Azisa

Dam 32 1506 BE Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Azisa

Onbeperkt genieten

Geniet van de Aziatische keuken bij Azisa in Zaandam. Onbeperkt genieten van heerlijke gerechten voor een vaste prijs. De keuken bestaat uit vele soorten hapjes uit de Aziatische streken en de menukaart wordt regelmatig aangepast met nieuwe verrassingen. De warme en frisse uitstraling zorgen voor een relaxte sfeer. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar en heten je van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Azisa

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten in deze gezellige ambiance. Personeel zeer vriendelijk!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten, echt de moeite waard.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Verhouding prijs/kwaliteit is prima en bediening vonden wij uiterst vriendelijk en correct. Komen hier zeker nog eens terug!!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima restaurant met goed eten vriendelijke service en gezellige sfeer.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gisterenavond met 11 man op tweede kerstdag gegeten. We hebben een ontzettend leuke avond gehad. De bediening was top, complimenten voor de keuken, de gerechtjes waren heel lekker. De tijd tussen de gangen door was super, echt fijn. En bij een all you can eat concept wil men nog weleens de prijs opvoeren door te proberen veel drank bij te laten bestellen maar dat is bij Azisa gelukkig niet het geval.
En niet te vergeten, de prijs is prima. 3 euro meer dan normaal vanwege kerstdag (en ook nog 5 extra kerst gerechtjes) is natuurlijk heel redelijk.
Top restaurant, 10 dik verdient!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Was weer heel gezellig en heerlijk gegeten
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De ambiance is echt verschrikkelijk en de kaart erg klein. Geen uitleg over wat er bv in de verschillende sushi's zit. De kwaliteit van t eten (ten opzichte van de prijs) viel me mee.
Mandy G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk restaurant met een fijne en relaxte sfeer. Vriendelijk personeel en het eten is perfect! Een hele gezellige avond gehad voor een mooie prijs.
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Azisa. Een 'all you can eat' concept waarbij je onbeperkt allerlei kleine Aziatische gerechtjes kan bestellen. Alles mooi opgemaakt en zeer goed op smaak. Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening vriendelijk en alert. Aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prettige omgeving met verse produkten die op fraaie wijze worden gepresenteerd. Het tempo is verbazend... zo snel als dat gaat. Een smakelijke avond en een leuke ervaring die om herhaling vraagt.
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk concept en prima eten. De porties zijn uitstekend, de afwisseling tussen de gerechten is smaakvol en de bediening is snel en adequaat. Was er samen met mijn zoon op een rustig moment, ik weet niet hoe het is als het druk is, maar dat moet blijken. Kortom: een aanrader voor wie van Aziatisch (fusion)koken houdt!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Samen met onze inderen naar Azisa geweest. Het was weer erg lekker. De gerechten waren mooi op smaak, en de wachttijd tussen de bestellingen door was keurig. De favorieten Maleisische sate en Thaise king kip van mij waren heerlijk. Fijn dat je bij de sushi mix aan mag geven of je 4,6 of 8 stuks wil. Een aantal van ons nam zelfs 2x een desert, wat ook bij de prijs inbegrepen is. Top restaurant!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij Azisa weet je dat het nooit tegenvalt. Goede, kleine gerechten en de bediening is altijd vriendelijk en alert. Als ik zeker wil zijn van een geslaagde avond, kies ik voor Azisa :)
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Echt een aanwinst ,.. echt alles komt vers op tafel,.. wat je besteld even heerlijk en veel zorg aan besteed, de bediening hou echt alles in de gaten en zorgtn tijdig dat je weer kan bestellen!
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
All you can eat geeft meestal een verkeerd beeld van drukte, veel gezinnen met kinderen en zo snel mogelijk de tafel weer zien te verkopen...
Bij Azisa niets van dat alles ; perfecte persoonlijke service van de eigenaar, genoeg ruimte om het gezellig te houden, een heerlijke diversiteit aan super gerechtjes en eten zolang je maar wilt...
Azisa behoeft eigenlijk geen recenties meer, probeer het gewoon en u zult niet worden teleurgesteld. (het lijkt wel of ik reclame zit te maken :) )
Ozzy E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Leuk gegeten, gevarieerde keuken en met aangename bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Kortom voor herhaling vatbaar..
Lynny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Wat een verademing vergeleken met andere all you can eat sushi/grill restaurants. Je bestelt steeds 1 gerechtje, het ziet er super verzorgd uit, er wordt hier nog aandacht besteed aan het eten. Heerlijke sushi (dat is toch wat wij het lekkerst vinden) maar ook de andere gerechtjes waren allemaal heerlijk. De peperbiefstuk smelt op je tong. Leuke bediening, toen wij er waren was het niet zo heel druk dus er was tijd voor een gezellig praatje. Wij hadden groupon voucher maar konden zitten waar we wilden en voelden ons zeer welkom.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Met groupon gegeten, helaas werden alle grouponners wat acheraf weggezet aan tafeltjes aan het eind van de lange gang. Eten daarentegen goed met name de sashimi en sushi, maleisische sate met goede nasi goreng en ook de toetjes waren heel lekker en onbeperkt.

Aardige bediening als ze je weten te vinden, omdat we achteraf zaten flinke tippel met de drankjes!