Azie

Wilhelminakade 85 1422 XT Uithoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azie

Jouw recensie over het restaurant Azie

David B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Een klein ‘buurt-Chinees’ met zo’n 10 tafels van verschillende formaten. Netjes doch een beetje ouderwets ogend.
Op een doordeweekse dag weinig klanten. We worden snel geholpen door een Chinese vrouw die goed Nederlands spreekt en die heen en weer rent om alles te regelen.
Een rode port (€3,00) en een grote mok geurige groene thee (€2,00 – detail: later, op mijn verzoek kreeg ik (gratis!) een navulling heet water zodat ik het theezakje een tweede keer kon gebruiken; bij menig restaurant is dit onmogelijk!) verschijnen bijna onmiddellijk, samen met de ‘bekende’ schaal verse kroepoek en – de verrassing! – een schaal met 4 knapperige vegetarische mini-loempia’s met rode saus.
We bestellen de ‘Lo Hon Tai’ (groenten met tofu + witte rijst) (€12,50) en de ‘Tjau Ming met ossenhaas’ (een berg groente, stukjes ossenhaas en eiermie) (€15,00).
De kwaliteit van het eten, de gunstige prijs, snelle bediening en rustige ambiance zijn alle reden om ons te verheugen op een volgend bezoek!
Extra punten: de wc’s zijn schoon en netjes; er is, ondanks een ingewikkeld eenrichtingsverkeersysteem, veel parkeerruimte in de omgeving, al is het maar bij het station (zo’n 200 m).
Evert J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op een namiddag daar mihoen, kip met garnalen gehaald.
Alles werd speciaal vers bereid.

Bij thuiskomst opengemaakt
en wat bleek.

Het zag er niet alleen smakelijk, heerlijk en vers bereid uit
maar het smaakte ook nog een heerlijk, smakelijk en als vers bereid.

Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Kortom een van de betere Chinese restaurants van Uithoorn en omstreken.
Los Narejos .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten,top restaurant heerlijke pekingeend,en combinatie gerechten,vriendelijke bediening,kortom een aanrader voor Uithoorn en omgeving
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Dit is absoluut een aanrader. Een prima chinees restaurant met erg vriendelijke bediening. Meestal komen we hier om een bestelling af te halen, maar nu hebben we weer eens in het restaurant gezeten en het eten is er echt heerlijk en goed betaalbaar. De porties zijn ruim voldoende en de menukaart is zeer divers. Voor ieder wat wils. Jammer dat ze niet in het centrum zitten want dan zouden er veel meer mensen komen. Met afstand het beste Chinese restaurant in de omgeving.
Nummer13 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wat een verassing! Ik had niet verwacht in Uithoorn lekker Chinees te kunnen eten. Jade viel erg tegen. Maar hier was het eten echt goed. En de bediening nog veel beter. We zijn echt in de watten gelegd en dat maak je niet vaak mee in restaurants. Absoluut een aanrader. Ook met grote groepen (wij waren met z'n elfen en allemaal zeer tevreden). De inrichting... ach, wat mag je verwachten van een Chinees restaurant. Maar het was schoon en je hebt privacy. Ga zeker terugkomen!!
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Het restaurant is typisch Chinees ingericht met reliëf plafond en glazen tussenwandjes met afbeelding. En natuurlijk het aquarium. Er staan meerdere tafels en op een verhoging 2 ronde tafels voor 8 personen. Je kan er ook afhalen. De bediening was netjes en vriendelijk. De kaart is uitgebreid genoeg met ook combinatie gerechten en rijsttafels voor 2 en meerdere personen. Gemiddelde prijs licht rond de € 15,-. We kregen kroepoek vooraf. Ik heb de Babi Pangang genomen met stoofvlees en mijn man had de Eend met broodkruim. Voor het eerst in tijden weer een knapperige Babi Pangang gegeten, echt super lekker. Ook de eend was krokant. Stoofvlees had wat pittiger gemogen, maar dat is een kwestie van smaak.Porties waren groot genoeg, we hielden over. Rekening met 3 bier en 1 witte wijn, € 42,-. Dat is netjes. Hier ga ik vaker eten een aanrader!