Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

Danny S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gister gegeten, bediening vriendelijk. Gerechten vaak koud en soms lang op moeten wachten, de keuken is namelijk boven, volgens mij waren wat gerechten in de lift blijven hangen of vergeten. Al met al, als hier beter op gelet wordt zou ik zeker terug komen.
Gerardarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
prima sfeer, lekker eten, erg goede bediening ! Wij hebben een zeer aangename avond gehad en komen hier zeker vaker terug!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig en ik vind het er in één woord "geweldig". Fantastische smaakbelevingen; echt een feestje om hier te eten. Een echte aanrader!!
D Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Modern ingericht restaurant in de Montevideo-toren, met opvallend goede en vriendelijke service van de jonge crew.
De kaart is uitgebreid, veel (kleine) gerechten die worden geserveerd als samen-te-delen porties..
Dat komt er op neer dat je een paar keer per avond een (nieuwe) bestelling doet voor 1 of meer (volgende) gerechten.

De kaart had wel een paar voor ons vreemde combinaties (bijv. paling met ganzenlever ?) - die hebben we toch maar niet gekozen.

Alle gerechten van goede tot zeer goede kwaliteit, porties niet groot maar ook niet te klein.
Het beste bevielen de tonijn (sashimi), de dragon maki en de black pepper beef.

Ook een ruime keuze op de wijnkaart - de witte wijn die we besteld hadden was iets te warm maar dat werd professioneel opgelost.

Zeker aan te raden voor wie van goede kwaliteit japans-georienteerd eten in een informele setting houdt.
Kevin L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was super! Sushi was geweldig. Lekkerste ooit gegeten. Ze hadden een top menu samengesteld. Ook de sashimi van zalm en tonijn was verrukkelijk. Net als de hoofdgerechten die we gekregen. Na zo'n avond wil je nooit meer all you can eat. De bediening was top! Al met al een heerlijke avond.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
fantastische gerechten, en keurige uitleg van gerechten.prima bediening, leuke sfeer en goede afspraken i.v.m. het regelen van bepaalde dingen, zoals 5 roosjes op tafel.
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. 2e-maal dat we gekozen hebben voor dit restaurant. Een echte aanrader!
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen, snel bediend en genoten van heerlijk 3 gangen verassingsmenu, aanrader en we komen zeker terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De kwaliteit van het eten is van hoog niveau. Bij prijs-kwalitietverhouding heb ik redelijk ingevuld, maar daarmee bedoel ik dat het gewoon klopt. Alles was super. Wij komen er zeker graag terug en zal het ook aan een ieder aanbevelen.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de service was top! Het rundvlees was uitstekend bereid. Helaas zijn we allebei ziek geworden de nacht erop, dat was jammer. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en is nooit de bedoeling, maar het leek er erg op dat we wel iets verkeerds hebben gegeten.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag gegeten bij Azura. We hebben gekozen voor het Azura 5 menu, bestaande uit 5 gangen, een combi van Japans en Thaise gerechten. Alles bij elkaar een goede maaltijd waarbij de sushi in de eerste gang het lekkerst was. De overige gerechten waren lekker maar niet bijzonder met een tot rubber gegaarde coquille als derde gang als dieptepunt.
Eerlijk gezegd.....als ik er de volgende keer h ga beperk ik me tot de sushi's die er erg goed uit zien en dat moet ook want ze zijn zeker aan de prijs. We hadden verfijnd Japans verwacht en geen zeer pittig Thais hoofdgerecht en zijn dan ook niet erg enthousiast over het eten. De bediening is overigens wel top!
Josien O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met een vriendin gegeten bij Azura, wat een heerlijke kaart. We konden niet kiezen dus dat lieten we aan de chef over. We zijn niet teleurgesteld. Heerlijke sushi en sashimi, vers en mooie combinatie van smaken. Salades waren vervolgens ook prima, evenals de soep, maar de eend en het rundvlees van de laatste gang waren werkelijk verrukkelijk. Ik had wat meer groente gelust, maar verder niets op aan te merken.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ronduit voortreffelijk. Zeer originele smaken en gerechten.
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Op zondag 4 september 2016 voor de tweede keer gegeten bij Azura. Iets meer dan een jaar na de eerste ervaring. Was ik na de eerste keer nog enthousiast, nu was de ervaring onvoldoend. Helaas. Het was niet druk toen wij kwamen. Wij kregen als eerste de wijnkaart en daarna pas de menu kaart. Dit is vreemd omdat je de wijnkeuze toch wilt laten afhangen van het menu en niet andersom. Dit is een punt van aandacht. Het begon goed toen de ober vertelde dat de salade niet meer geserveerd kon worden omdat er geen verse producten meer waren. Dus hebben mijn partner en ik wat anders besteld. Beiden hebben we gekozen voor de Tom Ka Kai, mijn partner had als hoofdgerecht de zalm teriyaki en ik de black pepper beef. Als "amuse" kregen we een bakje met wat Japanse zeewier (chuka wakame). Dit was geen absoluut geen amuse en er was geen enkele aandacht aan besteed. De hoofdgerechten waren lekker. De zalm was mooi gegrild maar niet al te warm. Hetzelfde gold voor de fried noodles. De tweede portie noodles waren wel goed warm. Mijn partner heeft dit ook gemeld aan de ober die wel zijn excuses aanbood. Ik vermoed dat de gerechten in de keuken (die zich een verdieping hoger bevindt) te lang hebben gestaan alvorens deze in de lift naar het restaurant werden gezet maar ook de borden waren onvoldoende warm. Het dessert was lekker.

De bediening liet ook te wensen over. Het was niet druk, maar toch moesten wij te lang wachten op de ober voordat onze bestelling werd opgenomen en dat terwijl er voldoende personeel was. De aandacht leek meer te gaan naar de groep. Ook dat verdient meer aandacht.

Helaas was het een teleurstellende beleving deze keer. Of het aan de dag ligt weet ik niet, maar dat zou niet uit mogen maken.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Knus, sfeervol restaurant met heerlijk eten. Super vriendelijke en nette bediening, met persoonlijke aandacht voor de gasten. Mijn favoriete sushi restaurant! Als je 'all you can eat' gewend bent is dit best aan de prijs, maar dat is het zeker waard.
Tahira V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras op vrijdag avond. Bediening was top en de sushi was heerlijk! Komen zeker nog een keer terug.
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Menu van de chef was voortreffelijk. Goede uitgebalanceerde gerechten met passende uitleg. Vriendelijke vlotte bediening. Verwacht niet (over)vol te zitten maar dat hoort ook niet bij dit soort eten. De hoeveelheid was voor ons (2 mannen) precies goed.
Ik had hier al een keer gegeten dus dat zegt genoeg.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Alles was even lekker! Heerlijke gerechten, verfijnde smaak, (sushi en maki zijn top) fijne bediening, mooie zaak. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten weer. Een van de beste restaurants voor sushi en mooie Japanse gerechten. Vis en vlees zijn van topkwaliteit. Probeer de maki roll met kreeft of gefrituurde coquilles. Fantastisch. Personeel is zeer vriendelijk; niets is teveel. Samen met restaurant Ono voor mij de twee beste Japanse restaurants in Rotterdam.