Azië

Meer informatie over restaurant Azië

• Airconditioning , Catering
Pedor .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Ik verwacht geen hoogstaande menu's van een Chinees Indisch restaurant, maar dit was wel heel erg. Vijf kwartier moeten wachten op een afhaal menuutje. Werd niet gemeld bij het bestellen dat het lang ging duren, sommige klanten werd zelfs doodleuk verteld dat het een half uur zou duren. Eten was vies, kleffe rijst en groente, en saus uit een aanroerpakje. Zelf de kroepoek was oud en taai. In de vegetarische loempias bleek vlees te zitten. Nooit, maar dan ook echt nooit meer.
RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Met 4 personen heerlijk gegeten bij restaurant Azië. Alle gerechten waren voortreffelijk en er was meer dan genoeg. Ook zeer goede nasi met verse prei en lekkere ham. Ook was de bediening zeer goed en vriendelijk. Wij komen graag weer terug!
Hendrie B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Voor de eerste keer hier gegeten, was aangenaam verrast door de mooie en verschillende smaaksensaties. Heb het Satemenu genomen en dat smaakte heerlijk!
Wat me nog meer verraste was dat de bami die erbij geserveerd werd niet vet was, zoals bij de meeste andere chinees restaurants, maar mooi en netjes gewokt!
Wat mij betreft dus een aanrader!
Bert Jan H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Prima chinees met traditionele gerechten maar ook wat van de mainstream afwijkende gerechten. Uitstekend als je daarna naar buurman Figi voor een film of theater gaat.
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Op deze maandag zaten we hier met z'n vijven als enige groep, dat vind ik altijd een beetje bevreemdend in een restaurant. Twee verschillende rijsttafels besteld. Lekkere wonton soep, en thee achteraf. Zoals het een goede chi-ind betaamt waren de porties gigantisch, later in de week dus nog vier keer van gegeten :-), nog steeds heerlijk overigens.