Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

9,1

Jouw recensie over het restaurant Azura

Jerrel M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het is een geweldig goed restaurant super vriendelijk personeel niets meer aan toe te voegen
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het eten was goddelijk! Enorm genoten. Ook de service en ambiance zijn top.
genieter1960 K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onze eerste ervaring met Azura is tot volle tevredenheid verlopen. We werden vriendelijk ontvangen en verder goed en met gevoel voor humor geholpen, Het door ons gekozen eten was werkelijk voortreffelijk, zowel qua smaak als presentatie. Het was geen goedkope avond, maar we vonden het het geld zeker waard. We durven dit restaurant zeker aan te bevelen.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Nette bediening, goed eten en goede service.
Clr K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Eergister hier gegeten, super fijn geholpen door een prachtige serveerster met mooie krullen een brilletje. Ze legde heel vriendelijk uit wat alles was en adviseerde her en der wat zij lekker vond en waarom. In geen tijden zo vriendelijk en volledig geholpen. Het restaurant is heel mooi ingericht en schoon, toiletten waren ook schoon.

Hoop dat de fooi die we hebben gegeven wel aan haar wordt gegeven ipv in een potje voor iedereen. LOL
Christel Y.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het concept dat je samen van 1 bord eet is leuk. In ons geval ter kennismaking met Azura de chef een collage van sushi en sashimi laten maken. Wij kregen diverse halve rollen en drie soorten rauwe vis geserveerd. Alles was heerlijk en vers.
AlexB13 B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Eindelijk een restaurant dat alles op orde heeft. Goed eten, uitstekende service ( amerikaans achtige service/ klant centraal dus), mooie inrichting en goede wijnkaart. Aanrader!!
Hanan B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goede bediening en service. Een echte aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar
Kimberley R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hele goede service! De bediening denkt met je mee als je niet kunt kiezen, je word als een vorst behandeld! Heeeeerlijk eten ook.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wat een toptent! Goede ontvangst. Top bediening. Dan ben je al een heel eind. Dan het eten. Fantastisch! Wat een smaken! Kan niks negatiefs bedenken. Komen hier zeker vaker terug!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De service , het eten is echt fantastische
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Fantastische gerechten sublieme kwaliteit. Keurige bediening en intieme setting.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij waren hier met ons gezin. Heerlijke gerechten, mooie presentatie, zeer correcte en vriendelijke bediening. Top avond gehad en kom zeker terug!
TheTaster .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne bediening, goede atmosfeer en op een steeds leuker wordende locatie in Rotterdam. En last but not least: heerlijke sushi in een modern jasje!
Markus K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heel lekker gegeten, alles vers en subtiel op smaak, uitstekende, persoonlijke en professionele service, heerlijke pruimenwijn, prachtig interieur. De beste Japanse keuken van Rotterdam.
Eddy O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Hier voor de eerste keer gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Naast klassieke sushi ook sushi met een eigen twist. Verse en mooie producten gebruikt. Opvallend goede wijnkaart voor dit type restaurants.
Aanrader
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mijn favoriete restaurant van Rotterdam. De gastheren Xiao en Mitchell doen het super. Ze kennen bijna iedereen die daar komt en herkennen je ook als je er een tweede keer bent. Ze zijn erg goed met het persoonlijke contact en laten iedere gast in het restaurant zich speciaal voelen. Doordat we hier vaker komen, krijgen we soms de koffie van het huis, topservice dus.

Daarnaast is het eten subliem! Ik ben hier al heel vaak geweest, maar echt alles is goed: De sushi, tuna/avocado salade (aanrader!), warme gerechten, curry's en ga zo maar door. Alles is heerlijk, keer op keer.

Azura ziet er fancy uit en de prijs/kwaliteit is dik in orde. Dit restaurant is leuk om naar toe te gaan met je partner, met vrienden, maar ook geschikt voor een zakelijk diner. Mijn verjaardag heb ik hier ook gevierd met een grote groep en dat is ook aan te raden. Vooraf hadden Xiao en ik een menu samengesteld en ik heb een geweldige avond gehad.

Dit restaurant is echt fantastisch. Ga zo door! Wij komen graag weer terug.
Néke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Top restaurant met heel vriendelijke en attente bediening.
Wij gaan er zeker nog vele malen heen !
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De service is hier ongelofelijk goed. Je wordt helemaal in de watten gelegd. Bedankt voor deze heerlijke relaxe avond.