Azuma

Meer informatie over restaurant Azuma

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag 16:00 - 22:30
Woensdag t/m Zondag 12:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
7,1
6,9
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
in mijn vorige recensie mopperde ik over het feit dat ik meer moest betalen dan bedacht omdat Sinterklaas op maandag als een weekenddag werd berekend. De eigenaar belde me vandaag en vond het vervelend en stelde voor om bij een volgend bezoek een korting van 10 % te geven. Keurig opgelost. Fijn dat hij de moeite nam.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gisteravond gegeten. Prima kwaliteit. Gaat erg snel omdat er van tablets gebruik wordt gemaakt. Tot mijn verbazing moest ik het FEESTDAGEN tarief betalen het was nml Sinterklaas !! . Nou gaat het me niet om die 3 euro pp prijsverschil. , Maar ik ben wel benieuwd of we binnenkort met dierendag ook het feesttarief moeten betalen. Slecht geregeld. En geen excuses na commentaar . Er werd zelfs door de baas gezegd "ik weet niet wat Sinterklaas precies is". Jey right.. Niet klantvriendelijk maar zakkenvullen daar waar het kan.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
J H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vanavond hier gegeten. Het bekende ''all you can eat'' recept. Bestellen met een tablet - werkt goed en snel.

Het eten werd snel en zonder fouten - ruim 40 stuks - gebracht. Het was op zich goed, doch in een Sushi restaurant appelmoes bij de gebakken kip serveren raakt echt kant nog wal. Tevens was het eten erg zout.

Eerste en laatste keer wat ons betreft.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Prima gegeten op een maandag avond. Sushi kwam vlot en de service was snel.
Sushi niet altijd even netjes gepresenteerd, maar alles wel smaakvol.

Misschien een tip als dessert toch iets van een vruchtensorbet serveren. Puur voor de mensen die niet alleen van zoet ijs houden. En het verlicht de maaltijd.

Michael L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met ons gezinnetje van vier hier last-minute op een zondag gegeten. Restaurant ziet er best mooi uit en ligt lekker centraal. Bestellen met de tablet werkt uitstekend, alleen de patat voor de kids werd erg laat en 2x voor slechts de helft geserveerd. Bediening door de dames was prima, met glimlach en korte benaming van het gerecht, maar door de jongeman absoluut niet. Werd ruw neergezet zonder ons aan te kijken, laat staan iets erbij te zeggen... Viel echt op. Verder smaakten de gerechten gemiddeld van wat wij van sushi-restaurants gewend zijn. De nigiri-sushi zijn aan de kleine kant. Alles bij elkaar geen echte aanrader, tenzij je naar de bios ernaast gaat.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Groot restaurant in centrum van Houten, naast de bioscoop.
Met zeven personen gegeten aan ronde tafel, wat een gezellige sfeer gaf. Bank zit goed.
Menu van 26 euro waarbij je gedurende 2,5 uur allerlei kleine hapjes kunt bestellen met een tablet. Bij speciale dieetwensen krijg je een extra tablet. Om de acht minuten mag je een bestelling plaatsen. De bordjes worden echter in golven gebracht door verschillende medewerkers. Als je de gerechten met elkaar deelt, dan kun je heel gevarieerd eten.
De kwaliteit van het eten was op zich goed. Veel keuze uit gerechten. Alleen jammer dat het eten zo zout is dat je thuis nog een liter water wil drinken.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Azuma is geen sfeervol intiem restaurant voor een romantisch diner.

Maar de sushi is heerlijk, de bediening vriendelijk en vlot en de prijs kwaliteit verhouding prima. Lekker en gezellig gegeten met onze twee pubers en zonder honger naar huis ;-).
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij eten hier regelmatig Sushi. Vergeleken met de sushi restaurants in de omgeving, biedt Azuma de meeste keuze en diversiteit aan sushi. Wij vinden het een aanrader.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Mede dankzij de invoering van tablets als bestelsysteem is de service erg goed. Na bestelling krijg je al vrij vlot de eerste gerechten en ook wanneer je iets te drinken besteld staat dit al vrij snel voor je op tafel.

Wel is de portiegrootte per gerecht wel verschillend. Enkele gerechten, bijvoorbeeld de kipblokjes en biefblokjes, komen in dergelijk grote porties dat ze eigenlijk teveel zijn en dat is jammer. Wat ons betreft hadden deze prima in porties van de helft mogen komen.

Immers, wanneer je meer wilt kun je altijd nog een portie bijbestellen, maar nu ben je verplicht om de grote portie op te eten ivm de verspillingsregeling.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vanavond met 6 man gegeten. Azuma blijft naar mijn mening te weinig keus bieden met betrekking tot de sushi. Het duurde de eerste 2 rondes echt veelste lang voordat ze sushi uitserveerde. En de lamsspies was een miezerig stukje vlees op een stokje. Locatie blijft handig, zeker als je daarna een filmpje wil pakken. Tip voor de dames uit de bediening; uitserveren met een glimlach! Gebruik van tablets is wel een verbetering.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Dit restaurant onderscheidt zich niet bijzonder van andere all you can eat sushi. Maar je kunt er wel lekker eten en de stoelen zitten lekker. Pluspunt is wel bij de wasabi en gember serveren ze ook wat zeewiersalade! Er is genoeg keuze en je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. De dames in de bediening zijn erg vriendelijk en zorgen ervoor dat je ook genoeg te drinken kunt bestellen. De zure komkommer is erg lekker!
NicoTrudy .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Dit is echt wel een van de betere Sushi all you can eat restaurant. We zijn er al verschillende keren geweest. Op door de weekse dagen is het vrij rustig en kun je er zonder te reserveren terecht. Maar er zijn genoeg tafeltjes bezet om het gezellig te laten zijn.
Joellevanburen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Lekker gegeten. helaas weinig keus aan sushi voor de niet visliefhebbers onder ons. helaas wel vrij rumoerig binnen en de bediening liet lang op zich wachten.
de prijs is wel redelijk voor het all you can eat concept.
Timnl .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Naar vaak hier gegeten te hebben valt het opeens erg slecht. Lange wachttijden, ontbrekende gerechten, slechte bediening, flauwe sushi
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Na enig bezoek aan andere sushirestaurants nu ook eens Azuma geprobeerd en heb het wel eens beter meegemaakt. De sushi is qua verhouding niet consistent, zowel que grootte als qua ingredienten. Dit heb ik wel eens beter meegemaakt, verder is de sushi qua smaak ook weinig bijzonder.
De service was vriendelijk al was er veel verschil in personeel. Waar sommige het eten in de loop zonder iets te zeggen op tafel zette probeerde anderen wel enige vorm van contact te maken. Dat zou de rest ook moeten doen. Ook toen we iets wilde vragen koste dit enige moeite.
De ruimte zelf is vrij groot en hoog vandaar dat ik het zelf enigszins rumoerig vond.
Al met al op elk punt wel een voldoende maar meer ook niet.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Oei de sushi was echt niet lekker. Die met tonijn smaakte zelfs muf. Ook d'r rijst die eerst gebruikt leek kleiner. De kaart is niet zo uitgebreid als bij andere collega sushi restaurants. De tepan yaki gerechten waren daarentegen wel goed op smaak. De porties zijn ook kleiner dan bij anderen en er zijn maar 4 rondes in plaats van 5. Dit was voor ons een eenmalig bezoek.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De sushi had niet de verse kwaliteit die wij gewend zijn, deze was flauw en een beetje kauwgum mondgevoel. Het geluid was erg rumoerig maar dat komt door de ruimte waarin het restaurant is gevestigd. Verder was de service uitstekend en attent.
MarenEd .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Dit is een van de weinige restaurants die een constante kwaliteit laten zien sinds de opening drie jaar geleden. Het eten is heerlijk, super vers en goed van smaak en de presentatie een lust voor het oog. Bediening is snel en lege bordjes worden snel van tafel gehaald. Kortom het is altijd weer een feestje als we komen eten.
Wietse T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Heerlijk onbeperkt sushi restaurant met uitgebreide menukaart voor een betaalbare prijs. Op het menu zijn niet alleen sushi gerechten te vinden, maar ook diverse gerechten zoals gefrituurde gerechten en bak gerechten. Het restaurant bevindt zich op loopafstand van station Houten (50m) en dat is prima te bereiken voor mensen die bijvoorbeeld uit Utrecht komen (9 min met de trein vanaf Utrecht centraal). Daarnaast zit er bij het restaurant een bioscoop voor mensen die graag een etentje willen combineren met een film. Wij zijn drie keer eerder geweest en iedere keer hebben wij hier genoten. Het restaurant en haar voorzieningen zijn schoon, de bediening is snel, maar niet onbeleefd en de gerechten zijn overheerlijk.

Tip! Mocht je met een groep van meer dan 6 personen komen, vraag dan om een ronde tafel. Dit is nog gezelliger!