leuk!Dus hoog-kwalitatieve borden. Je krijgt echter kleine hoeveelheden en dat is wel wat jammer.Zou meer mogen zijn voor die prijs, maar weet niet of gezien de kwaliteit die rek er in zit!Heb wat moeten wachten op de 2e of 3e gang, dat duurde best wel te lang en heb naar die gang moeten vragen, want was bang dat ik vergeten werd in de drukte! De tent zat vol dus veel mensen . Muziek stond eerst best hard maar na vragen is die zachter gezet, maar de hoeveelheid mensen die er waren, maakte de beleving daarna niet rustiger. Daar is weinig aan te doen, indeling zaak is nu eenmaal zo en als er een volle tent is , is het nu eenmaal druk ... Daar moeten we het eigenlijk ook niet over hebben...
J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gezellige moderne inrichting en met leuke muziek. Gerechten zijn van goede kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Het 5 gangen diner is een aanrader. Prijzen zijn in goede verhouding met kwaliteit en service. Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Nicolien M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk en verrassend goed gegeten.
legallys G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De tafels bij de bar waren minder gezellig en het was vrij fris. Eerste gerechten duurden erg lang. Fantastische sushi en heerlijk sashimi.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kwaliteit eten is goed, maar het duurt soms lang voordat de sushi komt. In verhouding erg duur, zelfde kwaliteit is voor een redelijkere prijs te krijgen. Leuk ingericht en personeel doet z'n best, maar beetje rumoerig.
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De gerechten waren erg lekker maar vond toch prijs kwaliteit verhouding iets uit balans, mag iets minder prijzig.
Verder vonden we onze plek bij de deur nogal koud, wanneer de deur open ging kregen we steeds een windvlaag over de tafel.
Verder heerlijk gegeten en zeer vriendelijk en oplettend personeel!
Israel L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
We had fish and vegetables tempura, sushi and Thai shrimp with vegetables, all of them good, but we had to wait long after order the food (around 45 minutes) to be served. Nice local, quite expensive menu.
jolande H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Nu al meerdere keren bij Azura gegeten. Iedere keer weer een topavond gehad. Bediening prima, sfeer goed en het belangrijkste, het eten uitstekend!
Dewi D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ontzettend vriendelijke hosts en serveerder. Wij stonden vast in een ongelofelijk lange file en konden daardoor slechts een hoofdgerecht bestellen, aangezien we erna naar een voorstelling moesten. De ober was ontzettend begripvol, vriendelijk en snel. We hebben een top avond gehad en komen zeker terug om het in alle rust over te doen!
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Azura. Echt een aanrader. Personeel en service was netjes en het eten was erg lekker. Menu samen laten stellen door de chef. Je kon aangeven wat je eventueel wel of niet lust we kregen allemaal kleinere gerechten die we konden delen en echt alles was heerlijk. Zou hier zeker nog een keer terug gaan!
D S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk eten, echt bovengemiddeld. Zeer vriendelijke bediening die hun werk begrijpen. Klein minpuntje is dat t niet heel warm was, helemaal aan t raam onder de trap is t fris. Maar de rest maakt dat allemaal weer goed!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op 3 maart hebben we hier gebruik gemaakt van het a la carte menu. We kregen een warm ontvangst, duidelijke uitleg over de gerechten als we dit vroegen en een kleine amuse.
De later bestelde gerechten waren enorm mooi opgemaakt en de ingrediënten combinaties waren een lust voor de smaakpapillen.

Dikke aanrader!
Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Dit restaurant gaat zijn concurrenten in Rotterdam voorbij door een super service en geweldig heerlijke sushi & voortreffelijke warme gerechten!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We zijn op Valentijnsdag hier gaan eten. Erg vriendelijk ontvangen. Ze hadden rekening gehouden met onze wensen (ronde tafel met uitzicht op het water). Het eten was heerlijk!! We hadden diverse nigiri, sashimi, maki en warme gerechten genomen. Op aanraden vh personeel de hotate maki genomen! Overheerlijk!! De sfeer was gezellig, het personeel was hartsikke vriendelijk, het decor is super! We komen hier zeker snel terug!!