Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

9,2

Jouw recensie over het restaurant Azura

iris B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten smaakte erg goed. Wel zijn de kleine gerechten best prijzig. Maar we werden erg goed geholpen en het eten kwam ook lekker snel
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Sushi en Sashimi vers en heerlijk. Warme sake zacht van smaak en lekker. Bediening heerlijk Zen en behulpzaam. Oyster shot wauw aanrader. Kortom was zeer geslaagd !
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het menu is zeer aan te raden. Mooie locatie, prima bediening, sfeervol. Echter erg hol qua geluid. En als er dan een paar schreeuwers achter je zitten, of je hebt ern tafeltje naast de bar, dan kan je elkaar amper verstaan. Dit heeft mijn avond redelijk verpest.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Hier, na er veel goeds over gehoord te hebben, wezen eten. De kaart staat vol met lekkere gerechten wat de keuze moeilijk maakt. Ieder gerecht dat we hadden was even smaakvol en mooi opgediend. Een absolute aanrader voor liefhebbers van sushi en andere heerlijke oosterse gerechten!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top locatie met mooie verfijnde Sushi en andere gerechten. Ook prima wanneer je geen vis lust, De Wagyu en carpaccio uramaki zijn aanraders! Oprecht vriendelijke service. We komen zeker terug.
F T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, in combinatie met een zeer attente en enthousiaste bediening, in een sfeervol restaurant. Onze avond bij Azura was dan ook zeer geslaagd te noemen.
Assie3108 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, ruime keuze. Maar ook hele goede suggesties van degene die ons hielp. Ik vond het in het restaurant een beetje kil en rumoerig. Maar dit komt misschien wel dat we maar met 2 personen waren.
P R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten en goede service. ze hadden wel uitleg mogen geven van de Wagyu beef
kettinkje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg goed gegeten, in een mooi en smaakvol ingericht restaurant. Attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen zeker terug, want ik wil nog veel meer proeven.
Corina E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weederom weer top gegeten. Zeer vriendelijke personeel,en een leuke gastheer
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gister voor mijn verjaardag hier gegeten, erg attente bediening en de sushi was heerlijk! De desserts zouden wel op een iets hoger niveau mogen, kijkend naar de andere gerechten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten en goede wijn. Wij komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader!
Jerrel M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Erg lekkere en verse sushi
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het is een geweldig goed restaurant super vriendelijk personeel niets meer aan toe te voegen
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het eten was goddelijk! Enorm genoten. Ook de service en ambiance zijn top.
genieter1960 K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onze eerste ervaring met Azura is tot volle tevredenheid verlopen. We werden vriendelijk ontvangen en verder goed en met gevoel voor humor geholpen, Het door ons gekozen eten was werkelijk voortreffelijk, zowel qua smaak als presentatie. Het was geen goedkope avond, maar we vonden het het geld zeker waard. We durven dit restaurant zeker aan te bevelen.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Nette bediening, goed eten en goede service.
Clr K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Eergister hier gegeten, super fijn geholpen door een prachtige serveerster met mooie krullen een brilletje. Ze legde heel vriendelijk uit wat alles was en adviseerde her en der wat zij lekker vond en waarom. In geen tijden zo vriendelijk en volledig geholpen. Het restaurant is heel mooi ingericht en schoon, toiletten waren ook schoon.

Hoop dat de fooi die we hebben gegeven wel aan haar wordt gegeven ipv in een potje voor iedereen. LOL
Christel Y.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het concept dat je samen van 1 bord eet is leuk. In ons geval ter kennismaking met Azura de chef een collage van sushi en sashimi laten maken. Wij kregen diverse halve rollen en drie soorten rauwe vis geserveerd. Alles was heerlijk en vers.
AlexB13 B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Eindelijk een restaurant dat alles op orde heeft. Goed eten, uitstekende service ( amerikaans achtige service/ klant centraal dus), mooie inrichting en goede wijnkaart. Aanrader!!