Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

Haak69 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten bij Azura, vriendelijke en vlotte bediening en de sfeer is erg fijn. Niets om op aan te merken. Sashimi was erg lekker en vers. Aanrader!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke, vlotte en professionele bediening! We kozen voor het 4-gangen menu en lieten ons verrassen. Top!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hadden menu van de chef met 5 gangen. Heerlijke dingen gegeten. Wat we wel apart vonden, was dat we als gang 4 een soep kregen. Dit zou je toch in het begin verwachten. Achteraf hadden we met 4 gangen ook goed toegekomen. Maar in de recensies kwam vaak terug dat de porties wat klein zouden zijn. Dit vond ik echt niet. Al met al hebben we een fantastische avond met heerlijk eten!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten, goede bediening. Sfeer van het restaurant prima maar weinig leuke zitjes/tafels. Prijs/kwaliteit matig
J.M. T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bediening was een beetje traag.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bij Azura is het altijd erg goed. De ontvangst, de bediening, de heerlijke gerechten. Er valt niets op af te dingen. Mijn favoriete restaurant in Rotterdam.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening. Kleine porties, maar erg smakelijk. We hebben een hele leuke avond gehad.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gister gegeten, bediening vriendelijk. Gerechten vaak koud en soms lang op moeten wachten, de keuken is namelijk boven, volgens mij waren wat gerechten in de lift blijven hangen of vergeten. Al met al, als hier beter op gelet wordt zou ik zeker terug komen.
Gerardarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
prima sfeer, lekker eten, erg goede bediening ! Wij hebben een zeer aangename avond gehad en komen hier zeker vaker terug!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig en ik vind het er in één woord "geweldig". Fantastische smaakbelevingen; echt een feestje om hier te eten. Een echte aanrader!!
D Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Modern ingericht restaurant in de Montevideo-toren, met opvallend goede en vriendelijke service van de jonge crew.
De kaart is uitgebreid, veel (kleine) gerechten die worden geserveerd als samen-te-delen porties..
Dat komt er op neer dat je een paar keer per avond een (nieuwe) bestelling doet voor 1 of meer (volgende) gerechten.

De kaart had wel een paar voor ons vreemde combinaties (bijv. paling met ganzenlever ?) - die hebben we toch maar niet gekozen.

Alle gerechten van goede tot zeer goede kwaliteit, porties niet groot maar ook niet te klein.
Het beste bevielen de tonijn (sashimi), de dragon maki en de black pepper beef.

Ook een ruime keuze op de wijnkaart - de witte wijn die we besteld hadden was iets te warm maar dat werd professioneel opgelost.

Zeker aan te raden voor wie van goede kwaliteit japans-georienteerd eten in een informele setting houdt.
Kevin L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was super! Sushi was geweldig. Lekkerste ooit gegeten. Ze hadden een top menu samengesteld. Ook de sashimi van zalm en tonijn was verrukkelijk. Net als de hoofdgerechten die we gekregen. Na zo'n avond wil je nooit meer all you can eat. De bediening was top! Al met al een heerlijke avond.
joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
fantastische gerechten, en keurige uitleg van gerechten.prima bediening, leuke sfeer en goede afspraken i.v.m. het regelen van bepaalde dingen, zoals 5 roosjes op tafel.
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. 2e-maal dat we gekozen hebben voor dit restaurant. Een echte aanrader!
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen, snel bediend en genoten van heerlijk 3 gangen verassingsmenu, aanrader en we komen zeker terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De kwaliteit van het eten is van hoog niveau. Bij prijs-kwalitietverhouding heb ik redelijk ingevuld, maar daarmee bedoel ik dat het gewoon klopt. Alles was super. Wij komen er zeker graag terug en zal het ook aan een ieder aanbevelen.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de service was top! Het rundvlees was uitstekend bereid. Helaas zijn we allebei ziek geworden de nacht erop, dat was jammer. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en is nooit de bedoeling, maar het leek er erg op dat we wel iets verkeerds hebben gegeten.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag gegeten bij Azura. We hebben gekozen voor het Azura 5 menu, bestaande uit 5 gangen, een combi van Japans en Thaise gerechten. Alles bij elkaar een goede maaltijd waarbij de sushi in de eerste gang het lekkerst was. De overige gerechten waren lekker maar niet bijzonder met een tot rubber gegaarde coquille als derde gang als dieptepunt.
Eerlijk gezegd.....als ik er de volgende keer h ga beperk ik me tot de sushi's die er erg goed uit zien en dat moet ook want ze zijn zeker aan de prijs. We hadden verfijnd Japans verwacht en geen zeer pittig Thais hoofdgerecht en zijn dan ook niet erg enthousiast over het eten. De bediening is overigens wel top!
Josien O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met een vriendin gegeten bij Azura, wat een heerlijke kaart. We konden niet kiezen dus dat lieten we aan de chef over. We zijn niet teleurgesteld. Heerlijke sushi en sashimi, vers en mooie combinatie van smaken. Salades waren vervolgens ook prima, evenals de soep, maar de eend en het rundvlees van de laatste gang waren werkelijk verrukkelijk. Ik had wat meer groente gelust, maar verder niets op aan te merken.