Azië

Hoofdstraat 38 9501 CM Stadskanaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azië

Yoran S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Een restaurant die een goede Chinees sfeer creëert en daarbij heerlijke gerechten heeft. Het lekkerste vind ik de Ta Pa Kwee kipfilet in ketjapsaus. Een echte aanrader. Ook lopend buffet is heerlijk en ook nog eens lekker goedkoop. Om de zoveel week smacht ik wel weer naar het heerlijke chinees dat hun maken!
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Lekker gegeten van een verzorgd en goed vers buffet met een ruim, gevarieerd en smakelijk aanbod in een sfeervol restaurant met goede bediening
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Prima Chinees restaurant: goede kwaliteit en vers. Probeer 'ns de Gado-Gado. Erg lekker en bijzonder. Aardige bediening. Nadeel van het restaurant is dat er geen aparte afhaalgedeelte is: dus niet langs het gangpad gaan zitten...