Azucar Taberne

Meer informatie over restaurant Azucar Taberne

• Af te huren
Indimartinez .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd en mijn moeder is Colombiaans dus mijn man en ik namen ze mee uit eten, bij de reservering heb ik gevraagd of ze iets van een welkom drankje wilden geven ivm hun trouwdag nou ze hebben meer dan een drankje gegeven, tafel was super mooi gedekt en we kregen een heerlijke cocktail en een taart echt geweldig!! Personeel is super, gezellig en vriendelijk en behulpzaam en het eten tja gewoon echt of je weer even in Colombia bent de Patacones zijn heerlijk, de mix grill is super eigenlijk is alles lekker kan niks anders zeggen dat het een top restaurant is, dit was mijn 2de keer maar ik ga zeker vaker terug al is het even rijden heb het er voor over!!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gisteren hier gegeten. Als voorgerecht de empanadas gehad en de maiskoek met draadvlees. De maiskoek met draadvlees was wat flauw maar de empanadas waren heerlijk. Uiteraard met een Colombiaans biertje erbij (Club Colombia). Hoofdgerecht de Churrasco. Deze was in eerste instantie niet medium gebakken maar eerder rood. Na nog een bezoekje aan de pan was een lekker stukje vlees. Daarbij krijg je rijs, cassave en gebakken banaan. allemaal lekker en vers net als de groentes. Dat hier Colombiaanse mensen werken was wel duidelijk. Super vriendelijk. Decor is wat simpel maar voor deze avond wat van minder belang (televisie met oude muziek erop). Absoluut voor herhaling vatbaar.
Agathe .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
De colombiaanse keuken was voor mij nog onontdekt. Vandaar een bezoek aan Azucar. Het restaurant moet je weten te vinden, want zit niet op een plek waar veel horeca is. We werden vriendelijk verwelkomd met een buenas tardes en hola, maar gelukkig spraken ze ook goed Nederlands. De kaart is uitgebreid en traditioneel. Vooraf nam ik de Coctel de Gambas, superlekker garnalencocktail met een romige saus met o.a koriander. Als hoofdgerecht verschillende visfilets in creoolse saus. Grote portie, milde tomatensaus, rijst, casave en salade erbij. Heerlijk. Naast het heerlijke eten waren vooral de serveersters en de sfeer super. Lekkere muziek. Er was een groep Duitse toeristen gearriveerd om ook te komen eten. We hebben een beetje kunnen helpen met de taal barierre over het menu. De serveerster vond dat zo lief van ons dat we een gratis toetje kregen aangeboden en twee borreltjes bij de koffie. Natuurlijk helemaal niet nodig, maar wel echt lief en attent. Ik kom graag een keer hier terug!
Hermann R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Na een interessant wandelingetje bereikten we het restaurant. Dat bleek een erg leuke zaak met een vrolijke sfeer en prima eten. We hadden op een plezierige manier het gevoel even een beetje in een andere wereld te belanden. Was benieuwd wat de Colombiaanse keuken zoal te bieden heeft en dat bleek gevarieerder dan ik had voorzien. Vis, kip en allerlei lekkere steaks op de kaart.
Ik had een prima gegrild stuk ossehaas met een smakelijk sausje erbij.
We waren wat een de late kant dus geen voor- en nagerecht maar dat gaan we zeker nog eens doen.
Elisa_scara .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met valentijnsdag hier wezen eten met vrienden. We waren 5 min te laat en onze tafel was al weggegeven waardoor we moesten wachten. We kregen erna 5 verschillende mensen aan onze tafel die vroegen of we wat te drinken wouden en de helft van wat we besteld hadden kwam niet waardoor we weer moesten bestellen. Daarna zijn ze onze voorgerechten vergeten en hebben we 1 uur voor onze hoofdgerechten moeten wachten waar ook nog eens een haar in zat. De sfeer was gezellig maar super chaotisch en het eten was niets bijzonders. als er zoveel fout gaat bij een klant verwacht ik in ieder geval dat ze een excuses aanbieden. Ben er eerder geweest maar na deze ervaring ga ik niet zo snel meer terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Afgelopen weekend samen met mijn (Colombiaanse) vriendin heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! Zodra je binnen loopt waan je jezelf op vakantie en wordt je verwelkomd door de warme sfeer en het vriendelijke personeel. Gezellige, Zuid-Amerikaanse klanken op de achtergrond en een heleboel accesoires en voorwerpen verwijzen naar Colombia. De menukaart is erg uitgebreid, er staat voor ieder wat wils op. Vooraf kozen wij voor de empenadas (gehakt en kip), deze zijn groot en erg lekker. Als hoofdgerecht koos ik voor het draadjesvlees en mijn vriendin voor de rijst met gamba's en groente. De porties zijn erg groot en er is veel aandacht voor de opmaak. We hebben allebei heerlijk gegeten! Wat je niet op hebt krijg je in een bakje mee naar huis, zonder daarom te vragen. Erg goede service! Tot slot kregen we ook nog een dessert van het huis. Het personeels spreekt, op een uitzondering na, geen Nederlands maar Spaans en dat draagt wat ons betreft alleen maar bij aan de bijzonder sfeer. De verhouding prijs / kwaliteit is ook nog eens uitstekend, wij gaan zeker terug volgende keer dat we in Den Haag zijn!
Anflex A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
ik ben een paar weken in dit restaurant geweest
ik moet heel eerlijk zijn het is echt een leuk restaurant,maar dat niet alleen
het personeel is echt colombiaans die ook open staan voor een leuk gesprekje over colombia.
ikzelf ben in colombia geweest en dat viel al erg goed bij het personeel.
het eten was echt lekker en goed,wat ik helemaal belangrijk vind is dat alle ingrediënten gewoon vers waren.
ik had vooraf een groente soep die gewoon echt lekker was zuiver door de verse ingrediënten.
wat ze ook hadden was een soort guacamole sauce met peper en knoflook,die was ernstig lekker
maar ook de chorizo was zelf gemaakt en heel erg lekker.
ik kan niet anders zeggen dat dit restaurant erg spontaan is en gezellig ook door de zuidamerikaanse muziek en het personeel.
volgend jaar ga ik weer naar colombia maar voor dat ik ga da ga ik zeer zeker nog wel een aantal keer in dit restaurant eten.
het is een aanrader
VK96 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Mijn vriend en ik zijn allebei Colombiaans dus we wilden eens Colombiaans proeven hier. Ik had al wel eens van dit restaurant gehoord maar ik was er nooit geweest. Dus we planden een dagje Den Haag en als afsluiter dit restaurant. Bestellen ging natuurlijk makkelijk in onze taal. We kregen wel steeds een andere dame aan onze tafel en ze zaten volgens mij niet allebei op dezelfde lijn. Want we hadden al besteld bij de ene mevrouw en toen kwam de ander om te vragen of we al hadden besloten wat we wilden eten. We hoefden gelukkig niet zo lang te wachten op het eten en toen we het voorgeschoteld kregen glunderden we van geluk. Dit rook heerlijk en het zag er heerlijker uit. Mijn vriend nam de ''Arroz con camarones'' (rijst met garnalen) en ik nam de ''Chuleta'' (schnitzel). Het was lekker op z'n Colombiaans klaargemaakt, zoals het hoort! En we kregen een grote portie, daar waren we natuurlijk ook heel blij mee. Het eten zit kwalitatief op een hoog niveau, we zijn heel tevreden vertrokken bij ''klein Colombia''.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
een goeie week geleden zijn we hier met een groep gaan eten, het eten op zich was zonder meer goed, aangezien we met ruim 10 personen waren hebben we veel gerechten geprobeerd. niet alles wat op de kaart staat is ook leverbaar.de ambiance was gezellig een beetje huiskamerachtig, leuke muziek die niet opdringerig was, de bediening was vlot en vriendelijk maar liet wel wat steken vallen, zo werd de bestelling van een drankje vergeten, net als de bestelling van een toetje, dan zit je raar te kijken als je in je ijs graaft en je buurman blijkt nog niets te hebben.
Al met al gaan we zeker nog eens terug.
Pedro666 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
eerste kennismaking met de colombiaanse keuken. verrassend. midden tussen de latino's heerlijk gegeten. im het spaans gaat bestellen een stuk handiger ;-)

verrassend gevarieerd voorgerecht, arepas mixtos, van alles wat. heerlijk van smaak. vervolgens een mixed grill. prima en rijke maaltijd. flesje wijn erbij. voor een hele nette prijs.

entourage is natuurlijk met grote beeldschermen met dikke latino dance. nice. ik ga hier vaker eten ¡me gusta colombia!
MariaRuiz .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Ik kom hier al jaren met vrienden en familie. Ben zelf colombiaanse en was erg verrast dat alles ook echt traditioneel is. De empanadas en Bandeja Paisa zijn echt heerlijk. Goede en grote porties. Neem ook de gebakken casave!