Azië

Rijksstraatweg 153 3921 AE Elst (Utrecht) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Azië

Phenix .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen weekend gebruik gemaakt van de catering service (16,50 pp).
Alles was keurig geregeld en op tijd.
Zag er prima en verzorgd uit.
Wij en onze gasten hebben heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Met zes personen gegeten bij Azië, we hadden de VIP room voor onszelf. Er is een grote keus aan rijsttafels, we hebben er twee gecombineerd. De smaak was niet heel verfijnd of anderszins bijzonder, er was wel ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en hartelijk.
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Ouderwetse Chinees met prima eten, ook het weekend buffet is goed te doen. Met prima kwaliteit vlees. Echter vinden wij het afhaal eten van mindere kwaliteit. Ze zouden de inrichting weleens wat mogen moderniseren.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Azië in Elst is een Chinees Restaurant dat een beetje is blijven steken in de tijd. Royale porties, heel veel vlees, maar toch wat fantasieloos klaargemaakt en geserveerd. Het personeel is vriendelijk en voorkomend. De kwaliteit van de ingrediënten is goed. Maar het zou mooi zijn als ze toch wat gingen vernieuwen. Want dit repertoire gaat al wel heel lang mee. De Ajam Ketjap werd apart opgediend en stak qua smaak boven de rest uit. We kozen voor Azië omdat het gezelschap waarmee we uit eten gingen de 'klassieke chinees' wel kan waarderen.