Azie

Wilhelminakade 85 1422 XT Uithoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azie

Los Narejos .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten,top restaurant heerlijke pekingeend,en combinatie gerechten,vriendelijke bediening,kortom een aanrader voor Uithoorn en omgeving
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Dit is absoluut een aanrader. Een prima chinees restaurant met erg vriendelijke bediening. Meestal komen we hier om een bestelling af te halen, maar nu hebben we weer eens in het restaurant gezeten en het eten is er echt heerlijk en goed betaalbaar. De porties zijn ruim voldoende en de menukaart is zeer divers. Voor ieder wat wils. Jammer dat ze niet in het centrum zitten want dan zouden er veel meer mensen komen. Met afstand het beste Chinese restaurant in de omgeving.
Nummer13 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wat een verassing! Ik had niet verwacht in Uithoorn lekker Chinees te kunnen eten. Jade viel erg tegen. Maar hier was het eten echt goed. En de bediening nog veel beter. We zijn echt in de watten gelegd en dat maak je niet vaak mee in restaurants. Absoluut een aanrader. Ook met grote groepen (wij waren met z'n elfen en allemaal zeer tevreden). De inrichting... ach, wat mag je verwachten van een Chinees restaurant. Maar het was schoon en je hebt privacy. Ga zeker terugkomen!!
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Het restaurant is typisch Chinees ingericht met reliëf plafond en glazen tussenwandjes met afbeelding. En natuurlijk het aquarium. Er staan meerdere tafels en op een verhoging 2 ronde tafels voor 8 personen. Je kan er ook afhalen. De bediening was netjes en vriendelijk. De kaart is uitgebreid genoeg met ook combinatie gerechten en rijsttafels voor 2 en meerdere personen. Gemiddelde prijs licht rond de € 15,-. We kregen kroepoek vooraf. Ik heb de Babi Pangang genomen met stoofvlees en mijn man had de Eend met broodkruim. Voor het eerst in tijden weer een knapperige Babi Pangang gegeten, echt super lekker. Ook de eend was krokant. Stoofvlees had wat pittiger gemogen, maar dat is een kwestie van smaak.Porties waren groot genoeg, we hielden over. Rekening met 3 bier en 1 witte wijn, € 42,-. Dat is netjes. Hier ga ik vaker eten een aanrader!