Azië

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
6,7
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een goede Chinees, de gerechten smaken goed en je krijgt echt heel veel eten voor je geld. Het decor is zoals bij de meeste chinezen niet heel erg modern en omdat de airco het niet doet is het binnen warm maar zeker wel de moeite waard om eens te gaan eten.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We waren er rond half acht en de zaak was bijna verlaten. Maar de dame die ons ontmoette bij de deur was heel vriendelijk en vrolijk en bracht ons naar onze tafel bij het raam.
We hebben kroepoek besteld, die meteen kwam, een tomatensoep en een voortreffelijke wantansoep als voorafjes, samen met miniloempjas en gebakken wantan (minder lekker dan die in de soep). Als hoofdgerecht, de teppan met de kip en de ananas (zeer smakelijk) en de voortreffelijk teppan met biefstuk en knapperige groenten. Erbij werd bami en nasi geserveerd. De porties waren aan de ruime kant.
De interieur is aan renovatie toe, maar de kok moet zeker zo blijven koken!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Uiterst vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Gerecht? Kip, ananas, paprika in een heerlijke saus opgediend op een gloeiend hete gietijzeren plaat.
VeggieMe .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Een vegetarisch lichtpuntje in Limburg. De uitstraling doet je denken dat je in de jaren 70 terecht bent gekomen. Hilarisch terug in de tijd.
De menukaart is het tegenovergestelde! Een geweldige vegetarische/vegan keuze met een nog vriendelijkere bediening. Babi pangang, koelowyuk... Het bestaat allemaal, maar dan vegetarisch.
Topper!
Peet61 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Hier kun je lekker chinees eten! De babi ketjap was heerlijk mals en goed van smaak. Ook de tiepan kip paprika ananas smaakte heerlijk. Ruime porties en zeer vriendelijke bediening.
Oud gebouw, leek eerder school, en het was er warm. 30 graden die dag buiten. Maar het eten maakte alles goed en het liep er af en aan. Veel afhalers dus ze hebben een goede naam. Het was ook nog maandag, niet echt een uit eten dag nkormaal gesproken
Mebius .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Een 9 voor het eten is misschien wat te veel voor dit restaurant. Toch krijgen ze die van mij omdat het een oase is in de culinaire vegetarische woestijn die zuid limburg nog altijd is.
Een heuse uitgebreide vegetarische keus aan gerechten waarbij het ene wat beter smaakt dan het andere. Het geheel is echter prima in orde voor een redelijke prijs. Na wat uitproberen eet je je buik meer dan rond. De twee dames die bedienen zijn sieraden voor het vak. Niets is ze te veel en elke klant wordt op een gezellige wijze gastvrij ontvangen. De ambiance is puur jaren zestig wat ook zijn leuke kanten heeft. Nogmaals benadrukt: absolute aanrader voor vegetariërs.
Yves P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Het beste Chinees restaurant in de hele buurt. Ik ken het restaurant al sinds 21 jaren, en heb nog nooit slecht gegeten. Ze eijn bovendien heel vriendelijk :-)
En er is een reelle lokale sfeer.
Margrietq .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Heerlijke Indische rijsttafel voor 2 personen.
Royale portie, ons werd steeds gevraagd of we nog meer wilden.
Vriendelijke bediening.
Sebastians .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Geen bijzonder restaurant maar leuke bediening en redelijk eten. Gewoon simpel, vriendelijk en goede sfeer. Ga nog wel is als ik In de buurt ben .
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Tijdens een korte vakantie in Zd Limburg zijn we hier op een zondagavond op goed geluk naar binnen gegaan met 5 volwassenen en 2 kinderen. Er was nog net genoeg ruimte voor ons, want het was er gezellig druk. De jongste vrouwelijke bediende (het niet-Chinese meisje) bleek niet erg geïnteresseerd in haar werkzaamheden, maar daarentegen was de Chinese vrouw die ons ook hielp de vriendelijkheid zelve! Rijsttafels besteld. Kwaliteit: zoals mag worden verwacht, een ruime voldoende, maar niet veel anders of beter dan in een ander Chinees restaurant. Het warmmaken van een flesje pap voor onze jongste tafelgenoot bleek geen enkel probleem. Werd met plezier geregeld. Lokatie in een zijstraat en de inrichting was sober en een beetje ouderwets.