Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Azura

Thea B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Een super restaurant complimenten voor Michael de eigenaar en kok en ook het personeel deze mensen verdien een pluim
Rogier B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Alles top.....
Butet V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We ging voor het eerst daar,wat prachtig zaak persoon heel vriendelijk ! het eten was echt Super het is echt een aan rader !! we komen graag nog eens terug!!!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Had gereserveerd maar we waren halfuurtje te laat, gebeld maar was geen probleem. Kwamen binnen, werden vriendelijk verwelkomd en meteen werd er gevraagd of de jas aangenomen mocht worden. Naar tafel gewezen, mooie zaak, interieur past perfect bij concept. heerlijk gerechten, prijs kwaliteit verhouding goed, had gevraagd om een suggestie van wijn bij mijn gerecht en was prima keuze. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer! Goeie locatie en mooie zaak! Zeker voor herhaling vatbaar!
Dénise K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Voor mijn nichtje haar 18de verjaardag hier gegeten. Ze wilde eens goeie sushi eten. Nou, dat heeft ze gegeten. Wat een feestje om hier te mogen eten. Het geld dubbel en dwars waard!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijke Japanse gerechten in een modern ingerichte omgeving. Vriendelijk en gedienstig personeel. Sushi en sashimi van zeer goede kwaliteit. Wij zijn er nu 2 keer geweest en gaan zeker weer terug.
Corinda L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk eten, goeie bediening en gezellig
Marti B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, jammer alleen dat de Japanse nasi later kwam bij het warme hoofdgerecht waardoor dit al was afgekoeld.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gewoon TOP!
Vriendelijke bediening, leuke ronde tafels, geweldige sushi, goede locatie!
Als je een heerlijke avond wilt hebben, ga dan naar Azura.
Het team van Xiao zorgt goed voor je!
Angeni A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Ik vond de sushi wel iets kleiner dan bij Aqua Asia en de smaak was iets te flauw.
Eigenlijk was alles voor het bedrag dat we ervoor hebben betaald best small i.p.v. medium. Ik zou de volgende keer toch eerder naar Aqua Asia gaan. Als ik heel eerlijk ben.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De meer-gangen menu was kwalitatief hoogstaand, gevarieerd en perfect prijs/kwaliteit. De service was vriendelijk en enorm behulpzaam. Top ervaring.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De recensies zijn lovend dus we hadden hoge verwachtingen. De gerechten zijn zeer smaakvol maar de prijs-kwaliteit verhouding is iets uit balans,
De bediening verschilt. We hadden 1 dame die erg vriendelijk was maar een ander die vrij zakelijk overkwam. Het is ook jammer dat er moeilijk wordt gedaan over het schenken van water als je een fles wijn besteld.
it .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Super lekker gegeten. De sushi was heerlijk en je kan ook halve porties bestellen (4 ipv 8). We hebben ook de eendenborst genomen die perfect was klaargemaakt met een lekker sausje. Bediening was heel attent en vriendelijk. Wat fijn was, was dat we steeds bijvoorbeeld 2 dingen konden bestellen en erna de rest. Daardoor zit je niet te snel vol en kan je goed bedenken waar je nog trek in hebt
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Perfecte bediening en altijd heerlijk eten. Constante kwaliteit. Je voelt je hier zeer welkom. De specialiteiten van de chef zijn ook zeker een aanrader.
Louke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zeer smaakvol mooi opgediend eten!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke sushi/ sashimi en Japans eten!
Charethy S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Top!!! Goede service en kwaliteit!!!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed op smaak, vers en gebracht met een glimlach en een goed gevoel voor hospitality.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke verse Sushi, Sashimi en andere lekkere oosters georiënteerde hapjes, in een rustige moderne ambiance met professionele bediening. Echte aanrader en de place to be in Rotterdam als je een verfijnde smaakvolle gezellige avond wenst. Oyster shotje ff doen en ervaar de smaak explosie, omg wauw. ????????