Azisa

Dam 32 1506 BE Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant Azisa

Onbeperkt genieten

Geniet van de Aziatische keuken bij Azisa in Zaandam. Onbeperkt genieten van heerlijke gerechten voor een vaste prijs. De keuken bestaat uit vele soorten hapjes uit de Aziatische streken en de menukaart wordt regelmatig aangepast met nieuwe verrassingen. De warme en frisse uitstraling zorgen voor een relaxte sfeer. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar en heten je van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Azisa

Willy W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Azisa. Een 'all you can eat' concept waarbij je onbeperkt allerlei kleine Aziatische gerechtjes kan bestellen. Alles mooi opgemaakt en zeer goed op smaak. Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening vriendelijk en alert. Aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prettige omgeving met verse produkten die op fraaie wijze worden gepresenteerd. Het tempo is verbazend... zo snel als dat gaat. Een smakelijke avond en een leuke ervaring die om herhaling vraagt.
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk concept en prima eten. De porties zijn uitstekend, de afwisseling tussen de gerechten is smaakvol en de bediening is snel en adequaat. Was er samen met mijn zoon op een rustig moment, ik weet niet hoe het is als het druk is, maar dat moet blijken. Kortom: een aanrader voor wie van Aziatisch (fusion)koken houdt!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Samen met onze inderen naar Azisa geweest. Het was weer erg lekker. De gerechten waren mooi op smaak, en de wachttijd tussen de bestellingen door was keurig. De favorieten Maleisische sate en Thaise king kip van mij waren heerlijk. Fijn dat je bij de sushi mix aan mag geven of je 4,6 of 8 stuks wil. Een aantal van ons nam zelfs 2x een desert, wat ook bij de prijs inbegrepen is. Top restaurant!
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij Azisa weet je dat het nooit tegenvalt. Goede, kleine gerechten en de bediening is altijd vriendelijk en alert. Als ik zeker wil zijn van een geslaagde avond, kies ik voor Azisa :)
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Echt een aanwinst ,.. echt alles komt vers op tafel,.. wat je besteld even heerlijk en veel zorg aan besteed, de bediening hou echt alles in de gaten en zorgtn tijdig dat je weer kan bestellen!
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
All you can eat geeft meestal een verkeerd beeld van drukte, veel gezinnen met kinderen en zo snel mogelijk de tafel weer zien te verkopen...
Bij Azisa niets van dat alles ; perfecte persoonlijke service van de eigenaar, genoeg ruimte om het gezellig te houden, een heerlijke diversiteit aan super gerechtjes en eten zolang je maar wilt...
Azisa behoeft eigenlijk geen recenties meer, probeer het gewoon en u zult niet worden teleurgesteld. (het lijkt wel of ik reclame zit te maken :) )
Ozzy E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Leuk gegeten, gevarieerde keuken en met aangename bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Kortom voor herhaling vatbaar..
Lynny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Wat een verademing vergeleken met andere all you can eat sushi/grill restaurants. Je bestelt steeds 1 gerechtje, het ziet er super verzorgd uit, er wordt hier nog aandacht besteed aan het eten. Heerlijke sushi (dat is toch wat wij het lekkerst vinden) maar ook de andere gerechtjes waren allemaal heerlijk. De peperbiefstuk smelt op je tong. Leuke bediening, toen wij er waren was het niet zo heel druk dus er was tijd voor een gezellig praatje. Wij hadden groupon voucher maar konden zitten waar we wilden en voelden ons zeer welkom.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Met groupon gegeten, helaas werden alle grouponners wat acheraf weggezet aan tafeltjes aan het eind van de lange gang. Eten daarentegen goed met name de sashimi en sushi, maleisische sate met goede nasi goreng en ook de toetjes waren heel lekker en onbeperkt.

Aardige bediening als ze je weten te vinden, omdat we achteraf zaten flinke tippel met de drankjes!
Metje65 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Helaas ..ik deel niet de gemiddelde mening van de mensen hieronder.

Bij binnenkomst op Vrijdagavond 5 jonge meisjes achter de bar, geen van allen neemt initiatief.
Uiteindelijk een tafeltje tegen de muur zonder uitzicht, achter een gordijn. Ik vraag aan de bediening of het leuke tafeltje aan de muur gereserveerd is?....dat is niet het geval. We verhuizen naar de leuke tafel met uitzicht.
We bestellen voor mij sashimi, voor mijn vriend de tonijn-carpaccio.
De 3 garnalen op mijn bord met de tonijn en zalm, zien er treurig uit. Ik pak er 1 met stokjes op en de garnaal buigt volledig. Hij is niet vers, neem aan dat ie de hele dag al in een bak heeft gelegen, en uit de vriezer is gekomen. Ik proef niet, maar mijn vriend houdt van garnalen en is expert. Ik geef hem er 1tje. Hij trekt een vies gezicht. De garnaal is zacht en zompig. Niets vers aan.

Mijn vriend heeft oosterse carpaccio, te dikke plakken met te veel saus.
Dat was mijn tweede keus maar ik sla even over.

Je kan niet met 1 gerecht het restaurant beoordelen, dus we wagen nog een poging.

Mijn partner besteld dim sum, ik tonijnsalade.
Ik krijg een bordje met gemengde sla ( uit een zakje van de AH) met daarop een rood mengsel.Ik zie voornamelijk tomaat. Vreemd...tomaat in een tonijnsalade. Ik vis de tomaten eruit en neem een hapje "tonijn"...niet dat er veel is...de tonijn is ZO zout..en smaakt alleen nog maar naar soya. Werkelijk een treurige bedoening.

De dim sum van mijn partner doet het al niet veel beter. Er zit amper vulling in en is spekvet.
Ik besluit ermee te stoppen. Ik durf niet meer te bestellen.
Ik vertel het meisje van de bediening dat ik er mee ga stoppen omdat de kwaliteit echt heel slecht is. Ze zegt dat ze het de "manager" zal vertellen. Het duurt lang. Ik zie hem staan bij de kassa. Niet veel later komt ze een doosje met de rekening brengen. De manager voelt zich dus niet geroepen om even de moeite te nemen naar onze tafel te komen en laat zijn jonge bediening het opknappen.
Ik zeg tegen haar dat ik de drankjes betaal maar absoluut NIET de gerechten, die hij voor de helft rekent.
Ze schrikt en we zien haar niet meer terug. Ze zegt dat ze de manager haalt. Die laat op zich wachten. Net als ik weg wil lopen komt hij naar onze tafel. Hij vraagt wat er is. Ik vertel wat ik van de zompige garnaal vond maar hij beweert dat alle sashimi garnalen er zo uit zien en zo proeven. Ik zeg dat hij zich enorm vergist.
Verder laat ik hem de salade zien(ik heb er een foto van , waar plaats ik die?) en vertel hem dat de tonijn ver te zoeken is, en veeel zout is, de tomaten er niet in horen en de dim sum druipt van het vet.
Hij lacht het weg en zegt niets zinnigs. Probeert bij een tafel ernaast nog publiek te krijgen. Treurig.
Ik betaal de drankjes en ga weg.

Kijk , dat "all you can eat concept" voor € 25,00 ...als je dan de kwaliteit zo schandalig uit het oog verliest, omdat je denkt dat de mensen toch geen kwaliteit herkennen, ben je niet goed bezig.

Erna C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Een groter restaurant dan je aan de buitenkant zou verwachten.
Gezellige en frisse ruimte.
De bediening uiterst vriendelijk en proberen het je naar de zin te maken.
Je eet voor een heel schappelijke all in prijs.
De menukaart is voorzien van foto's van alle fusion gerechten.
Zo kun je zien wat je wilt gaan bestellen, erg handig vonden wij dit.
Je bestelt 1 gerechtje en als dit op is, bestel je weer een nieuwe.
Wij begonnen met een Thaise garnalen soep, erg lekker en pikant.
Daarna hebben wij verschillende gerechtjes besteld die allemaal erg lekker waren.
De sate was werkelijk verrukkelijk!
Ook de eend met de flensjes zijn een aanrader.
De sushi hoeft van ons niet zo, maar dat vinden wij gewoon niet echt lekker en ligt dus niet aan het restaurant.
Zag er wel erg lekker uit.
De dame blanche bij het dessert was niet erg lekker, beetje smakeloos ijs met kristallen en spuitslagroom die snel waterig wordt.
Dat zou dus beter kunnen.
Het fruit met de kokosmelk was wel erg smakelijk.
Voor een kan water hoeft hier niet te worden betaald dat hoort bij de service.
Daar kunnen nog veel restaurants een voorbeeld aan nemen.
Voor ons een avond die zeker voor herhaling vatbaar is.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Lekker gegeten. Alle gerechtjes goed van smaak, bordjes leuk opgemaakt. Zag er zeer verzorgt uit. Vooral de maleisische sate was super lekker. Het toetje, alle gerechtjes op een bordje, was lekker. Goed ijs, lekkere meloen en een fantastische kokossaus.
De 6 voor service komt niet door de bediening. Die was vriendelijk, snel, efficient. Maar het feit dat je een euro moet betalen voor een glas kraanwater (voor medicijnen) vind ik bijzonder ongastvrij. Zeker omdat er per persoon ook 3 drankjes waren besteld. Vandaar een 6 voor service.
GiNaMaAn .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Super lekkere gerechten, echt een aanrader. Goede en snelle bediening. Relaxed achtergrond muziekje. Modern en verzorgde uitstraling. Jammer dat je aan de buitenkant niet goed kan zien hoe het binnen is, maar restaurant zat sowieso helemaal vol. Ik ben er dankzij de recensies naartoe gegaan.
Yanitsar .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, gevarieerde keuken en met hele leuke bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Kortom voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
Hagendordt .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
heerlijk eten, goede bediening. en geen gehaast zoals in andere all you can eat restaurants.
jammer dat we niet in de buurt wonen maar hier zou ik zeker graag willen terugkomen
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijke gerechten! Relaxte sfeer en bediening is vrolijk en netjes.. we hebben ondertussen een favoriet tafeltje en we komen nog altijd graag terug.
Leuk om te zien hoe het personeel met elkaar om gaat, lekker ongedwongen
Bedankt voor de altijd fijne avonden
"thumbs up"
Helma H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
gegeten met 3 personen op drukke zaterdagavond, snelle keuken vlgs all you can eat principe met uitgebalanceerde hapjes en vriendelijk bediening. prima sfeer, wel iet wat rumoerig door volle bezetting. aanrader