Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Azura

Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk avondje uit bij Azura! Bediening uiterst vriendelijk. Verse producten, heerlijke gerechten, fantastische sushi. Wij hebben ondertussen al op heel veel plekken sushi gegeten maar bij Azura maken ze de allerbeste!!
C.R. R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Uitstekende service! Eten was voortreffelijk. Absoluut een aanrader!
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Komen regelmatig bij Azura
Wij vinden het het beste sushi restaurant van Rotterdam. Eten is fantastisch en de bediening ook.
Issam T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Top service en kwaliteit van eten en sfeer..
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Keuken zeer goed en smaakvolle gerechten. Een aanrader voor degene die Rotterdam bezoekt. Zeer verfijde gerechten die iedereen moeten aanspreken.

Koen en Anja
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Azura is een modern, mooi ingericht restaurant op een leuke locatie. De menukaart is uitgebreid en ziet er verzorgd uit. De Uramaki Sushi zien er prachtig en verfijnd uit, zijn vers en ook nog lekker. Het is prettig dat je ze ook in halve porties kunt bestellen. De Chicken Teriyaki en de gebakken Chinese eiernoodles waren goed bereid. Gelukkig was de saus niet overheersend van smaak. De warme gerechten hadden wel wat warmer kunnen worden opgediend. De huiswijn past er goed bij. Het gefrituurde ijs en de espresso na afloop waren een goede afsluiter.
Ondanks dat het beneden bijna helemaal bezet is, is het rustig en relaxed. De bediening is vriendelijk en attent.
Bij het restaurant is voldoende parkeergelegenheid (betaald op straat of in nabij gelegen parkeergarages). Metro Wilhelminaplein is op loopafstand. Het restaurant is minder geschikt voor minder validen: het toilet is op de eerste verdieping maar er is geen lift.
Kortom: voor herhaling vatbaar.
Rik G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Echt fantastisch gegeten. Tweede kerstdag geweest. Ze nemen er de tijd voor je. Zelf heb ik een MS dieet maar ook daar wordt rekening mee gehouden. Chapeau!
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het chefs menu gegeten. Het was echt heerlijk
De bediening was super. Aardig en attent.
Zeker de moeite waard om hier te gaan eten
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zeer goede gastheer, sublieme sushi, mooie aankleding, perfecte avond uit!
Linde V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Beste sushi van Rotterdam, heel erg vers. Hele goede service en goede prijd kealiteit verhouding.
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zeer goede service. Heerlijke aziatische sfeer. Fantatisch en memorabel eten! Een absolute aanrader! Zonder twijfel raad ik Azura aan ieder voor!
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Jordi M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
In een woord TOP! Bij binnenkomst netjes ontvangen door een van de medewerkers. Eerst nog even aan de bar wat gedronken omdat we wat vroeg waren. Toen we onze tafel aangewezen kregen was ik verbaasd dat er allemaal rozenblaadjes op de tafel lagen. Ik had namelijk wat te vieren met mijn vriendin en had gevraagd om een speciaal plekje, maar dit had ik niet verwacht! Echt een super avond gehad met heerlijk eten. Zeker een aanrader!!
Jeltsje M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was in principe erg lekker, alleen vonden we bepaalde sausjes niet heel interessant. Hadden het gevoel dat dit uit een pakje kwam of iets wat je bij de toko om de hoek koopt. De kwaliteit van de vis was zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk, maar heeft beperkte kennis van het eten en de drank. We vroegen of ze een bepaalde wijn konden aanraden bij een bepaald gerecht, maar deze vraag konden ze niet goed beantwoorden. Daarnaast zou er beter kunnen worden uitgelegd aan tafel wat het gerecht inhoudt, hoe het smaakt etc. We hadden het chef's menu en werden dus verrast met 4 gerechten. Er wordt goed gevraagd naar wat je wel en niet lekker vindt en daar wordt ook goed gehoor aan gegeven. We zouden hier wel weer een keer naar toe gaan en ook zeker aanraden aan anderen!
Timo D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Azura! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. De sushi was vers en heerlijk! De prijs is het zeker waard. De lekkerste sushi van Rotterdam!
Lucienne S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten en het was weer uitmuntend. Fijne en attente bediening en men wist nog wie wij waten, top ????
iris B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten smaakte erg goed. Wel zijn de kleine gerechten best prijzig. Maar we werden erg goed geholpen en het eten kwam ook lekker snel
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Sushi en Sashimi vers en heerlijk. Warme sake zacht van smaak en lekker. Bediening heerlijk Zen en behulpzaam. Oyster shot wauw aanrader. Kortom was zeer geslaagd !
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het menu is zeer aan te raden. Mooie locatie, prima bediening, sfeervol. Echter erg hol qua geluid. En als er dan een paar schreeuwers achter je zitten, of je hebt ern tafeltje naast de bar, dan kan je elkaar amper verstaan. Dit heeft mijn avond redelijk verpest.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Hier, na er veel goeds over gehoord te hebben, wezen eten. De kaart staat vol met lekkere gerechten wat de keuze moeilijk maakt. Ieder gerecht dat we hadden was even smaakvol en mooi opgediend. Een absolute aanrader voor liefhebbers van sushi en andere heerlijke oosterse gerechten!