Azura

Otto Reuchlinweg 1166 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Azura

Modern Aziatisch

Authentieke en vernieuwende gerechten uit de Aziatische keuken lopen moeiteloos in elkaar over. Er is groot respect voor traditie en mooie producten. De chef bereidt vernieuwende, exclusieve gerechten waarbij smaak, presentatie en kwaliteit voorop staan.

Meer informatie over restaurant Azura

Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Dit restaurant gaat zijn concurrenten in Rotterdam voorbij door een super service en geweldig heerlijke sushi & voortreffelijke warme gerechten!
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We zijn op Valentijnsdag hier gaan eten. Erg vriendelijk ontvangen. Ze hadden rekening gehouden met onze wensen (ronde tafel met uitzicht op het water). Het eten was heerlijk!! We hadden diverse nigiri, sashimi, maki en warme gerechten genomen. Op aanraden vh personeel de hotate maki genomen! Overheerlijk!! De sfeer was gezellig, het personeel was hartsikke vriendelijk, het decor is super! We komen hier zeker snel terug!!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Mooi opgemaakte gerechten. Wij zaten wat meer achteraf, maar de bediening was lekker scherp. Wij komen zeker terug.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten en natuurijk de bediening was weer zoals altijd uitstekend!
Dank je wel Xiao en collega's!
Haak69 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Super ontvangst en bediening zeer correct. Gerechten van zeer hoge kwaliteit. Je betaald iets meer maar het is dubbel en dwars waard.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten bij Azura, vriendelijke en vlotte bediening en de sfeer is erg fijn. Niets om op aan te merken. Sashimi was erg lekker en vers. Aanrader!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke, vlotte en professionele bediening! We kozen voor het 4-gangen menu en lieten ons verrassen. Top!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hadden menu van de chef met 5 gangen. Heerlijke dingen gegeten. Wat we wel apart vonden, was dat we als gang 4 een soep kregen. Dit zou je toch in het begin verwachten. Achteraf hadden we met 4 gangen ook goed toegekomen. Maar in de recensies kwam vaak terug dat de porties wat klein zouden zijn. Dit vond ik echt niet. Al met al hebben we een fantastische avond met heerlijk eten!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten, goede bediening. Sfeer van het restaurant prima maar weinig leuke zitjes/tafels. Prijs/kwaliteit matig
J.M. T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bediening was een beetje traag.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bij Azura is het altijd erg goed. De ontvangst, de bediening, de heerlijke gerechten. Er valt niets op af te dingen. Mijn favoriete restaurant in Rotterdam.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening. Kleine porties, maar erg smakelijk. We hebben een hele leuke avond gehad.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
KimsTaste K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gister gegeten, bediening vriendelijk. Gerechten vaak koud en soms lang op moeten wachten, de keuken is namelijk boven, volgens mij waren wat gerechten in de lift blijven hangen of vergeten. Al met al, als hier beter op gelet wordt zou ik zeker terug komen.
Gerardarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
prima sfeer, lekker eten, erg goede bediening ! Wij hebben een zeer aangename avond gehad en komen hier zeker vaker terug!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig en ik vind het er in één woord "geweldig". Fantastische smaakbelevingen; echt een feestje om hier te eten. Een echte aanrader!!
D Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Modern ingericht restaurant in de Montevideo-toren, met opvallend goede en vriendelijke service van de jonge crew.
De kaart is uitgebreid, veel (kleine) gerechten die worden geserveerd als samen-te-delen porties..
Dat komt er op neer dat je een paar keer per avond een (nieuwe) bestelling doet voor 1 of meer (volgende) gerechten.

De kaart had wel een paar voor ons vreemde combinaties (bijv. paling met ganzenlever ?) - die hebben we toch maar niet gekozen.

Alle gerechten van goede tot zeer goede kwaliteit, porties niet groot maar ook niet te klein.
Het beste bevielen de tonijn (sashimi), de dragon maki en de black pepper beef.

Ook een ruime keuze op de wijnkaart - de witte wijn die we besteld hadden was iets te warm maar dat werd professioneel opgelost.

Zeker aan te raden voor wie van goede kwaliteit japans-georienteerd eten in een informele setting houdt.
Kevin L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was super! Sushi was geweldig. Lekkerste ooit gegeten. Ze hadden een top menu samengesteld. Ook de sashimi van zalm en tonijn was verrukkelijk. Net als de hoofdgerechten die we gekregen. Na zo'n avond wil je nooit meer all you can eat. De bediening was top! Al met al een heerlijke avond.
joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
fantastische gerechten, en keurige uitleg van gerechten.prima bediening, leuke sfeer en goede afspraken i.v.m. het regelen van bepaalde dingen, zoals 5 roosjes op tafel.
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. 2e-maal dat we gekozen hebben voor dit restaurant. Een echte aanrader!
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen, snel bediend en genoten van heerlijk 3 gangen verassingsmenu, aanrader en we komen zeker terug!