Azie

Meer informatie over restaurant Azie

• Catering
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
En zoals beloofd zijn we weer teruggekomen. Nu met z'n tweeën maar wel hetzelfde menu genomen. We hadden nu geen enkele haast dus konden we van elke gang rustig genieten. Heel gezellig met de bediening en eigenaar zitten praten. Je voelt je echt thuis. Prima.
Fam_Korver .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Dit restaurant is sinds januari 2015 overgenomen door een jonge nieuwe eigenaar. We zijn heel blij met dit prima chinese restaurant in Zaandam. De service is hartelijk, correct en snel. Keurig linnen op de tafels, schoon, het ruikt lekker en het eten is gewoon erg goed. Prima prijs en kwaliteitsverhouding. Ik vind het een aanwinst voor Zaandam, lekker dicht bij het centrum en ook fijn dat er een parkeerplaats t.o. het restaurant is. De nieuwe eigenaren krijgen een dikke aanbeveling van ons.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Net uit Amsterdam verhuisd alwaar wij een vaste Chinees hadden. Zo'n ouderwetse waar ze bijvoorbeeld loempia speciaal serveren en andere klassiekers uit de Chinees-Nederlandse keuken. Tegenwoordig heb je daar niet veel meer van. Azië is er zo een, met zeer vriendelijke, correcte bediening en zo'n typische inrichting die je verwacht. Mooi gedekte tafels met linnen, ook belangrijk. Ook hier konden we wat over is mee naar huis nemen. Kortom, wij hebben onze Zaanse Chinees gevonden en dat kunnen we helaas nog niet van veel van onze Amsterdamse buurtrestaurants zeggen.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Prima rijsttafel. voldoende keus op kaart.Prijzen aan de hoge kant. Porties voor 2 personen aan de kleine kant. Jammer van huilende baby en dat daar niets van gezegd werd. Ook het aquarium met "enge" vissen werd door sommigen uit ons gezelschap niet gewaardeerd.
Alex49 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Verrukkelijk eten, veel smakelijker dan de "gemiddelde" Chinees. En toch goed betaalbaar. Hond mag gelukkig mee, een steeds schaarser voorkomend iets helaas. Bediening niet super vriendelijk maar wel correct.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Dit is typisch zo'n Chinees die je graag in de buurt wilt hebben, met het typische decor, de vriendelijke mensen en het heerlijke eten; Lucky me. Er is een leuk zaaltje aanwezig waar je kan dineren, maar ook voor de afhalers wordt goed gezorgd met een grote bak kroepoek. Heerlijk traditioneel smullen..