Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

Nicolien M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk en verrassend goed gegeten.
legallys G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De tafels bij de bar waren minder gezellig en het was vrij fris. Eerste gerechten duurden erg lang. Fantastische sushi en heerlijk sashimi.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kwaliteit eten is goed, maar het duurt soms lang voordat de sushi komt. In verhouding erg duur, zelfde kwaliteit is voor een redelijkere prijs te krijgen. Leuk ingericht en personeel doet z'n best, maar beetje rumoerig.
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De gerechten waren erg lekker maar vond toch prijs kwaliteit verhouding iets uit balans, mag iets minder prijzig.
Verder vonden we onze plek bij de deur nogal koud, wanneer de deur open ging kregen we steeds een windvlaag over de tafel.
Verder heerlijk gegeten en zeer vriendelijk en oplettend personeel!
Israel L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
We had fish and vegetables tempura, sushi and Thai shrimp with vegetables, all of them good, but we had to wait long after order the food (around 45 minutes) to be served. Nice local, quite expensive menu.
jolande H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Nu al meerdere keren bij Azura gegeten. Iedere keer weer een topavond gehad. Bediening prima, sfeer goed en het belangrijkste, het eten uitstekend!
Dewi D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ontzettend vriendelijke hosts en serveerder. Wij stonden vast in een ongelofelijk lange file en konden daardoor slechts een hoofdgerecht bestellen, aangezien we erna naar een voorstelling moesten. De ober was ontzettend begripvol, vriendelijk en snel. We hebben een top avond gehad en komen zeker terug om het in alle rust over te doen!
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Azura. Echt een aanrader. Personeel en service was netjes en het eten was erg lekker. Menu samen laten stellen door de chef. Je kon aangeven wat je eventueel wel of niet lust we kregen allemaal kleinere gerechten die we konden delen en echt alles was heerlijk. Zou hier zeker nog een keer terug gaan!
D S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk eten, echt bovengemiddeld. Zeer vriendelijke bediening die hun werk begrijpen. Klein minpuntje is dat t niet heel warm was, helemaal aan t raam onder de trap is t fris. Maar de rest maakt dat allemaal weer goed!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op 3 maart hebben we hier gebruik gemaakt van het a la carte menu. We kregen een warm ontvangst, duidelijke uitleg over de gerechten als we dit vroegen en een kleine amuse.
De later bestelde gerechten waren enorm mooi opgemaakt en de ingrediënten combinaties waren een lust voor de smaakpapillen.

Dikke aanrader!
Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Dit restaurant gaat zijn concurrenten in Rotterdam voorbij door een super service en geweldig heerlijke sushi & voortreffelijke warme gerechten!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We zijn op Valentijnsdag hier gaan eten. Erg vriendelijk ontvangen. Ze hadden rekening gehouden met onze wensen (ronde tafel met uitzicht op het water). Het eten was heerlijk!! We hadden diverse nigiri, sashimi, maki en warme gerechten genomen. Op aanraden vh personeel de hotate maki genomen! Overheerlijk!! De sfeer was gezellig, het personeel was hartsikke vriendelijk, het decor is super! We komen hier zeker snel terug!!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Mooi opgemaakte gerechten. Wij zaten wat meer achteraf, maar de bediening was lekker scherp. Wij komen zeker terug.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten en natuurijk de bediening was weer zoals altijd uitstekend!
Dank je wel Xiao en collega's!
Haak69 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Super ontvangst en bediening zeer correct. Gerechten van zeer hoge kwaliteit. Je betaald iets meer maar het is dubbel en dwars waard.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten bij Azura, vriendelijke en vlotte bediening en de sfeer is erg fijn. Niets om op aan te merken. Sashimi was erg lekker en vers. Aanrader!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke, vlotte en professionele bediening! We kozen voor het 4-gangen menu en lieten ons verrassen. Top!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hadden menu van de chef met 5 gangen. Heerlijke dingen gegeten. Wat we wel apart vonden, was dat we als gang 4 een soep kregen. Dit zou je toch in het begin verwachten. Achteraf hadden we met 4 gangen ook goed toegekomen. Maar in de recensies kwam vaak terug dat de porties wat klein zouden zijn. Dit vond ik echt niet. Al met al hebben we een fantastische avond met heerlijk eten!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten, goede bediening. Sfeer van het restaurant prima maar weinig leuke zitjes/tafels. Prijs/kwaliteit matig
J.M. T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bediening was een beetje traag.